Volgens mij heeft hij gisteren nog gewoon gepost, heeft toen een paar van die dillema's topics geopend.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Ole het volgende:
Heb tong al bijna twee dagen niet gezien![]()
Nou ja, zijn ritme zal wel weer overhoop liggen.
Heb ik dan gemistquote:Op woensdag 29 december 2010 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gisteren nog gewoon gepost, heeft toen een paar van die dillema's topics geopend.
Ja, denk ik ook wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ik dan gemistNou ja, hij komt wel weer tevoorschijn.
Maar ja voor jouw is het a lde derde keer dat het gebeurd, voor boris en mij de eerste keer. Dus bij jou ligt het gewoon nog wat zwaarder lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet gekeken.
Kan er niet tegen
3 Trauma's Bossiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja voor jouw is het a lde derde keer dat het gebeurd, voor boris en mij de eerste keer. Dus bij jou ligt het gewoon nog wat zwaarder lijkt me.
Jaquote:
Dan zou ik ook wakker blijven jaquote:Op donderdag 30 december 2010 02:27 schreef tong80 het volgende:
Als ik niet kan slapen denk ik aan ole
Hopelijk lukt het je nu wel. Ik ga ook zo een tweede poging ondernemen.quote:
Nog gefeliciteerd,quote:Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Zoonlief die 13-12 geboren is mag waarschijnlijk volgende week (eindelijk) het ziekenhuis uit. (1,5 maand te vroeg geboren).
Mijn broer uiteraard, stuurt per expresse een Ajax rompertje op (woon in Manila). Dus ik zeg tegen mijn vrouw, kijk die kan hij mooi aan terwijl we het ziekenhuis verlaten.
Ze keek wat zuinig, denk dat we het er nog maar eens over moeten hebben.
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Zoonlief die 13-12 geboren is mag waarschijnlijk volgende week (eindelijk) het ziekenhuis uit. (1,5 maand te vroeg geboren).
Mijn broer uiteraard, stuurt per expresse een Ajax rompertje op (woon in Manila). Dus ik zeg tegen mijn vrouw, kijk die kan hij mooi aan terwijl we het ziekenhuis verlaten.
Ze keek wat zuinig, denk dat we het er nog maar eens over moeten hebben.
Mijn wilde jaren zijn voorbij. Lekker TV kijken en Fokken. En een kouwe Hoegaarden in mijn linker hand. Af en toe afgewisseld door een peuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Rucebo het volgende:
Jaar alweer bijna om. Heel snel gegaan, maar het was dan ook een goed jaar
.
Iemand nog spectaculaire plannen voor morgenavond? Ik doe het dit jaar rustig aan...
Nee, blijf voor het eerst echt alleen met nieuwjaar. Heb al wel wat lekkere pilsjes gehaald. Misschien morgen nog wat meer flesjes en andere lekkere dingen. Voor de rest net als Tong een beetje fokken en eventueel TV kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Rucebo het volgende:
Jaar alweer bijna om. Heel snel gegaan, maar het was dan ook een goed jaar
.
Iemand nog spectaculaire plannen voor morgenavond? Ik doe het dit jaar rustig aan...
Ik ken de afloop al.quote:
maar de stamkroeg gaat dicht om 8 uurquote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de afloop al.
'Hé een bekende even lullen.'
'Is het echt al 23 uur ? Nou dan blijf ik gewoon.'
Wat een kutkroegquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
maar de stamkroeg gaat dicht om 8 uur
Dat niet zo zeer. Meer omdat ik me weer erg rot voel de laatste dagen.quote:
GVB ja, maar die stopt bij Molenwijk. Ik moet verderquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:37 schreef Ole het volgende:
Ik had begrepen dat ze na 1.30 weer zouden rijden
Ohw ja, dat is kut danquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GVB ja, maar die stopt bij Molenwijk. Ik moet verder
Rosiequote:
Rosiequote:
Even gekeken, niet onaardigquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef Ole het volgende:
Nu Van Velzen doet Queen op NED3. Met koor
Hij krijgt toch een standbeeld...in Madurodam ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef Ole het volgende:
Nu Van Velzen doet Queen op NED3. Met koor
Dat kan niet in Madurodam is alles op schaal 1: 5000. DDan heb je voor hem een vergrootglas nodig en moet je nog geod kijken anders zie je hem niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij krijgt toch een standbeeld...in Madurodam ?
Dat wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef Ole het volgende:
Maar hij kan wel aardig zingen en instrumenten spelen
Jongens, Meisjes & Sendjequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Hoolies, het beste voor 2011 en geniet er van vanavond.
Ik word helemaal depresief van je.quote:
PI tong, PIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word helemaal depresief van je.
JAAAAA ik word 30. Ben einelijk volwassen. Ik ga rocken en er tegenaan.
Kick some ass.
Indeed. 30 is de leeftijd net na de pubertijd, nu begint 't pas.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dsu dat ik het helemaal niet zo erg vind en zo
Ja en hopelijk dit jaar ook/weer een betaalde baan krijgen en ik kan wel tevreden zijn. Maar dat zal wel moeilijk worden denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Indeed. 30 is de leeftijd net na de pubertijd, nu begint 't pas.
Ja, ik doe het wel rustig aan, maar over 5 jaar wil ik wel helemaal op mezelf wonen met of zonder partner..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd kunt nog alle kanten uit.
Komt goed Bosmans. Geloof in jezelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het wel rustig aan, maar over 5 jaar wil ik wel helemaal op mezelf wonen met of zonder partner..
Ja, dat probeer ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Komt goed Bosmans. Geloof in jezelf.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:02 schreef popolon het volgende:
Net even gebelt met maten in NL. Damn, dan wou je toch wel even daar zijn.
Ik zit nu te kijken naar Owen die met z'n auto's speelt. Da's wat anders dan halfzat een feest hebben.
Maar niet minder mooi.
Ja dat is wel raar ja, als je familie hebt in een latere tijdzonequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Watjes ook he, rond 1300 was het voor bloesezoon in Aus nieuwjaar
En ik heb een soort visaversa soort gevoel wat Popoo heeft
Typisch Smeetsquote:
Ja jij ook en dat je een gezond kind mag krijgen dit jaar.quote:
Ben wel benieuwd wat het wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja jij ook en dat je een gezond kind mag krijgen dit jaar.
Dat is altijd wel spannend ja. Wil je het van te voren weten, of laten jullie je verrassen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het wordt
We willen het al weten.. was bij Finn ook zo, wel zo handigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel spannend ja. Wil je het van te voren weten, of laten jullie je verrassen?
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We willen het al weten.. was bij Finn ook zo, wel zo handig![]()
Het feest is op het KNSM eiland natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef Ole het volgende:
Het is trouwens belachelijk stil in de stad! Nog erger dan een 'normale' zondag.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Het feest is op het KNSM eiland natuurlijk
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer belde overigens vanmiddag met het nieuws dat ze dit jaar een tweede kind verwachten
Postcodeloterij Kanjer valt op het KNSM eilandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikMaar ja, dat is ook niet echt om de hoek hier
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer belde overigens vanmiddag met het nieuws dat ze dit jaar een tweede kind verwachten
Oh.. nou ja, ik doe toch niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Postcodeloterij Kanjer valt op het KNSM eiland
Ja zullen we een poll houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Ole het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het een meisje wordt. Al vanaf de eerste keer dat sien het goede nieuws postte.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik had hem ook aardig hangen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tongie, ik had een kater de hele dag
Hij is nog niet weg trouwens
Bas als in Doc?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had hem ook aardig hangen.
Vandaag mijn roes uitgeslapen. Trouwens Bas nog gebeld gebeld vannacht. Die was nuchterder dan ik.
ole nog weggeweest ?
Je bent de meest gemiste vetrokken modquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef tong80 het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
The master rules![]()
En dat na één dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent de meest gemiste vetrokken mod
Daar ben ik nog het meest trots op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent de meest gemiste vetrokken mod
Mijn neef uit Aruba gaat dit jaar ook weer {voor de 2e x) vader worden oudtante Maril, ben al 4 x oudtante hij/zij zou dan nummer 5 wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan dan niet echt goed slapen helaas.. tis een paar uur in coma en daarna gewoon een klotedag hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik had hem ook aardig hangen.
Vandaag mijn roes uitgeslapen.
Tof , al in de finale of is deze morgen?quote:
Finale is maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof , al in de finale of is deze morgen?
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Finale is maandag
Morgen de halve finale.
2011 begint met een grote sportverrassing.quote:
Ja dat Barney eruit vliegt is geen verrassing. Anderson gooit het hele toernooi al 100+. Barney niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
2011 begint met een grote sportverrassing.
Barney er ook uit trouwens.
Doccie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog het meest trots op.
En Bas is Doc idd Bos.
Stel je voor dat ie voor zijn huwelijk al had geneukt.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef popolon het volgende:
Zo zo Sienstra, nog een koter erbij, toe maar.
Al dat monopolyen brak hem op.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie voor zijn huwelijk al had geneukt.
De Von Trapp familie was er dan niks bijquote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie voor zijn huwelijk al had geneukt.
Wensen mag altijdquote:Op zondag 2 januari 2011 08:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop stiekem ook op een meisjevrouwlief hoopt echter op nog een jongen... ach als hij maar gezond is
Wat betreft postcode toch dichterbijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Het feest is op het KNSM eiland natuurlijk
zometeen is hij op ned2.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor TOng een Seth Gaaikema special bij Business Class
Balen he!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef borisz het volgende:
Nou Ole hoe ga je dat doen met het roken in Spanje?
Ik vind het wel prettig dat er niet gerookt mag worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Balen he!
Ik geloof dat je op de terrassen nog wel mag roken. Maar kan nu beter hierblijven
Volgend jaar kan je gewoon weer kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat het niet live is te zien.
RTL heeft gelukkig de rechten gekocht.
Over isquote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers die er nog zijn overgebleven.
Het gaat gewoon weer even niet.quote:
Om niets, zo werkt het natuurlijk niet in je hoofd. Rot dat je nog dagen moet wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 02:22 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat gewoon weer even niet.
Heb al even iemand gemaild, maar die is afwezig tot woensdag, helaas. Dan toch maar morgen naar de leiding stappen, want dit is gewoon niet leuk meer. Allemaal angsten om niets.
Ja okee, maar ik vind het al eng om gewoon naar buiten te gaan, even ontspannen naar de winkel is er gewoon niet bij..quote:Op maandag 3 januari 2011 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om niets, zo werkt het natuurlijk niet in je hoofd. Rot dat je nog dagen moet wachten
Nou maar hopen dat ze aan het poetsen is toegekomen Bossie. Straks word je nog depressief omdat je huisje niet schoon is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Door een miscommunicatei tussen mij de begeleiding en de helpende stond toevallig iemand van de leiding vanmiddag voor de deur om te poetsen. Dus kon ik even mijn verhaal doen en proberen te omschrijven wat ik voel. Niet helemaal gelukt, maar ze zijn iig op de hoogte dat ik me niet echt prettig meer voel..
Ik heb zelf moeten poetsen hoor, samen met haar. En normaal is ze er voor andere dingen dan om te poetsen. Meestal komt de helpende, maar dit was een begeleidkundige. En ze is er ook een beejte voor opgeleid om met dit soort problemen om te gaan. dacht ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze aan het poetsen is toegekomen Bossie. Straks word je nog depressief omdat je huisje niet schoon is.
Zou morgen de prijsuitreiking doen bij de Rotterdam Cup. Duel tussen Sparta en Feyenoord.quote:
Zal wel stil worden op Bakerstreet danquote:
Ja was het zeker. Ook de partners van collega's mochten mee en dat was erg leuk.quote:
En goed dat je gegaan bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Ja was het zeker. Ook de partners van collega's mochten mee en dat was erg leuk.
Alleen redelijk gebroken nu. ZO'n avond is toch nog zwaar voor me. Maar hebhet wel vrij redelijk doorstaan.
Ik ga er vast over nadenkenquote:
quote:Hugo Borst legt per direct zijn televisiewerk neer. De sportdeskundige zit tegen een burnout aan en kiest voor zichzelf. Wel blijft hij voor het AD werken, meldt de krant. Maar Hugo Borst zal niet meer te zien zijn als deskundige bij Studio Sport, ook gaat de geplande serie van Vaders & Zonen niet door. Ook zou Borst meewerken aan Hard Gras van PowNed, daar wordt hij waargenomen door Henk Spaan.
Borst: Dat ik met tv maken stop heeft meer redenen trouwens. Ik betrapte mezelf in 2010 op een gebrek aan inspiratie. Ik ben erg kritisch op mezelf. Ik vind dat een mens alles wat hij doet gepassioneerd moet doen. Dat was te vaak niet meer het geval. Mijn liefde voor voetbal en voetbaljournalistiek heeft in 2010 bovendien een enorme oplazer gekregen. Of ik de eerzucht en ijdelheid om op het scherm te verschijnen hervind, weet ik niet. Ik zie wel. Ik ga lekker schrijven.
Erg jammer, het is een bevlogen man die zijn mening altijd prima weet te verwoorden. Dat levert vaak spannende televisie op. Maar alle begrip voor de motivatie. Wie weet keert Hugo Borst in de toekomst wel terug als programmamaker.
DWDD kijk ik ook amper. Ik keek vroeger wel veel SV, en inderdaad wel een prettig persoon met een eigen mening en af en toe rebels gedrag, wat natuurljk wel vermakelijk is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef borisz het volgende:
Zat vroegah ook veel bij DWDD. Prettige van Hugo is dat hij een mening heeft. Of je het er dan mee eens of niet bent is een tweede. Hij zorgt voor goede TV.
http://www.soccernews.nl/(...)b_met_een_mooie_stadquote:
Ja net gekeken. ALs ik me niet vergis heb ik een paar straten van Art ROoijakkers vandaan gewoond. Er woonde vroeger een Art daar en hij lijkt er ook een beetje opquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef Rucebo het volgende:
Wie is de Mol? is ook weer begonnen, blijft toch elk jaar heel leuk.
Okee, leuk, IK zit er aan te denken om naar de wedstrijd tegen Lille te gaan. 25 Euro heb ik er wel voor over.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Rucebo het volgende:
Heb vandaag mijn clubcard van PSV eindelijk gekregen Bos, dus binnenkort ook weer naar het Philips Stadion, als ik terugkom uit Schotland.
Ja, beetje vreemde vrouw. Ik heb geen idee wie de mol is, merk ik over een paar maanden wel.quote:Die Soundos was wel irritant, ik hoopte dat ze af zou vallen. Zit op Jan Kooijman als Mol, maar daar valt eigenlijk nog niet veel over te zeggen...
Ga ik waarschijnlijk ook heenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, leuk, IK zit er aan te denken om naar de wedstrijd tegen Lille te gaan. 25 Euro heb ik er wel voor over.
Ja ik heb nog steeds een SCC. Blijf ik wel gewoon aanhouden denk ik, ondanks mijn uitkering.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ga ik waarschijnlijk ook heen. Heb je nog een seizoenskaart? Ik heb die van mij opgezegd, omdat ik toch meer dan de helft van het seizoen mis, maar volgend jaar neem ik er wel weer een denk ik.
Is toch ook leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds een SCC. Blijf ik wel gewoon aanhouden denk ik, ondanks mijn uitkering.
Nee, ik ga alleen. Pa en broer hebben wel alletwee een kaart, maar we zitten alledrie in een ander vak. Komt meer omdat ik en mijn broer eerst op de jongeren en jeugdrang hebben gezeten en gestaan en daarna ieders ons eigen weg zijn gegaan en pa gewoon op een volwassentribune is gaan zitten. WE hebben ook niet geprobeerd om samen te gaan zitten. Pa zat goed daar en dan kom je er moeilijk tussen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Is toch ook leuk, ga je altijd samen met iemand?
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotlandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Rucebo het volgende:
Vanavond naar Youp van 't Hek. Ben eens benieuwd.
Misschien de Engelstalige versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotland
Nee, volgende week nog voor 2,5 week naar Schotland, voor tentamens (helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotland
Ja. Stond 3-0 achter. Werd 4-4 en maakte het af in de laatste setquote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hij overleefde 9 match-pijlen las ik.
Bij de BBC zei de voetbalverslaggever al : 'Maandag heb ik weer heroïsche verhalen over clubs en spelers die nu nog niemand kent.'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Stond 3-0 achter. Werd 4-4 en maakte het af in de laatste set
FAcup weekend. Derde ronde FA cup is leuk
.
Ja. Havant & Waterlooville in 2007. Ze spelen Conference South en mochten na een stunt tegen Swansea mochten tegen Liverpool aantreden op Anfield. Toen was het letterlijk de slager en de bakker tegen de grote helden. Ze kwamen zelfs twee keer op voorsprong. Werd uiteindelijk 5-2 voor Liverpool maar ze werden thuis als helden ontvangen. En dan ook was dat hele dorp meegekomen en gingen er zesduizend mensen ofzo mee naar Anfield in tientallen bussen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de BBC zei de voetbalverslaggever al : 'Maandag heb ik weer heroïsche verhalen over clubs en spelers die nu nog niemand kent.'
Moguh ole. Ben om half 5 opgestaan verveelde me en heb het SHO dilemma topic gemaakt zonder jou. Duid me niet euvelquote:
Met een nighn darter ?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef borisz het volgende:
Nog een evt stunt op komst. De kampioen van de Conference vorig jaar, Stevenage, staat 2-0 voor tegen Newcastle.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 11:28 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heerlijk weer
ff de kleine wakker maken en dan lekker buiten lopen... sneeuw is ook eindelijk helemaal weg.
Dat is mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef borisz het volgende:
Bij PWC goed door de assessment gekomen. Ik mag op gesprek binnenkort
Is alleen geen moer van waarquote:Hans Kraay Jr. zou afgelopen weekend zijn vrouw Sofie met klappen tot de orde hebben geroepen.
Dit schrijft RTL Boulevard op basis van getuigenverklaringen.
Zaterdagavond zou Hans met zijn vrouw Sofie en vrienden op stap zijn geweest in Den Bosch. In café Silva Ducis wilde iedereen met de SBS6-presentator op de foto. Volgens ooggetuigen zou de ruzie tussen Hans en zijn vrouw zijn ontstaan omdat zij niet weg wilde. Hij zou zijn vrouw daarop hebben meegetrokken en haar twee keer in het gezicht hebben geslagen. Zowel Hans als zijn vrouw ontkennen dat er klappen zijn gevallen.
Medewerkers van café Silva Ducis zijn niet bereid tot het geven van commentaar. "We hebben deze verhalen ook gehoord. Als we wat hadden gezien, zouden we daar sowieso geen uitspraken over doen. Dit betreft de privacy van onze gasten."
Goedemorgen Tongquote:
Kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:09 schreef tong80 het volgende:
Al een paar dagen extreem vroeg opgestaan. Even een normaal ritme opbouwen voor een paar weken.
Hopelijk morgen wel een goeimorgen Bossiequote:
Ja, misschein wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hopelijk morgen wel een goeimorgen Bossie
Waar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:32 schreef tong80 het volgende:
SCH is verhuisd. Een nieuwe woning samen met Nick en een ander Forum samen met o.a. tong80.
Ook daar is ie de relnicht.
Doc zijn discussie-vijand zit er ook en ze gaan daar lekker door waar ze op Fok mee waren gestopt.
Oja dat wist ik eigenlijk welquote:
Het zou me niks verbazen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wordt dat nog steeds verwijderd ja?
Zijn ze zo slecht bezig je studenten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef Ole het volgende:
mogguh!
ben lekker allemaal enen aan het uitdelen
Het is drama. Maar ja, 2 dagen na projectafronding is niet echt een goede timing.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn ze zo slecht bezig je studenten?
Ach ja dan maar in de herkansing he. Het is ook niet het makkelijkste vak wat je geeft volgens mij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is drama. Maar ja, 2 dagen na projectafronding is niet echt een goede timing.
Eindhoven is the place to bequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat forum niks aan tong, buiten voetbal om is het maar een dooie boel. Zelfs sport stelt er niks voor.
Zo, vrijdag weer in het moederland.Zijn er nog mensen die ik een optater zal komen verkopen? Ik ben er dan toch.
Het ergste is dat de herkansing pas in juni isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dan maar in de herkansing he. Het is ook niet het makkelijkste vak wat je geeft volgens mij?
eigenlijk moet ik het weten, want ik heb ook BE op het HBO gehad..
Okee, dat is inderdaad niet fijn neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ergste is dat de herkansing pas in juni is![]()
Ze hebben weer eens wat nieuws bedacht hier
scheelt mij een hoop nakijkwerk komende weken, maar studentvriendelijk is het nou niet echt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is inderdaad niet fijn nee
Hey PoPo, graag een lekkere optater aan de mensen die alleen maar met zichzelf bezig zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat forum niks aan tong, buiten voetbal om is het maar een dooie boel. Zelfs sport stelt er niks voor.
Zo, vrijdag weer in het moederland.Zijn er nog mensen die ik een optater zal komen verkopen? Ik ben er dan toch.
Goeimorgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef popolon het volgende:
Ik leg de Frikandellen en kroketten vast voor je klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef popolon het volgende:
Komt voor de bakker. Dat gaat wel wat langer duren dan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |