Volgens mij heeft hij gisteren nog gewoon gepost, heeft toen een paar van die dillema's topics geopend.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Ole het volgende:
Heb tong al bijna twee dagen niet gezien![]()
Nou ja, zijn ritme zal wel weer overhoop liggen.
Heb ik dan gemistquote:Op woensdag 29 december 2010 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gisteren nog gewoon gepost, heeft toen een paar van die dillema's topics geopend.
Ja, denk ik ook wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ik dan gemistNou ja, hij komt wel weer tevoorschijn.
Maar ja voor jouw is het a lde derde keer dat het gebeurd, voor boris en mij de eerste keer. Dus bij jou ligt het gewoon nog wat zwaarder lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet gekeken.
Kan er niet tegen
3 Trauma's Bossiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja voor jouw is het a lde derde keer dat het gebeurd, voor boris en mij de eerste keer. Dus bij jou ligt het gewoon nog wat zwaarder lijkt me.
Jaquote:
Dan zou ik ook wakker blijven jaquote:Op donderdag 30 december 2010 02:27 schreef tong80 het volgende:
Als ik niet kan slapen denk ik aan ole
Hopelijk lukt het je nu wel. Ik ga ook zo een tweede poging ondernemen.quote:
Nog gefeliciteerd,quote:Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Zoonlief die 13-12 geboren is mag waarschijnlijk volgende week (eindelijk) het ziekenhuis uit. (1,5 maand te vroeg geboren).
Mijn broer uiteraard, stuurt per expresse een Ajax rompertje op (woon in Manila). Dus ik zeg tegen mijn vrouw, kijk die kan hij mooi aan terwijl we het ziekenhuis verlaten.
Ze keek wat zuinig, denk dat we het er nog maar eens over moeten hebben.
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Zoonlief die 13-12 geboren is mag waarschijnlijk volgende week (eindelijk) het ziekenhuis uit. (1,5 maand te vroeg geboren).
Mijn broer uiteraard, stuurt per expresse een Ajax rompertje op (woon in Manila). Dus ik zeg tegen mijn vrouw, kijk die kan hij mooi aan terwijl we het ziekenhuis verlaten.
Ze keek wat zuinig, denk dat we het er nog maar eens over moeten hebben.
Mijn wilde jaren zijn voorbij. Lekker TV kijken en Fokken. En een kouwe Hoegaarden in mijn linker hand. Af en toe afgewisseld door een peuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Rucebo het volgende:
Jaar alweer bijna om. Heel snel gegaan, maar het was dan ook een goed jaar
.
Iemand nog spectaculaire plannen voor morgenavond? Ik doe het dit jaar rustig aan...
Nee, blijf voor het eerst echt alleen met nieuwjaar. Heb al wel wat lekkere pilsjes gehaald. Misschien morgen nog wat meer flesjes en andere lekkere dingen. Voor de rest net als Tong een beetje fokken en eventueel TV kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Rucebo het volgende:
Jaar alweer bijna om. Heel snel gegaan, maar het was dan ook een goed jaar
.
Iemand nog spectaculaire plannen voor morgenavond? Ik doe het dit jaar rustig aan...
Ik ken de afloop al.quote:
maar de stamkroeg gaat dicht om 8 uurquote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de afloop al.
'Hé een bekende even lullen.'
'Is het echt al 23 uur ? Nou dan blijf ik gewoon.'
Wat een kutkroegquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
maar de stamkroeg gaat dicht om 8 uur
Dat niet zo zeer. Meer omdat ik me weer erg rot voel de laatste dagen.quote:
GVB ja, maar die stopt bij Molenwijk. Ik moet verderquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:37 schreef Ole het volgende:
Ik had begrepen dat ze na 1.30 weer zouden rijden
Ohw ja, dat is kut danquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GVB ja, maar die stopt bij Molenwijk. Ik moet verder
Rosiequote:
Rosiequote:
Even gekeken, niet onaardigquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef Ole het volgende:
Nu Van Velzen doet Queen op NED3. Met koor
Hij krijgt toch een standbeeld...in Madurodam ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef Ole het volgende:
Nu Van Velzen doet Queen op NED3. Met koor
Dat kan niet in Madurodam is alles op schaal 1: 5000. DDan heb je voor hem een vergrootglas nodig en moet je nog geod kijken anders zie je hem niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij krijgt toch een standbeeld...in Madurodam ?
Dat wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef Ole het volgende:
Maar hij kan wel aardig zingen en instrumenten spelen
Jongens, Meisjes & Sendjequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Hoolies, het beste voor 2011 en geniet er van vanavond.
Ik word helemaal depresief van je.quote:
PI tong, PIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word helemaal depresief van je.
JAAAAA ik word 30. Ben einelijk volwassen. Ik ga rocken en er tegenaan.
Kick some ass.
Indeed. 30 is de leeftijd net na de pubertijd, nu begint 't pas.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dsu dat ik het helemaal niet zo erg vind en zo
Ja en hopelijk dit jaar ook/weer een betaalde baan krijgen en ik kan wel tevreden zijn. Maar dat zal wel moeilijk worden denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Indeed. 30 is de leeftijd net na de pubertijd, nu begint 't pas.
Ja, ik doe het wel rustig aan, maar over 5 jaar wil ik wel helemaal op mezelf wonen met of zonder partner..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd kunt nog alle kanten uit.
Komt goed Bosmans. Geloof in jezelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het wel rustig aan, maar over 5 jaar wil ik wel helemaal op mezelf wonen met of zonder partner..
Ja, dat probeer ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Komt goed Bosmans. Geloof in jezelf.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:02 schreef popolon het volgende:
Net even gebelt met maten in NL. Damn, dan wou je toch wel even daar zijn.
Ik zit nu te kijken naar Owen die met z'n auto's speelt. Da's wat anders dan halfzat een feest hebben.
Maar niet minder mooi.
Ja dat is wel raar ja, als je familie hebt in een latere tijdzonequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Watjes ook he, rond 1300 was het voor bloesezoon in Aus nieuwjaar
En ik heb een soort visaversa soort gevoel wat Popoo heeft
Typisch Smeetsquote:
Ja jij ook en dat je een gezond kind mag krijgen dit jaar.quote:
Ben wel benieuwd wat het wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja jij ook en dat je een gezond kind mag krijgen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |