Ik word helemaal depresief van je.quote:
PI tong, PIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word helemaal depresief van je.
JAAAAA ik word 30. Ben einelijk volwassen. Ik ga rocken en er tegenaan.
Kick some ass.
Indeed. 30 is de leeftijd net na de pubertijd, nu begint 't pas.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel dsu dat ik het helemaal niet zo erg vind en zo
Ja en hopelijk dit jaar ook/weer een betaalde baan krijgen en ik kan wel tevreden zijn. Maar dat zal wel moeilijk worden denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Indeed. 30 is de leeftijd net na de pubertijd, nu begint 't pas.
Ja, ik doe het wel rustig aan, maar over 5 jaar wil ik wel helemaal op mezelf wonen met of zonder partner..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd kunt nog alle kanten uit.
Komt goed Bosmans. Geloof in jezelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het wel rustig aan, maar over 5 jaar wil ik wel helemaal op mezelf wonen met of zonder partner..
Ja, dat probeer ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Komt goed Bosmans. Geloof in jezelf.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:02 schreef popolon het volgende:
Net even gebelt met maten in NL. Damn, dan wou je toch wel even daar zijn.
Ik zit nu te kijken naar Owen die met z'n auto's speelt. Da's wat anders dan halfzat een feest hebben.
Maar niet minder mooi.
Ja dat is wel raar ja, als je familie hebt in een latere tijdzonequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Watjes ook he, rond 1300 was het voor bloesezoon in Aus nieuwjaar
En ik heb een soort visaversa soort gevoel wat Popoo heeft
Typisch Smeetsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |