Met een nighn darter ?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef borisz het volgende:
Nog een evt stunt op komst. De kampioen van de Conference vorig jaar, Stevenage, staat 2-0 voor tegen Newcastle.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 11:28 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heerlijk weer
ff de kleine wakker maken en dan lekker buiten lopen... sneeuw is ook eindelijk helemaal weg.
Dat is mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef borisz het volgende:
Bij PWC goed door de assessment gekomen. Ik mag op gesprek binnenkort
Is alleen geen moer van waarquote:Hans Kraay Jr. zou afgelopen weekend zijn vrouw Sofie met klappen tot de orde hebben geroepen.
Dit schrijft RTL Boulevard op basis van getuigenverklaringen.
Zaterdagavond zou Hans met zijn vrouw Sofie en vrienden op stap zijn geweest in Den Bosch. In café Silva Ducis wilde iedereen met de SBS6-presentator op de foto. Volgens ooggetuigen zou de ruzie tussen Hans en zijn vrouw zijn ontstaan omdat zij niet weg wilde. Hij zou zijn vrouw daarop hebben meegetrokken en haar twee keer in het gezicht hebben geslagen. Zowel Hans als zijn vrouw ontkennen dat er klappen zijn gevallen.
Medewerkers van café Silva Ducis zijn niet bereid tot het geven van commentaar. "We hebben deze verhalen ook gehoord. Als we wat hadden gezien, zouden we daar sowieso geen uitspraken over doen. Dit betreft de privacy van onze gasten."
Goedemorgen Tongquote:
Kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:09 schreef tong80 het volgende:
Al een paar dagen extreem vroeg opgestaan. Even een normaal ritme opbouwen voor een paar weken.
Hopelijk morgen wel een goeimorgen Bossiequote:
Ja, misschein wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hopelijk morgen wel een goeimorgen Bossie
Waar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:32 schreef tong80 het volgende:
SCH is verhuisd. Een nieuwe woning samen met Nick en een ander Forum samen met o.a. tong80.
Ook daar is ie de relnicht.
Doc zijn discussie-vijand zit er ook en ze gaan daar lekker door waar ze op Fok mee waren gestopt.
Oja dat wist ik eigenlijk welquote:
Het zou me niks verbazen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wordt dat nog steeds verwijderd ja?
Zijn ze zo slecht bezig je studenten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef Ole het volgende:
mogguh!
ben lekker allemaal enen aan het uitdelen
Het is drama. Maar ja, 2 dagen na projectafronding is niet echt een goede timing.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn ze zo slecht bezig je studenten?
Ach ja dan maar in de herkansing he. Het is ook niet het makkelijkste vak wat je geeft volgens mij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is drama. Maar ja, 2 dagen na projectafronding is niet echt een goede timing.
Eindhoven is the place to bequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat forum niks aan tong, buiten voetbal om is het maar een dooie boel. Zelfs sport stelt er niks voor.
Zo, vrijdag weer in het moederland.Zijn er nog mensen die ik een optater zal komen verkopen? Ik ben er dan toch.
Het ergste is dat de herkansing pas in juni isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dan maar in de herkansing he. Het is ook niet het makkelijkste vak wat je geeft volgens mij?
eigenlijk moet ik het weten, want ik heb ook BE op het HBO gehad..
Okee, dat is inderdaad niet fijn neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ergste is dat de herkansing pas in juni is![]()
Ze hebben weer eens wat nieuws bedacht hier
scheelt mij een hoop nakijkwerk komende weken, maar studentvriendelijk is het nou niet echt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is inderdaad niet fijn nee
Hey PoPo, graag een lekkere optater aan de mensen die alleen maar met zichzelf bezig zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat forum niks aan tong, buiten voetbal om is het maar een dooie boel. Zelfs sport stelt er niks voor.
Zo, vrijdag weer in het moederland.Zijn er nog mensen die ik een optater zal komen verkopen? Ik ben er dan toch.
Goeimorgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef popolon het volgende:
Ik leg de Frikandellen en kroketten vast voor je klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef popolon het volgende:
Komt voor de bakker. Dat gaat wel wat langer duren dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |