Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotlandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Rucebo het volgende:
Vanavond naar Youp van 't Hek. Ben eens benieuwd.
Misschien de Engelstalige versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotland
Nee, volgende week nog voor 2,5 week naar Schotland, voor tentamens (helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotland
Ja. Stond 3-0 achter. Werd 4-4 en maakte het af in de laatste setquote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hij overleefde 9 match-pijlen las ik.
Bij de BBC zei de voetbalverslaggever al : 'Maandag heb ik weer heroïsche verhalen over clubs en spelers die nu nog niemand kent.'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Stond 3-0 achter. Werd 4-4 en maakte het af in de laatste set
FAcup weekend. Derde ronde FA cup is leuk
.
Ja. Havant & Waterlooville in 2007. Ze spelen Conference South en mochten na een stunt tegen Swansea mochten tegen Liverpool aantreden op Anfield. Toen was het letterlijk de slager en de bakker tegen de grote helden. Ze kwamen zelfs twee keer op voorsprong. Werd uiteindelijk 5-2 voor Liverpool maar ze werden thuis als helden ontvangen. En dan ook was dat hele dorp meegekomen en gingen er zesduizend mensen ofzo mee naar Anfield in tientallen bussen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de BBC zei de voetbalverslaggever al : 'Maandag heb ik weer heroïsche verhalen over clubs en spelers die nu nog niemand kent.'
Moguh ole. Ben om half 5 opgestaan verveelde me en heb het SHO dilemma topic gemaakt zonder jou. Duid me niet euvelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |