Ik ga er vast over nadenkenquote:
quote:Hugo Borst legt per direct zijn televisiewerk neer. De sportdeskundige zit tegen een burnout aan en kiest voor zichzelf. Wel blijft hij voor het AD werken, meldt de krant. Maar Hugo Borst zal niet meer te zien zijn als deskundige bij Studio Sport, ook gaat de geplande serie van Vaders & Zonen niet door. Ook zou Borst meewerken aan Hard Gras van PowNed, daar wordt hij waargenomen door Henk Spaan.
Borst: Dat ik met tv maken stop heeft meer redenen trouwens. Ik betrapte mezelf in 2010 op een gebrek aan inspiratie. Ik ben erg kritisch op mezelf. Ik vind dat een mens alles wat hij doet gepassioneerd moet doen. Dat was te vaak niet meer het geval. Mijn liefde voor voetbal en voetbaljournalistiek heeft in 2010 bovendien een enorme oplazer gekregen. Of ik de eerzucht en ijdelheid om op het scherm te verschijnen hervind, weet ik niet. Ik zie wel. Ik ga lekker schrijven.
Erg jammer, het is een bevlogen man die zijn mening altijd prima weet te verwoorden. Dat levert vaak spannende televisie op. Maar alle begrip voor de motivatie. Wie weet keert Hugo Borst in de toekomst wel terug als programmamaker.
DWDD kijk ik ook amper. Ik keek vroeger wel veel SV, en inderdaad wel een prettig persoon met een eigen mening en af en toe rebels gedrag, wat natuurljk wel vermakelijk is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef borisz het volgende:
Zat vroegah ook veel bij DWDD. Prettige van Hugo is dat hij een mening heeft. Of je het er dan mee eens of niet bent is een tweede. Hij zorgt voor goede TV.
http://www.soccernews.nl/(...)b_met_een_mooie_stadquote:
Ja net gekeken. ALs ik me niet vergis heb ik een paar straten van Art ROoijakkers vandaan gewoond. Er woonde vroeger een Art daar en hij lijkt er ook een beetje opquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef Rucebo het volgende:
Wie is de Mol? is ook weer begonnen, blijft toch elk jaar heel leuk.
Okee, leuk, IK zit er aan te denken om naar de wedstrijd tegen Lille te gaan. 25 Euro heb ik er wel voor over.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Rucebo het volgende:
Heb vandaag mijn clubcard van PSV eindelijk gekregen Bos, dus binnenkort ook weer naar het Philips Stadion, als ik terugkom uit Schotland.
Ja, beetje vreemde vrouw. Ik heb geen idee wie de mol is, merk ik over een paar maanden wel.quote:Die Soundos was wel irritant, ik hoopte dat ze af zou vallen. Zit op Jan Kooijman als Mol, maar daar valt eigenlijk nog niet veel over te zeggen...
Ga ik waarschijnlijk ook heenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, leuk, IK zit er aan te denken om naar de wedstrijd tegen Lille te gaan. 25 Euro heb ik er wel voor over.
Ja ik heb nog steeds een SCC. Blijf ik wel gewoon aanhouden denk ik, ondanks mijn uitkering.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ga ik waarschijnlijk ook heen. Heb je nog een seizoenskaart? Ik heb die van mij opgezegd, omdat ik toch meer dan de helft van het seizoen mis, maar volgend jaar neem ik er wel weer een denk ik.
Is toch ook leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds een SCC. Blijf ik wel gewoon aanhouden denk ik, ondanks mijn uitkering.
Nee, ik ga alleen. Pa en broer hebben wel alletwee een kaart, maar we zitten alledrie in een ander vak. Komt meer omdat ik en mijn broer eerst op de jongeren en jeugdrang hebben gezeten en gestaan en daarna ieders ons eigen weg zijn gegaan en pa gewoon op een volwassentribune is gaan zitten. WE hebben ook niet geprobeerd om samen te gaan zitten. Pa zat goed daar en dan kom je er moeilijk tussen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Is toch ook leuk, ga je altijd samen met iemand?
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotlandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Rucebo het volgende:
Vanavond naar Youp van 't Hek. Ben eens benieuwd.
Misschien de Engelstalige versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotland
Nee, volgende week nog voor 2,5 week naar Schotland, voor tentamens (helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh je bent in NL> Ik dacht die zit in Schotland
Ja. Stond 3-0 achter. Werd 4-4 en maakte het af in de laatste setquote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hij overleefde 9 match-pijlen las ik.
Bij de BBC zei de voetbalverslaggever al : 'Maandag heb ik weer heroīsche verhalen over clubs en spelers die nu nog niemand kent.'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Stond 3-0 achter. Werd 4-4 en maakte het af in de laatste set
FAcup weekend. Derde ronde FA cup is leuk
.
Ja. Havant & Waterlooville in 2007. Ze spelen Conference South en mochten na een stunt tegen Swansea mochten tegen Liverpool aantreden op Anfield. Toen was het letterlijk de slager en de bakker tegen de grote helden. Ze kwamen zelfs twee keer op voorsprong. Werd uiteindelijk 5-2 voor Liverpool maar ze werden thuis als helden ontvangen. En dan ook was dat hele dorp meegekomen en gingen er zesduizend mensen ofzo mee naar Anfield in tientallen bussen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de BBC zei de voetbalverslaggever al : 'Maandag heb ik weer heroīsche verhalen over clubs en spelers die nu nog niemand kent.'
Moguh ole. Ben om half 5 opgestaan verveelde me en heb het SHO dilemma topic gemaakt zonder jou. Duid me niet euvelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |