Daar ben ik nog het meest trots op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent de meest gemiste vetrokken mod
Mijn neef uit Aruba gaat dit jaar ook weer {voor de 2e x) vader worden oudtante Maril, ben al 4 x oudtante hij/zij zou dan nummer 5 wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer belde overigens vanmiddag met het nieuws dat ze dit jaar een tweede kind verwachten
Ik kan dan niet echt goed slapen helaas.. tis een paar uur in coma en daarna gewoon een klotedag hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik had hem ook aardig hangen.
Vandaag mijn roes uitgeslapen.
Tof , al in de finale of is deze morgen?quote:
Finale is maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof , al in de finale of is deze morgen?
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Finale is maandag
Morgen de halve finale.
2011 begint met een grote sportverrassing.quote:
Ja dat Barney eruit vliegt is geen verrassing. Anderson gooit het hele toernooi al 100+. Barney niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
2011 begint met een grote sportverrassing.
Barney er ook uit trouwens.
Doccie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog het meest trots op.
En Bas is Doc idd Bos.
Stel je voor dat ie voor zijn huwelijk al had geneukt.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef popolon het volgende:
Zo zo Sienstra, nog een koter erbij, toe maar.
Al dat monopolyen brak hem op.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie voor zijn huwelijk al had geneukt.
De Von Trapp familie was er dan niks bijquote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie voor zijn huwelijk al had geneukt.
Wensen mag altijdquote:Op zondag 2 januari 2011 08:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop stiekem ook op een meisjevrouwlief hoopt echter op nog een jongen... ach als hij maar gezond is
Wat betreft postcode toch dichterbijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Het feest is op het KNSM eiland natuurlijk
zometeen is hij op ned2.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor TOng een Seth Gaaikema special bij Business Class
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |