Ben wel benieuwd wat het wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja jij ook en dat je een gezond kind mag krijgen dit jaar.
Dat is altijd wel spannend ja. Wil je het van te voren weten, of laten jullie je verrassen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het wordt
We willen het al weten.. was bij Finn ook zo, wel zo handigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel spannend ja. Wil je het van te voren weten, of laten jullie je verrassen?
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We willen het al weten.. was bij Finn ook zo, wel zo handig![]()
Het feest is op het KNSM eiland natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef Ole het volgende:
Het is trouwens belachelijk stil in de stad! Nog erger dan een 'normale' zondag.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Het feest is op het KNSM eiland natuurlijk
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer belde overigens vanmiddag met het nieuws dat ze dit jaar een tweede kind verwachten
Postcodeloterij Kanjer valt op het KNSM eilandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikMaar ja, dat is ook niet echt om de hoek hier
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer belde overigens vanmiddag met het nieuws dat ze dit jaar een tweede kind verwachten
Oh.. nou ja, ik doe toch niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Postcodeloterij Kanjer valt op het KNSM eiland
Ja zullen we een poll houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Ole het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het een meisje wordt. Al vanaf de eerste keer dat sien het goede nieuws postte.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik had hem ook aardig hangen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tongie, ik had een kater de hele dag
Hij is nog niet weg trouwens
Bas als in Doc?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had hem ook aardig hangen.
Vandaag mijn roes uitgeslapen. Trouwens Bas nog gebeld gebeld vannacht. Die was nuchterder dan ik.
ole nog weggeweest ?
Je bent de meest gemiste vetrokken modquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef tong80 het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
The master rules![]()
En dat na één dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent de meest gemiste vetrokken mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |