Balen he!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef borisz het volgende:
Nou Ole hoe ga je dat doen met het roken in Spanje?
Ik vind het wel prettig dat er niet gerookt mag worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Balen he!
Ik geloof dat je op de terrassen nog wel mag roken. Maar kan nu beter hierblijven
Volgend jaar kan je gewoon weer kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat het niet live is te zien.
RTL heeft gelukkig de rechten gekocht.
Over isquote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers die er nog zijn overgebleven.
Het gaat gewoon weer even niet.quote:
Om niets, zo werkt het natuurlijk niet in je hoofd. Rot dat je nog dagen moet wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 02:22 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat gewoon weer even niet.
Heb al even iemand gemaild, maar die is afwezig tot woensdag, helaas. Dan toch maar morgen naar de leiding stappen, want dit is gewoon niet leuk meer. Allemaal angsten om niets.
Ja okee, maar ik vind het al eng om gewoon naar buiten te gaan, even ontspannen naar de winkel is er gewoon niet bij..quote:Op maandag 3 januari 2011 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om niets, zo werkt het natuurlijk niet in je hoofd. Rot dat je nog dagen moet wachten
Nou maar hopen dat ze aan het poetsen is toegekomen Bossie. Straks word je nog depressief omdat je huisje niet schoon is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Door een miscommunicatei tussen mij de begeleiding en de helpende stond toevallig iemand van de leiding vanmiddag voor de deur om te poetsen. Dus kon ik even mijn verhaal doen en proberen te omschrijven wat ik voel. Niet helemaal gelukt, maar ze zijn iig op de hoogte dat ik me niet echt prettig meer voel..
Ik heb zelf moeten poetsen hoor, samen met haar. En normaal is ze er voor andere dingen dan om te poetsen. Meestal komt de helpende, maar dit was een begeleidkundige. En ze is er ook een beejte voor opgeleid om met dit soort problemen om te gaan. dacht ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze aan het poetsen is toegekomen Bossie. Straks word je nog depressief omdat je huisje niet schoon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |