Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Enkel kaasquote:
Uiteraard. Dan bakt de tosti goed, en smaakt het een stuk beter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Symphiequote:
Lekker op tijd GFquote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Symphie
Vandaag zat je kerstkaart bij de post
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Barretje80 het volgende:
Damn ik krijg altijd stress als ik een nieuw topic moet openen!!We hebben wel geduld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even 5 minuten iets anders vinden om te doen moet nog wel lukken zeker?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef Barretje80 het volgende:
Damn ik krijg altijd stress als ik een nieuw topic moet openen!!Dat heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet nooit een leuke TT
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb dat geduld meestal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Tonkey het volgende:
[..]
We hebben wel geduld hoorEven 5 minuten iets anders vinden om te doen moet nog wel lukken zeker?
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar wordt ie lekker knapperig van!![]()
![]()
Stuquote:
ach.. gewoon wat je is blijven hangen van het vorige topic..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEn ik weet nooit een leuke TT
Nee, niet echt. Ben iets van 2.15am maar gaan slapenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stu![]()
Nog een beetje laat geworden vandaag?
Emmerquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Juffrouw SteenKonijn!
Ik zag dat je een nieuwe UI had, hij is mooi
Dat vind ik dan wel weer leuk, dat IK die indruk kon makenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. gewoon wat je is blijven hangen van het vorige topic..
en bij mij bleef stu als fruitmand hangen..
mja.. JIJ maakt me zenuwachtig...quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. JIJ maakt me zenuwachtig...
Haha, voor sommige mensen kun je ook niet snel genoeg zijn...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. JIJ maakt me zenuwachtig...
Goedzoquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ben iets van 2.15am maar gaan slapen
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Stuart het volgende:
Ik kan je wel de grootste fruitmand van Nederland komen brengen
Ik zou verkleed kunnen als pompoen of aardbeiquote:
meer.. jij als fruitmand...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk, dat IK die indruk kon maken
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou verkleed kunnen als pompoen of aardbei
Ik begrijp best dat mensen mijn goddelijke lichaam graag in de fruitmand aantreffenquote:
Heb ik ook wel eens jaquote:
jaaaa, als aardbeiquote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou verkleed kunnen als pompoen of aardbei
Met je mooie goed-gepoetste witte tandjesquote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen mijn goddelijke lichaam graag in de fruitmand aantreffen
ik heb wel eens fruit van een goddelijke fruitmand afgegeten..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen mijn goddelijke lichaam graag in de fruitmand aantreffen
wel op blijven letten he!quote:
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar wordt ie lekker knapperig van!![]()
![]()
Van Stu?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb wel eens fruit van een goddelijke fruitmand afgegeten..
hihih
Symphiequote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, weer ff een rondje modden gedaan
Ja preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met je mooie goed-gepoetste witte tandjes
goed manquote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me gelukkig weer redelijk na een paar slechte dagen![]()
Twijfelde vanmorgen nog wel om naar mijn werk te gaan, had de telefoon al in mijn hand, maar ben toch maar gegaan en dat was een goede keuze dus
Veel dichtgegooid?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, weer ff een rondje modden gedaan
Jeujquote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Bos81 het volgende:
Twijfelde vanmorgen nog wel om naar mijn werk te gaan, had de telefoon al in mijn hand, maar ben toch maar gegaan en dat was een goede keuze dus
Dat is goed om te horen Bossiequote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Bos81 het volgende:
neuh.. die is van ST.. (ook al..quote:
topquote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
neuh.. die is van ST.. (ook al..)
Hoiquote:
Nee gekkie, een strepsilquote:
Nee, geen snotquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. die is van ST.. (ook al..)
Ik zei 'niet slecht' maar dan in het Engelsquote:
jah.. is toch zo.. jij pikt alle mannen in!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik dacht dat dat toch wel duidelijk wasquote:Op woensdag 29 december 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zei 'niet slecht' maar dan in het Engels
ook al ziek?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiKom je me verzorgen?
![]()
[..]
Nee gekkie, een strepsil![]()
Ik was even bang weer in een depri periode te komen, mag niet te vroeg juichen natuurlijk. Maar zoals ik me nu voel, is het in ieder geval niet slecht.quote:
Weet ik ook wel, maar vond het leuk te zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zei 'niet slecht' maar dan in het Engels
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. is toch zo.. jij pikt alle mannen in!!Nee, ik doe niets, heb en geen relatie en geen digitale mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ST hoor
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar vond het leuk te zeggenSorry
Ik zal geen grapjes meer maken
[..]
Nee, ik doe niets, heb en geen relatie en geen digitale mannenDat is ST hoor
oh wauwquote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiKom je me verzorgen?
![]()
[..]
Nee gekkie, een strepsil![]()
Nouhouquote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En.. En... En ik danquote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook al ziek?
Beterschap
Ow en ik ben gisteren bij Erwin geweest
ik vind 'm veattquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Emmer
Mijn UI is best mislukt
Strepsil?quote:
Het is dat je en ver weg woont en te klein bent, maar andersquote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nouhou
Ik heb ook geen relatie. Niemand durft het aan met mij
Jij bent liefquote:
ik heb morgen een jarig kind, dus ik ben hier wantedquote:Op woensdag 29 december 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEerste dag van vakantie en ziek
Joy
Dus, wanneer kom je?
![]()
Ja, ik las het!![]()
Ik vind jou geweldig
Madame M!quote:
Was toch ook een grapje lieve en gekke symphquote:Op woensdag 29 december 2010 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb morgen een jarig kind, dus ik ben hier wanted
quote:
morgen wordt mij jongste alweer 11quote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was toch ook een grapje lieve en gekke symph
Jeetje, gaat hardquote:Op woensdag 29 december 2010 13:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen wordt mij jongste alweer 11
Nu voel ik me net Calimeroquote:Op woensdag 29 december 2010 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat je en ver weg woont en te klein bent, maar anders
Lotgenootquote:Op woensdag 29 december 2010 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu voel ik me net Calimero
[ afbeelding ]
Het was een grapje lieverd!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu voel ik me net Calimero
[ afbeelding ]
Jij bent 14, dat is andersquote:
Je vind me te kleinquote:Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een grapje lieverd!![]()
Ik wil het wel met je proberen hoor
quote:
Als ik nog groei wel ja...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent 14, dat is anders
quote:
Nee nee neequote:
's ochtends huis opleveren en 's middags visitequote:Op woensdag 29 december 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, gaat hardGaan jullie iets leuks doen?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. is toch zo.. jij pikt alle mannen in!!nee, dat ben ik inderdaad, met mijn digitale mannen, ik schijn alle leukerds in te pikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Okayquote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee neeOkee, een beetje maar
Ik ben 1,83 maar dat kan best
Huis opleverenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
's ochtends huis opleveren en 's middags visite
We zijn gisterenavond al wezen wokken
Zei jij nou niet laatst dat een vrouw niet groter moest zijn dan 1.70?quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zei jij nou niet laatst dat een vrouw niet groter moest zijn dan 1.70?
Oh nee, nou, nu heb ik een keer beet moet jij het weer verpestenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zei jij nou niet laatst dat een vrouw niet groter moest zijn dan 1.70?
I'm so happy, 'cause today I found my friends, they're in my headquote:
Kurtquote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
I'm so happy, 'cause today I found my friends, they're in my head
quote:
Nirvanaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
I'm so happy, 'cause today I found my friends, they're in my head
Wazerdanmeisje, lucht je hartquote:
quote:
Nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Harry Potter was wel grappig trouwens
Het was een vermakelijke tijdsbesteding.quote:
Is dat geen 16+ film?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Harry Potter was wel grappig trouwens
Wel leuk hoe dat '' I'm so happy '' eruit komt bij Kurtquote:
Een van mijn leukste klanten had ik een beetje moeilijk gesprekje mee "Ik hoop dat 2011 mijn laatste jaar is, nouja... echt lang heb ik toch niet meer, en gelukkig maar. De jaarwisseling hoop ik eigenlijk al niet meer mee te maken, maar dat is wel erg kort dag. Maar als ik dan dood ga... dan wil ik wel graag dat jij op de begrafenis komt... Dus dan moet je maar even aan je werk vragen of ze de datum tijd en plaats doorgeven."quote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wazerdanmeisje, lucht je hart
Tuurlijk niet, naar de eerste delen ben ik nog met mijn vader geweest. Dat is zeker 6 jaar geleden.quote:
Klwoptquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel leuk hoe dat '' I'm so happy '' eruit komt bij Kurt![]()
Dat wel een beetje jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het was een vermakelijke tijdsbesteding.
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.belbios.nl/bio(...)y-potter-7-part-1-ov
12+
Maar jij bent toch al 40quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, naar de eerste delen ben ik nog met mijn vader geweest. Dat is zeker 6 jaar geleden.
12+ (maar dat zal ondertussen wel al gezegd zijn)quote:
Dat zijn denk ik wel de vervelendste en moeilijkste dingen uit je werk, niet? Maar ze is je erg dankbaar, dat doet denk ik ook wel wat met je, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een van mijn leukste klanten had ik een beetje moeilijk gesprekje mee "Ik hoop dat 2011 mijn laatste jaar is, nouja... echt lang heb ik toch niet meer, en gelukkig maar. De jaarwisseling hoop ik eigenlijk al niet meer mee te maken, maar dat is wel erg kort dag. Maar als ik dan dood ga... dan wil ik wel graag dat jij op de begrafenis komt... Dus dan moet je maar even aan je werk vragen of ze de datum tijd en plaats doorgeven."
Kortom: het gaat al heel lang slecht, ze is erg oud, heeft er eigenlijk geen zin meer in ook, en haar lichaam is gewoon op... Moeilijk gesprek
Hè bah, wat naarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een van mijn leukste klanten had ik een beetje moeilijk gesprekje mee "Ik hoop dat 2011 mijn laatste jaar is, nouja... echt lang heb ik toch niet meer, en gelukkig maar. De jaarwisseling hoop ik eigenlijk al niet meer mee te maken, maar dat is wel erg kort dag. Maar als ik dan dood ga... dan wil ik wel graag dat jij op de begrafenis komt... Dus dan moet je maar even aan je werk vragen of ze de datum tijd en plaats doorgeven."
Kortom: het gaat al heel lang slecht, ze is erg oud, heeft er eigenlijk geen zin meer in ook, en haar lichaam is gewoon op... Moeilijk gesprek
Metalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar de cd Gutter Ballet van Savatage. Een lekker metal album
Ja, want Stu is VAN MIJ!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, nou, nu heb ik een keer beet moet jij het weer verpesten![]()
Nou, zelfmoord zal ze niet doen hoor, ze is gewoon oud en opquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Zei een vriend van me ook, dat hij eigenlijk zelfmoord wel zag zitten, ik nam het niet serieus, want hij was nooit depressief oid.
Toen was ie een week later dood.
Oja, goed punt.quote:
Oeh, dat is heftig jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar die eerste delen vond ik lang zo spannend niet als de laatstequote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, naar de eerste delen ben ik nog met mijn vader geweest. Dat is zeker 6 jaar geleden.
Broke our mirrors, sunday morning is everyday.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Stuart het volgende:
I'm so ugly but that's okay cause so are you
Whehehequote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, goed punt.
Overigens kon ik op mijn 11de ook al sigaretten en drank halen. Dus een film waarvoor ik te jong was zou ook wel geen probleem zijn geweest.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Zei een vriend van me ook, dat hij eigenlijk zelfmoord wel zag zitten, ik nam het niet serieus, want hij was nooit depressief oid.
Zo jong alquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Je mag hem hebben hoorquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoorVeel plezier ervan!
Jij weet niet hoe je vriend zich voelde... Dat hij niet depressief oogde wil niet zeggen dat ie het ook niet was...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Ja, dit is echt wel een lekkere cd. Niet zo goed als bijvoorbeeld Master of Puppets en Ride the Lightning, maar is het wel waard om meer dan 5 keer per jaar te luisteren ofzoquote:
True, ik denk ook dat kinderen jonger dan 12 het niet snappen. Maar 16+ zou ik wel overdreven vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar die eerste delen vond ik lang zo spannend niet als de laatste
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik het vechten niet waard ben zeg
Veel plezier zou wel lukken hoor
ST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ik denk ook dat kinderen jonger dan 12 het niet snappen. Maar 16+ zou ik wel overdreven vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kloptDat vind ik mannen eigenlijk nooit ten opzichte van een vriendschap
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Aha, dan hoef ik um dus niet te kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit is echt wel een lekkere cd. Niet zo goed als bijvoorbeeld Master of Puppets en Ride the Lightning, maar is het wel waard om meer dan 5 keer per jaar te luisteren ofzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ik denk ook dat kinderen jonger dan 12 het niet snappen. Maar 16+ zou ik wel overdreven vinden.
Precies toen ik zwaar depressief was (hoewel bij mij de somberheid en zelfmoordgedachtes niet zo sterk aanwezig waren, de andere symptonen juist weer wel) Kon je ook niet echt aan me afzien, dat ik depressief was. Teminste zo voelde ik het, hoe de buitenwereld op me reageerde. Ze begrepen me iig niet ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe je vriend zich voelde... Dat hij niet depressief oogde wil niet zeggen dat ie het ook niet was...
Maar dat zijn echt klote dingenDat is toch nog niet zo lang geleden gebeurd?
Nee je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zal wel de enige zijn hier die niets heeft met Hairy Plopper
Moet je zelf weten, natuurlijk en ieder zijn eigen smaak. Savatage is/was dan natuurlijk ook geen metaltopper, meer een middenmoter of subtopper.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, dan hoef ik um dus niet te kopen
Oooh, gelukkig maarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee je bent zeker niet de enige
Nee, dat heb ik dus ook, kan heel goed vrolijk doen in gezelschapquote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies toen ik zwaar depressief was (hoewel bij mij de somberheid en zelfmoordgedachtes niet zo sterk aanwezig waren, de andere symptonen juist weer wel) Kon je ook niet echt aan me afzien, dat ik depressief was. Teminste zo voelde ik het, hoe de buitenwereld op me reageerde. Ze begrepen me iig niet ofzo.
Ik ik ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Hairy Plopperquote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Ieder z'n ding toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Wat is er mis met het merk van mijn laptopquote:
Ik vind Narnia dan veel leukerderderderquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieder z'n ding toch?Ik vind vooral de boeken geweldig
Maar ik lees ze dus al vanaf het begin zo'n beetje
Ik hoor liever, zoals je al zei, Master of Puppets enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, natuurlijk en ieder zijn eigen smaak. Savatage is/was dan natuurlijk ook geen metaltopper, meer een middenmoter of subtopper.
Ik ook niet maar het plaatje van Winnie the shit en Christopher Robin is zooo liefquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hairy Plopper![]()
IK heb weer niks met Winnieh the Poop
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er mis met het merk van mijn laptop
Okey dokey sirquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Symphonic het volgende:
Stu, ik geef straks wel ff en seintje als ik hier vertrek
Vind ik wel leuk, maar heb de boeken nooit echt gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Narnia dan veel leukerderderder
Die HP is goedquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er mis met het merk van mijn laptop
Ja, ik doe het ook, omdat ik het a niet durf om pijn te lijden en b het mijn vader echt niet aan kan doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dus ook, kan heel goed vrolijk doen in gezelschapEn de enige reden dat ik er nu nog ben is omdat ik mijn vrienden en familie niet met een kut gevoel wil laten zitten en mijn poezen niet alleen wil achterlaten
Hou jij het maar lekker bij je tovenaarsvriendjes hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk, maar heb de boeken nooit echt gelezen
En weet je, als je zo diep gezeten hebt dan kan het doorgaans alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook, omdat ik het a niet durf om pijn te lijden en b het mijn vader echt niet aan kan doen.
Hoewel ik de laatste tijd toch wel wat meer liefde en waardering voel van collega's, begeleiders en van sommige Fokkers hier. .
Okee, ja die is meesterlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoor liever, zoals je al zei, Master of Puppets enzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou jij het maar lekker bij je tovenaarsvriendjes hoor
HP fans doen me altijd denken aan een sektequote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wil niet zeggen dat ik andere boeken niet leuk vind
Dus zal eens kijken of ik ze van iemand kan lenen
Ja dat is zo. Ik wil niet meer terugdenken aan die tijd. Kon gewoon nergens van genieten en deed niks anders dan doelloos op bed liggen met een rotgevoel in mijn lichaam. Zelfs de wekelijkse bezoekjes aan/van mijn vader waren een rampquote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En weet je, als je zo diep gezeten hebt dan kan het doorgaans alleen maar beter worden
Die is inderdaad wel goed jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja die is meesterlijk.
Disaposable Heroes is (misschien wel verrassend) mijn favoriete nummer van dat album.
Ik heb het eerste deel gelezen. En dat was wel vermakelijk ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Narnia dan veel leukerderderder
Dat heb ik dan weer niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
HP fans doen me altijd denken aan een sekte
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
HP fans doen me altijd denken aan een sekte
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik wil niet meer terugdenken aan die tijd. Kon gewoon nergens van genieten en deed niks anders dan doelloos op bed liggen met een rotgevoel in mijn lichaam. Zelfs de wekelijkse bezoekjes aan/van mijn vader waren een ramp
Ja, de goede oude tijd. Was CLiff maar niet onder de tourbus terecht gekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel goed jaMet zo'n heerlijke solo, maar dat zijn we wel van ze gewend
Nou, het gezwam gaat maar door maar mensen lagen buiten in de rij om die boeken te kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?![]()
Ik wachtte een week en ging dan naar de slechtequote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het gezwam gaat maar door maar mensen lagen buiten in de rij om die boeken te kopen
Dat is pas een sekte jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zal zelf ook wel bij een sekte zitten met Steve Jobs als sekteleider
Die schrijfster lacht zich helemaal suf om al die mensen die haar boeken kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wachtte een week en ging dan naar de slechteEn kocht em dan voor de helft van het geld
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
Vanavond ben ik er niet kinderen dus ik ben over een half uurtje weg en kom pas rond 11 uur vanavond weer online denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm bijstandsmoeder is wat anders dan zwerver he?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die schrijfster lacht suf helemaal suf om al die mensen die haar boeken kopen
Van zwerver naar een van de rijkste vrouwen van GB
Ik weet het. Het spijt me dat ik jullie in de steek moet latenquote:
Dat heb ik zovaak gedacht...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de goede oude tijd. Was CLiff maar niet onder de tourbus terecht gekomen
Ik wilde gewoon een beetje overdrijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm bijstandsmoeder is wat anders dan zwerver he?En terecht, dat mag ook best
![]()
Ga je wat leuks doen naast drinken met de mannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het. Het spijt me dat ik jullie in de steek moet laten
Even mijn zus een bezoekje brengen. Ik heb haar een iPhone 4 gegeven voor Kerst en nu heeft ze gevraagd of ik even kan helpen met iTunes met ringtones en weet ik het watquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen naast drinken met de mannen?
Ehm, hij is er niet onder gekomen maar zat achterin en overleefde het ongeluk niet, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de goede oude tijd. Was CLiff maar niet onder de tourbus terecht gekomen
luukz hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even mijn zus een bezoekje brengen. Ik heb haar een iPhone 4 gegeven voor Kerst en nu heeft ze gevraagd of ik even kan helpen met iTunes met ringtones en weet ik het wat
Ik hou van computersquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef TheFamousMan het volgende:
RimRamRom
ik word gek van computers
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een beetje overdrijven
Druk druk drukquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even mijn zus een bezoekje brengen. Ik heb haar een iPhone 4 gegeven voor Kerst en nu heeft ze gevraagd of ik even kan helpen met iTunes met ringtones en weet ik het wat
Ja. Net als vele andere muzikanten veel te vroeg heen gegaan. Hij was nog geen 25 volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik zovaak gedacht...
Volgens mij werd hij uit de bus geslingerd, viel de bus om en kwam op hem terechtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, hij is er niet onder gekomen maar zat achterin en overleefde het ongeluk niet, toch?
was ist los?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef TheFamousMan het volgende:
RimRamRom
ik word gek van computers
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij uit de bus geslingerd, viel de bus om en kwam op hem terecht
over wie gaat het in godesnaam??quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens de wiki lag de bus in elk geval bovenop em en brak de kabel toen ze de bus er aftakelden waardoor ie er nog een keer op viel
De ironie
Ai, maar volgens mij was ie op slag dood, dus heeft daar niks meer van gevoeld.. Of....quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens de wiki lag de bus in elk geval bovenop em en brak de kabel toen ze de bus er aftakelden waardoor ie er nog een keer op viel
De ironie
computer zit te kutten, iets met te weinig ruimte, terwijl ze nog lang niet vol zittenquote:
Cliff BUrton, bassist van Metallica die in 86 in Scandinavie is gestorven.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
over wie gaat het in godesnaam??
Oh, gelukkig, ik dacht al, iemand die jullie persoonlijk kendenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cliff BUrton, bassist van Metallica die in 86 in Scandinavie is gestorven.
Daarom dus, computersquote:
Oud bassist van Metallicaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
over wie gaat het in godesnaam??
Ja, volgens de wiki vermoeden ze dat ie op slag dood was, dus laten we het hopenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, maar volgens mij was ie op slag dood, dus heeft daar niks meer van gevoeld.. Of....![]()
Ik ook, tenzij ze niet werkenquote:
Dat ligt niet aan je pc hoor, maar aan Windowsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
computer zit te kutten, iets met te weinig ruimte, terwijl ze nog lang niet vol zitten
ik heb het niet zo op elektronicaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ze niet werken
Die van AC/DC waren ook niet oud...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Net als vele andere muzikanten veel te vroeg heen gegaan. Hij was nog geen 25 volgens mij
kan ook, valt onder dezelfde categorie vind ikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je pc hoor, maar aan Windows
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Glee is echt tofST ik geef je (een deel van) het eerste seizoen de volgende keer
Kurt Cobain was 27quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van AC/DC waren ook niet oud...
Dat was er toch maar eentje en gestikt in z'n eigen kots?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan bel je d'rquote:
Ja klopt, echt een eng verhaal vind ikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
De ironie
zijn er dan meer van AC/DC overleden?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Hardware of software, is wel degelijk een verschilquote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ook, valt onder dezelfde categorie vind ik
die kan ik spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik deel nog even een van mijn favoriete nummers met jullie voordat ik wat anders ga doen!
Whaaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik deel nog even een van mijn favoriete nummers met jullie voordat ik wat anders ga doen!
maar mij boeit het niet echt veel, moet ik zeggen, onder wat het valtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hardware of software, is wel degelijk een verschil
Gitaartjequote:
quote:
Dat zal wel, maar het is wel degelijk iets anders dus geef niet het verkeerde de schuldquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar mij boeit het niet echt veel, moet ik zeggen, onder wat het valt
Zegt de jongen met een iPhonequote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op elektronica
sorry!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar het is wel degelijk iets anders dus geef niet het verkeerde de schuld
die is gewoon leuk, en handig, maar ik koop 'm niet omdat ik er aan wil sleutelen ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt de jongen met een iPhone
Baasquote:
Kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was er toch maar eentje en gestikt in z'n eigen kots?
Nee hoor, hardware is hardwarequote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry!
Ik zal de computer vast hebben gekwetst
het is trouwens een laptop, daar is ook al verschil in ja
ohh metallica.. daar ken ik wel iets van..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oud bassist van Metallica
[..]
Ja, volgens de wiki vermoeden ze dat ie op slag dood was, dus laten we het hopen
Zal ik doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, hardware is hardwareMaar goed zo, bied je excuses maar aan aan de laptop voordat ie zichzelf in slaap moet huilen
Sleutelen aan dat soort elektronica sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is gewoon leuk, en handig, maar ik koop 'm niet omdat ik er aan wil sleutelen ofzo
heb ik een keer bijna gehadquote:
Sleutelen doen mensen maar aan een oude autoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sleutelen aan dat soort elektronica sowieso![]()
Lijkt me niet echt een aangename dood...quote:
nerds in het algemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch dit jaar die ene van Boyzone toch ook overkomen?quote:
Ik een keer in bloedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik een keer bijna gehad
niet fijn, niet fijn.
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sleutelen doen mensen maar aan een oude auto
quote:
Ja, je moet het leuk vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh metallica.. daar ken ik wel iets van..
geloof ik..
( maar ik vind alleen de versies met het orkest mooi)
Een heldendood als je in zo'n band zitquote:
Het is super handig als je het kunt hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik gelukkig niet echtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch dit jaar die ene van Boyzone toch ook overkomen?
stuartquote:
Oooh, ik was klein en had vroeger altijd heel erge bloedneuzen en een of ander dom figuur bleef mijn hoofd achterover duwen zodat het bloed dus mijn keel in liep en dat lekker met veel slijm ging niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me nog minder fijn
what happend?
Great Jobquote:
quote:
quote:
Veel plezier en tot later jongenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik ga vuurwerk kopen!
Bis spätah
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik was klein en had vroeger altijd heel erge bloedneuzen en een of ander dom figuur bleef mijn hoofd achterover duwen zodat het bloed dus mijn keel in liep en dat lekker met veel slijm ging niet goed
koop ze beroemdequote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis spätah
Sommige mensenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik was klein en had vroeger altijd heel erge bloedneuzen en een of ander dom figuur bleef mijn hoofd achterover duwen zodat het bloed dus mijn keel in liep en dat lekker met veel slijm ging niet goed
Doeiiiquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis spätah
marijkequote:
Ja, is goed afgelopen anders was ik er nu niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensenMaar gelukkig is het goed afgelopen
(toch?
)
Nou, hij is wel een beeeeetje gek nuquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige mensenMaar gelukkig is het goed afgelopen
(toch?
)
Ze zouden dat echt niet aan kinderen moeten verkopen, maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Bis spätah
Drank, wiet, lekker bezig TFMquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
ik lach te slapen en toen moest ik kotsen omdat ik te veel had gedronken, en toen...
nouja, je snapt het.
later!
Lekker op tijd naar huis gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
nou, ik ga dus over een uurtje weg en dan naar huis en dan denk ik maar gewoon bankhangen tot ik vind dat ik mag slapen..uurtje of half 9 ofzo
bedankt, bedanktquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Drank, wiet, lekker bezig TFM
Ik ben gister om 6 uur onder de douche gestapt, kwam daar pas om half 8 onder weg en ben toen meteen naar bed gegaanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
nou, ik ga dus over een uurtje weg en dan naar huis en dan denk ik maar gewoon bankhangen tot ik vind dat ik mag slapen..uurtje of half 9 ofzo
Hij krijgt dat zelf ook echt niet mee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zouden dat echt niet aan kinderen moeten verkopen, maar dat is mijn mening
een beetje heel erg zelfsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij is wel een beeeeetje gek nu
Ja, heb er dan toch een tik aan overgehoudenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zouden dat echt niet aan kinderen moeten verkopen, maar dat is mijn mening
Ja, nou, nee, eerst even naar het ziekenhuis voor mijn operatiequote:
Just checkingquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is goed afgelopen anders was ik er nu niet meer natuurlijk
Maar dat zijn wij ookquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |