quote:Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoorVeel plezier ervan!
Jij weet niet hoe je vriend zich voelde... Dat hij niet depressief oogde wil niet zeggen dat ie het ook niet was...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Zei een vriend van me ook, dat hij eigenlijk zelfmoord wel zag zitten, ik nam het niet serieus, want hij was nooit depressief oid.
Toen was ie een week later dood.
Ja, dit is echt wel een lekkere cd. Niet zo goed als bijvoorbeeld Master of Puppets en Ride the Lightning, maar is het wel waard om meer dan 5 keer per jaar te luisteren ofzoquote:
True, ik denk ook dat kinderen jonger dan 12 het niet snappen. Maar 16+ zou ik wel overdreven vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar die eerste delen vond ik lang zo spannend niet als de laatste
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik het vechten niet waard ben zeg
Veel plezier zou wel lukken hoor
ST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ik denk ook dat kinderen jonger dan 12 het niet snappen. Maar 16+ zou ik wel overdreven vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kloptDat vind ik mannen eigenlijk nooit ten opzichte van een vriendschap
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Aha, dan hoef ik um dus niet te kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit is echt wel een lekkere cd. Niet zo goed als bijvoorbeeld Master of Puppets en Ride the Lightning, maar is het wel waard om meer dan 5 keer per jaar te luisteren ofzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ik denk ook dat kinderen jonger dan 12 het niet snappen. Maar 16+ zou ik wel overdreven vinden.
Precies toen ik zwaar depressief was (hoewel bij mij de somberheid en zelfmoordgedachtes niet zo sterk aanwezig waren, de andere symptonen juist weer wel) Kon je ook niet echt aan me afzien, dat ik depressief was. Teminste zo voelde ik het, hoe de buitenwereld op me reageerde. Ze begrepen me iig niet ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe je vriend zich voelde... Dat hij niet depressief oogde wil niet zeggen dat ie het ook niet was...
Maar dat zijn echt klote dingenDat is toch nog niet zo lang geleden gebeurd?
Nee je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zal wel de enige zijn hier die niets heeft met Hairy Plopper
Moet je zelf weten, natuurlijk en ieder zijn eigen smaak. Savatage is/was dan natuurlijk ook geen metaltopper, meer een middenmoter of subtopper.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, dan hoef ik um dus niet te kopen
Oooh, gelukkig maarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee je bent zeker niet de enige
Nee, dat heb ik dus ook, kan heel goed vrolijk doen in gezelschapquote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies toen ik zwaar depressief was (hoewel bij mij de somberheid en zelfmoordgedachtes niet zo sterk aanwezig waren, de andere symptonen juist weer wel) Kon je ook niet echt aan me afzien, dat ik depressief was. Teminste zo voelde ik het, hoe de buitenwereld op me reageerde. Ze begrepen me iig niet ofzo.
Ik ik ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Hairy Plopperquote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Ieder z'n ding toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Wat is er mis met het merk van mijn laptopquote:
Ik vind Narnia dan veel leukerderderderquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieder z'n ding toch?Ik vind vooral de boeken geweldig
Maar ik lees ze dus al vanaf het begin zo'n beetje
Ik hoor liever, zoals je al zei, Master of Puppets enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, natuurlijk en ieder zijn eigen smaak. Savatage is/was dan natuurlijk ook geen metaltopper, meer een middenmoter of subtopper.
Ik ook niet maar het plaatje van Winnie the shit en Christopher Robin is zooo liefquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hairy Plopper![]()
IK heb weer niks met Winnieh the Poop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |