Een van mijn leukste klanten had ik een beetje moeilijk gesprekje mee "Ik hoop dat 2011 mijn laatste jaar is, nouja... echt lang heb ik toch niet meer, en gelukkig maar. De jaarwisseling hoop ik eigenlijk al niet meer mee te maken, maar dat is wel erg kort dag. Maar als ik dan dood ga... dan wil ik wel graag dat jij op de begrafenis komt... Dus dan moet je maar even aan je werk vragen of ze de datum tijd en plaats doorgeven."quote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wazerdanmeisje, lucht je hart
Tuurlijk niet, naar de eerste delen ben ik nog met mijn vader geweest. Dat is zeker 6 jaar geleden.quote:
Klwoptquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel leuk hoe dat '' I'm so happy '' eruit komt bij Kurt![]()
Dat wel een beetje jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het was een vermakelijke tijdsbesteding.
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.belbios.nl/bio(...)y-potter-7-part-1-ov
12+
Maar jij bent toch al 40quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, naar de eerste delen ben ik nog met mijn vader geweest. Dat is zeker 6 jaar geleden.
12+ (maar dat zal ondertussen wel al gezegd zijn)quote:
Dat zijn denk ik wel de vervelendste en moeilijkste dingen uit je werk, niet? Maar ze is je erg dankbaar, dat doet denk ik ook wel wat met je, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een van mijn leukste klanten had ik een beetje moeilijk gesprekje mee "Ik hoop dat 2011 mijn laatste jaar is, nouja... echt lang heb ik toch niet meer, en gelukkig maar. De jaarwisseling hoop ik eigenlijk al niet meer mee te maken, maar dat is wel erg kort dag. Maar als ik dan dood ga... dan wil ik wel graag dat jij op de begrafenis komt... Dus dan moet je maar even aan je werk vragen of ze de datum tijd en plaats doorgeven."
Kortom: het gaat al heel lang slecht, ze is erg oud, heeft er eigenlijk geen zin meer in ook, en haar lichaam is gewoon op... Moeilijk gesprek
Hè bah, wat naarquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een van mijn leukste klanten had ik een beetje moeilijk gesprekje mee "Ik hoop dat 2011 mijn laatste jaar is, nouja... echt lang heb ik toch niet meer, en gelukkig maar. De jaarwisseling hoop ik eigenlijk al niet meer mee te maken, maar dat is wel erg kort dag. Maar als ik dan dood ga... dan wil ik wel graag dat jij op de begrafenis komt... Dus dan moet je maar even aan je werk vragen of ze de datum tijd en plaats doorgeven."
Kortom: het gaat al heel lang slecht, ze is erg oud, heeft er eigenlijk geen zin meer in ook, en haar lichaam is gewoon op... Moeilijk gesprek
Metalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar de cd Gutter Ballet van Savatage. Een lekker metal album
Ja, want Stu is VAN MIJ!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, nou, nu heb ik een keer beet moet jij het weer verpesten![]()
Nou, zelfmoord zal ze niet doen hoor, ze is gewoon oud en opquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Zei een vriend van me ook, dat hij eigenlijk zelfmoord wel zag zitten, ik nam het niet serieus, want hij was nooit depressief oid.
Toen was ie een week later dood.
Oja, goed punt.quote:
Oeh, dat is heftig jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar die eerste delen vond ik lang zo spannend niet als de laatstequote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, naar de eerste delen ben ik nog met mijn vader geweest. Dat is zeker 6 jaar geleden.
Broke our mirrors, sunday morning is everyday.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Stuart het volgende:
I'm so ugly but that's okay cause so are you
Whehehequote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja, goed punt.
Overigens kon ik op mijn 11de ook al sigaretten en drank halen. Dus een film waarvoor ik te jong was zou ook wel geen probleem zijn geweest.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Zei een vriend van me ook, dat hij eigenlijk zelfmoord wel zag zitten, ik nam het niet serieus, want hij was nooit depressief oid.
Zo jong alquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hè bah, wat naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |