quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er mis met het merk van mijn laptop
Okey dokey sirquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Symphonic het volgende:
Stu, ik geef straks wel ff en seintje als ik hier vertrek
Vind ik wel leuk, maar heb de boeken nooit echt gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Narnia dan veel leukerderderder
Die HP is goedquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er mis met het merk van mijn laptop
Ja, ik doe het ook, omdat ik het a niet durf om pijn te lijden en b het mijn vader echt niet aan kan doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dus ook, kan heel goed vrolijk doen in gezelschapEn de enige reden dat ik er nu nog ben is omdat ik mijn vrienden en familie niet met een kut gevoel wil laten zitten en mijn poezen niet alleen wil achterlaten
Hou jij het maar lekker bij je tovenaarsvriendjes hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk, maar heb de boeken nooit echt gelezen
En weet je, als je zo diep gezeten hebt dan kan het doorgaans alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook, omdat ik het a niet durf om pijn te lijden en b het mijn vader echt niet aan kan doen.
Hoewel ik de laatste tijd toch wel wat meer liefde en waardering voel van collega's, begeleiders en van sommige Fokkers hier. .
Okee, ja die is meesterlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoor liever, zoals je al zei, Master of Puppets enzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou jij het maar lekker bij je tovenaarsvriendjes hoor
HP fans doen me altijd denken aan een sektequote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wil niet zeggen dat ik andere boeken niet leuk vind
Dus zal eens kijken of ik ze van iemand kan lenen
Ja dat is zo. Ik wil niet meer terugdenken aan die tijd. Kon gewoon nergens van genieten en deed niks anders dan doelloos op bed liggen met een rotgevoel in mijn lichaam. Zelfs de wekelijkse bezoekjes aan/van mijn vader waren een rampquote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En weet je, als je zo diep gezeten hebt dan kan het doorgaans alleen maar beter worden
Die is inderdaad wel goed jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja die is meesterlijk.
Disaposable Heroes is (misschien wel verrassend) mijn favoriete nummer van dat album.
Ik heb het eerste deel gelezen. En dat was wel vermakelijk ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Narnia dan veel leukerderderder
Dat heb ik dan weer niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
HP fans doen me altijd denken aan een sekte
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
HP fans doen me altijd denken aan een sekte
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik wil niet meer terugdenken aan die tijd. Kon gewoon nergens van genieten en deed niks anders dan doelloos op bed liggen met een rotgevoel in mijn lichaam. Zelfs de wekelijkse bezoekjes aan/van mijn vader waren een ramp
Ja, de goede oude tijd. Was CLiff maar niet onder de tourbus terecht gekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel goed jaMet zo'n heerlijke solo, maar dat zijn we wel van ze gewend
Nou, het gezwam gaat maar door maar mensen lagen buiten in de rij om die boeken te kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?![]()
Ik wachtte een week en ging dan naar de slechtequote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het gezwam gaat maar door maar mensen lagen buiten in de rij om die boeken te kopen
Dat is pas een sekte jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zal zelf ook wel bij een sekte zitten met Steve Jobs als sekteleider
Die schrijfster lacht zich helemaal suf om al die mensen die haar boeken kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wachtte een week en ging dan naar de slechteEn kocht em dan voor de helft van het geld
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
Vanavond ben ik er niet kinderen dus ik ben over een half uurtje weg en kom pas rond 11 uur vanavond weer online denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm bijstandsmoeder is wat anders dan zwerver he?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die schrijfster lacht suf helemaal suf om al die mensen die haar boeken kopen
Van zwerver naar een van de rijkste vrouwen van GB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |