Dat heb ik zovaak gedacht...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de goede oude tijd. Was CLiff maar niet onder de tourbus terecht gekomen
Ik wilde gewoon een beetje overdrijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm bijstandsmoeder is wat anders dan zwerver he?En terecht, dat mag ook best
![]()
Ga je wat leuks doen naast drinken met de mannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het. Het spijt me dat ik jullie in de steek moet laten
Even mijn zus een bezoekje brengen. Ik heb haar een iPhone 4 gegeven voor Kerst en nu heeft ze gevraagd of ik even kan helpen met iTunes met ringtones en weet ik het watquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen naast drinken met de mannen?
Ehm, hij is er niet onder gekomen maar zat achterin en overleefde het ongeluk niet, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de goede oude tijd. Was CLiff maar niet onder de tourbus terecht gekomen
luukz hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even mijn zus een bezoekje brengen. Ik heb haar een iPhone 4 gegeven voor Kerst en nu heeft ze gevraagd of ik even kan helpen met iTunes met ringtones en weet ik het wat
Ik hou van computersquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef TheFamousMan het volgende:
RimRamRom
ik word gek van computers
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een beetje overdrijven
Druk druk drukquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even mijn zus een bezoekje brengen. Ik heb haar een iPhone 4 gegeven voor Kerst en nu heeft ze gevraagd of ik even kan helpen met iTunes met ringtones en weet ik het wat
Ja. Net als vele andere muzikanten veel te vroeg heen gegaan. Hij was nog geen 25 volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb ik zovaak gedacht...
Volgens mij werd hij uit de bus geslingerd, viel de bus om en kwam op hem terechtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, hij is er niet onder gekomen maar zat achterin en overleefde het ongeluk niet, toch?
was ist los?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef TheFamousMan het volgende:
RimRamRom
ik word gek van computers
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij uit de bus geslingerd, viel de bus om en kwam op hem terecht
over wie gaat het in godesnaam??quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens de wiki lag de bus in elk geval bovenop em en brak de kabel toen ze de bus er aftakelden waardoor ie er nog een keer op viel
De ironie
Ai, maar volgens mij was ie op slag dood, dus heeft daar niks meer van gevoeld.. Of....quote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens de wiki lag de bus in elk geval bovenop em en brak de kabel toen ze de bus er aftakelden waardoor ie er nog een keer op viel
De ironie
computer zit te kutten, iets met te weinig ruimte, terwijl ze nog lang niet vol zittenquote:
Cliff BUrton, bassist van Metallica die in 86 in Scandinavie is gestorven.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
over wie gaat het in godesnaam??
Oh, gelukkig, ik dacht al, iemand die jullie persoonlijk kendenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cliff BUrton, bassist van Metallica die in 86 in Scandinavie is gestorven.
Daarom dus, computersquote:
Oud bassist van Metallicaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
over wie gaat het in godesnaam??
Ja, volgens de wiki vermoeden ze dat ie op slag dood was, dus laten we het hopenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, maar volgens mij was ie op slag dood, dus heeft daar niks meer van gevoeld.. Of....![]()
Ik ook, tenzij ze niet werkenquote:
Dat ligt niet aan je pc hoor, maar aan Windowsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
computer zit te kutten, iets met te weinig ruimte, terwijl ze nog lang niet vol zitten
ik heb het niet zo op elektronicaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ze niet werken
Die van AC/DC waren ook niet oud...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Net als vele andere muzikanten veel te vroeg heen gegaan. Hij was nog geen 25 volgens mij
kan ook, valt onder dezelfde categorie vind ikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je pc hoor, maar aan Windows
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Glee is echt tofST ik geef je (een deel van) het eerste seizoen de volgende keer
Kurt Cobain was 27quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van AC/DC waren ook niet oud...
Dat was er toch maar eentje en gestikt in z'n eigen kots?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan bel je d'rquote:
Ja klopt, echt een eng verhaal vind ikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
De ironie
zijn er dan meer van AC/DC overleden?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zal wel de enige zijn hier die niets heeft met Hairy Plopper
Hardware of software, is wel degelijk een verschilquote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ook, valt onder dezelfde categorie vind ik
die kan ik spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik deel nog even een van mijn favoriete nummers met jullie voordat ik wat anders ga doen!
Whaaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik deel nog even een van mijn favoriete nummers met jullie voordat ik wat anders ga doen!
maar mij boeit het niet echt veel, moet ik zeggen, onder wat het valtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hardware of software, is wel degelijk een verschil
Gitaartjequote:
quote:
Dat zal wel, maar het is wel degelijk iets anders dus geef niet het verkeerde de schuldquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar mij boeit het niet echt veel, moet ik zeggen, onder wat het valt
Zegt de jongen met een iPhonequote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op elektronica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |