Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
ABS uit en topsnelheid rond 410?
Maximaal downforce ingesteld? Racing Soft banden eronder zitten?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kom er niet echt uit op die oval..
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik deze heel makkelijk gehaald met de Furai of de Zonda R. Win je allebei ergens met B-Spec.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kom er niet echt uit op die oval..
Bandenslijtage is weer ouderwets frustrerend ja, moest bij de eerste endurance race na elke 9 ronden de pits in om nieuwe Racing Hard banden eronder te zetten anders kwam ik in ronde 10 niet eens op de baan vanwege het glijdenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef Kreator het volgende:
na 30 rondjes endurance toch maar gestopt, want racing soft.. heb wel eindelijk bijna die classic race car in spec b. nog 1 level...
hoe win of koop ik trouwens die red bull?
ah ok. nog ff wachten dus..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als je level 30 haalt krijg je een nieuwe special event, daar kun je hem winnen.
Die challenge is wel echt heel erg pittig. Echt heel erg pittig. Maar vanaf level 30 staat hij ook te koop bij de dealer, voor 20 miljoen. Begin dus maar vast met sparenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gisteren de 1000km van suzuka afgemaakt met de peug 908. op racing softs kon ik meer ronden rijden dan racing hardquote:Op woensdag 29 december 2010 10:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bandenslijtage is weer ouderwets frustrerend ja, moest bij de eerste endurance race na elke 9 ronden de pits in om nieuwe Racing Hard banden eronder te zetten anders kwam ik in ronde 10 niet eens op de baan vanwege het glijden
Ik heb hem uiteindelijk met de Gillet Vertico race car gewonnen. Koste me 1.5 miljoen credits. Ging niet eens makkelijk met die kar, het slipstreamen is nog verduiveld lastig. Zodra je vooraan rijdt gaat de rest weer in je slipstream hangen en gaat er net voor de finish met de overwinning van doorquote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Lol, zoveelste met problemen op Like the Wind, same story...
Corvette RM is snel genoeg, alleen het is oefenen, oefenen, oefenen, alle tips die gamefreek geeft zijn namelijk perfect.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Stuk of wat specials die nog lagen gedaan. Kart laatste race, Lotus Elise, 2e race van AMG, Seb Loebe. Allemaal goud...
Maar die Alfa 8C, ik krijg het niet voor elkaar. elke keer dik een seconde te traag..
Volgens mij zijn ze allemaal identiek. Zelfde vermogen, zelfde gewicht en zelfde prijs. Ik heb een Toyota Camry, die vond ik het mooistequote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheNeptune het volgende:
Maakt het trouwens uit welke Nascar je koopt? Aangezien er een challenge is op de Nurburgring
Inderdaad, ze zijn allen hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal identiek. Zelfde vermogen, zelfde gewicht en zelfde prijs. Ik heb een Toyota Camry, die vond ik het mooiste
Holy kakquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef very het volgende:
Ik heb zojuist de Full Carbon X2010 ontvangen (PLAATJE).
En deze kan ik dus weer doorspelen natuurlijk.
Auto's waar ik naar op zoek ben:
-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura
Deze noem ik even uit het hoofd...zullen er vast meer zijn die ik nog wil hebben.
Ik heb nu 6 B-Spec coureurs waarvan de hoogste op Level 24, maar de meesten doen het erg goed. Heb net de zesde aangemaakt en moet nog even wat races overnieuw doen om in B-Spec Level 26 te worden. De nieuwe mijn Formula GT onder zijn gat gedouwd, na de eerste race in Dream Cars die hij won, was hij gelijk Level 9 of 10. Inmiddels na 4 gewonnen races, is hij Level 14.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef Toempf het volgende:
Ik heb sowieso moeite met B-Spec. Daar moet je echt engelengeduld voor hebben. Mijn coureur is nu level 14 en maakt nog steeds dezelfde achterlijke fouten als toen hij level 1 wasNet stond ik tweede, hij slipte uit de bocht en wacht netjes met de baan oprijden totdat de rest er voorbij was
lamlul.
Godsamme tering, dat is het enige wat ik kan zeggen over die Red Bull bakquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef very het volgende:
Ik heb zojuist de Full Carbon X2010 ontvangen (PLAATJE).
En deze kan ik dus weer doorspelen natuurlijk.
Auto's waar ik naar op zoek ben:
-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura
Deze noem ik even uit het hoofd...zullen er vast meer zijn die ik nog wil hebben.
Ik heb nog wel een getunede Enzo over voor een een Carbon X2010..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef very het volgende:
Ik heb zojuist de Full Carbon X2010 ontvangen (PLAATJE).
En deze kan ik dus weer doorspelen natuurlijk.
Auto's waar ik naar op zoek ben:
-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura
Deze noem ik even uit het hoofd...zullen er vast meer zijn die ik nog wil hebben.
Dat is prima!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een getunede Enzo over voor een een Carbon X2010..
De Nascar die ik gewonnen had, die had na verloop van tijd ~ 890 BHP.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn allen hetzelfde.
Set-up: top speed 370 km/h, ride height + 15 mm (front&back), full downforce (50 front, 70 back).quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Hiya het volgende:
Wat zijn de optimale instellingen voor de Ring met de Nascar? Ik krijg het maar niet voor elkaar erg frustrerend!
of je koopt de Lexus IS-F Racing Concept '08 bi jde dealer die mag meedoen en is volgens mij goedkoper dan die andere touringcars en stuk meer PKquote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef 67Impala het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een auto krijg die kan meedoen aan de German Touring Car cup? Ik dacht slim te zijn om een audi RS6 Touring te kopen maar die mag om een of andere bizarre reden niet meedoen![]()
Ja joh, had niet goed gekekenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon kopen, staan tegenwoordig in die online car dealership of zo... O.a. Audi-TT Abt Racing Car of BMW GT3 Race Car '01 of Mercedes CLK Race Car '03 of zo, er staat nota bene een lijstje van auto's dat mag meedoen als je op een race van die cup klikt...
Tering wat extreem nep zo snel. Wel grappig voor een keertje maar je weet dat dit niet realistisch is. 400 kmpu door een bocht lol.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef very het volgende:
Die auto is gewoon echt TE snel.
Heb er zelf ook twee, maar kan nog lang niet zo goed rijden erin.
En de ForceFeesback die je krijgt van dat ding, wanneer je een Logitech DFGT gebruikt, is ook belachelijk gewoon. Ik vraag me af hoelang mijn stuurtje mee gaat als ik deze auto elke dag ga racen :p
Nog een leuk filmpje...nurburgring in 3.29,041
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo sperdifferentieel en die andere, als je deze niet tuned, heeft het dan zin om deze te kopen?
Het heeft wel effect natuurlijk, het moment dat je het koopt staan er al settings in. Hoeveel sneller je er mee bent, geen ideequote:
Als er geen restricties op auto's zouden zitten zou dit in het echt gemaakt kunnen wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Tering wat extreem nep zo snel. Wel grappig voor een keertje maar je weet dat dit niet realistisch is. 400 kmpu door een bocht lol.
Vanaf level 30 komt de challenge vrij. Haal je die brons dan krijg je de S. Vettel versie, haal je hem zilver dan krijg je de normale kleuren en haal je hem goud dan krijg je de carbon versie.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:31 schreef Leenennn het volgende:
hoe krijg je die full carbon X2010 dan?
corvette @ ltw is idd te doen, moeilijk, maar te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Lol, zoveelste met problemen op Like the Wind, same story...
Corvette RM is snel genoeg, alleen het is oefenen, oefenen, oefenen, alle tips die gamefreek geeft zijn namelijk perfect.
Iedereen zal wel druk aan het racen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Driepink het volgende:
wat een dood topic is dit trouwens geworden..
Afgezien daarvan, veel mensen spelen het al minder denk ik of komen bij langere races waar je meer tijd in moet steken. Het nieuwe is er nu wel een beetje van af zeg maar..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Iedereen zal wel druk aan het racen zijn.
Gister de eerste Endurance race gedaan en vandaag die van Laguna Seca. Zie eigenlijk best wel op tegen die van 4 uur
Stel je scherm eens in in het menuquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Kan zijn dat het al langsgekomen is hier, maar sinds die update 1.05 heb ik bij de licenties geen ghost meer...
En ook staat de gereden tijd rechts onderin ineens niet meer helemaal op het scherm, het laatste cijfer valt er buiten... WTF?
Oh ja, een maat van me heeft het ook.
Bspec Endurance is ideaal vind ik. ben nu level 25 en heb net voor de 3e keer de 300km op Grand Valley gestart. Heb er geen omkijken naar als je ze de Formula GT geeft. 2 rijders per keer meegeven en ze levelen lekker hard omhoogquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:10 schreef Kreator het volgende:
Oh en het spel is wel redelijk dood hier. A en B op niveau 26/25 en nog een paar dingen die me telkens niet lukken. Endurance trekt me niet zo.
Dat zou ik wel vet vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Pikes Peak komt misschien in GT5. Een rally-track die voor het laatst in deel 2 zat.
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
Bspec Endurance is ideaal vind ik. ben nu level 25 en heb net voor de 3e keer de 300km op Grand Valley gestart. Heb er geen omkijken naar als je ze de Formula GT geeft. 2 rijders per keer meegeven en ze levelen lekker hard omhoog
Het enige wat ik kan bedenken is dat je ze dan die races kan laten doen wat niet gelukt is op een lager level. Ik moet bijvoorbeeld die Toyota Yaris race nog doen, maar die kan ik maar niet winnen omdat de coureur net niet snel genoeg isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..
Gebruik de Turbo versie en tune die een beetje. Dan moet het wel lukken. Zorg ervoor dat je coureur niet te aggressief is. Anders spint ie de bocht uit. Voor de zekerheid banden met goede grip eronder zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat je ze dan die races kan laten doen wat niet gelukt is op een lager level. Ik moet bijvoorbeeld die Toyota Yaris race nog doen, maar die kan ik maar niet winnen omdat de coureur net niet snel genoeg is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Pikes Peak komt misschien in GT5. Een rally-track die voor het laatst in deel 2 zat.
Ehm uitspelen misschien? Dus alle events goud winnen? 100% halen is mijn doel, en daarna alle 1031 auto's in mijn bezit krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..
Ik las ergens dat je maar maximaal 200 auto's kon hebben ofzoiets. Geen idee wat er van waar is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ehm uitspelen misschien? Dus alle events goud winnen? 100% halen is mijn doel, en daarna alle 1031 auto's in mijn bezit krijgen![]()
Er is een trophy voor het hebben van 1000 auto's. Dus dat lijkt me dan sterkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je maar maximaal 200 auto's kon hebben ofzoiets. Geen idee wat er van waar is.
Je krijgt er 1 nadat je alle IA licenties minimaal brons hebt, anders is het de online dealer of used dealer afwachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef BijtendeMuis het volgende:
Iemand die mij een truck kan lenen voor het event?
Ik kan er geen 1 vinden
Ik heb er wel 1 te leen voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef BijtendeMuis het volgende:
Iemand die mij een truck kan lenen voor het event?
Ik kan er geen 1 vinden
Oke ik heet Michaell1706, ben vandaag wel eerst even weg naar familie toequote:
Je kan er gewoon eentje kopen in de online car list!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef BijtendeMuis het volgende:
Iemand die mij een truck kan lenen voor het event?
Ik kan er geen 1 vinden
Nou dat kan dus niet zomaar, ik heb ook een flinke tijd moeten wachten tot er 1 beschikbaar kwam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je kan er gewoon eentje kopen in de online car list!Volgens mij een Tacoma...
Dat hebben ze opgelost, dus even wat credits sparen en er eentje kopen...
Ik heb spel pas sinds de update dus ik weet niet hoe het daarvoor wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Niet in de normale used car dealership he? Maar in die speciale die er is na de update waar je ook gewoon zo Formula GT kan kopen enzo, volgens mij staan daar nu standaard auto's tussen die je nodig hebt...zoals truck, German Touring car, Formula GT etc.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:07 schreef jackson het volgende:
Mijn vriendin had bijna de dokter gebeld zo hard flipte ik hem met die vieze knuppel van een B-spec Bob van me. Wat een ellendeling is dat zeg. Wat ik hem ook geef, die achterwiel aangedreven race wint hij gewoon NIET. Teh horror. Wat klote die b-spec rotzooi
Is het moeilijk? Heb hem gister unlocked en wil m morgen eigenlijk wel gaan doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Hot_Baboon het volgende:
die S. Vettel challenge is echt kut, die auto is gek, met 400kmu bijna haaks door een bocht, net echt
Als je een beetje lief voor ze bent dan jagen ze als ze level 15/20 zijn een Minolta < 6:30 over de Nurburgring hoor, dus zoo slecht zijn ze niet allemaal...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Prutser krijgt het niet voor elkaar om een simpele race te winnen met een AMG SLS.
Man, ik ga mijn tijd niet verprutsen aan 5 van die figuren op te voeden. Verschrikkelijk....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tja, als je een level 5 coureur een hele snelle auto geeft dan gaat dat niet altijd goed natuurlijk. Het kan wel, maar dan moet je vaak pace down doen om het op het rechte pad te houden.
Toen ik mijn 5e coureur kon kiezen liet ik hem meteen die Schwarzwald race op de Ring doen met de CLK GTR. Ging prima, maar je moet hem niet 'rood' laten worden.
Mijn 6e coureur liet ik eergister zijn eerste race doen, de endurance race op grand valley (de eerste) met de Formula GT. Zelfs dat ding goed(ging van level 0 naar 17 in 1 race
)
Ach, ik had de afgelopen 2 weken tijd zat, ze zijn nu level 26/26/26/24/23/23quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Man, ik ga mijn tijd niet verprutsen aan 5 van die figuren op te voeden. Verschrikkelijk....
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef BijtendeMuis het volgende:
Ik gaf net mn B-speccer die Special '62, was leuk om te zien, geen bocht kon ie maken die knuppel![]()
![]()
!
Mjah, maar die yaris? cup kan die knuppel niet winnen ondanks een suped-up yaris.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tja, als je een level 5 coureur een hele snelle auto geeft dan gaat dat niet altijd goed natuurlijk. Het kan wel, maar dan moet je vaak pace down doen om het op het rechte pad te houden.
Toen ik mijn 5e coureur kon kiezen liet ik hem meteen die Schwarzwald race op de Ring doen met de CLK GTR. Ging prima, maar je moet hem niet 'rood' laten worden.
Mijn 6e coureur liet ik eergister zijn eerste race doen, de endurance race op grand valley (de eerste) met de Formula GT. Zelfs dat ding goed(ging van level 0 naar 17 in 1 race
)
Zal 'm straks is eens in m'n snelle nissan zetten met 800pk geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef BijtendeMuis het volgende:
Ik gaf net mn B-speccer die Special '62, was leuk om te zien, geen bocht kon ie maken die knuppel![]()
![]()
!
hihiquote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal 'm straks is eens in m'n snelle nissan zetten met 800pk geloof ik.![]()
Als die prutser als moeite heeft met een M3 weet hij van gekkigheid niet hoe hij dat kreng op de weg moet houden.
Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, maar die yaris? cup kan die knuppel niet winnen ondanks een suped-up yaris.
Plaats 4 of 5 is het hoogste en dan kan ik aansporen wat ik wil, maar winnen ho maar.
Hmmmmm....quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Die was best lastig ja, volgens mij heb ik die ook even links laten liggen en later weer teruggekomen met een betere bob.
Het is al een poos geleden dat mijn B-spec rijder de Trucs gedaan heeft, maar Laguna Seca won hij vrij gemakkelijk. De oval was een ander verhaal, daar heb ik die Dodge Ram op en top moeten opvoeren, voor hij die had gewonnen. Toen zelfs bleef hij constant achteraan hangen, nadat ik hem flink aan het verstand had gepeuterd dat ie moest inhalen, deed hij het en eindigde als eerste met ruim een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm....
Meer ervaring dus.
Klinkt als een goed idee.
Heb 'm net een paar keer die pickup race laten doen.
Was geen succes...
Maar die japanse race wint hij wel op z'n sloffen na wat aansporing.![]()
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:38 schreef Netsplitter het volgende:
SpecB - lvl 7 - Hopman club amateurs - Cape Ring Periferie - Mazda 787B Stealth Model.
En dat ging zonder problemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef BijtendeMuis het volgende:
[..]
Heb je hem al die achthonderd paardjes laten voelen?
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneusquote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij mij reed de coureur elke keer de pit in bij Cape Ring. Dan ben je bijna level 10
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat deed die van mij ook steeds......in de laatste ronde...kneus![]()
Nee. Met een achterwielaandrijver rijden kan ie ook niet trouwens....telkens gaat ie prachtig driften...krijg je alleen geen punten voor, wel tijdverliesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, die van mij is dus niet de enige debiel.
Je moet je ABS uitzetten. Dan pak je net die extra snelheid die je nodig hebt! Ik gok dat je het daarna hoog uitnog 3x hoeft te proberen!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Ik ben bezig met die Jeff Gorden Nascar School, amateur. Maar het wil maar niet lukken! Ik haal bij alle 4 de opdrachten alleen maar brons, en vaak kom ik ook niet in de buurt van brons.
Iemand tips, of ben ik gewoon bagger? :$
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PKquote:Op maandag 3 januari 2011 00:43 schreef MrWimpenny het volgende:
Kan iemand me hier vertellen hoe ik de meeteenheden "normaal" krijg?
Km/h en dergelijke klopt wel, maar het koppel blijft in een hele debiele maat staan en de pk's in BHP ipv HP.
Bij de settings kan ik niets vinden?
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:48 schreef Hiya het volgende:
[..]
In het opties scherm daar kan je geloof ik koppel in NM en Kg aanpassen. BHP = de engelse naam voor PK
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Is er nog een opties scherm dan? Heb echt alles al doorgezocht, maar niets gevonden.
En BHP is net iets anders dan HP, scheelt een paar punten.
Joh weer wat geleerd. Ik zou zweren dat je het in GT4 wel kon veranderen trouwensquote:Op maandag 3 januari 2011 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
BHP = Engelse PK's, SAE pk's
HP = DIN pk's. (oftewel PS)
Verschil is:
BHP meet vóór het vermogensverlies in versnellingsbak en andere onderdelen, dus eckt wat de motor an sich levert
en HP meet wat er op de wielen terecht komt.
In NL werden DIN pk's gebruikt voordat we overstapten op kW.
Dat klopt idd. In GT4 kon je alles veranderenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef Hiya het volgende:
[..]
Joh weer wat geleerd. Ik zou zweren dat je het in GT4 wel kon veranderen trouwens
Ok, das duidelijkquote:The Dutch paardenkracht (pk), the Swedish hästkraft (hk), the Finnish hevosvoima (hv), the Norwegian and Danish hestekraft (hk), the Hungarian lóer (LE), the Czech koská síla and Slovak koská sila (k or ks), the Croatian and Serbian konjska snaga (KS), the Macedonian (KC), the Polish ko mechaniczny, Slovenian konjska mo (KM) and the Romanian cal-putere (CP) all equal the German Pferdestärke (PS).
Mja, ook ik had t dus verkeerd ingesteld in GT4quote:Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. Brake refers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired RPM. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the indicator (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. The output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft.
lijkt me niet dat dat het isquote:The power factor of an AC electric power system is defined as the ratio of the real power flowing to the load to the apparent power in the circuit,[1][2] and is a dimensionless number between 0 and 1 (frequently expressed as a percentage, e.g. 0.5 pf = 50% pf). Real power is the capacity of the circuit for performing work in a particular time. Apparent power is the product of the current and voltage of the circuit. Due to energy stored in the load and returned to the source, or due to a non-linear load that distorts the wave shape of the current drawn from the source, the apparent power will be greater than the real power.
Is het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 08:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
In hoeverre is GT5 Prologue nog de moeite waard na het spelen van GT5?
Ik weet niet of je Dreamcar in B-Spec al gedaan hebt, maar daar kan je ook regelmatig lachen. Als je daar een race krijgt waar het kan regenen(Monza, De La Sarthe en Nürburgring) en er is net een race met zonnetje voor geweest, starten de computer racers ook standaard op verkeerde banden, zodat ze gelijk na een ronde voor een bandenwissel de pits in moeten. Andersom is ook het geval, als ze van een regen race naar een droog weer race gaan, gaan ze standaard op regenbanden weg.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Wat een race net op Suzuka, Formula GT kampioensschap...![]()
Ronde 1: Iedereen duikt de pitstraat in voor een bandenwissel, wisselen in de stromende regen naar Race hard.. Onze bob (ik speel samen met mijn vriend) heet M.Schuhmacher en we hebben hem al bij de start op de zachte band gezet.![]()
naar het hele veld. Iedereen spint, maar wij ook, regen blijkt toch wel heftig.
Ach.. ik kan wel een samenvatting van de hele race geven. Het was gewoon een zooitje, het was nep en het was een schande dat PD ons kon laten rijden in de regen op de zachte band en nog 10 seconden sneller zijn dan de rest.
Nee, dit was de eerste en echte zware tegenvaller van GT5 voor ons.
En als ik dan denk dat we nog de Endurance races moeten doen...hoezo hoef je daar niet te babysitten ? De bandenadviezen van de computer en de concurrentie zijn waardeloos![]()
We zullen wel moeten ben ik bang
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Zo, de grote uitdaging kan nu beginnen. Kan nu beginnen aan de 24 uur van Le Mans. Mijn Peugeot 908 HDi is er klaar voor, eens kijken hoeveel dagen ik er voor uittrek. Hoop het in maximaal 3 dagen te klaren.
ik was er na aankoop niet zo tevreden mee, maar na een beetje upgraden en tunen is het best goed te doen..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
Die 908 HDI, is dat een toppertje?
Tuurlijk! .. alleen 24 uur non stop is ziek, maar zelfs zulke figuren zullen er zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
ja en allerlei verschrikkelijke neigingen zouden mij ten deel vallen. ik denk dat ik dat opgenomen word..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
Bspec snap ik nog wel. Dat is gewoon aanzetten en je zolder gaan aftimmeren. Maar 8 uur per dag dezelfde track racen....3 dagen achter elkaar. Non-stop. Zonder saven... Nee. Als op de 3e dag de stroom 1 sec uitvalt zou ik denk ik een hersenbloeding krijgen.
heb je hem gekocht of die vreselijke challenge gehaald?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef very het volgende:
Wel relax dat ik die X2010 in bezit heb...B-Spec Bob weet daar wel raad mee.
Ik vind dat B-Spec al irritant, maar wil het toch doen. Nu gaat het tenminste wat sneller en wint hij gegarandeerd .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geruild tegen een andere autoquote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
heb je hem gekocht of die vreselijke challenge gehaald?
Ik vind het zelf wel lekker rijden, kan geen vergelijking maken met de Audi R10 in GT5. In Forza 3 had ik het idee dat de Peugeot wat sneller was dan de Audi. Vind wel dat de Peugeot een stuk stabieler rijdt dan bijv. de Minolta.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]. er zijn dus mensen die dat echt gaan doen...
.
Die 908 HDI, is dat een toppertje?
Ik ga gewoon voor beide denk ik. Heb 10 miljoen gespaard, dus dan ik zelf vergelijken. Ik ben pas niveau 26, dus ik moet nog die 4 uurs race met een Matsda en nog 1, voordat ik bv indy 500 kan doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Ik vind het zelf wel lekker rijden, kan geen vergelijking maken met de Audi R10 in GT5. In Forza 3 had ik het idee dat de Peugeot wat sneller was dan de Audi. Vind wel dat de Peugeot een stuk stabieler rijdt dan bijv. de Minolta.
Sommige Endurance races vind ik wel mooi, vooral die vier uurs race op de Nürburgring. En de 24 uurs van Le Mans, is eigenlijk de hoofdreden dat ik de game gekocht heb. Zal wel 4 dagen worden voor ik ermee klaar ben, 3 zal wel een beetje te optimistisch zijn. Het is wel wat je zegt, als bijv. na een dag of 3 a 4 de stroom eens wegvalt, dan baal je wel heel erg. Gelukkig gebeurt dat maar heel zelden, maar ik ben dan wel in staat als het zou gebeuren, mijn PS3 samen met mij Tv, door het raam naar buiten te gooien.
Ik had ook wel beide kunnen aanschaffen, heb ook ruim 11 miljoen aan credits. Ik heb er inmiddels drie kwartier opzitten en de enige waar ik competitie aan heb, is de Pescarolo. De rest blijft mijlenver achter en had in de tiende ronde al twee Vipers op een ronde gezet, die uiteraard weer eens lekker in de weg bleven rijden. Gaan eerst wel opzij van de lijn af, maar net op het moment dat je er aan voorbij wilt, gaan ze ineens terug met als gevolg dat je er achterop vliegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor beide denk ik. Heb 10 miljoen gespaard, dus dan ik zelf vergelijken. Ik ben pas niveau 26, dus ik moet nog die 4 uurs race met een Matsda en nog 1, voordat ik bv indy 500 kan doen.
Die 24 uurs races lijken mij persoonlijk leuker als je met 2 of 3 man thuis zit en kan afwisselen. Ik vond 60 laps met de eerste endurance al vrij lang.
Ik snap denk ik gewoon niet dat je niet kan saven bij endurance. Al was het maar eens per uur ofzo...dat je niet compleet opnieuw hoeft te beginnen als er iets tussenkomt. Vooral ook omdat ik mijn ps3 ook als mediacenter gebruik...
(oh en gt5 heeft mij al een controller gekost.)
Ik ploeter wel ff verder tot ik die Toyota 7 Race Car gewonnen hebquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef very het volgende:
Ik hem de eerste makkelijk gehaald met OF de Ford Mark IV OF de Toyota 7 Race Car.
De tweede kreeg ik voor elkaar met de Chaparrel 2J.
Dit geldt voor A-Spec als B-Spec.
Auto's ruilen?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=153993&page=3
volgens mij met de toyota 7 die je wint bij Like the Wind B-specquote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe hebben jullie die Historic Racing Car Cup in godsnaam gehaald? Ik krijg het niet voor elkaar in zowel A-Spec als B-Spec. Ik gebruik een volledig getunede Lamborghini Countach LP400 '74 en ook daar lukt het niet mee
Nog 1 keer voor de beginnende B-speccers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Dennis101 het volgende:
Achterlijk B-spec gedoe. level 9, zwaar getunde jaren 70 dodge charger en meneer draait er bijna alleen maar rondjes mee op suzuka.
Tja, ik kan het moeilijk helpen, maar ik ben nou eenmaal bij die race aangekomen en ik heb niets anders in mijn garage staan waarmee ik die race kan winnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nog 1 keer voor de beginnende B-speccers.
Zet jezelf in een zwaar getunede jaren 70 dodge charger en ga ermee racen op t circuit. Denk je dat je zo een wagen onder controle kunt houden?
Neen..
Je beginnende B-spec Bob moet het ook gewoon leren in een Toyota Yaris.
Mijn B -spec lvl 10 kon niet winnen met een Le Mans quattro R8 met ruim 600pk op de cape ring, terwijl mijn lvl 21 hier geen problemen mee had...
I rest my case..
Excuus, ik dacht dat je gewoon de dikste auto onder zijn kont schoof om vooral maar niet op te hoeven letten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, ik kan het moeilijk helpen, maar ik ben nou eenmaal bij die race aangekomen en ik heb niets anders in mijn garage staan waarmee ik die race kan winnen.
Het vervelende is dat hij niet fatsoenlijk kan inhalen, die Dodge is beduidend sneller dan de rest, maar een beetje agressief inhalen kan hij niet, ja dan kom je er nooit voorbij. Als hij eenmaal ergens voorbij is knalt hij gelijk naar tig seconden voorsprong.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Sant. het volgende:
Ik merkte vooral problemen in het begin met wagens met rear wheel drive.
FF en 4WD was vaak geen probleem..
-edit: of een dikke bak geven an alleen maar pace down aangeven
Herkenbaar,quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat hij niet fatsoenlijk kan inhalen, die Dodge is beduidend sneller dan de rest, maar een beetje agressief inhalen kan hij niet, ja dan kom je er nooit voorbij. Als hij eenmaal ergens voorbij is knalt hij gelijk naar tig seconden voorsprong.
Dat B-spec gedoe is niet echt mijn ding, zie het meer als een noodzakelijk kwaad.
Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Ik had ook wel beide kunnen aanschaffen, heb ook ruim 11 miljoen aan credits. Ik heb er inmiddels drie kwartier opzitten en de enige waar ik competitie aan heb, is de Pescarolo. De rest blijft mijlenver achter en had in de tiende ronde al twee Vipers op een ronde gezet, die uiteraard weer eens lekker in de weg bleven rijden. Gaan eerst wel opzij van de lijn af, maar net op het moment dat je er aan voorbij wilt, gaan ze ineens terug met als gevolg dat je er achterop vliegt.
Ja zover ben ik nog niet. Ik ben nou level 22 in a-spec en level 9 b-spec. Maar ik moet nu dus nog dat b-spec mannetje in de gaten houden (niet bij elke race overigens).quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Herkenbaar,
had ik ook, maar ik zet hem nu aan als ik zelf toch niet kan / wil racen, en let er totaal niet op.
Gister een nieuwe coureur aan gemaakt en Schwarzwald laten rijden, hij was volstrekt kansloos, maar heb hem die race 4 keer laten doen ofzo en nu is ie al lvl 13 ofzo, dat is weer prettig voor als ik zometeen de enduro's ga doen, dan heb je toch meerdere coureurs nodig.
Dat had hij dus gewoon in een Nascar. Had in diezelfde race trouwens binnen 5 ronden zijn achterbanden volledig opgerooktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef woessie het volgende:
De b-spec is met die r10 of de Nissan nismo xandanu (ofzo) anders een eitje hoor. Geen omkijken naar. En ook de mini-challenge met een opgefokte mini is erg makkelijk. Ik vind het wel tegenvallen dat je wel premiumcars kan winnen bij b-spec, maar bij a-spec heb ik er nog geen gezien. Da's geforceerd je b-spec promoten, en het werkt, anders had ik b-spec niet aangeraakt.
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :pquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef gamefreek het volgende:
B-Spec was misschien wel leuk geweest als die AI niet zo dom was als het achterend van een varken. Nu is het eigenlijk alleen maar ergeren dat die idioot een heer in het verkeer wil zijn.
Een racegame gecombineerd met een FPS is anders misschien ook watquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :p
Of kan ontslaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een functie erin kunnen maken waarbij je na een (slechte) race je coureur in eerste persoon een paar klappen kan geven :p
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Leenennn het volgende:
Zit nou een beetje vast op level 23 A-spec..
B-spec ff geen zin, moet lvl 24 worden, want dan ken ik die FGT kopen, gelijk weer trophy erbij!
NASCAR series zijn nogal moeilijk, ook ff geen zin in nu :p iemand tips? heb die Chevrolet IMPALA ofzo..
Ga nou denk 30 keer like the wind doen.. dan ben ik lvl 24 en heb ik weer lekker veel geld erbij
Ja die.. hmm oké, zal het zo nog een keer proberen danquote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
De Nascar-race in A-Spec? Zachte racebanden eronder en je wint ze met 2 vingers in je neus.
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef jackson het volgende:
Iedereen kan mooi praten over die b-spec bob maar het blijft gewoon een drama... Klaar. Ik vind er ook niet echt veel aan en die dwaas rijdt net als ik met mijn examen. Dat die paardenlul hem er eens een keer naast zet denk ik dan.
Mijne doet het best redelijk mag ik zeggen maar kan er weinig plezier aan beleven helaas.
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
Ik ben pas laat met bspec begonnen, toen ik die toybota nodig had. Dat scheelde enorm, want tunen enzo maakt dan niet uit qua geld.
[..]
Ja irritant is dat. Gaan ze precies in de bocht als je ernaast zit ineens op de ideale lijn rijden.... Die Pescarolo is die ook te koop en is dat dan verstandiger?
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Nou, het is meer het feit dat de AI enkel een bocht kan volgen volgens een voorgeprogrammeerd lijntje, want net voor er een bocht komt schieten ze terug op hun lijn, met als gevolg dat jij er achter op vliegt.
De Pescarolo zit in de game, dus neem ik ook aan dat het als occasion te koop moet zijn. Ben hem overigens nog nooit tegengekomen bij de occasion dealer. Het is wel de sterkste van het deelnemersveld, ruim in de 900PK. Ik meende dat mijn 908HPI vol getuned, ruim 930PK is.
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Het is saai idd, maar als je gwn een goede auto hebt en een 'redelijke' chauffeur moet het niet moeilijk zijn
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef powah87 het volgende:
Heeft iemand toevallig een auto voor de Historic racing car cup? Buiten de countach enzo dan. Ik bedoel een echte race car om te lenen wat het easy wint.
Ja ik zit meestal ook gwn achter de laptop, en als het nodig is af en toe gewoon een paar aanwijzingen gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar die dooie van mij moet nog wel elke ronde aangespoord of afgeremd worden.... Dus even weglopen en wat anders doen zit er niet echt in. Zit nu lekker achter laptop en kijk af en toe even hoe hij het doet. Werkt op zich wel
Dat zou best kunnen, de wagen is me daar tot nu toe ook nog niet opgevallen. Maar aangezien hij in de game zit, zal ie ook te koop moeten zijn. Kan het met mijn Peugeot 908HPI nadat ik het getuned heb en de versnellingsbak hoger heb afgesteld, gemakkelijk doen, ondanks dat hij nu volgens mij nog iets minder vermogen heeft dan die Pescarolo.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben hem volgens mij wel eens tegengekomen in de online dealer, alleen toen was die nog ver buiten mijn bereik.
Als je zou willen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen
B-spec, Like The Windquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef jackson het volgende:
Ja, doe Toyota 7 zou ik eigenlijk ook nog eens ergens vandaan moeten toveren. Ben nu bezig mijn b-spekkie zover te krijgen maar die weg is nogal lang....
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels alquote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Leenennn het volgende:
[..]
B-spec, Like The Wind, maar dan zou ik eerst die van A-spec halen voor de Minolta
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goudquote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het... ben nu bezig voor b-spec zoals ik zei. Die Minolta heb ik inmiddels al.
Heb je de topsnelheid al omhoog gegooid? Met je zachtere racebanden zou je ook harder de bochten door moeten kunnen. Je moet wel geluk hebben dat je niet aan de kant gebeukt wordt, anders kan je het vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ah oke mooizo, ik krijg bij die NASCAR series, die laatste race op Daytona maar geen goud![]()
word elke keer ingehaald of ze laten me donuts draaien
Zou ik 'm ook mogen lenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Leenennn het volgende:
[..]
ik ken je de Toyota 7 race car wel lenen, daar heb ik um mee gewonnen
geen probleemquote:
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graagquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:
[..]
geen probleemen ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe
whaha ja hoor, wat is je PSN?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik ook gebruik mag maken van je Toyota-hoer hoor ik het graag. Komt wel een wanneer andere mensen er mee klaar zijn
.
Zie PB! Alvast hartelijk dank, kan ik ook stoppen met die ellendige b-spec rommel. Die komt later dan nog wel een keerquote:
ik had het met die minolta gedaan, maar daar moest ik um wel pushen, mrja toch gewonnen dusquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Toempf het volgende:
ik ben nu met Like the wind in -B-Spec bezig. Die Formula Gran Turismo is zijn geld echt dubbel en dwars waard zeg, gewoon aanzetten en je hebt nergens omkijken naar.
Zelfde naam als hier op FOK: SonicVolcano. Bij voorbaat dankquote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Leenennn het volgende:
[..]
geen probleemen ja dat mag, maar word wel morgenochtend dan, wat is je PSN? stuur ik um morgenochtend naar je toe
Okee, stuur um dalijk na 12-en naar je toequote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zelfde naam als hier op FOK: SonicVolcano. Bij voorbaat dank
Topquote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Okee, stuur um dalijk na 12-en naar je toe
Je speelt auto's vrij als je een race-reeks hebt afgespeeld, bv. bij de beginner reeks heb je 9 verschillende race's, als je er 1tje haalt krijg je een auto erbij etcquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef BOPE het volgende:
Hallo FOK!kers
Ik heb sinds kort ook gt 5 in mijn bezit maar ik ben nog een amateurtje dus even een vraagje..
Speel je telkens auto's enz vrij als je hoger komt met je niveau?
Want ik zie heel veel auto's niet namelijk of heb ik een fakelijst ofzo gezien van gt5 carlist?
En er zijn zo'n 200 premium auto's, dat zijn de auto's die je bij de Dealers ziet staan. De overige 800 zijn standard cars, en die staan bij de occasions (dat aanbod veranderd van tijd tot tijd)quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef BOPE het volgende:
Hallo FOK!kers
Ik heb sinds kort ook gt 5 in mijn bezit maar ik ben nog een amateurtje dus even een vraagje..
Speel je telkens auto's enz vrij als je hoger komt met je niveau?
Want ik zie heel veel auto's niet namelijk of heb ik een fakelijst ofzo gezien van gt5 carlist?
En er komen in de occaisson dealers andere auto's na verloop van tijd. Maar het is inderdaad een beetje vreemd dat niet gewoon de meeste auto's al gelijk beschikbaar zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Leenennn het volgende:
[..]
Je speelt auto's vrij als je een race-reeks hebt afgespeeld, bv. bij de beginner reeks heb je 9 verschillende race's, als je er 1tje haalt krijg je een auto erbij etc
ja had het gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Inmiddels toegevoegd Leenennn, dus ik zie 'm wel verschijnen
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Leenennn het volgende:
[..]
dat is nog wel het moeilijkste van het spelsamen met de speciale races
ik ben ook begonnen met een civic!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef BOPE het volgende:
[..]
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?
Ik heb net een honda civic gescoord bij occasions dus ik moet flink gaan racen..
Met die civic kom je wel een heel eind. Doe inderdaad eerst die licenties en doe de seizoensevents, dan ga je als een speer omhoog in levels en verdien je aardig wat geld.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef BOPE het volgende:
[..]
Het is idd niet makkelijk.. Waar kan ik het beste mee beginnen eigenlijk?
Ik heb net een honda civic gescoord bij occasions dus ik moet flink gaan racen..
seizoensevents zijn ook moeilijk hoor..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Met die civic kom je wel een heel eind. Doe inderdaad eerst die licenties en doe de seizoensevents, dan ga je als een speer omhoog in levels en verdien je aardig wat geld.
Al word je maar tiende krijg je er behoorlijk wat ervaring en credits. Ik heb een paar A-spec races gedaan waardoor ik wat geld had om een auto te kopen voor zo'n seizoen event en toen had ik binnen de kortste keren meer dan een miljoen aan credits.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Leenennn het volgende:
[..]
seizoensevents zijn ook moeilijk hoor..
* en je moet daar ook weer wagens hebben voor sommige races
hmm okee, ja je krijgt er idd wel veel credits etc mee, maar ik vind het kutquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Al wordt je maar tiende krijg je er behoorlijk wat ervaring en credits. Ik heb een paar A-spec races gedaan waardoor ik wat geld had om een auto te kopen voor zo'n seizoen event en toen had ik binnen de kortste keren meer dan een miljoen aan credits.
Gewoon van alles wat. Probeer wel vaak goud te halen. Voor de rest gewoon een beetje kutten. License pas doen als je nergens meer zin in hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
en tunen, niet nodig als het zonder ook lukt, en als je auto's wint, ook niet verkopen, want een vriend van me had dat dus gedaan en loopt nu alleen maar te kutten om auto's, elke keer verkopen zodat ie er weer 1 kan kopen enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
Tunen ligt eraan, als je (redelijk) makkelijk wilt winnen is dat wel eens makkelijk. Maar in de beginners reeks kom je met standaard auto's al een heel eind.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
geen flauw idee.. zou best kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef BOPE het volgende:
bestaat trouwens de Audi S4 uit '03 wel of niet bij gt5?
In de OP staat heel de auto lijst.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef BOPE het volgende:
bestaat trouwens de Audi S4 uit '03 wel of niet bij gt5?
Ja, hij zit in het spelquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In de OP staat heel de auto lijst.
tunen is eigenlijk bedoeld voor mensen die het zonder niet kunnen, dus idd, zonder tunen eerst zelf racenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
Dikke stierenpoep! Als het vermogen gelimiteerd is, is het noodzakelijk dat je je camber, rijhoogte en demperafstelling etc. zó afstelt voor de race die je gaat rijden dat je het net wel kan winnen. zonder tuning kun je het anders wel vergeten. denk aan de season events.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:10 schreef woessie het volgende:
[..]
tunen is eigenlijk bedoeld voor mensen die het zonder niet kunnen, dus idd, zonder tunen eerst zelf racen
Voordat je een race begint zie je wie 'likely opponents' zijn. Koop gewoon de auto die bovenaan het lijstje staat, zet géén racing soft onder je auto maar hoogstens racing hard, en gaan met die banaan. Zo hou je voor jezelf de uitdaging en dat maakt het echt een stuk leuker.
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dikke stierenpoep! Als het vermogen gelimiteerd is, is het noodzakelijk dat je je camber, rijhoogte en demperafstelling etc. zó afstelt voor de race die je gaat rijden dat je het net wel kan winnen. zonder tuning kun je het anders wel vergeten. denk aan de season events.
maar dan nog, als de mogelijkheid geboden wordt moet je men niet kwalijk nemen dat ze er gebruik van maken. Ik ben het overigens wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef woessie het volgende:
[..]
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.
Het is niet te makkelijk maar mensen maken hem zelf te makkelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
maar dan nog, als de mogelijkheid geboden wordt moet je men niet kwalijk nemen dat ze er gebruik van maken. Ik ben het overigens wel met je eens.
met andere woorden: ik pleit voor een situatie zoals in GT1 (ps1) waarin het spel beperkingen per race afdwingt zoals, gewicht, pk, merk/model etc. (net zoals bij een season event). Op deze manier komt het aspect tunen veel meer om de hoek kijken in plaats van met je 1200+ pk Veyron racen tegen een Renault Megane.
Maar het is al eerder geroepen dat GT5 veel te makkelijk is, waarschijnlijk om de commerciële belangen te behartigen. ik had bijv. ook binnen no-time alle 60 licences op goud.
Of jij gaat maar lekker een ander spel spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
Maar het is al eerder geroepen dat GT5 veel te makkelijk is, waarschijnlijk om de commerciële belangen te behartigen. ik had bijv. ook binnen no-time alle 60 licences op goud. Maak het spel gewoon eerlijker door de eerder genoemde restricties. En iedereen die het dan te moeilijk vindt gaat maar lekker Need For Speed spelen.
Je kan vast goed rijden, maar opscheppen des te meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Ik haal formula gt (nog) niet, omdat er bugs in het systeem zitten, waardoor ik vol op voorliggers knal die elke ronde spinnen en omdat Monaco verre van klopt, qua baan en flow.
Voor de rest heb ik alles goud, inclusief bijna alle specials en alle licenties & seasonals. Kan ik nu niet rijden?.
Uiteraard ben ik koning. En eindbaas. Maar waar schep ik op dan? (in deze reeks)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef woessie het volgende:
maar opscheppen des te meer
Maar je bent koning, niets minder dan dat.
B-Spec vind ik ook een heel ander verhaal. Ik vind er geen fuck aan, zeer slaapverwekkend en tergens irritant....maar wil wel alle auto's halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef RiKe het volgende:
Ik moet wel zeggen, uiteindelijk MOET je wel zwaar overdrijven qua auto klasse.
Dus de Veyron vs. de Renault bijv.
En dan bedoel ik vooral voor de b-spec...anders red die kneus het gewoon niet
kwestie van opvoedenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef RiKe het volgende:
Ik moet wel zeggen, uiteindelijk MOET je wel zwaar overdrijven qua auto klasse.
Dus de Veyron vs. de Renault bijv.
En dan bedoel ik vooral voor de b-spec...anders red die kneus het gewoon niet
Met alle respect, dan had PD daar strenger in moeten zijn. Je hebt eigenlijk te veel vrijheid. En de verleiding is dan toch wel groot een veel snellere/betere auto te nemen dan de rest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef woessie het volgende:
[..]
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.
Waarom denk je dan dat ik DIT spel speel en geen Need for Speed? omdat het bij GT gebruikelijk was dat er restricties per race waren zodat je wel skills MOEST hebben of moest tunen. Daarom spreken de season events mij ook bijzonder goed aan. De beloning is er ook naar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef very het volgende:
[..]
Of jij gaat maar lekker een ander spel spelen.
Ik vind de moeilijkheidsgraad prima hier, zolang je inderdaad gewoon een beetje auto's van dezelfde klasse neemt, en geen X2010 tegen een impreza inzet ofzo.
Dat jij die lincenses makkelijk eventjes allemaal op goud haalt is knap hoor, maar is lang niet voor iedereen het geval.
Dat maakt toch geen reet uit? Ik wil zelf ook met zo min mogelijk inspanning zo ver mogelijk komen in GT5, NFS, Burnout... in welke racer dan ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik DIT spel speel en geen Need for Speed? omdat het bij GT gebruikelijk was dat er restricties per race waren zodat je wel skills MOEST hebben of moest tunen. Daarom spreken de season events mij ook bijzonder goed aan. De beloning is er ook naar.
Dat jij auto's van dezelfde klasse neemt siert jou, maar het 'gevaar' is dat als jij een races van 10-15min een keer of 3 opnieuw gedaan heb zonder resultaat, dat je toch eerder kiest voor het Turbo'tje of de race-uitlaat of de race-softs of whatever, dan dat je gaat proberen via tuning je wagen beter af te stellen voor de winst. Want dat is makkelijker.
Tevens is de beloning in credits en xp ook te weinig voor mij om me er echt voor in te spannen omdat ik toch zo snel mogelijk naar boven wil.
ik ook. en daarom ook mijn mening dat gt5 te makkelijk is, zonder die restricties.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef woessie het volgende:
Zoals gezegd; ieder zijn plezier
Ik haal gewoon meer voldoening uit de winst of zelfs 3e plek als het een prestatie is.
Lekker boeiend...iedereen speelt het spel hoe hij/zij wil toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik DIT spel speel en geen Need for Speed? omdat het bij GT gebruikelijk was dat er restricties per race waren zodat je wel skills MOEST hebben of moest tunen. Daarom spreken de season events mij ook bijzonder goed aan. De beloning is er ook naar.
Dat jij auto's van dezelfde klasse neemt siert jou, maar het 'gevaar' is dat als jij een races van 10-15min een keer of 3 opnieuw gedaan heb zonder resultaat, dat je toch eerder kiest voor het Turbo'tje of de race-uitlaat of de race-softs of whatever, dan dat je gaat proberen via tuning je wagen beter af te stellen voor de winst. Want dat is makkelijker.
Tevens is de beloning in credits en xp ook te weinig voor mij om me er echt voor in te spannen omdat ik toch zo snel mogelijk naar boven wil.
Die restricties kan je jezelf toch opleggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik ook. en daarom ook mijn mening dat gt5 te makkelijk is, zonder die restricties.
dat ligt dan meer aan jou, want volgens mij geef ik meerdere malen aan waarom ik dat vind. dat jij je er niet in kan vinden is weer wat anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef very het volgende:
[..]
Lekker boeiend...iedereen speelt het spel hoe hij/zij wil toch?
-knip-
Ik snap werkelijk je punt niet hoor.
Je punt is dus dat je er daadwerkelijk moeite mee hebt dat andere mensen het spel anders spelen dan jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
dat ligt dan meer aan jou, want volgens mij geef ik meerdere malen aan waarom ik dat vind. dat jij je er niet in kan vinden is weer wat anders.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef very het volgende:
[..]
Je punt is dus dat je er daadwerkelijk moeite mee hebt dat andere mensen het spel anders spelen dan jij?
Want die restircties kan je gewoon zelf aanhouden hoor, daar beperkt dat spel je echt niet in.
Mijn punt is dus ook juist dat het spel NIET beperkt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ook. en daarom ook mijn mening dat gt5 te makkelijk is, zonder die restricties.
Same here.... Alhoewel ik merk dat hij in de ene auto veel beter rijdt dan in de andere.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef powah87 het volgende:
Die extra coureurs zijn echt 3x crap. Ik ben nu level 13 met mijn coureur en hij is nog steeds niet echt vooruit te branden.
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal (wat ik dan op mijn beurt weer niet snap, maar goed).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:10 schreef Sexy_Steve het volgende:
Nog één keer dan: mijn punt is dat er als gevolg van het ontbreken van restricties een naar mijn mening te makkelijke situatie wordt gecreëerd omdat het mogelijk is om met een Veyron tegen een Megane te racen. Ik had liever gezien dat je, als gevolg van de restricties, je best moet doen met tunen en race-skills ontwikkelen om te winnen (zoals de season events, de beloning is er ook naar).
Voor een spel dat claimt: THE REAL DRIVING SIMULATOR te zijn verwacht ik dus dat ik, net als in het echt, moet tunen en oefenen en niet op me sloffen een race win met een snelle bak. Want in welke race in het echt bedraagt het verschil in vermogen net zoveel als tussen een Megane en een Veyron?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal (wat ik dan op mijn beurt weer niet snap, maar goed).
Dan voor mij ook nog één keer dan: mijn punt is dat je ook gewoon ZELF je eigen restricties kunt opleggen om zodoende een iets wat lastigere situatie te creëren. Door bijvoorbeeld er zelf voor te kiezen om GEEN Veyron te pakken voor een race tegen een Megane. Als je dat doet, dan moet je dus nog steeds je best doen met tunen en race-skills ontwikkelen om te winnen. PD verplicht je toch niet om een super snelle auto te pakken? Ze geven je de keus om te pakken wat je wilt. En dat is alleen maar beter. Dat de mogelijkheid er is om dit te doen, is voor sommige mensen juist een uitkomst. Niet iedereen kan goed racen, maar willen ook gewoon wel GT5 kunnen spelen.
Dus op misschien de credit-awards na, heb je eigenlijk geen reden om hier tegen te zijn, aangezien je het zelf in de hand hebt.
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Voor een spel dat claimt: THE REAL DRIVING SIMULATOR te zijn verwacht ik dus dat ik, net als in het echt, moet tunen en oefenen en niet op me sloffen een race win met een snelle bak. Want in welke race in het echt bedraagt het verschil in vermogen net zoveel als tussen een Megane en een Veyron?
Ik zal mijn neef quoten: "Ik vind Gran Turismo sowieso niet leuk omdat ik eerst veel te veel moet sleutelen en afstellen voordat ik eindelijk eens een race kan winnen."
Ik koop het spel omdat ik dus wél wil afstellen voordat ik race. uit een spel als Need For Speed haal ik niet de genoegdoening omdat ik naar mijn mening te simpel win.
Omdat ik vind dat het NFS gehalte in GT5 te hoog is, om wat jij al zegt: (Niet iedereen kan goed racen, maar willen ook gewoon wel GT5 kunnen spelen.) Commerciële doeleinden.
Dit komt mijns inziens de opbouw van het spel niet ten goede. Je wint te gemakkelijk (uitzonderingen daargelaten) en de beloning is naar de inspanning (te laag). Hierdoor moet je veel races opnieuw doen om credits en XP te verdienen. Hier heb ik dus gewoon weinig zin in, en ik heb dan ook liever de restricties zodat ik me meer moet inspannen om te winnen, en dus ook meer geld en XP krijg zodat ik niet hoef te grinden. Als oplossing heeft GT5 die season events in het leven geroepen. daar moet je dus tunen en oefenen en na enige inspanning krijg je dus ook fatsoenlijk geld en xp!
Disclaimer:Begrijp me niet verkeerd: een paar races opnieuw doen is niet erg, om bijv. te sparen voor een upgrade of auto. Maar nu moet ik te veel grinden om nieuwe races te kunnen unlocken.
ps. ik heb het niet eens gehad over de in dit deel totaal zinloze Licences. dit hangt er voor de sier bij. vroeger moest je bepaalde licences halen om uberhaupt een race te kunnen doen, nu races opnieuw doen met je overpowered bak.
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn. Per race een EASY, ADVANCED en HARD event maken. de eerste zonder restricties, de tweede met meer, en de derde gelijkwaardige auto's!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal.
En met veel punten ben ik het wel met je eens.
Toch blijf ik wel vinden dat het spel ook toegankelijk moet zijn voor mensen die misschien niet zo goed kunnen racen, maar NFS ook maar gaar vinden.
Wat misschien wel een ideale optie had kunnen zijn, is om in het begin van het spel gewoon te moeten kiezen wat voor moeilijkheidsgraad je wilt.
Kies je voor Beginner (o.i.d.), dan kan je kiezen wat je wilt, bij Advanced zal je beperkt worden in je auto/banden keuze en bij Expert kan je alleen maar met net iets mindere auto's rijden.
Een keuze kunnen maken in de moeilijkheidsgraad is wel mooi en prachtig, maar dan moet je de beloning daar ook op aanpassen. Het kan mijns inziens niet zo zijn dat je op Easy net zoveel credits en ervaring punten krijgt, als op Hard. Je zult dus voor Easy de credits en XP minimaal moeten halveren t.o.v. Hard, anders gaan de meesten nog op Easy spelen. Want dat iedereen zichzelf restricties kan opleggen is wel erg naïef gedacht, 8 van de 10 doet dit toch niet en gaat voor de gemakkelijkste manier.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn. Per race een EASY, ADVANCED en HARD event maken. de eerste zonder restricties, de tweede met meer, en de derde gelijkwaardige auto's!
Als 8 op de 10 dat doet, dan heeft 8 op de 10 blijkbaar geen behoefte aan een echte uitdaging, en dat is natuurlijk ook gewoon prima. De reden dat ik begon over een zelf opleggen van restricties, is omdat sommige mensen de restricties zelf WILLEN hebben en "klagen" dat de restricties er niet zijn. Daarom vind ik dat je ze, wanneer je ze perse wilt, ook jezelf op kunt leggen. Weinig naïef hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Want dat iedereen zichzelf restricties kan opleggen is wel erg naïef gedacht, 8 van de 10 doet dit toch niet en gaat voor de gemakkelijkste manier.
De reden dat ik vind dat die restricties er hadden moeten zijn heb ik net uitgelegd he! zowel voor een uitdaging als een andere opbouw van het spel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef very het volgende:
[..]
Als 8 op de 10 dat doet, dan heeft 8 op de 10 blijkbaar geen behoefte aan een echte uitdaging, en dat is natuurlijk ook gewoon prima. De reden dat ik begon over een zelf opleggen van restricties, is omdat sommige mensen de restricties zelf WILLEN hebben en "klagen" dat de restricties er niet zijn. Daarom vind ik dat je ze, wanneer je ze perse wilt, ook jezelf op kunt leggen. Weinig naïef hoor.
En het gaat er toch niet om wat de meesten doen, het gaat erom hoe JIJ het spel wilt spelen. En hoe meer keus je daarin hebt, hoe meer mensen je aanspreekt.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Sexy_Steve het volgende:
De reden dat ik vind dat die restricties er hadden moeten zijn heb ik net uitgelegd he!
Dat idee over online had ik dus eigenlijk ook al. ik had er wel meer van verwacht inderdaad. laten we hopen dat dit nog wordt verbeterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef powah87 het volgende:
Offline moet eigenlijk geen reet boeien bij zo'n spel. Online moet gewoon goed in elkaar zitten.
Offline moet elke newb eigenlijk kunnen uitspelen. Maja aangezien online ook kut is.
Sorry papa, we zullen niet meer praten over hoe het spel beter zou kunnen (not).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Heren, de game is zoals 'ie is, lekker boeiend allemaal
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef very het volgende:
[..]
Sorry papa, we zullen niet meer praten over hoe het spel beter zou kunnen (not).
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Heren, de game is zoals 'ie is, lekker boeiend allemaal
We hebben het net de hele tijd over de game! en hoe die GAME beter kan. leg mij dan eens uit waar we het niet over de game hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.
Ohja, want eigenlijk hadden we het stiekem over hoe de infrastructuur in Hendrik Ido Ambacht verbeterd kon worden, en helemaal niet over de gamequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla. Misschien is het een idee om eens te kijken naar wat GT5 allemaal wel goed doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
[..]
We hebben het net de hele tijd over de game! en hoe die GAME beter kan. leg mij dan eens uit waar we het niet over de game hebben?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla.
Misschien is het een idee dat jij eens nadenkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla. Misschien is het een idee om eens te kijken naar wat GT5 allemaal wel goed doet.
Precies! En daar zijn dit soort topics ook voor bedoeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat jij eens nadenkt?
Vrij beknopt onze discussie: Volgens mij heeft Very net gezegd wat hij wél goed vindt aan het spel, en geef ik vervolgens aan dat ik datzelfde NIET goed vind.
Niet iedereen vindt hetzelfde namelijk goed. en daar ontstaan discussies door
Dat vind ik ook nergens op slaan. Maar is niet alleen met gewonnen auto's het geval, met sommige gekochte auto's ook. Heb ik het begin ook eens in een impuls een auto bij de occasions gekocht waar ik spijt van had, wilde het weer verkopen maar dat kon niet eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef powah87 het volgende:
1 ding wat ik nog niet snap. Je hebt sommige auto's die je wint die je niet kunt verkopen. Dit zijn voornamelijk de hele dure auto's. Bv de stratos. Die is veel waard maar kan je niet verkopen. Alleen verwijderen uit je carlist. Slaat ook op worst dus eigenlijk.
Standaard auto's staan bij de occasions, de premium bij de dealers.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef BOPE het volgende:
Jongens kan iemand mij even uitleggen waarom er een hoop auto's niet erbij zitten..
Ik zie sommige auto's wel bij de occasions maar niet bij de dealer zelf bv. ?
BAM!! he he dankjewel..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Standaard auto's staan bij de occasions, de premium bij de dealers.
Helaas wel ja. Vaag geregeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef BOPE het volgende:
[..]
BAM!! he he dankjewel..
Ik was al aan het denken waar ik vastzat
Maar dat betekent dus dat je sommige standaard auto's vrij moeilijk kan kopen of niet?
Ik wil het geld om dat ding te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef Toempf het volgende:
Ik wil een Thrustmaster T500RS. En een playseat. En ruimte in huis om het kwijt te kunnen
Veel goedkoper dan dit zul je niks vinden, gok ik:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wil het geld om dat ding te halen.
De ruimte heb ik wel.
Ik ga er zelf eentje in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef very het volgende:
[..]
Veel goedkoper dan dit zul je niks vinden, gok ik:
http://srstoel.nl/simulatie_seat.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |