Al word je maar tiende krijg je er behoorlijk wat ervaring en credits. Ik heb een paar A-spec races gedaan waardoor ik wat geld had om een auto te kopen voor zo'n seizoen event en toen had ik binnen de kortste keren meer dan een miljoen aan credits.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef Leenennn het volgende:
[..]
seizoensevents zijn ook moeilijk hoor..
* en je moet daar ook weer wagens hebben voor sommige races
hmm okee, ja je krijgt er idd wel veel credits etc mee, maar ik vind het kutquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Al wordt je maar tiende krijg je er behoorlijk wat ervaring en credits. Ik heb een paar A-spec races gedaan waardoor ik wat geld had om een auto te kopen voor zo'n seizoen event en toen had ik binnen de kortste keren meer dan een miljoen aan credits.
Gewoon van alles wat. Probeer wel vaak goud te halen. Voor de rest gewoon een beetje kutten. License pas doen als je nergens meer zin in hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
en tunen, niet nodig als het zonder ook lukt, en als je auto's wint, ook niet verkopen, want een vriend van me had dat dus gedaan en loopt nu alleen maar te kutten om auto's, elke keer verkopen zodat ie er weer 1 kan kopen enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
Tunen ligt eraan, als je (redelijk) makkelijk wilt winnen is dat wel eens makkelijk. Maar in de beginners reeks kom je met standaard auto's al een heel eind.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
geen flauw idee.. zou best kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef BOPE het volgende:
bestaat trouwens de Audi S4 uit '03 wel of niet bij gt5?
In de OP staat heel de auto lijst.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef BOPE het volgende:
bestaat trouwens de Audi S4 uit '03 wel of niet bij gt5?
Ja, hij zit in het spelquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In de OP staat heel de auto lijst.
tunen is eigenlijk bedoeld voor mensen die het zonder niet kunnen, dus idd, zonder tunen eerst zelf racenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef BOPE het volgende:
Thnx dat in iig wat info krijg, want soms heb ik geen idee waar ik moet beginnen..
En qua tuning enz? Niet aan beginnen toch? Ik kan beter eerst volop gaan racen voor wat credits enz..
Dikke stierenpoep! Als het vermogen gelimiteerd is, is het noodzakelijk dat je je camber, rijhoogte en demperafstelling etc. zó afstelt voor de race die je gaat rijden dat je het net wel kan winnen. zonder tuning kun je het anders wel vergeten. denk aan de season events.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:10 schreef woessie het volgende:
[..]
tunen is eigenlijk bedoeld voor mensen die het zonder niet kunnen, dus idd, zonder tunen eerst zelf racen
Voordat je een race begint zie je wie 'likely opponents' zijn. Koop gewoon de auto die bovenaan het lijstje staat, zet géén racing soft onder je auto maar hoogstens racing hard, en gaan met die banaan. Zo hou je voor jezelf de uitdaging en dat maakt het echt een stuk leuker.
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dikke stierenpoep! Als het vermogen gelimiteerd is, is het noodzakelijk dat je je camber, rijhoogte en demperafstelling etc. zó afstelt voor de race die je gaat rijden dat je het net wel kan winnen. zonder tuning kun je het anders wel vergeten. denk aan de season events.
maar dan nog, als de mogelijkheid geboden wordt moet je men niet kwalijk nemen dat ze er gebruik van maken. Ik ben het overigens wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef woessie het volgende:
[..]
Pardon, ik had het niet over dat soort tuning, maar over belachelijk veel pk's erbij knallen en Racing Softs waardoor je altijd aan kop rijdt.
Het is niet te makkelijk maar mensen maken hem zelf te makkelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
maar dan nog, als de mogelijkheid geboden wordt moet je men niet kwalijk nemen dat ze er gebruik van maken. Ik ben het overigens wel met je eens.
met andere woorden: ik pleit voor een situatie zoals in GT1 (ps1) waarin het spel beperkingen per race afdwingt zoals, gewicht, pk, merk/model etc. (net zoals bij een season event). Op deze manier komt het aspect tunen veel meer om de hoek kijken in plaats van met je 1200+ pk Veyron racen tegen een Renault Megane.
Maar het is al eerder geroepen dat GT5 veel te makkelijk is, waarschijnlijk om de commerciële belangen te behartigen. ik had bijv. ook binnen no-time alle 60 licences op goud.
Of jij gaat maar lekker een ander spel spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef Sexy_Steve het volgende:
Maar het is al eerder geroepen dat GT5 veel te makkelijk is, waarschijnlijk om de commerciële belangen te behartigen. ik had bijv. ook binnen no-time alle 60 licences op goud. Maak het spel gewoon eerlijker door de eerder genoemde restricties. En iedereen die het dan te moeilijk vindt gaat maar lekker Need For Speed spelen.
Je kan vast goed rijden, maar opscheppen des te meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Ik haal formula gt (nog) niet, omdat er bugs in het systeem zitten, waardoor ik vol op voorliggers knal die elke ronde spinnen en omdat Monaco verre van klopt, qua baan en flow.
Voor de rest heb ik alles goud, inclusief bijna alle specials en alle licenties & seasonals. Kan ik nu niet rijden?.
Uiteraard ben ik koning. En eindbaas. Maar waar schep ik op dan? (in deze reeks)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef woessie het volgende:
maar opscheppen des te meer
Maar je bent koning, niets minder dan dat.
B-Spec vind ik ook een heel ander verhaal. Ik vind er geen fuck aan, zeer slaapverwekkend en tergens irritant....maar wil wel alle auto's halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef RiKe het volgende:
Ik moet wel zeggen, uiteindelijk MOET je wel zwaar overdrijven qua auto klasse.
Dus de Veyron vs. de Renault bijv.
En dan bedoel ik vooral voor de b-spec...anders red die kneus het gewoon niet
kwestie van opvoedenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef RiKe het volgende:
Ik moet wel zeggen, uiteindelijk MOET je wel zwaar overdrijven qua auto klasse.
Dus de Veyron vs. de Renault bijv.
En dan bedoel ik vooral voor de b-spec...anders red die kneus het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |