Als 8 op de 10 dat doet, dan heeft 8 op de 10 blijkbaar geen behoefte aan een echte uitdaging, en dat is natuurlijk ook gewoon prima. De reden dat ik begon over een zelf opleggen van restricties, is omdat sommige mensen de restricties zelf WILLEN hebben en "klagen" dat de restricties er niet zijn. Daarom vind ik dat je ze, wanneer je ze perse wilt, ook jezelf op kunt leggen. Weinig naïef hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Want dat iedereen zichzelf restricties kan opleggen is wel erg naïef gedacht, 8 van de 10 doet dit toch niet en gaat voor de gemakkelijkste manier.
De reden dat ik vind dat die restricties er hadden moeten zijn heb ik net uitgelegd he! zowel voor een uitdaging als een andere opbouw van het spel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef very het volgende:
[..]
Als 8 op de 10 dat doet, dan heeft 8 op de 10 blijkbaar geen behoefte aan een echte uitdaging, en dat is natuurlijk ook gewoon prima. De reden dat ik begon over een zelf opleggen van restricties, is omdat sommige mensen de restricties zelf WILLEN hebben en "klagen" dat de restricties er niet zijn. Daarom vind ik dat je ze, wanneer je ze perse wilt, ook jezelf op kunt leggen. Weinig naïef hoor.
En het gaat er toch niet om wat de meesten doen, het gaat erom hoe JIJ het spel wilt spelen. En hoe meer keus je daarin hebt, hoe meer mensen je aanspreekt.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Sexy_Steve het volgende:
De reden dat ik vind dat die restricties er hadden moeten zijn heb ik net uitgelegd he!
Dat idee over online had ik dus eigenlijk ook al. ik had er wel meer van verwacht inderdaad. laten we hopen dat dit nog wordt verbeterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef powah87 het volgende:
Offline moet eigenlijk geen reet boeien bij zo'n spel. Online moet gewoon goed in elkaar zitten.
Offline moet elke newb eigenlijk kunnen uitspelen. Maja aangezien online ook kut is.
Sorry papa, we zullen niet meer praten over hoe het spel beter zou kunnen (not).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Heren, de game is zoals 'ie is, lekker boeiend allemaal
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef very het volgende:
[..]
Sorry papa, we zullen niet meer praten over hoe het spel beter zou kunnen (not).
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Heren, de game is zoals 'ie is, lekker boeiend allemaal
We hebben het net de hele tijd over de game! en hoe die GAME beter kan. leg mij dan eens uit waar we het niet over de game hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.
Ohja, want eigenlijk hadden we het stiekem over hoe de infrastructuur in Hendrik Ido Ambacht verbeterd kon worden, en helemaal niet over de gamequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is meer dat dit gemierenneuk al dagen zo gaat en dat het helemaal niet meer over de game zelf gaat in dit topic.
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla. Misschien is het een idee om eens te kijken naar wat GT5 allemaal wel goed doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
[..]
We hebben het net de hele tijd over de game! en hoe die GAME beter kan. leg mij dan eens uit waar we het niet over de game hebben?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla.
Misschien is het een idee dat jij eens nadenkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja en je kunt in jullie discussie GT5 makkelijk vervangen door NFS, het gaat alleen maar over de perfecte race-simulator en wat de makers allemaal beter hadden kunnen doen blablabla. Misschien is het een idee om eens te kijken naar wat GT5 allemaal wel goed doet.
Precies! En daar zijn dit soort topics ook voor bedoeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat jij eens nadenkt?
Vrij beknopt onze discussie: Volgens mij heeft Very net gezegd wat hij wél goed vindt aan het spel, en geef ik vervolgens aan dat ik datzelfde NIET goed vind.
Niet iedereen vindt hetzelfde namelijk goed. en daar ontstaan discussies door
Dat vind ik ook nergens op slaan. Maar is niet alleen met gewonnen auto's het geval, met sommige gekochte auto's ook. Heb ik het begin ook eens in een impuls een auto bij de occasions gekocht waar ik spijt van had, wilde het weer verkopen maar dat kon niet eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef powah87 het volgende:
1 ding wat ik nog niet snap. Je hebt sommige auto's die je wint die je niet kunt verkopen. Dit zijn voornamelijk de hele dure auto's. Bv de stratos. Die is veel waard maar kan je niet verkopen. Alleen verwijderen uit je carlist. Slaat ook op worst dus eigenlijk.
Standaard auto's staan bij de occasions, de premium bij de dealers.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef BOPE het volgende:
Jongens kan iemand mij even uitleggen waarom er een hoop auto's niet erbij zitten..
Ik zie sommige auto's wel bij de occasions maar niet bij de dealer zelf bv. ?
BAM!! he he dankjewel..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Standaard auto's staan bij de occasions, de premium bij de dealers.
Helaas wel ja. Vaag geregeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef BOPE het volgende:
[..]
BAM!! he he dankjewel..
Ik was al aan het denken waar ik vastzat
Maar dat betekent dus dat je sommige standaard auto's vrij moeilijk kan kopen of niet?
Ik wil het geld om dat ding te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef Toempf het volgende:
Ik wil een Thrustmaster T500RS. En een playseat. En ruimte in huis om het kwijt te kunnen
Veel goedkoper dan dit zul je niks vinden, gok ik:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wil het geld om dat ding te halen.
De ruimte heb ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |