Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
ABS uit en topsnelheid rond 410?
Maximaal downforce ingesteld? Racing Soft banden eronder zitten?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kom er niet echt uit op die oval..
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik deze heel makkelijk gehaald met de Furai of de Zonda R. Win je allebei ergens met B-Spec.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kom er niet echt uit op die oval..
Bandenslijtage is weer ouderwets frustrerend ja, moest bij de eerste endurance race na elke 9 ronden de pits in om nieuwe Racing Hard banden eronder te zetten anders kwam ik in ronde 10 niet eens op de baan vanwege het glijdenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef Kreator het volgende:
na 30 rondjes endurance toch maar gestopt, want racing soft.. heb wel eindelijk bijna die classic race car in spec b. nog 1 level...
hoe win of koop ik trouwens die red bull?
ah ok. nog ff wachten dus..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als je level 30 haalt krijg je een nieuwe special event, daar kun je hem winnen.
Die challenge is wel echt heel erg pittig. Echt heel erg pittig. Maar vanaf level 30 staat hij ook te koop bij de dealer, voor 20 miljoen. Begin dus maar vast met sparenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gisteren de 1000km van suzuka afgemaakt met de peug 908. op racing softs kon ik meer ronden rijden dan racing hardquote:Op woensdag 29 december 2010 10:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bandenslijtage is weer ouderwets frustrerend ja, moest bij de eerste endurance race na elke 9 ronden de pits in om nieuwe Racing Hard banden eronder te zetten anders kwam ik in ronde 10 niet eens op de baan vanwege het glijden
Ik heb hem uiteindelijk met de Gillet Vertico race car gewonnen. Koste me 1.5 miljoen credits. Ging niet eens makkelijk met die kar, het slipstreamen is nog verduiveld lastig. Zodra je vooraan rijdt gaat de rest weer in je slipstream hangen en gaat er net voor de finish met de overwinning van doorquote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Lol, zoveelste met problemen op Like the Wind, same story...
Corvette RM is snel genoeg, alleen het is oefenen, oefenen, oefenen, alle tips die gamefreek geeft zijn namelijk perfect.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Stuk of wat specials die nog lagen gedaan. Kart laatste race, Lotus Elise, 2e race van AMG, Seb Loebe. Allemaal goud...
Maar die Alfa 8C, ik krijg het niet voor elkaar. elke keer dik een seconde te traag..
Volgens mij zijn ze allemaal identiek. Zelfde vermogen, zelfde gewicht en zelfde prijs. Ik heb een Toyota Camry, die vond ik het mooistequote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef TheNeptune het volgende:
Maakt het trouwens uit welke Nascar je koopt? Aangezien er een challenge is op de Nurburgring
Inderdaad, ze zijn allen hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Toempf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal identiek. Zelfde vermogen, zelfde gewicht en zelfde prijs. Ik heb een Toyota Camry, die vond ik het mooiste
Holy kakquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef very het volgende:
Ik heb zojuist de Full Carbon X2010 ontvangen (PLAATJE).
En deze kan ik dus weer doorspelen natuurlijk.
Auto's waar ik naar op zoek ben:
-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura
Deze noem ik even uit het hoofd...zullen er vast meer zijn die ik nog wil hebben.
Ik heb nu 6 B-Spec coureurs waarvan de hoogste op Level 24, maar de meesten doen het erg goed. Heb net de zesde aangemaakt en moet nog even wat races overnieuw doen om in B-Spec Level 26 te worden. De nieuwe mijn Formula GT onder zijn gat gedouwd, na de eerste race in Dream Cars die hij won, was hij gelijk Level 9 of 10. Inmiddels na 4 gewonnen races, is hij Level 14.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef Toempf het volgende:
Ik heb sowieso moeite met B-Spec. Daar moet je echt engelengeduld voor hebben. Mijn coureur is nu level 14 en maakt nog steeds dezelfde achterlijke fouten als toen hij level 1 wasNet stond ik tweede, hij slipte uit de bocht en wacht netjes met de baan oprijden totdat de rest er voorbij was
lamlul.
Godsamme tering, dat is het enige wat ik kan zeggen over die Red Bull bakquote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef very het volgende:
-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura
Deze noem ik even uit het hoofd...zullen er vast meer zijn die ik nog wil hebben.
Ik heb nog wel een getunede Enzo over voor een een Carbon X2010..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef very het volgende:
-Mazda 787B
-Chaparral 2J Race Car
-Ferrari F2009 / F2010
-Ferrari P4 330 Race Car
-Zonda R
-Ferrari Enzo
-Bentley Speed 8
-Lamborghini Miura
Dat is prima!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een getunede Enzo over voor een een Carbon X2010..
De Nascar die ik gewonnen had, die had na verloop van tijd ~ 890 BHP.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn allen hetzelfde.
Set-up: top speed 370 km/h, ride height + 15 mm (front&back), full downforce (50 front, 70 back).quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Hiya het volgende:
Wat zijn de optimale instellingen voor de Ring met de Nascar? Ik krijg het maar niet voor elkaar erg frustrerend!
of je koopt de Lexus IS-F Racing Concept '08 bi jde dealer die mag meedoen en is volgens mij goedkoper dan die andere touringcars en stuk meer PKquote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef 67Impala het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een auto krijg die kan meedoen aan de German Touring Car cup? Ik dacht slim te zijn om een audi RS6 Touring te kopen maar die mag om een of andere bizarre reden niet meedoen![]()
Ja joh, had niet goed gekekenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon kopen, staan tegenwoordig in die online car dealership of zo... O.a. Audi-TT Abt Racing Car of BMW GT3 Race Car '01 of Mercedes CLK Race Car '03 of zo, er staat nota bene een lijstje van auto's dat mag meedoen als je op een race van die cup klikt...
Tering wat extreem nep zo snel. Wel grappig voor een keertje maar je weet dat dit niet realistisch is. 400 kmpu door een bocht lol.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef very het volgende:
Die auto is gewoon echt TE snel.
Heb er zelf ook twee, maar kan nog lang niet zo goed rijden erin.
En de ForceFeesback die je krijgt van dat ding, wanneer je een Logitech DFGT gebruikt, is ook belachelijk gewoon. Ik vraag me af hoelang mijn stuurtje mee gaat als ik deze auto elke dag ga racen :p
Nog een leuk filmpje...nurburgring in 3.29,041
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo sperdifferentieel en die andere, als je deze niet tuned, heeft het dan zin om deze te kopen?
Het heeft wel effect natuurlijk, het moment dat je het koopt staan er al settings in. Hoeveel sneller je er mee bent, geen ideequote:
Als er geen restricties op auto's zouden zitten zou dit in het echt gemaakt kunnen wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Tering wat extreem nep zo snel. Wel grappig voor een keertje maar je weet dat dit niet realistisch is. 400 kmpu door een bocht lol.
Vanaf level 30 komt de challenge vrij. Haal je die brons dan krijg je de S. Vettel versie, haal je hem zilver dan krijg je de normale kleuren en haal je hem goud dan krijg je de carbon versie.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:31 schreef Leenennn het volgende:
hoe krijg je die full carbon X2010 dan?
corvette @ ltw is idd te doen, moeilijk, maar te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Lol, zoveelste met problemen op Like the Wind, same story...
Corvette RM is snel genoeg, alleen het is oefenen, oefenen, oefenen, alle tips die gamefreek geeft zijn namelijk perfect.
Iedereen zal wel druk aan het racen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Driepink het volgende:
wat een dood topic is dit trouwens geworden..
Afgezien daarvan, veel mensen spelen het al minder denk ik of komen bij langere races waar je meer tijd in moet steken. Het nieuwe is er nu wel een beetje van af zeg maar..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Iedereen zal wel druk aan het racen zijn.
Gister de eerste Endurance race gedaan en vandaag die van Laguna Seca. Zie eigenlijk best wel op tegen die van 4 uur
Stel je scherm eens in in het menuquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Kan zijn dat het al langsgekomen is hier, maar sinds die update 1.05 heb ik bij de licenties geen ghost meer...
En ook staat de gereden tijd rechts onderin ineens niet meer helemaal op het scherm, het laatste cijfer valt er buiten... WTF?
Oh ja, een maat van me heeft het ook.
Bspec Endurance is ideaal vind ik. ben nu level 25 en heb net voor de 3e keer de 300km op Grand Valley gestart. Heb er geen omkijken naar als je ze de Formula GT geeft. 2 rijders per keer meegeven en ze levelen lekker hard omhoogquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:10 schreef Kreator het volgende:
Oh en het spel is wel redelijk dood hier. A en B op niveau 26/25 en nog een paar dingen die me telkens niet lukken. Endurance trekt me niet zo.
Dat zou ik wel vet vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Pikes Peak komt misschien in GT5. Een rally-track die voor het laatst in deel 2 zat.
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
Bspec Endurance is ideaal vind ik. ben nu level 25 en heb net voor de 3e keer de 300km op Grand Valley gestart. Heb er geen omkijken naar als je ze de Formula GT geeft. 2 rijders per keer meegeven en ze levelen lekker hard omhoog
Het enige wat ik kan bedenken is dat je ze dan die races kan laten doen wat niet gelukt is op een lager level. Ik moet bijvoorbeeld die Toyota Yaris race nog doen, maar die kan ik maar niet winnen omdat de coureur net niet snel genoeg isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..
Gebruik de Turbo versie en tune die een beetje. Dan moet het wel lukken. Zorg ervoor dat je coureur niet te aggressief is. Anders spint ie de bocht uit. Voor de zekerheid banden met goede grip eronder zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat je ze dan die races kan laten doen wat niet gelukt is op een lager level. Ik moet bijvoorbeeld die Toyota Yaris race nog doen, maar die kan ik maar niet winnen omdat de coureur net niet snel genoeg is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Pikes Peak komt misschien in GT5. Een rally-track die voor het laatst in deel 2 zat.
Ehm uitspelen misschien? Dus alle events goud winnen? 100% halen is mijn doel, en daarna alle 1031 auto's in mijn bezit krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..
Ik las ergens dat je maar maximaal 200 auto's kon hebben ofzoiets. Geen idee wat er van waar is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ehm uitspelen misschien? Dus alle events goud winnen? 100% halen is mijn doel, en daarna alle 1031 auto's in mijn bezit krijgen![]()
Er is een trophy voor het hebben van 1000 auto's. Dus dat lijkt me dan sterkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je maar maximaal 200 auto's kon hebben ofzoiets. Geen idee wat er van waar is.
Je krijgt er 1 nadat je alle IA licenties minimaal brons hebt, anders is het de online dealer of used dealer afwachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef BijtendeMuis het volgende:
Iemand die mij een truck kan lenen voor het event?
Ik kan er geen 1 vinden
Ik heb er wel 1 te leen voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef BijtendeMuis het volgende:
Ik kan er geen 1 vinden
Oke ik heet Michaell1706, ben vandaag wel eerst even weg naar familie toequote:
Je kan er gewoon eentje kopen in de online car list!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef BijtendeMuis het volgende:
Ik kan er geen 1 vinden
Nou dat kan dus niet zomaar, ik heb ook een flinke tijd moeten wachten tot er 1 beschikbaar kwam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je kan er gewoon eentje kopen in de online car list!Volgens mij een Tacoma...
Dat hebben ze opgelost, dus even wat credits sparen en er eentje kopen...
Ik heb spel pas sinds de update dus ik weet niet hoe het daarvoor wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Niet in de normale used car dealership he? Maar in die speciale die er is na de update waar je ook gewoon zo Formula GT kan kopen enzo, volgens mij staan daar nu standaard auto's tussen die je nodig hebt...zoals truck, German Touring car, Formula GT etc.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:07 schreef jackson het volgende:
Mijn vriendin had bijna de dokter gebeld zo hard flipte ik hem met die vieze knuppel van een B-spec Bob van me. Wat een ellendeling is dat zeg. Wat ik hem ook geef, die achterwiel aangedreven race wint hij gewoon NIET. Teh horror. Wat klote die b-spec rotzooi
Is het moeilijk? Heb hem gister unlocked en wil m morgen eigenlijk wel gaan doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Hot_Baboon het volgende:
die S. Vettel challenge is echt kut, die auto is gek, met 400kmu bijna haaks door een bocht, net echt
Als je een beetje lief voor ze bent dan jagen ze als ze level 15/20 zijn een Minolta < 6:30 over de Nurburgring hoor, dus zoo slecht zijn ze niet allemaal...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Prutser krijgt het niet voor elkaar om een simpele race te winnen met een AMG SLS.
Man, ik ga mijn tijd niet verprutsen aan 5 van die figuren op te voeden. Verschrikkelijk....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tja, als je een level 5 coureur een hele snelle auto geeft dan gaat dat niet altijd goed natuurlijk. Het kan wel, maar dan moet je vaak pace down doen om het op het rechte pad te houden.
Toen ik mijn 5e coureur kon kiezen liet ik hem meteen die Schwarzwald race op de Ring doen met de CLK GTR. Ging prima, maar je moet hem niet 'rood' laten worden.
Mijn 6e coureur liet ik eergister zijn eerste race doen, de endurance race op grand valley (de eerste) met de Formula GT. Zelfs dat ding goed(ging van level 0 naar 17 in 1 race
)
Ach, ik had de afgelopen 2 weken tijd zat, ze zijn nu level 26/26/26/24/23/23quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Man, ik ga mijn tijd niet verprutsen aan 5 van die figuren op te voeden. Verschrikkelijk....
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef BijtendeMuis het volgende:
Ik gaf net mn B-speccer die Special '62, was leuk om te zien, geen bocht kon ie maken die knuppel![]()
![]()
!
Mjah, maar die yaris? cup kan die knuppel niet winnen ondanks een suped-up yaris.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tja, als je een level 5 coureur een hele snelle auto geeft dan gaat dat niet altijd goed natuurlijk. Het kan wel, maar dan moet je vaak pace down doen om het op het rechte pad te houden.
Toen ik mijn 5e coureur kon kiezen liet ik hem meteen die Schwarzwald race op de Ring doen met de CLK GTR. Ging prima, maar je moet hem niet 'rood' laten worden.
Mijn 6e coureur liet ik eergister zijn eerste race doen, de endurance race op grand valley (de eerste) met de Formula GT. Zelfs dat ding goed(ging van level 0 naar 17 in 1 race
)
Zal 'm straks is eens in m'n snelle nissan zetten met 800pk geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef BijtendeMuis het volgende:
Ik gaf net mn B-speccer die Special '62, was leuk om te zien, geen bocht kon ie maken die knuppel![]()
![]()
!
hihiquote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal 'm straks is eens in m'n snelle nissan zetten met 800pk geloof ik.![]()
Als die prutser als moeite heeft met een M3 weet hij van gekkigheid niet hoe hij dat kreng op de weg moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |