Als er geen restricties op auto's zouden zitten zou dit in het echt gemaakt kunnen wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Tering wat extreem nep zo snel. Wel grappig voor een keertje maar je weet dat dit niet realistisch is. 400 kmpu door een bocht lol.
Vanaf level 30 komt de challenge vrij. Haal je die brons dan krijg je de S. Vettel versie, haal je hem zilver dan krijg je de normale kleuren en haal je hem goud dan krijg je de carbon versie.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:31 schreef Leenennn het volgende:
hoe krijg je die full carbon X2010 dan?
corvette @ ltw is idd te doen, moeilijk, maar te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef DeeBee het volgende:
Lol, zoveelste met problemen op Like the Wind, same story...
Corvette RM is snel genoeg, alleen het is oefenen, oefenen, oefenen, alle tips die gamefreek geeft zijn namelijk perfect.
Iedereen zal wel druk aan het racen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Driepink het volgende:
wat een dood topic is dit trouwens geworden..
Afgezien daarvan, veel mensen spelen het al minder denk ik of komen bij langere races waar je meer tijd in moet steken. Het nieuwe is er nu wel een beetje van af zeg maar..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Iedereen zal wel druk aan het racen zijn.
Gister de eerste Endurance race gedaan en vandaag die van Laguna Seca. Zie eigenlijk best wel op tegen die van 4 uur
Stel je scherm eens in in het menuquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Kan zijn dat het al langsgekomen is hier, maar sinds die update 1.05 heb ik bij de licenties geen ghost meer...
En ook staat de gereden tijd rechts onderin ineens niet meer helemaal op het scherm, het laatste cijfer valt er buiten... WTF?
Oh ja, een maat van me heeft het ook.
Bspec Endurance is ideaal vind ik. ben nu level 25 en heb net voor de 3e keer de 300km op Grand Valley gestart. Heb er geen omkijken naar als je ze de Formula GT geeft. 2 rijders per keer meegeven en ze levelen lekker hard omhoogquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:10 schreef Kreator het volgende:
Oh en het spel is wel redelijk dood hier. A en B op niveau 26/25 en nog een paar dingen die me telkens niet lukken. Endurance trekt me niet zo.
Dat zou ik wel vet vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Pikes Peak komt misschien in GT5. Een rally-track die voor het laatst in deel 2 zat.
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
Bspec Endurance is ideaal vind ik. ben nu level 25 en heb net voor de 3e keer de 300km op Grand Valley gestart. Heb er geen omkijken naar als je ze de Formula GT geeft. 2 rijders per keer meegeven en ze levelen lekker hard omhoog
Het enige wat ik kan bedenken is dat je ze dan die races kan laten doen wat niet gelukt is op een lager level. Ik moet bijvoorbeeld die Toyota Yaris race nog doen, maar die kan ik maar niet winnen omdat de coureur net niet snel genoeg isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..
Gebruik de Turbo versie en tune die een beetje. Dan moet het wel lukken. Zorg ervoor dat je coureur niet te aggressief is. Anders spint ie de bocht uit. Voor de zekerheid banden met goede grip eronder zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat je ze dan die races kan laten doen wat niet gelukt is op een lager level. Ik moet bijvoorbeeld die Toyota Yaris race nog doen, maar die kan ik maar niet winnen omdat de coureur net niet snel genoeg is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Pikes Peak komt misschien in GT5. Een rally-track die voor het laatst in deel 2 zat.
Ehm uitspelen misschien? Dus alle events goud winnen? 100% halen is mijn doel, en daarna alle 1031 auto's in mijn bezit krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ideaal voor wat? Wat is nog je doel..
Ik las ergens dat je maar maximaal 200 auto's kon hebben ofzoiets. Geen idee wat er van waar is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ehm uitspelen misschien? Dus alle events goud winnen? 100% halen is mijn doel, en daarna alle 1031 auto's in mijn bezit krijgen![]()
Er is een trophy voor het hebben van 1000 auto's. Dus dat lijkt me dan sterkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je maar maximaal 200 auto's kon hebben ofzoiets. Geen idee wat er van waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |