ik mag niet klagen, heel leuke kerst gehadquote:
Mooie kraam hèquote:
Ja.quote:
Mooi zo, dat je een fijne kerst gehad hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, heel leuke kerst gehad
Helaas nog 2 dagen werken, maar je kan niet alles hebben
Ja dat is je snackbar schreef je in het vorige deelquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?
Ik heb net wel een Vette Marja gelegd.
Dat is ook zo mooi van Nederland, dat dat kan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt een SC zwerver de laatste tijd
Mequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Wie heeft die in elkaar geknutseld?
die vrijheid, ik word er emotioneel vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook zo mooi van Nederland, dat dat kan.
Hier pas na Januariquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm wordt tijd om de kerst UI ook vaarwel te zeggen
Ja ff een naam verzonnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is je snackbar schreef je in het vorige deel
Ik word altijd nogal emotioneel als ik de Grondwet van Nederland lees. En vooral hoe die niet nageleefd wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die vrijheid, ik word er emotioneel van
Sc hoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt een SC zwerver de laatste tijd
yep, boom staat hier ook nog wel, maar vrouw begint hem al zat te worden, dat is niet zo'n kerstliefhebsterquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier pas na JanuariKerstboom en alles staat er nog wel ff
Leuk!quote:
soms zou ik wel eens wat beter willen zijn in multitaskenquote:
Oh dat geeft niet. Dan hop je later wel weer eens binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zou ik wel eens wat beter willen zijn in multitasken
als ik in meer dan 2 SCs tegelijk zit ga ike r geheid 1 vergeten
al knap dat het kan, op mijn blackberry kan je maar 1 browsersessie tegelijk draaienquote:Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
2scs is op mijn iPod al moeilijk bij te houden
yep. maar ik vind het zelf altijd vervelend als een ander niet meer of veel later pas antwoord omdat ie ook ergens anders bezig isquote:Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat geeft niet. Dan hop je later wel weer eens binnen
Ik switch ook telkensquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al knap dat het kan, op mijn blackberry kan je maar 1 browsersessie tegelijk draaien
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. maar ik vind het zelf altijd vervelend als een ander niet meer of veel later pas antwoord omdat ie ook ergens anders bezig is
ik weet, het is een SC en geen echte chatroom, maar toch......
Van wie?quote:
Dat had ik eerst ook, nu minder moet ik zeggen. Is ook een irritant gevoel.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. maar ik vind het zelf altijd vervelend als een ander niet meer of veel later pas antwoord omdat ie ook ergens anders bezig is
ik weet, het is een SC en geen echte chatroom, maar toch......
The Verve, van Bittersweet Symphony, die ken je denk ik wel.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Verve, van Bittersweet Symphony, die ken je denk ik wel.
Truste Piquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook zo ff tukken, slaap lekker allemaal voor zo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook zo ff tukken, slaap lekker allemaal voor zo
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen start de vwverkoop
Heb je die cakes van new kids gezien Bella?
Net gedaan, ziet er tof uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Google maar ff, is vast wel te vinden.
Ben nu ff mobiel
Keihard swaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net gedaan, ziet er tof uit.
BAM
Eendjequote:
Borg?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef omearos het volgende:
TAL gedraagt zich hier als Borg, ineens snap ik de helft niet meer
Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eendje![]()
Hoe is het?
Ik dacht ik kom maar weer eens buurtenIs het nog een beetje leuk hier?
Oh daar snap ik dan weer helemaal niks vanquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marijke![]()
Hoi
![]()
JaAlleen veel rustiger uiteraard dan jouw Koffie-chat
Hoest met jou?
Dan weet jij al meer dan ikquote:Op woensdag 29 december 2010 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar snap ik dan weer helemaal niks vanIk weet alleen dat ze een button hebben
Idem dito, hier ook alles goed behalve een griepjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker als het hier rustiger is
![]()
Met mij alles goed behalve een griepjeHoe is het met jou dan?
Ja lekker, die eerstequote:Op woensdag 29 december 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een strepsil, Nysileen tabletje, paracetamolletje of een zakdoekje?
Yo Loosjequote:
Fijn of niet?quote:
Miauwquote:
Gezelligquote:
Ik heb nog 1 met honing/citroensmaak en meerdere met sinaasappelsmaakquote:
Beterschapquote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MiauwSchor en snotterig, verder alles goed
Met jou?
Potje was goed geluktquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GezelligHoe waren de jouwe en hoe was het potje?
Honing/citroenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 met honing/citroensmaak en meerdere met sinaasappelsmaak
Ik heb jou ook gemist hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JE LEEFT NOG![]()
We waren je al kwijt
Yay voor de stoofpotquote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Potje was goed geluktVeel beter dan de eerste keer! Dankzij tips van oma
![]()
Eerst kerstdag heb ik de muur in de slaapkamer geverfd en tot en met vandaag heb ik met een kater-achtig-gevoel op de bank gehangen. Ik geloof toch dat het door die ijsklomp komt![]()
Ga de buren aanklagen
Dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap<- soep, niet koffie.
Met mij gaat het wel. Beetje lusteloos en met hoofdpijn op de bank gehangen de afgelopen dagen. Join the clubOmearos, ben jij alweer beter?
Okeequote:
Oh ik overdrijf, het was eerst een ijspegel, toen een ijsklomp en soms zeg ik ook ijsschotsquote:Op woensdag 29 december 2010 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay voor de stoofpot![]()
En dat klinkt verder niet al te jofel, ik heb het verhaal van de ijsklomp gemist denk ik
Niet veel bijzondersquote:Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist hoor![]()
Wat heb je gegeven en gekregen met kerst
Mwah, valt mee. Op de bank hangen vooralquote:Op woensdag 29 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Voel je je weer wat beter dan?
[..]
Okee
quote:
Oh leukquote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet veel bijzondersgeen chicknuggies
Gekregen een cadeaucard van de free record shop, en wat luchtjes & douchespul
gegeven; fotolijstjes + cd aan mn moeder (wilde ze graag) dvdtjes aan m'n vader, en IKEA meuk (wilden ze) + cd'tje aan de schoonouders
Oke en je buren die maken hem?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik overdrijf, het was eerst een ijspegel, toen een ijsklomp en soms zeg ik ook ijsschots
Wij waren hier in tranenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb echt zoveel films gezien en alles van Glee, echt alles
Rustig aan dan maarquote:Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Op de bank hangen vooral![]()
Ik heb echt zoveel films gezien en alles van Glee, echt alles
Ja, dat gaat in mijn hoofdquote:
Omdat ik Glee keek?quote:
Oeh veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Ik ga nu Glee kijkenTot later
Kijkze en beterschap en tot laterquote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Ik ga nu Glee kijkenTot later
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niet omdat je Glee keek, omdat je gewoon op de bank hing en wij je zo misten![]()
Wanneer ga je naar Paris?
Dankje en jij ook beterschapquote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijkze en beterschap en tot later
Oh ik hoop het voor je, is toch een tof uitstapjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou ik kijk even hoe ik me voel, als het allemaal ok is dan gaan we vrijdagochtend vroeg weg.
Ja 1e kerstdag werd ik al niet lekker, gelukkig nog 2e uit kunnen zingen en Maandag pas de man met de hamer, dus ik ben blijquote:
Hey Koenquote:
Ja, ik ga nog even flink uitrustenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hoop het voor je, is toch een tof uitstapje
Goedquote:Op woensdag 29 december 2010 12:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miauw![]()
![]()
Da's lang gelee
Hoe is het met jou
zeker, ik mag niet klagenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GoedMet jou? Leuke dagen gehad?
Ik ga turven Koenquote:
Kan wel ja, wij multitasken ons ook in de rondtequote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt zo wel duidelijk wat het zwakke geslacht is hé
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga turven KoenDit is je stopzinnetje
Echt?quote:
Oh fijn voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, ik mag niet klagen
3 leuke dagen gehad met de kerst, lekker gegeten, kersttreinritje vanuit Hoorn etc
Jij ook leuke dagen gehad?
Ah nee dan heb je niks gehad.quote:
Ik had een gat in mijn hoofd jaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt zo wel duidelijk wat het zwakke geslacht is hé
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap<- soep, niet koffie.
Met mij gaat het wel. Beetje lusteloos en met hoofdpijn op de bank gehangen de afgelopen dagen. Join the clubOmearos, ben jij alweer beter?
Oh ja hoest met je bolletje? Nog veel pijn gehad?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een gat in mijn hoofd ja![]()
Kom maar hier...
Aaah, ja goed uitzieken hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef omearos het volgende:
[..]helaas. Afgelopen weekend ging goed, gister een dag weer buiten geweest en nu weer ziek
quote:
Ja, daar had/heb ik juist zo'n last vanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja hoest met je bolletje? Nog veel pijn gehad?
Oh sorry dat heb ik kennelijk niet goed gelezen. Oh wat kutquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar had/heb ik juist zo'n last vanhoofdpijn
ik zou deze week nog moeten werken, dus dat maar niet gedaan. En met o&n naar Zeeland waarschijnlijk. Heb jij nog plannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaah, ja goed uitzieken hoor![]()
Heb/had je nog plannen voor o&n?
Nou ik zat hier al een hele tijd hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Koen66 het volgende:
jij hebt TAL ook even op zijspoor gezet Miauw ?
Nee, ik deed gewoon helfhaftig over ijsschotsen die naar beneden kwamen vallen. Dat komt niet overeen met wat ik in eerste instantie zei natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry dat heb ik kennelijk niet goed gelezen. Oh wat kut![]()
Oh fijn, wat ga je doen in Zeeland?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zou deze week nog moeten werken, dus dat maar niet gedaan. En met o&n naar Zeeland waarschijnlijk. Heb jij nog plannen?
Jeumig ik ben ook wel fris, omdat je het over verven had bleef ik in de huis-sfeer en dacht ik dat je misschien lekkage had, vandaar het stukje buren aanklagen..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Potje was goed geluktVeel beter dan de eerste keer! Dankzij tips van oma
![]()
Eerst kerstdag heb ik de muur in de slaapkamer geverfd en tot en met vandaag heb ik met een kater-achtig-gevoel op de bank gehangen. Ik geloof toch dat het door die ijsklomp komt![]()
Ga de buren aanklagen
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig ik ben ook wel fris, omdat je het over verven had bleef ik in de huis-sfeer en dacht ik dat je misschien lekkage had, vandaar het stukje buren aanklagen..
Oh my![]()
Je bedoelde gewoon "de" ijsklomp
klopt, zag je hier al eerder, maar telkens als ik er langsfietste was er niemand.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik zat hier al een hele tijd hoor![]()
Maar even wat minder in TAL ja
Ik geloof dat we naar een kroeg gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik deed gewoon helfhaftig over ijsschotsen die naar beneden kwamen vallen. Dat komt niet overeen met wat ik in eerste instantie zei natuurlijkhihi.
[..]
Oh fijn, wat ga je doen in Zeeland?
Ik ga waarschijnlijk naar Parijs, 2011 begroeten onder de EiffeltorenEven kijken hoe ik me voel
Wat leukquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef omearos het volgende:
Ik heb jaren terug het nieuwe jaar begroet in Parijs, bij de Taize-ontmoeting die dit jaar in Rotterdam isWas wel bijzonder, in stilte luisteren hoe de kerkklok 12x slaat en daarna elkaar in je eigen taal gelukkig nieuwjaar wensen
klopt idd. Komen 10duizenden jongeren opaf.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Taizeik zag volgens mij een zooi van die lui lopen gister toen ik naar m'n werk ging. Iig bizar veel mensen bij Ahoy/Zuidplein met grote rugzaken en weet ik wat allemaal.
Geinig, ik wist niet dat jij christelijk wasquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef omearos het volgende:
[..]
klopt idd. Komen 10duizenden jongeren opaf.
Ik ook niet hoorquote:
Ja, TAL is volgens mij aan wat rust toe. Zal vast wel weer aantrekken johquote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zag je hier al eerder, maar telkens als ik er langsfietste was er niemand.
Gisterenavond pas weer een keer
Ik heb met TAL laatste tijd zowiezo dat er meestal of geen activiteit is, of dat de sfeer wat minder is. Er zijn ook al zoveel mensen vertrokken daar
Ik zit veelal in KSC en GRTDOJW
Agnostischquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geinig, ik wist niet dat jij christelijk was
KSC is tofquote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, TAL is volgens mij aan wat rust toe. Zal vast wel weer aantrekken joh![]()
KSC ben ik ook wel eens geweest, best ok daar toch?
Oh wauwquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik geloof dat we naar een kroeg gaanmaar pas na 12 uur, voor die tijd bij mijn schoonouders.
Ik heb jaren terug het nieuwe jaar begroet in Parijs, bij de Taize-ontmoeting die dit jaar in Rotterdam isWas wel bijzonder, in stilte luisteren hoe de kerkklok 12x slaat en daarna elkaar in je eigen taal gelukkig nieuwjaar wensen
Wat grappig, had er tot net nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef omearos het volgende:
[..]
Agnostisch
Ik geloof wel dat er meer is, maar geloof niet in alle regels en dogma's die verder gaan dan respect voor anderen en de wereld. In Taize is iedereen welkom en staat alles open voor discussie, heerlijk!
Schrijf jij ook verhalen Miauw?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauwMooi begin van het nieuwe jaar.Ik ben altijd emo in deze tijd van het jaar
ik ben er in 2001 voor het eerst geweest, ik geloof dat ik 3x in taize zelf ben geweest en 1x bij de ontmoeting rond o&nquote:Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat grappig, had er tot net nog nooit van gehoord
Ouch, ik ben nog geen drol opgeschoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijf jij ook verhalen Miauw?
Ik meen me iets te herinneren dat je het met Vaduz over schrijven had...
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef omearos het volgende:
-Miauw- steeds als ik jouw nick zie moet ik hieraan denken
Ze leven alleen in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijf jij ook verhalen Miauw?
Ik meen me iets te herinneren dat je het met Vaduz over schrijven had...
Maar wel grappig...er komen mensen met verschillende geloven op af?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ben er in 2001 voor het eerst geweest, ik geloof dat ik 3x in taize zelf ben geweest en 1x bij de ontmoeting rond o&n
Hé Vaduzquote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ouch, ik ben nog geen drol opgeschoten.
Die zat in de laatste uitvoering van de musicalvereniging waar ik bij zitquote:
Opschrijven dusquote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze leven alleen in mijn hoofd
[..]
Maar wel grappig...er komen mensen met verschillende geloven op af?
Fantastischquote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Die zat in de laatste uitvoering van de musicalvereniging waar ik bij zit
Ja, ik val op de onmogelijke mannen. Of ze hebben bindingsangst (wat gewoon een andere manier is om te zeggen: "It's not me, it's you) of ze zijn bezet óf ze zijn gay. En gay is ook die jongen uit Gleequote:
Die jongen is echt cutequote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik val op de onmogelijke mannen. Of ze hebben bindingsangst (wat gewoon een andere manier is om te zeggen: "It's not me, it's you) of ze zijn bezet óf ze zijn gay. En gay is ook die jongen uit Gleedat is verder het enige wat onze liefde in de weg staat gelukkig
Oh ik bedoel de jongen van de tegenpartij, die Jessyquote:Op woensdag 29 december 2010 15:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Die jongen is echt cutemaar een beetje jong voor mij
Het jaar is bijna voorbij, dus we hebben niets gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de jongen van de tegenpartij, die Jessy![]()
Hij komt uit 1987 en ik niet echt maar who caresBij gebrek aan beter
![]()
Dit is echt mijn meest trieste post dit jaar
Die is ook cutequote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de jongen van de tegenpartij, die Jessy![]()
Hij komt uit 1987 en ik niet echt maar who caresBij gebrek aan beter
![]()
Dit is echt mijn meest trieste post dit jaar
En jij komt uit 1985, dus pa maar opquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
pakken wat je pakken kan, hé Miauw?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het jaar is bijna voorbij, dus we hebben niets gezien
Oja, grenzenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef omearos het volgende:
[..]
Die is ook cute
Ik val wel op jonger, mijn jongste ex was bijna 7 jaar jongermaar er zijn grenzen
Grenzen schmenzenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En jij komt uit 1985, dus pa maar op
[..]
![]()
Ik heb bepaalde scenes echt 20 keer teruggespoeld geloof ik
[..]
Oja, grenzen
ach, ik wordt meestal eerst verliefd om er vervolgens achter te komen dat hij wel erg jong isquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En jij komt uit 1985, dus pa maar op
[..]
![]()
[..]
Oja, grenzen
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je een foto Miauw? Ik kijk die serie niet maar ben benieuwdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga hem mailenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenWat Loveless zei
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef omearos het volgende:
[..]
ach, ik wordt meestal eerst verliefd om er vervolgens achter te komen dat hij wel erg jong isAfgelopen zomer nog geflirt met iemand, bleek hij 10 jaar jonger
Hoi Bellaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een foto Miauw? Ik kijk die serie niet maar ben benieuwd
Nee, ik ben bang voor je reactiequote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een foto Miauw? Ik kijk die serie niet maar ben benieuwd
Oh, hij heeft een engelengezichtjequote:
Laat je ons weten wat hij terugstuurt?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen
[..]
zag je dat dan niet
O god hij, ja hij heeft wel iets.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor je reactie![]()
[..]
Oh, hij heeft een engelengezichtjemaar nee. Jesse St. James
Die naam alleen al
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh, hij heeft een engelengezichtjemaar nee. Jesse St. James
Die naam alleen al
You go for itquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen
[..]
zag je dat dan niet
[..]
Hoi Bella
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Laat je ons weten wat hij terugstuurt?
Nee, niet gezienhad hem minstens 4 jaar ouder geschat. Mijn nicht trouwens ook, zij kon ook niet geloven dat hij zo jong was
Haha jaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Hij was toch die ene waarvan Brittany dacht dat het Mr Schue's zoon was?
In het echtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is hij homo in de serie of ook in het echt? Sorry ik moet ff goed teruglezen
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brittany, zij is een van de grootste redenen dat ik kijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Brittany is echt zo grappig
Hoe oud is hij?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Als ik weet dat je er echt vol van bent, ben ik heel subtiel heur![]()
Ja leuke jongen op de fotos
Niet mijn type, maar kan me wel voorstellen dat je hem leuk vindt
Ja, zo droog!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brittany, zij is een van de grootste redenen dat ik kijkWat kan zij iets geweldig brengen.
Die was ook wel leukquote:Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
De laatste keer dat dat gebeurde was met Dylan uit Beverly Hills 90210. Maar toen was ik 13
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ook echt meteen zo'n gay foto
Puck is me iets te smooth en Finn is echt zo'n broertjequote:
23quote:Op woensdag 29 december 2010 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
Dat zal hij wel leuk vinden denk ik, iets anders dan pubermail van meisjes van 16?
Ik kan Rachel's hoofd niet uitstaan, haar lippen in het bijzonder.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Puck is me iets te smooth en Finn is echt zo'n broertje![]()
Maar oh wat heb ik gelachen om die serie. Al spoel ik het zingen van Rachel wel steeds door
Wat is jouw minimale leeftijd eik Ll? 16? 18?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zal hij wel leuk zijnquote:
Ze kan zo...intens kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan Rachel's hoofd niet uitstaan, haar lippen in het bijzonder.
Ik vond Total Eclipse of the Heart ook een totale faal. Die stem van haar klonk veel te gelikt, vergeleken met de originele rauwe stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze kan zo...intens kijkenen dat dramatische gehuppel steeds als ze een nummer zingt
en haar stem is voor sommige nummers gewoon te mierzoet
quote:
Hoe oud ben jij omearos?quote:
Ja, veel te zoetsappigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Total Eclipse of the Heart ook een totale faal. Die stem van haar klonk veel te gelikt, vergeleken met de originele rauwe stem.
sommige nummers moet je idd niet netjes zingenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Total Eclipse of the Heart ook een totale faal. Die stem van haar klonk veel te gelikt, vergeleken met de originele rauwe stem.
Oeh, het mooie 30quote:
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, veel te zoetsappigWel jammer dat ze zo vaak zingt. Ik vind die Santana veel prettiger om naar te luisteren.
Vond ik fijner dan 29. Alleen al omdat iedereen me er zo nodig aan moest herinneren dat ik 30 werd.quote:
Wtf je bent redactie games.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond ik fijner dan 29. Alleen al omdat iedereen me er zo nodig aan moest herinneren dat ik 30 werd.
Ja, ik vind rachel vaak irritant. Ze doet me denken aan iemand van de middelbare school. Ook zo'n irritant kind. Ik vind Kurt erg leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JaIk vind Santana siewosie interessanter als personage.
Spellcheckerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf je bent redactie games.Wat doe je dan?
Ik denk dat Drizzt me er het meest mee gaat plagen, omdat ik dan al 30er ben en hij nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond ik fijner dan 29. Alleen al omdat iedereen me er zo nodig aan moest herinneren dat ik 30 werd.
Kurt is een schatje, ook in het echt.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik vind rachel vaak irritant. Ze doet me denken aan iemand van de middelbare school. Ook zo'n irritant kind. Ik vind Kurt erg leuk
whehe, ik ben op de FP een tijdje spellchecker geweest. Succesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spellcheckeral heb ik nog niets gecheckt in de week dat ik het nu ben
![]()
Straks even kijken
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spellcheckeral heb ik nog niets gecheckt in de week dat ik het nu ben
![]()
Straks even kijken
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik denk dat Drizzt me er het meest mee gaat plagen, omdat ik dan al 30er ben en hij niet
30 is mooi, zo'n tof nieuw tijdperk weerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets met zijn haarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kurt is een schatje, ook in het echt.!
En ik vind Mr Schue heel leuk maar ik heb ook iets tegen zijn mond, heb gewoon een complex.
Oh...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef omearos het volgende:
[..]
whehe, ik ben op de FP een tijdje spellchecker geweest. Succes
Nou, ik weet het nog niet. Ben het nu een week maar heb alleen maar op de bank gehangen ziekig. Ik moest een artikel redigeren en daar ben ik wel even mee bezig geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Dat is op zich wel chill, niet veel werk ook of wel?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Of wacht, als je soms dat topic ziet waar spelfouten gemeld worden dan wel.
Lijkt me op zich echt wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets met zijn haarik kan al die haargrappen dan ook niet waarderen
[..]
Oh...en? Games lijkt me echt leuk
[..]
Nou, ik weet het nog niet. Ben het nu een week maar heb alleen maar op de bank gehangen ziekig. Ik moest een artikel redigeren en daar ben ik wel even mee bezig geweestWeet niet hoe de andere stukken zijn, we zien het wel.
Oh je hebt nog even te gaan dusquote:
ik redigeerde vooral na het plaatsenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets met zijn haarik kan al die haargrappen dan ook niet waarderen
[..]
Oh...en? Games lijkt me echt leuk
[..]
Nou, ik weet het nog niet. Ben het nu een week maar heb alleen maar op de bank gehangen ziekig. Ik moest een artikel redigeren en daar ben ik wel even mee bezig geweestWeet niet hoe de andere stukken zijn, we zien het wel.
Nou 25 voelde ik gewoon echt.Voelde me echt even andersquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
30 is mooi, zo'n tof nieuw tijdperk weerIk vind het voor het eerst een volwassen leeftijd eik... En je bent ook het jonkie van de dertigers
Bestaat dat boek echt?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je hebt nog even te gaan dusNou ik vond 30 echt leuk
![]()
Lees alleen niet het boek 'Dertigersdilllema's'
ik heb het boek "het jaar dat ik 30 werd" van Aaf Brandt Corstiusquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je hebt nog even te gaan dusNou ik vond 30 echt leuk
![]()
Lees alleen niet het boek 'Dertigersdilllema's'
Onder de 20/21 is toch echt not donequote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw minimale leeftijd eik Ll? 16? 18?
18 + is legaal dus waarom niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onder de 20/21 is toch echt not done
Ja, moet je doenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me op zich echt wel leuk om te doen.Ik stel me misschien beschikbaar de volgende keer.
Oh, na plaatsen redigeren is inderdaad wat minderquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef omearos het volgende:
[..]
ik redigeerde vooral na het plaatsenIk moest ook zelf artikelen herschrijven, en daar had ik op het laatst geen tijd meer voor, dus toen maar gestopt
Uh-huh.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm wel voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bestaat dat boek echt?Ik dacht dat het een soort mythe was.
Ik was 26 toen ik een relatie kreeg met iemand van 19quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rightquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm wel voor je![]()
It's real babyIk heb tot mijn 31e slecht geslapen door dat boek.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik was 26 toen ik een relatie kreeg met iemand van 19Maar afgelopen zomer vond ik 19 toch wel te jong
Was wel jammer, damn wat een lekker ding was datquote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, ik kan me er iets bij voorstellen.
Oh dat gejenk over je biologische klok, het aantal eitjes dat drastisch verminderd en nog veel meer dingen waar ik nu liever nog niets over wil weten.quote:
Maar je hebt nu een geschiktere aan je haak geslagenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef omearos het volgende:
[..]
Was wel jammer, damn wat een lekker ding was dat
eitjes? Overbodige zooiquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat gejenk over je biologische klok, het aantal eitjes dat drastisch verminderd en nog veel meer dingen waar ik nu liever nog niets over wil weten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je hebt nu een geschiktere aan je haak geslagen
Jij hosselt idd hier ook de volwassen vrouwen...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee serieusIk heb echt nooit (veel) jongere vriendinnen gehad ofzo
Nooit borstvoeding gehad héquote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hosselt idd hier ook de volwassen vrouwen...
Tombo, Greesie, MiauwIk zie idd een patroon.
quote:
Hmm...ik ben wel rammelende...een beetjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef omearos het volgende:
[..]
eitjes? Overbodige zooiBen nog echt niet bezig met kinderwens oid
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hosselt idd hier ook de volwassen vrouwen...
Tombo, Greesie, MiauwIk zie idd een patroon.
1 keer gezien en toen was het weer van de buisquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nu komt binnenkort wel de leeftijd dat ik moet gaan switchen jaEerst was ik jong en waren meiden die iets ouder waren interessant, maar nu ben ik straks oud en is het natuurlijk andersom
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 keer gezien en toen was het weer van de buis
Gewoon altijd een grietje van 20 nemenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nu komt binnenkort wel de leeftijd dat ik moet gaan switchen jaEerst was ik jong en waren meiden die iets ouder waren interessant, maar nu ben ik straks oud en is het natuurlijk andersom
Oh dan ben ik al 14 jaar te laat daarmeequote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon altijd een grietje van 20 nemenNa 2 jaar weer inwisselen.
ik wil eerst een stabiele relatie, dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm...ik ben wel rammelende...een beetje
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zij is wel jongerquote:
Oh nee, doe het niet. Straks ga ik daar ook naar kijken en ik loop nu vast 4 seizoenen achterquote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Nouja, het is nu weer op.
!
gewoon hier blijven kletsenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, doe het niet. Straks ga ik daar ook naar kijken en ik loop nu vast 4 seizoenen achter
Ik had altijd oudere vriendjes maar sinds een jaar of 2 is dat ook andersquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef omearos het volgende:
sinds mijn 25e heb ik eigenlijk alleen nog maar relaties gehad met jongere mannen
Dit zijn de laatste afleveringen van seizoen 3, hierna komt 4, maar het is echt zo'n serie waar je makkelijk kunt inhaken, zo ervaar ik het tenminste.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, doe het niet. Straks ga ik daar ook naar kijken en ik loop nu vast 4 seizoenen achter
grappig is dat, hoe het ineens verandert zonder dat je het doorhebtquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had altijd oudere vriendjes maar sinds een jaar of 2 is dat ook anders
Die film is vet he!.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neeIk had 'Easy A' gedownload en daar zit hij ook in
Ja grappig hèquote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef omearos het volgende:
[..]
grappig is dat, hoe het ineens verandert zonder dat je het doorhebt
Ja ik vond het ook best een leuke film. Had het niet verwacht eigenlijkquote:
Leeftijdverschil merk je vooral aan ervaringquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja grappig hèDaarvoro moest ik er niet aan denken maar ik heb er nu niet zoveel moeite meer mee. Het enige wat jammer is, is dat ik in sommige opzichten wel merk dat hij jonger is.
Die heb ik ook binnengehaald, nog niet de tijd gehad om te kijken. Maar ik heb inderdaad gehoord over de vunzige taal van het meisje en het geweld, dacht dat het Amerikaanse preutsheid was maar het is dus echt schokkend.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook best een leuke film. Had het niet verwacht eigenlijk![]()
Ik heb ook geprobeerd Kick-Ass te kijken maar ik hield het 44 minuten vol. Op de een of andere manier was ik echt in shock door al dat geweld. Had ik niet verwacht in deze film...
Ik ken ze allebei niet. Maar Easy A is een aanrader?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook best een leuke film. Had het niet verwacht eigenlijk![]()
Ik heb ook geprobeerd Kick-Ass te kijken maar ik hield het 44 minuten vol. Op de een of andere manier was ik echt in shock door al dat geweld. Had ik niet verwacht in deze film...
Zo vervelend ben ik bij technische dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kick-Ass is geweldig, maar je moet ff een knop omzetten. Keek hem laatst voor een tweede keer met een vriend die echt veel te serieus zat te kijken, dan is er echt geen flikker aan als iemand de hele tijd zit 'Wat een onzin, een paar kleine kinderen in spandex pakjes die vechten'
Haha ja dat ookquote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef omearos het volgende:
[..]
Leeftijdverschil merk je vooral aan ervaringzo woon ik al 6 jaar op mezelf, en daarvoor 4 jaar studentenhuis. Dan is een vriend die net op zichzelf gaat wonen wel wennen
Gelukkig woont Drizzt ook al een tijd op zichzelf
dan kan je toch meer bij elkaar terecht voor praktische hulp en sta je niet ineens met een mond vol tanden als vriendlief vraagt wat een WA-verzekering is
ontmaagden is dan ook ineens een issuequote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat ookDat lijkt me best raar eigenlijk.
Ik merkte het vooral op emotioneel vlak. Hij heeft nog nooit echt serieuze, langdurige relaties gehad. Dat was best irritant. Maar goed...
Nee, niet schokkend eigenlijk. Kill Bill is erger maar daar heeft het een bepaalde functie, humor denk ik. Maar Kick-ass ik weet het niet. Ik had gewoon een ander beeld van die film. Alsof je een komedie zit te kijken, Friends bijvoorbeeld, en Chandler hakt Monica's benen eraf ofzo. Ik weet niet...vond het gewoon niet passen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heb ik ook binnengehaald, nog niet de tijd gehad om te kijken. Maar ik heb inderdaad gehoord over de vunzige taal van het meisje en het geweld, dacht dat het Amerikaanse preutsheid was maar het is dus echt schokkend.Ben benieuwd.
Nee, daar kon ik wel tegen. Maar het is vooral guts and gore.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kick-Ass is geweldig, maar je moet ff een knop omzetten. Keek hem laatst voor een tweede keer met een vriend die echt veel te serieus zat te kijken, dan is er echt geen flikker aan als iemand de hele tijd zit 'Wat een onzin, een paar kleine kinderen in spandex pakjes die vechten'
Aanrader vind ik een groot woord maar het is wel een leuke film. Je moet wel van het genre houden denk ik. Maar ik vond 'm leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet. Maar Easy A is een aanrader?
Hoiquote:
Smakelijkquote:
Nou hij was gelukkig geen maagd meerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef omearos het volgende:
[..]
ontmaagden is dan ook ineens een issuezo vreemd.
Maargoed, alles is te overleven als je maar blijft praten
Wat ben jij toch ook heerlijk vervelend hèquote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ah PGR komt precies op het juiste moment binnen
Hajeequote:
en welk genre is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aanrader vind ik een groot woord maar het is wel een leuke film. Je moet wel van het genre houden denk ik. Maar ik vond 'm leuk
Tja, jongens op een technische universiteitquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hij was gelukkig geen maagd meer
Je zou er maar zo eentje thuis hebben zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook heerlijk vervelend hè
Oh ja, dat was wel grappigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is echt een geweldige scene uit Easy A.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:57 schreef omearos het volgende:
Tja, jongens op een technische universiteit
Hij gedraagt zich thuis vast voorbeeldig en daarom is hij zo hierquote:Op woensdag 29 december 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou er maar zo eentje thuis hebben zitten
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich thuis vast voorbeeldig en daarom is hij zo hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |