Ja grappig hèquote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef omearos het volgende:
[..]
grappig is dat, hoe het ineens verandert zonder dat je het doorhebt
Ja ik vond het ook best een leuke film. Had het niet verwacht eigenlijkquote:
Leeftijdverschil merk je vooral aan ervaringquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja grappig hèDaarvoro moest ik er niet aan denken maar ik heb er nu niet zoveel moeite meer mee. Het enige wat jammer is, is dat ik in sommige opzichten wel merk dat hij jonger is.
Die heb ik ook binnengehaald, nog niet de tijd gehad om te kijken. Maar ik heb inderdaad gehoord over de vunzige taal van het meisje en het geweld, dacht dat het Amerikaanse preutsheid was maar het is dus echt schokkend.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook best een leuke film. Had het niet verwacht eigenlijk![]()
Ik heb ook geprobeerd Kick-Ass te kijken maar ik hield het 44 minuten vol. Op de een of andere manier was ik echt in shock door al dat geweld. Had ik niet verwacht in deze film...
Ik ken ze allebei niet. Maar Easy A is een aanrader?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook best een leuke film. Had het niet verwacht eigenlijk![]()
Ik heb ook geprobeerd Kick-Ass te kijken maar ik hield het 44 minuten vol. Op de een of andere manier was ik echt in shock door al dat geweld. Had ik niet verwacht in deze film...
Zo vervelend ben ik bij technische dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kick-Ass is geweldig, maar je moet ff een knop omzetten. Keek hem laatst voor een tweede keer met een vriend die echt veel te serieus zat te kijken, dan is er echt geen flikker aan als iemand de hele tijd zit 'Wat een onzin, een paar kleine kinderen in spandex pakjes die vechten'
Haha ja dat ookquote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef omearos het volgende:
[..]
Leeftijdverschil merk je vooral aan ervaringzo woon ik al 6 jaar op mezelf, en daarvoor 4 jaar studentenhuis. Dan is een vriend die net op zichzelf gaat wonen wel wennen
Gelukkig woont Drizzt ook al een tijd op zichzelf
dan kan je toch meer bij elkaar terecht voor praktische hulp en sta je niet ineens met een mond vol tanden als vriendlief vraagt wat een WA-verzekering is
ontmaagden is dan ook ineens een issuequote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat ookDat lijkt me best raar eigenlijk.
Ik merkte het vooral op emotioneel vlak. Hij heeft nog nooit echt serieuze, langdurige relaties gehad. Dat was best irritant. Maar goed...
Nee, niet schokkend eigenlijk. Kill Bill is erger maar daar heeft het een bepaalde functie, humor denk ik. Maar Kick-ass ik weet het niet. Ik had gewoon een ander beeld van die film. Alsof je een komedie zit te kijken, Friends bijvoorbeeld, en Chandler hakt Monica's benen eraf ofzo. Ik weet niet...vond het gewoon niet passen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heb ik ook binnengehaald, nog niet de tijd gehad om te kijken. Maar ik heb inderdaad gehoord over de vunzige taal van het meisje en het geweld, dacht dat het Amerikaanse preutsheid was maar het is dus echt schokkend.Ben benieuwd.
Nee, daar kon ik wel tegen. Maar het is vooral guts and gore.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kick-Ass is geweldig, maar je moet ff een knop omzetten. Keek hem laatst voor een tweede keer met een vriend die echt veel te serieus zat te kijken, dan is er echt geen flikker aan als iemand de hele tijd zit 'Wat een onzin, een paar kleine kinderen in spandex pakjes die vechten'
Aanrader vind ik een groot woord maar het is wel een leuke film. Je moet wel van het genre houden denk ik. Maar ik vond 'm leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet. Maar Easy A is een aanrader?
Hoiquote:
Smakelijkquote:
Nou hij was gelukkig geen maagd meerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef omearos het volgende:
[..]
ontmaagden is dan ook ineens een issuezo vreemd.
Maargoed, alles is te overleven als je maar blijft praten
Wat ben jij toch ook heerlijk vervelend hèquote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ah PGR komt precies op het juiste moment binnen
Hajeequote:
en welk genre is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aanrader vind ik een groot woord maar het is wel een leuke film. Je moet wel van het genre houden denk ik. Maar ik vond 'm leuk
Tja, jongens op een technische universiteitquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hij was gelukkig geen maagd meer
Je zou er maar zo eentje thuis hebben zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook heerlijk vervelend hè
Oh ja, dat was wel grappigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is echt een geweldige scene uit Easy A.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:57 schreef omearos het volgende:
Tja, jongens op een technische universiteit
Hij gedraagt zich thuis vast voorbeeldig en daarom is hij zo hierquote:Op woensdag 29 december 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou er maar zo eentje thuis hebben zitten
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich thuis vast voorbeeldig en daarom is hij zo hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |