Jij hosselt idd hier ook de volwassen vrouwen...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee serieusIk heb echt nooit (veel) jongere vriendinnen gehad ofzo
Nooit borstvoeding gehad héquote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hosselt idd hier ook de volwassen vrouwen...
Tombo, Greesie, MiauwIk zie idd een patroon.
quote:
Hmm...ik ben wel rammelende...een beetjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef omearos het volgende:
[..]
eitjes? Overbodige zooiBen nog echt niet bezig met kinderwens oid
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hosselt idd hier ook de volwassen vrouwen...
Tombo, Greesie, MiauwIk zie idd een patroon.
1 keer gezien en toen was het weer van de buisquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nu komt binnenkort wel de leeftijd dat ik moet gaan switchen jaEerst was ik jong en waren meiden die iets ouder waren interessant, maar nu ben ik straks oud en is het natuurlijk andersom
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 keer gezien en toen was het weer van de buis
Gewoon altijd een grietje van 20 nemenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nu komt binnenkort wel de leeftijd dat ik moet gaan switchen jaEerst was ik jong en waren meiden die iets ouder waren interessant, maar nu ben ik straks oud en is het natuurlijk andersom
Oh dan ben ik al 14 jaar te laat daarmeequote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon altijd een grietje van 20 nemenNa 2 jaar weer inwisselen.
ik wil eerst een stabiele relatie, dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm...ik ben wel rammelende...een beetje
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zij is wel jongerquote:
Oh nee, doe het niet. Straks ga ik daar ook naar kijken en ik loop nu vast 4 seizoenen achterquote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Nouja, het is nu weer op.
!
gewoon hier blijven kletsenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, doe het niet. Straks ga ik daar ook naar kijken en ik loop nu vast 4 seizoenen achter
Ik had altijd oudere vriendjes maar sinds een jaar of 2 is dat ook andersquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef omearos het volgende:
sinds mijn 25e heb ik eigenlijk alleen nog maar relaties gehad met jongere mannen
Dit zijn de laatste afleveringen van seizoen 3, hierna komt 4, maar het is echt zo'n serie waar je makkelijk kunt inhaken, zo ervaar ik het tenminste.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, doe het niet. Straks ga ik daar ook naar kijken en ik loop nu vast 4 seizoenen achter
grappig is dat, hoe het ineens verandert zonder dat je het doorhebtquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had altijd oudere vriendjes maar sinds een jaar of 2 is dat ook anders
Die film is vet he!.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neeIk had 'Easy A' gedownload en daar zit hij ook in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |