LaPohunterquote:
met YouTube over mijn kanaal 3FMVideoquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
waar wil je contact mee maken ?:)
die kende ik nog niet thanksquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/t/contact_us
Of even twitteren naar @youtubenl![]()
Hoezo?quote:
quote:
Haha ja echt briljant inderdaadquote:
die ken ik nog nie..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God deze plaat is zo mooi !!!!!!!!!!!!!1 Let straks op het stukje waar Freddie op meer dan briljante veranderd qua toonhoogte. Angstig!
Doorzagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een tip hoe je kunt achterhalen welke code er op een cijferslot zit? Net gekocht, stel dat ding in. Hoppa gaat niet meer open.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een tip hoe je kunt achterhalen welke code er op een cijferslot zit? Net gekocht, stel dat ding in. Hoppa gaat niet meer open.
Ding is maar 1x hiervoor gedraaid, ook na SR...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik blijf 't vreemd vinden dat sommige platen die ik nog nooit op de radio of in enige andere lijst heb gehoord of gezien zo hoog staan.
000(0)?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoeveel cijfers? ik had er een keer een met 4, gewoon alle combinaties uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
terug naar de winkel gaan..( morgen he)quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij moet nog op mijn tas. Godver ik had mijn intuïtie moeten volgen en een gewoon ding moeten kopen. Waren nog goedkoper ookquote:
Hoeveel cijfers? 4?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
videoclip?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is zo mooi. Opgenomen in de sneeuw
.
Dat was het stukje !!!!!!!!!! Zo mooi
Miss Montreal CD aanslingeren. Springt 'ie vanzelf open. Next!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
of platen die je wel regelmatig hoort zo laag...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik blijf 't vreemd vinden dat sommige platen die ik nog nooit op de radio of in enige andere lijst heb gehoord of gezien zo hoog staan.
Language!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA dat vraag ik me dus ook af. Kankerding.
Waarom niet? het zijn er maar 3, dat is max. 999 keer.quote:
Appeltje eitjequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet? het zijn er maar 3, dat is max. 999 keer.
Voornamelijk beelden van mij, een aantal eigen opnamen (daar waar geen logo boven staat) en hier en daar een klein fragmentje van YouTube. Heus niet alleen van jouw account dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaakt
Daar heb je sowieso vrienden voor tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen optie? Maar 1000 verschillende combinaties..
nein doet het allebei de kanten niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Language!
Maar, uh. Je kijkt niet toevallig naar de achterkant van het slot, ofzo?
quote:
Joe, 1000.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet? het zijn er maar 3, dat is max. 999 keer.
Hee minus de optie die je zelf hebt ingesteld resteren er nog maar 998 mogelijkheden!quote:
Klopt, maar die ene staat hij al op, dus die hoef je niet meer te checken.quote:
Hoe kan dat als je hem niet loskrijgtquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zouden ze erin trappen als ik hem terugbreng als ik terugkom?
er valt weinig te zien op mijn accountquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voornamelijk beelden van mij, een aantal eigen opnamen (daar waar geen logo boven staat) en hier en daar een klein fragmentje van YouTube. Heus niet alleen van jouw account dus.
Hij zit nog niet aan mijn koffer malloot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je hem niet loskrijgt?
Kan jij voor 3fmfan zo'n icoontje instellen? Dat als ik 3fmfan in mijn bladwijzerbalk zet ik hem kan herkennen aan het icoontje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voornamelijk beelden van mij, een aantal eigen opnamen (daar waar geen logo boven staat) en hier en daar een klein fragmentje van YouTube. Heus niet alleen van jouw account dus.
Hihiquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij zit nog niet aan mijn koffer malloot.
SPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH![]()
Ik vind er geen reet aan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Pino112 het volgende:
Vette lijstSPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH![]()
DAMN wat een lekker uurSPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Moet ik nog eens doen idd, zal even gaan kijken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan jij voor 3fmfan zo'n icoontje instellen? Dat als ik 3fmfan in mijn bladwijzerbalk zet ik hem kan herkennen aan het icoontje?
Lekker lijstje weerSPOILER: 19 - 20uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAKKUUHHH
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
#HELLO.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef soulflower het volgende:
Goedemiddag! Ik denk dat ik nu eens ga proberen mee te posten, lees al een hele lange tijd mee.
Kijken of ik het bij kan houden haha. Dus HELLO!
Helloquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef soulflower het volgende:
Goedemiddag! Ik denk dat ik nu eens ga proberen mee te posten, lees al een hele lange tijd mee.
Goeieavond Goeiemiddaaaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef soulflower het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, die Wunderbar-reclame, geniaal
Als ik er over nadenk vind ik dit eigenlijk het leukst aan radio/3fm. Debiele reclames, kansloze jingles en flauwe gesprekjes tussen de liedjes door ftwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, die Wunderbar-reclame, geniaal
RAAAAAWWWWH PAAAUL RRRAABBEERRINNG!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik er over nadenk vind ik dit eigenlijk het leukst aan radio/3fm. Debiele reclames, kansloze jingles en flauwe gesprekjes tussen de liedjes door ftwDie Rockplaat jingle van Rabbering
Darkness
Staat die ergens op joeptjoeb?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RAAAAAWWWWH PAAAUL RRRAABBEERRINNG!
Die?
Die jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RAAAAAWWWWH PAAAUL RRRAABBEERRINNG!
Die?
Hoe vaak per uur?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
I GET HIGH WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS
he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu alleen maar samenvattingen te kijken van Extra Weekend wat een briljant programma.
Ik vind de Joe Cocker versie leukerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
I GET HIGH WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS
Met Gerard Sextraquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Is Ekstra Weekend er 7 januari weer?
Die ken ik niet en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind de Joe Cocker versie leuker
Bieberquote:
En Hans Weekend!quote:
Maar maar maar die versie is geweldig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ken ik niet en dat wil ik graag zo houden.
Beatles.
Oude samenvattingen kwam ze net tegen en ik lig helemaal dubbel.quote:
Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:
Sowieso niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar maar maar die versie is geweldig!
Ze bedoel dat het "ekstra" is ipv. ''extra''quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude samenvattingen kwam ze net tegen en ik lig helemaal dubbel.
Ik vond hem wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
Nogal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappigMaar dat overdreven gelach van die producer is wel tragisch
IK WIST HELEMAAL NIET DAT ZIJ DIT WAREN WTHquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef alors het volgende:
Mensen! Bazennummer nu!![]()
Gaslight Anthem
![]()
Oh ik ben niet zo scherp vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze bedoel dat het "ekstra" is ipv. ''extra''
Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IK WIST HELEMAAL NIET DAT ZIJ DIT WAREN WTH
Oh eh nee hehehehehe. Linkje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HAd je m'n verhaal nou gelezen of niet?
Schrijfwedstrijd Halloween: Win een paintball-arrangementquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh eh nee hehehehehe. Linkje?
Hij loopt 3 nummers voorquote:
quote:
Weet ik, maar wel ironisch dat hij dat bij dit lied laat zien, lijkt ook wel op elkaar enzoquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, een van de vele van Blof imo, maarja.
Zeelandquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
DUDES HET GAAT OVER ZEELAND
Zeeland.
Stugge, conservatieve mensen FTW jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
DUDES HET GAAT OVER ZEELAND
Zeeland.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stugge, conservatieve mensen FTW ja
Het begin van de bijbelgordel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stugge, conservatieve mensen FTW ja
[..]
Bijna alles liever dan wijd open idd
Neuh ik hou er gewoon van om vooroordelen over mensen op te noemenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ken jij ook maar één Zeeuw?
[..]
Bijna alles liever dan wijd open idd
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Jeugdsentiment. Niet te zuinig. Weet het nog goed hoor. Deze plaat op de radio en mijn eerste pizza Texas. Wat een tijd.
Jeugdsentiment. Niet te zuinig. Weet het nog goed hoor. Deze plaat op de radio en mijn eerste pizza Texas. Wat een tijd.
Hanssquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Pizza Texas. Goeie smaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Wat een tijd was datquote:
Jij bent niet de enige pizza liefhebber hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat. Atomic heeft volgens mij daar wel 2 maanden op P1 gestaan
Thanks ValHallen.
Agree! Piano stukje is zo mooi. Geen woorden voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BESTE STONES NUMMER OOIT
Bijna.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BESTE STONES NUMMER OOIT
Doe mij maar Dr. Oetker Tradizionale steenoven Salamiquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige pizza liefhebber hier
Mijn leukste familie is Zeeuws.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh ik hou er gewoon van om vooroordelen over mensen op te noemen
quote:
Angstig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree! Piano stukje is zo mooi. Geen woorden voor
Ik vind Ruby Tuesday trouwens ook geweldig.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige pizza liefhebber hier
En? Huis al schoon?quote:
Ook supervetquote:
Bietjes.quote:
ik ben halverwege!quote:
Ik herken me (gelukkig) in jouw mening. Ik wilde het ook zo 'puur' mogelijk opsturen en die foutjes neem ik voorlopig even voor lief.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn leukste familie is Zeeuws.
Oh trouwens commentaar op je eerste alinea: beetje lange zinnen waardoor het wat moeiljiker te lezen is. Daarna niet meer, maar dan zitten er zinnen tussen die niet kloppen (maar kunnen ook typfouten zijn), mis hier en daar interpunctie was het lastiger maakt om te lezen. En persoonlijk zou ik meer korte zinnen en lange zinnen afwisselen (dat heb ik ooit geleerd) om de spanning op te bouwen.
Hier bijv.: "Al het bloed dat Joep nog had werd in een mum van tijd verorbert door de kleine vampier en toen hij klaar was met drinken zag joep eruit alsof hij duizenden jaren in een sacrofaag had gelegen." in twee zinnen splitsen. Zou ik doen althans.
Begin van de laatste alinea is briljant.En het einde ook
Gelukkig nieuwjaar mexicano. Veel plezier in Berlijn en bezoek een paar van die vette underground shizzles.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
TYO IK GA DOEIIIIII GELUKKIG NIEUWJAAR DUS ENZO
Kennersblik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik herken me (gelukkig) in jouw mening. Ik wilde het ook zo 'puur' mogelijk opsturen en die foutjes neem ik voorlopig even voor lief.
Maar bedankt voor je commentaar, een kennersblik is altijd mooi meegenomen
quote:
Viel spass.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Komt goed en danku. Tsjuusssquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar mexicano. Veel plezier in Berlijn en bezoek een paar van die vette underground shizzles.
Ajuus
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Elke lezer is een kennerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kennersblik?Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Veel plezier, Noortje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Frans Dui(j)ts.quote:
Oneens.quote:
Nog nooit muziek van gehoordquote:
Have fun in Berlinos!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Gekke meid!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
* purplerose gaat vanavond gek doen en wat wodka bij dr sinas gooien
Ik sta er zelf van te kijken!!quote:
Jij snapt het. Maar een goede Whisk(e)y sla ik ook niet af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik sta er zelf van te kijken!!![]()
ben zelf liever stoned dan dronken
Nog niet gesignaleerdquote:
Dat soort sterke drank lust ik niet, lust ook geen wijn of bierquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij snapt het. Maar een goede Whisk(e)y sla ik ook niet af.
Goed bezig, Herman.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet gesignaleerd. Ze mag zo quizzen tegen Benjamin Herman.
Wat mij betreft kan er niks op tegen een goed glas Glenfidditchquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat soort sterke drank lust ik niet, lust ook geen wijn of bier(erg klote in een kroeg want bier is het goedkoopste!
)
maar af en toe een tequila om de avond een goede start te geven
Song meaningquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
Is dat Peaches nummer nou sexueel getint eigenlijk? Zo van dat ze kutjebef gaan doen en zulks? [ afbeelding ]
Awww wat liefquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Song meaning
Lead singer Chris Ballew has stated that he wrote "Peaches" about a girl he once had a crush on. He allegedly wrote this song after sitting under a peach tree she had in her yard while waiting for her to arrive, to finally let her know that he liked her.[4]
echt hele sterke drank is gewoon smerig, bier krijg ik nog wel naar binnen als ik al aangeschoten ben, dan is de smaak beetje te pruimenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan er niks op tegen een goed glas Glenfidditch![]()
In kroegen is het gewoon standaard bier, tequila vind ik echt heel smerig
quote:
het favo nr van mijn allereerste vakantieliefdequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef alors het volgende:
Er is vast wel iemand die de lijst voor het komend uur bij de hand heeft en deze zodoende hier kan spoileren
SPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacardi Razz met 7upquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
echt hele sterke drank is gewoon smerig, bier krijg ik nog wel naar binnen als ik al aangeschoten ben, dan is de smaak beetje te pruimen
ik ben zo een mixdrankjesmuts
vodka, bacardi met cola, sinas of 7up
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]Senk joeSPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten een paar pareltjes bij hoor
know'm sayin?
word? word.
Ammaretto cassis is de enige mix die ik drink.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
echt hele sterke drank is gewoon smerig, bier krijg ik nog wel naar binnen als ik al aangeschoten ben, dan is de smaak beetje te pruimen
ik ben zo een mixdrankjesmuts
vodka, bacardi met cola, sinas of 7up
Ah, dat is dus Balthazar. Volgens mij ook te vinden op Eurosonic/Noorderslag. Klinkt wel OK dit.quote:
die heb ik nog niet geproefd, hijs dus goed te doen?quote:
[..]Beetje een mwoah gevoelSPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zei, ze klonken bij Song van het Jaar echt puickquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat is dus Balthazar. Volgens mij ook te vinden op Eurosonic/Noorderslag. Klinkt wel OK dit.
Wow, een classic in het midden. Niet te zuinig. Ongekende schoonheidquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Senk joe
Zitten een paar pareltjes bij hoor
[..]lekker uurtje zeker de laatste 2SPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, ook mijn favoriet van het uur. Gouden plaatjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, een classic in het midden. Niet te zuinig. Ongekende schoonheid.
Jepquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
die heb ik nog niet geproefd, hijs dus goed te doen?
Volgens mij heb ik ze toen gemistquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Wat ik zei, ze klonken bij Song van het Jaar echt puick![]()
Laatst de clip nog even gezien. Prachtigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, ook mijn favoriet van het uur. Gouden plaatje![]()
dan ga ik die zeker nog eens proberenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep
En met sinaas en een klein beetje aardbei limo smaakt het naar een raket ijsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
ik ken de versie van pearljam van dit nrquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan ga ik die zeker nog eens proberen
raketijsjes
Pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
raketijsjes
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ikzelf heb er de pics niet meer vanquote:
Zoek ze eens opquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
ikzelf heb er de pics niet meer vanmaar heb ze geloof ik ooit gepost in het sexie en gewaagd topic
![]()
[..]
raketijsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
[..]
raketijsjes
Hehe die spoiler :")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |