Ik herken me (gelukkig) in jouw mening. Ik wilde het ook zo 'puur' mogelijk opsturen en die foutjes neem ik voorlopig even voor lief.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn leukste familie is Zeeuws.
Oh trouwens commentaar op je eerste alinea: beetje lange zinnen waardoor het wat moeiljiker te lezen is. Daarna niet meer, maar dan zitten er zinnen tussen die niet kloppen (maar kunnen ook typfouten zijn), mis hier en daar interpunctie was het lastiger maakt om te lezen. En persoonlijk zou ik meer korte zinnen en lange zinnen afwisselen (dat heb ik ooit geleerd) om de spanning op te bouwen.
Hier bijv.: "Al het bloed dat Joep nog had werd in een mum van tijd verorbert door de kleine vampier en toen hij klaar was met drinken zag joep eruit alsof hij duizenden jaren in een sacrofaag had gelegen." in twee zinnen splitsen. Zou ik doen althans.
Begin van de laatste alinea is briljant.En het einde ook
Gelukkig nieuwjaar mexicano. Veel plezier in Berlijn en bezoek een paar van die vette underground shizzles.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
TYO IK GA DOEIIIIII GELUKKIG NIEUWJAAR DUS ENZO
Kennersblik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik herken me (gelukkig) in jouw mening. Ik wilde het ook zo 'puur' mogelijk opsturen en die foutjes neem ik voorlopig even voor lief.
Maar bedankt voor je commentaar, een kennersblik is altijd mooi meegenomen
quote:
Viel spass.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Komt goed en danku. Tsjuusssquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar mexicano. Veel plezier in Berlijn en bezoek een paar van die vette underground shizzles.
Ajuus
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Elke lezer is een kennerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kennersblik?Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Veel plezier, Noortje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Frans Dui(j)ts.quote:
Oneens.quote:
Nog nooit muziek van gehoordquote:
Have fun in Berlinos!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Gekke meid!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
* purplerose gaat vanavond gek doen en wat wodka bij dr sinas gooien
Ik sta er zelf van te kijken!!quote:
Jij snapt het. Maar een goede Whisk(e)y sla ik ook niet af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik sta er zelf van te kijken!!![]()
ben zelf liever stoned dan dronken
Nog niet gesignaleerdquote:
Dat soort sterke drank lust ik niet, lust ook geen wijn of bierquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij snapt het. Maar een goede Whisk(e)y sla ik ook niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |