die heb ik nog niet geproefd, hijs dus goed te doen?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]Beetje een mwoah gevoelSPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zei, ze klonken bij Song van het Jaar echt puickquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat is dus Balthazar. Volgens mij ook te vinden op Eurosonic/Noorderslag. Klinkt wel OK dit.
Wow, een classic in het midden. Niet te zuinig. Ongekende schoonheidquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Senk joe
Zitten een paar pareltjes bij hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]lekker uurtje zeker de laatste 2SPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, ook mijn favoriet van het uur. Gouden plaatjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, een classic in het midden. Niet te zuinig. Ongekende schoonheid.
Jepquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
die heb ik nog niet geproefd, hijs dus goed te doen?
Volgens mij heb ik ze toen gemistquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Wat ik zei, ze klonken bij Song van het Jaar echt puick![]()
Laatst de clip nog even gezien. Prachtigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, ook mijn favoriet van het uur. Gouden plaatje![]()
dan ga ik die zeker nog eens proberenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep
En met sinaas en een klein beetje aardbei limo smaakt het naar een raket ijsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
ik ken de versie van pearljam van dit nrquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan ga ik die zeker nog eens proberen
raketijsjes
Pics or it didn't happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
raketijsjes
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ikzelf heb er de pics niet meer vanquote:
Zoek ze eens opquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
ikzelf heb er de pics niet meer vanmaar heb ze geloof ik ooit gepost in het sexie en gewaagd topic
![]()
[..]
raketijsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
[..]
raketijsjes
Hehe die spoiler :")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |