Ik vind Pink best wel leuke muziek maken:@ En ze ziet er soms nog wel lekker uit ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef alors het volgende:
Alle nummers van Pink zijn kut, maar deze steekt er wel met kop en schouders bovenuitWeer zo'n 'kijk mij eens rebels en anders dan de rest zijn'
Als er iemand is met een zorgvuldig gecreëerd imago, dan is zij het zelf wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Van Halenquote:
Wat wordt niks?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
ditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniks
dacht van niet, wel sr zelf, maar tsr weet ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef miieejj het volgende:
kun je terug luisteren wat er al geweest is ?
dat dacht ik al..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dacht van niet, wel sr zelf, maar tsr weet ik niet
ze heeft d'r haar wel mooi zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Wat draagt die Eva Jinek toch vaak vreselijke kleren. Nu ook weer een pakje met een meter aan schoudervulling #NOSjournaal.
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaaktquote:
Webcambeelden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaakt
van Youtube zo te zienquote:
Mooie krullen inderdaad. Denk L'Oréalquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze heeft d'r haar wel mooi zitten
die hebben echt een leuke baanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaakt
Ik zou haar ook liever naakt zien, Hans.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Wat draagt die Eva Jinek toch vaak vreselijke kleren. Nu ook weer een pakje met een meter aan schoudervulling #NOSjournaal.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klootviool, born to be alive is van de village people
916 28-12-2010 - 18:00 PATRICK HERNANDEZ - BORN TO BE ALIVEquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klootviool, born to be alive is van de village people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |