Goed bezig, Herman.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet gesignaleerd. Ze mag zo quizzen tegen Benjamin Herman.
Wat mij betreft kan er niks op tegen een goed glas Glenfidditchquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat soort sterke drank lust ik niet, lust ook geen wijn of bier(erg klote in een kroeg want bier is het goedkoopste!
)
maar af en toe een tequila om de avond een goede start te geven
Song meaningquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
Is dat Peaches nummer nou sexueel getint eigenlijk? Zo van dat ze kutjebef gaan doen en zulks? [ afbeelding ]
Awww wat liefquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Song meaning
Lead singer Chris Ballew has stated that he wrote "Peaches" about a girl he once had a crush on. He allegedly wrote this song after sitting under a peach tree she had in her yard while waiting for her to arrive, to finally let her know that he liked her.[4]
echt hele sterke drank is gewoon smerig, bier krijg ik nog wel naar binnen als ik al aangeschoten ben, dan is de smaak beetje te pruimenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan er niks op tegen een goed glas Glenfidditch![]()
In kroegen is het gewoon standaard bier, tequila vind ik echt heel smerig
quote:
het favo nr van mijn allereerste vakantieliefdequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef alors het volgende:
Er is vast wel iemand die de lijst voor het komend uur bij de hand heeft en deze zodoende hier kan spoileren
SPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacardi Razz met 7upquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
echt hele sterke drank is gewoon smerig, bier krijg ik nog wel naar binnen als ik al aangeschoten ben, dan is de smaak beetje te pruimen
ik ben zo een mixdrankjesmuts
vodka, bacardi met cola, sinas of 7up
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]Senk joeSPOILER: 20 - 21uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten een paar pareltjes bij hoor
know'm sayin?
word? word.
Ammaretto cassis is de enige mix die ik drink.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
echt hele sterke drank is gewoon smerig, bier krijg ik nog wel naar binnen als ik al aangeschoten ben, dan is de smaak beetje te pruimen
ik ben zo een mixdrankjesmuts
vodka, bacardi met cola, sinas of 7up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |