Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ze is gevangenisbewaarderquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de deur dicht?? nog maar een kwartier pauze??
wat voor werk doe jij
Een mooie mevrouw met puppy-oogjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
Die grappen ken ik. Ik geef die lui altijd een bak koffie, en ga gewoon een half uur schaften. Hoe groot hun Schnautze ook is.
dat kan niet, we moeten weer open om 13:00quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan pak je die tijd toch daarna erbij
Met andere woorden: je pauze schuift iets op, en je begint weer een kwartier laterquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik eindelijk bijna pauze, komt er 1 minuut voordat de deur dichtgaat nog iemand binnen...nu heb ik nog maar een kwartier
Ja, want als die sneeuw niet wordt weggehaald en diezelfde vent gaat er op zijn plaat, dan had die stoep sneeuwvrij gemaakt moeten wordenquote:
ohja.. oliebollen.. even de AD test bekijken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke, de oliebollen van de Stadsbakker zijn HEEEEEEEERLIJK
dan ga je om 13.15 openquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een mooie mevrouw met puppy-oogjes
[..]
dat kan niet, we moeten weer open om 13:00
NOUHOU!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
Dan neem je vanmiddag extra pauzequote:
Bewaar je er een paar, dan kom ik die morgen wel opeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
zal ik meneer taart even vertellen dat jij er ook een paar wil?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
NOUHOU!Dan moet ik daarheen en weet al dat ik dat niet ga doen
Weet je of er weer een kraam in het WKC staat, misschien haal ik ze daar morgen of donderdag dan, want de vorige jaarwisseling heb ik ook al geen oliebollen gegeten
Ik heb 's ochtends en 's middags nooit pauzequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan neem je vanmiddag extra pauze![]()
Werk je langer dan 5,5 uur vandaag? Dan heb je recht op minimaal 30 minuten pauze op grond van de arbeidstijdenwet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik meneer taart even vertellen dat jij er ook een paar wil?
Ja, ik werk 8 uur vandaag, exclusief dat halve uur pauzequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werk je langer dan 5,5 uur vandaag? Dan heb je recht op minimaal 30 minuten pauze op grond van de arbeidstijdenwet.
Daarom, als om 3 uur de deur dicht gaat lekker extra pauzequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends en 's middags nooit pauze
Nou, kijk, dan zou ik gewoon een half uur nemen. Klachten bij de mevrouw met de puppy-ogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik werk 8 uur vandaag, exclusief dat halve uur pauze
maar is het dan niet de verantwoordelijkheid van ST om tegen de mevrouw met de puppy ogen te zeggen dat ze gesloten is??quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik werk 8 uur vandaag, exclusief dat halve uur pauze
Ik heb al een ontsnappingsclausule, ik moet een aangetekende brief versturen en die moet ik dan na 15:00 naar het postkantoor brengen, lekker even naar buiten dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom, als om 3 uur de deur dicht gaat lekker extra pauze
Nou ja, soms met klanten is dat niet zo netjes hequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar is het dan niet de verantwoordelijkheid van ST om tegen de mevrouw met de puppy ogen te zeggen dat ze gesloten is??
Lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een ontsnappingsclausule, ik moet een aangetekende brief versturen en die moet ik dan na 15:00 naar het postkantoor brengen, lekker even naar buiten dus
Het postkantoor is spontaan een kwartier verder weg dan normaal dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een ontsnappingsclausule, ik moet een aangetekende brief versturen en die moet ik dan na 15:00 naar het postkantoor brengen, lekker even naar buiten dus
neuh.. ik laat me ook niet wegsturen.. ( maar ik heb geen horloge dus de tijd weet ik sowieso nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, soms met klanten is dat niet zo netjes heOf laat jij je wel wegsturen?
maar dan nog heeft ze recht op pauzequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik laat me ook niet wegsturen.. ( maar ik heb geen horloge dus de tijd weet ik sowieso niet)
anyway.. als het niet structureel gebeurt lijkt het me niet echt een probleem, toch?
werk zequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
wellicht tot vanavond.. oliebollentoernooi bij de volley!!
al evenquote:
Volleyballen met oliebollen? Zijn de oliebollen dan zo groot, of is dat om timing en mikkunsten te verbeteren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volleyballen met oliebollen? Zijn de oliebollen dan zo groot, of is dat om timing en mikkunsten te verbeteren?.
Ja, niet goed opgelet en even bezig met iets anders, het spijt mequote:
ach.. recht .. recht..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar dan nog heeft ze recht op pauzeEn ze maakt er geen probleem van, dat doen wij
"quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
Pauze, dat is niet voor niets wettelijk vast gelegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. recht .. recht..
je hebt ook de "verplichting" om klant vriendelijk te zijn.. dus.. tsja.. wat weegt zwaarder??
soms lukt het niet allebei en dan moeten er keuzes gemaakt worden..
ik ben iig blij dat ik lekker zoveel pauze kan nemen als ik wil, zolang m'n werk maar af is..
(hence de "
[..]
"
Succes met werken en veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
heheh.. het is een moeilijkheidsfactor ivm de krenten die er ook nog inzitten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volleyballen met oliebollen? Zijn de oliebollen dan zo groot, of is dat om timing en mikkunsten te verbeteren?.
Geen idee? Hier geen last van eigenlijkquote:
ik heb een mannetjes kat... wat nu??quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pauze, dat is niet voor niets wettelijk vast gelegdSjongejonge, die arbowetten e.d. zijn er niet voor de kat z'n kut ofzo
Ik mis dingske.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee? Hier geen last van eigenlijk
Kun je niet bellen met een saldolijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik mis dingske.
En ik wil kijken op ABN of mijn geld er inmiddels opstaat is er zo'n fucking kutstoring.
Kutabn
Je moet er van houden. Ik heb er niets meequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Oliebollen
Ga ik de 31e weer lekker bakken
ze kwam helemaal uit Almere hierheen en stond met haar twee kleine kindjes een minuut voor sluiting binnen, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Barretje80 het volgende:
maar is het dan niet de verantwoordelijkheid van ST om tegen de mevrouw met de puppy ogen te zeggen dat ze gesloten is??
Ja, maak een paar mooie foto's en post ze later hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik trek er dalijk denk maar eens opuit.
Foto's maken.
Wordt hier toch alleen maar depressief
ik vind m'n eigen oliebollen altijd erg lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik heb er niets mee
Kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst een oliebol heb gegeten
Gelukkig maar. Anders zou het zonde zijn van je tijd om ze te makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind m'n eigen oliebollen altijd erg lekker![]()
Later pauze nemen en dus ook later weer openen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze kwam helemaal uit Almere hierheen en stond met haar twee kleine kindjes een minuut voor sluiting binnen, wat zou jij doen?
het is op zich ook geen probleem, ik had mijn pauze vandaag alleen heel erg hard nodig en hij viel in het water (zeker omdat voor 13:00 alweer mensen aanbelden en de post een aangetekend stuk kwam bezorgen)quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik laat me ook niet wegsturen.. ( maar ik heb geen horloge dus de tijd weet ik sowieso niet)
anyway.. als het niet structureel gebeurt lijkt het me niet echt een probleem, toch?
dat kan dus nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:14 schreef DaMart het volgende:
Later pauze nemen en dus ook later weer openen.
Inderdaad. Wat voor werkgever laat dat soort onrecht toe!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Koen66 het volgende:
ik vind je wel zielug hoor, S-taartje
Ziek zijn en niet eens pauze kunnen houden
Nou ja, ik mag dus straks even naar buitenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Koen66 het volgende:
ik vind je wel zielug hoor, S-taartje
Ziek zijn en niet eens pauze kunnen houden
15:00 toch pas las ik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag dus straks even naar buiten
leterrr Stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat anders doen. Tot later mensen
watskebeurtquote:
ik snap het wel.. ik had precies hetzelfde gedaan als jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is op zich ook geen probleem, ik had mijn pauze vandaag alleen heel erg hard nodig en hij viel in het water (zeker omdat voor 13:00 alweer mensen aanbelden en de post een aangetekend stuk kwam bezorgen)
collega had in elk neusgat een m&m gedaan en toen kreeg hij ze er niet meer uit. Dus naar de EHBO. Waar ik zijn hand moest vasthouden want hij krijste als een mager speenvarken toen ze met een pincet de m&m's verwijderden. De verpleegster vroeg nog of hij de m&m's nog wilde opeten.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een mannetjes kat... wat nu??
vroegah... toen moest je nog hard werken.. wat we nu doen is geld verdienen.. niet werken...
WTFquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
collega had in elk neusgat een m&m gedaan en toen kreeg hij ze er niet meer uit. Dus naar de EHBO. Waar ik zijn hand moest vasthouden want hij krijste als een mager speenvarken toen ze met een pincet de m&m's verwijderden. De verpleegster vroeg nog of hij de m&m's nog wilde opeten.Collega vond dat niet lollig ik wel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
collega had in elk neusgat een m&m gedaan en toen kreeg hij ze er niet meer uit. Dus naar de EHBO. Waar ik zijn hand moest vasthouden want hij krijste als een mager speenvarken toen ze met een pincet de m&m's verwijderden. De verpleegster vroeg nog of hij de m&m's nog wilde opeten.Collega vond dat niet lollig ik wel.
ja hoor 98% wel. Maar hij moet nu waarschijnlijk nog jaren aanhoren of hij nog m&ms wil.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]OMG
Jouw collega's zijn echt tof
[..]
[..]
Nee, rodequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het waren toch niet ook nog eens groene he![]()
.
1 groene aan de linkerkant en 1 rode aan de rechterkantquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het waren toch niet ook nog eens groene he![]()
.
Picsquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 groene aan de linkerkant en 1 rode aan de rechterkant
Die dingen zijn er nu al uit dus dat kan niet meerquote:
Pics van zijn neusgaten danquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er nu al uit dus dat kan niet meer
ik weet niet wat je hebt tegen mij hoor marijke.. maar blijkbaar wil je graag alles letterlijk nemen wat ik zeg.. moet je lekker doen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En hoe oud ben je?Bovendien is er een verschil tussen psychische belasting en lichamelijke bealsting he, maar dat vind je vast nonsens
Goede smoes voor neuspeuteraars 'Ja, ik heb trek, maar er zit nog een groene M&M in mijn neusgat, dus ik heb nog eten bij me.'quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kerst M&M's!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan hij ze niet even terugstoppen voor de foto?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er nu al uit dus dat kan niet meer
Vond hij grappigquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kerst M&M's!!
waarom had ie ze in godes naam in z'n neus gestopt??
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan hij ze niet even terugstoppen voor de foto?
en de rest van de collega's daarna vooral ook ...quote:
ja, maar zoals het er nu uitziet ga ik dan maar meteen door naar huisquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
15:00 toch pas las ik?
Zit je werkdag er dan niet ook al zowat op
Ik ga er om 17:00 vandoor, lang genoeg gemodderd weer
mijn 'klusje' was lunchen en ehm..pauze hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap het wel.. ik had precies hetzelfde gedaan als jij
het is alleen even balen jah..
Hopelijk kan je de "klusjes" die je tijdens je pauze wilde doen nog even onderweg naar het postkantoor doen!
beter,quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar zoals het er nu uitziet ga ik dan maar meteen door naar huis
Je kan ze toch gwn brekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
M&M's, smelten in de mond, niet in de neus
Lekker, dan vallen er groene met bruine stukjes uit zijn neusquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan ze toch gwn breken
Dan valt ie er in stukjes wel uit.
ohh.. mja das dan niet zo handig nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn 'klusje' was lunchen en ehm..pauze hebben
even niets hoeven zeg maar, je weet wel, pauze.
mislukt dus!
ALDquote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de rest van de collega's daarna vooral ook ...
(doet ie vast ook niet weer... )
Breken hoe dan door met een hamer heel hard op zijn neus te slaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan ze toch gwn breken
Dan valt ie er in stukjes wel uit.
ja wtf ik zie het en ik moet om 15:00 autorijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
En toen sneeuwde het weer... op een ijzige ondergrond.
he! das geinig!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter,
lekker onder de wol, en je man vragen om je ff lekker te verwennen met iets lekkers ofzo
Nee hoor, houd je muis maar eens boven het woord 'koffie' in mijn voorgaande post.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he! das geinig!
wel jammer dat ie dat alleen doet in een quote!
En Thijs is ook ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan samen in bed en elkaar verwennen
wat zeg ik nou
wordt dan wel erg druk met z'n drietjes in bedquote:
Het komt nogal zeurderig op mij over en dan reageer ik zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je hebt tegen mij hoor marijke.. maar blijkbaar wil je graag alles letterlijk nemen wat ik zeg.. moet je lekker doen..
ga ik lekker verder met m'n geestelijke belasting
*ziet een wereld voor d'r open gaan*quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, houd je muis maar eens boven het woord 'koffie' in mijn voorgaande post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm... moet ik nou continue op zoek naar de dubbele bodems in je posts??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hier nog droogquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ziet een wereld voor d'r open gaan*Nee hoor, dat doe je zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm... moet ik nou continue op zoek naar de dubbele bodems in je posts??
1 [afk=dit zie je]en dit staat er als je je muis erboven houdt.[/afk]
dit zie je
Nu regent het alleen nog, zo te zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier nog droogEn dat blijft zo tot ik thuis ben
Alsjeblieft, meneer weergod
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe ik vanmorgen het gordijn open![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn PI is altijd hetzelfde.. ben te lui om em aan te passen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt nogal zeurderig op mij over en dan reageer ik zoIk zag niet aan je PI dat je het als grapje bedoelt was, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hihih..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohh... das dus typen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je zo:
[ code verwijderd ]
dit zie je
Je speelt dus graag met knopjes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... das dus typen..
ik ben een knopjes mens
( alleen de /me.. die heb ik van irc overgehouden )
(k)likken jah...quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn PI is altijd hetzelfde.. ben te lui om em aan te passen..
het is een kwestie van " de intonatie ontbreekt"
altijd lastig bij electronisch communiceren..
(en om nou overal smileys bij te blijven plakken om de intonatie goed te krijgen... )
en.. ik ben helemaal geen zeur...Nee precies, dus sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep je gewoon helemaal verkeerd en met een niet zo fit lijf is dat bij mij niet zo leuk reageren
Dus nogmaals, sorry
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, dus sorry!Ik begreep je gewoon helemaal verkeerd en met een niet zo fit lijf is dat bij mij niet zo leuk reageren
Dus nogmaals, sorry
Jouw lijf ziet er anders hartstikke fit uit hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, dus sorry!Ik begreep je gewoon helemaal verkeerd en met een niet zo fit lijf is dat bij mij niet zo leuk reageren
Dus nogmaals, sorry
Hihihi en ik kreeg sjokolaaaaa van jouquote:
Heb jij je ogen wel eens laten meten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw lijf ziet er anders hartstikke fit uit hoor!.
Nee, ik zie nog goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij je ogen wel eens laten meten?![]()
ik maar slijmen en slijmen en het is noooooit genoeg....quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi en ik kreeg sjokolaaaaa van jou![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
`quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik maar slijmen en slijmen en het is noooooit genoeg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ga je nu mijn complimentjes voor een goed gevoel in twijfel trekken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
`
Nou dat betwijfel ik ten zeerstemijn lijf is van alles behalve fit!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
`
Nou dat betwijfel ik ten zeerstemijn lijf is van alles behalve fit!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DaMart belt om 14:59 nog even op.quote:
Nee Martquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je nu mijn complimentjes voor een goed gevoel in twijfel trekken?
quote:
quote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
Ja dat begrijp ik heel goed lieve Marijke. Dat heb ik ook hoor als ik niet fit ben reageer ik niet altijd even aardig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus nogmaals, sorry
Gentlemanquote:
Stu, darling!quote:
komt wel goed word wel lachen met mijn vriendenquote:
Cool, dat is ook de bedoeling natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt wel goed word wel lachen met mijn vrienden
uiteraardquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, dat is ook de bedoeling natuurlijk
In de kroeg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
uiteraard
en dan nog 2 dagen werken en dan lekker oud en nieuw vieren in de kroeg
Niet slechtquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
44 pics
Ik heb eindelijk eens een foto van mezelf die ik leuk vind![]()
Ik heb geen haastquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
Duurt nog wel ff alle pics uploaden
Geen idee. Het is hier nogal saai en ik verveel mequote:
Ik verveelde me ook eerst, toen maar naar buiten gegaan en foto's gaan makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Het is hier nogal saai en ik verveel me
Wat een goed idee was. Hier sneeuwt het nu helaas en dan zou ik nat wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verveelde me ook eerst, toen maar naar buiten gegaan en foto's gaan maken
mijn stamkroeg dus dat word wel leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de kroeg?
Nou, hopelijk een heel gezellige kroeg
Top dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn stamkroeg dus dat word wel leuk
Ik ken Android eigenlijk niet. Heb wel eens met een HTC in de winkel gespeeld maar ken het eigenlijk niet echtquote:
ik snap foons met touch screen nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Android eigenlijk niet. Heb wel eens met een HTC in de winkel gespeeld maar ken het eigenlijk niet echt
Wat voor telefoon heb jij MPG
Sommige (zoals Nokia) zijn ook best wel ingewikkeld eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap foons met touch screen niet
Woohoo, meneer D. is in tha housequote:
als je het doorhebt is het zo moeilijk niet meer..quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap foons met touch screen niet
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je het doorhebt is het zo moeilijk niet meer..
oeh oeh oeh.. volgens mij krijg ik van m'neen namaak-iPad voor m'n verjaardag
Wat is een namaak iPadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
sony ericsson xperia x10quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Android eigenlijk niet. Heb wel eens met een HTC in de winkel gespeeld maar ken het eigenlijk niet echt
Wat voor telefoon heb jij MPG
Je mag gewoon D. zeggen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, meneer D. is in tha house
Oooh, draait die ook op Android. Populair dus. Is dat een handige (makkelijke) phone?quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
ik heb het niet nodig ik kan bellen en smsen meer vraag ik niet
Heb je ook niet de stress als iets niet (goed) werktquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
ik heb het niet nodig ik kan bellen en smsen meer vraag ik niet
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat zei de dokter eigenlijk?
Wat een opmerkelijke diagnosequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
burnout zei die![]()
maar niet voor mij, ik ben nog niet gestressed genoeg![]()
heb je een dochter van 6 en die krijgt diagnose burnout
een goedkope iPad zonder appeltje er opquote:
En wat werd als 'herstel' aangedragenquote:
dat klopt en dat boeit me ook vrij weinigquote:
Oooh, nou, als het goed werkt. Al staat er een aardappel opquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een goedkope iPad zonder appeltje er op
rust en ijzerquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat werd als 'herstel' aangedragen
Dat scheeltquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt en dat boeit me ook vrij weinig
en wat is de oorzaak??quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
burnout zei die![]()
maar niet voor mij, ik ben nog niet gestressed genoeg![]()
heb je een dochter van 6 en die krijgt diagnose burnout
Dus een gebrek aan ijzer in de voedingquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is de oorzaak??
de druk om barbie een showmodel te laten zijn is te groot??
( ala todlers en tiara's?? )
combinatie van groeien waardoor ijzer te kort en dus moe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus een gebrek aan ijzer in de voeding
jaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
okok, komt ie:
Mannelijk Vrouwelijk Onzijdig Meervoud
1e Naamval: Der Die Das Die
2e Naamval: Des Der Des Der
3e Naamval: Dem Der Dem Den
4e Naamval: Den Die Das Die
Heb ik 'm goed?
dat vond ik een drama om te lerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
okok, komt ie:
Mannelijk Vrouwelijk Onzijdig Meervoud
1e Naamval: Der Die Das Die
2e Naamval: Des Der Des Der
3e Naamval: Dem Der Dem Den
4e Naamval: Den Die Das Die
Heb ik 'm goed?
is het ook, is het ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vond ik een drama om te leren
Niet zo zeuren over nat worden je bent toch geen mietjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een goed idee was. Hier sneeuwt het nu helaas en dan zou ik nat worden
blij dat ik dat niet als examen heb hoeven doenquote:
duits, een 2 op mijn eindlijstquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
blij dat ik dat niet als examen heb hoeven doen
vage UI heb jequote:
hij zit er aardig brandbaar uit.quote:
Nou goed, het ijzer tekort is vrij eenvoudig op te vangen nu je het weet. Hoop dat de rust helpt zodat ze zich weer wat relaxter voelt al klinkt dat simpeler dan het zal zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
combinatie van groeien waardoor ijzer te kort en dus moe.
plus emotionele groei en daardoor stress van nieuwe dingen die ze kunnen/doen door o.a. school
Ik heb een bloedhekel aan natte kleren thoughquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over nat worden je bent toch geen mietje
ik zag je vorige post en opeens was ie wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij zit er aardig brandbaar uit.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
wtf kutzooi.
al die kutfotos geupload zegtie aan het einde server didnt respond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bekijk het maar, ga niet opnieuw doen.
Misschien kun je er een paar uitkiezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
wtf kutzooi.
al die kutfotos geupload zegtie aan het einde server didnt respond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bekijk het maar, ga niet opnieuw doen.
jaloersquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geweldig, nu gaat het net weer sneeuwen
precies, nog 1 weekje vakantie en dan zien we wel weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou goed, het ijzer tekort is vrij eenvoudig op te vangen nu je het weet. Hoop dat de rust helpt zodat ze zich weer wat relaxter voelt al klinkt dat simpeler dan het zal zijn
Ja, die zooi komt hier ook af en toe uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geweldig, nu gaat het net weer sneeuwen
Succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies, nog 1 weekje vakantie en dan zien we wel weer
Ja, gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun je er een paar uitkiezen![]()
ik had tijdens proefwerken nooit hoger dan een 4 ik moest een proefexamen maken en ik haalde een 8quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had tijdens proefwerken nooit hoger dan een 4 ik moest een proefexamen maken en ik haalde een 8![]()
lerares over de zeik omdat ze vond dat ik er geen moeite voor deed
en dat klopt ook
Goed bezig. Hoi Trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo klaar met werken voor vandaag
Mooie kiekjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er nog 2 geupload maar die pakte hij op een of andere manier niet.
Dat is mijn hond nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mooie kiekjes
hoe heet je hond?
Leuke foto's en mooie tuinquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er nog 2 geupload maar die pakte hij op een of andere manier niet.
Helemaal relaxed natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
en waarschijnlijk zeker vrijdag ook vrij
Dat zijn de betere nieuwsberichten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als het een beetje mee zit donderdag deels of helemaal ook vrij
Dacht ik ook maar weet het niet zeker of ik dan wel vrij ben, dat weet ik later pasquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn de betere nieuwsberichten natuurlijk
Ik zal voor je duimen vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar weet het niet zeker of ik dan wel vrij ben, dat weet ik later pas
Dan steek je een paraplu opquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan natte kleren though
Maar de wind blaast die stuk en dan word ik woestquote:
goudkuipjequote:
beroemde jongenquote:
stuartquote:
trevquote:
Goed hequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Trev, jij hebt ook al zo'n koewle spetter UI
Tot later Trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he![]()
Maar ik spring maar eens onder de douche![]()
![]()
doesj ze!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he![]()
![]()
douche ze trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he![]()
![]()
Ik verveel me ook. Niemand vind mij liefquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Niemand vind mij lief
Ik hou ervanquote:
quote:
Welquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
uitputtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentleman, wat betekend 'Drain' ?
In de zin van 'It's my duty to drain you.'
ah, zodoende.quote:
Ik ken het woord drain wel maar niet in zo'n zin eigenlijk. Misschien begeleidenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentleman, wat betekend 'Drain' ?
In de zin van 'It's my duty to drain you.'
nirvana das lang geledenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was ook fan van Nirvana toen ik 14 was![]()
Dan trek je regenkleding aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de wind blaast die stuk en dan word ik woest![]()
![]()
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik had allemaal t-shirts en bootleg-cd's enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
nevah achter je gezocht.
niet dat ik je goed ken, waardoor ik überhaupt iets achter je kan zoeken...
He getsiequote:
Me tooquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
had ik maar t-shirtsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had allemaal t-shirts en bootleg-cd's enzo
Dank.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He getsie![]()
Wat een toffe foto's trouwens
en ik ook kort erna leerde ik black metal kennenquote:
toen ik 14 was bestond nirvana nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik 14 was bestond nirvana nog niet
echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
had ik maar t-shirts
heb alle cd's, maar t-shirts zijn tegenwoordig moeilijk te vinden
die unplugged set voor mtv was wel goedquote:
vliegtuigjes vouwenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
aarrgghh!! IT helpdeskmeneeren!!!![]()
ik moet een wetenschappelijk artikel hebben vie science direct.. wij zouden daar gewoon toegang toe moeten hebben, maar dat lukt niet.. IT-helpdesk gebeld...
" stuur maar een email met het artikel dan gaan we kijken wat we voor jekunenn doen"
*stuurt email*
" zou je aan kunnen geven waarvoor je dat artikel nodig hebt "
wat denk je zelf?? om te behangen?!?!
voor m'n werk natuurlijk !!!!!!!
Ik had destijds het singletje gekocht van 'Smells like teen spirit'quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
toen ik 14 was bestond nirvana nog niet
de ouders van die baby kregen $145,- en een gratis etentje met de bandleden voor de fotoquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt?
ik had er ook maar twee hoor, met die zwemmende baby en eentje met zeepaardjes
beetje jammer alleen dat hij niet kon zingenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die unplugged set voor mtv was wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |