ik had tijdens proefwerken nooit hoger dan een 4 ik moest een proefexamen maken en ik haalde een 8quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had tijdens proefwerken nooit hoger dan een 4 ik moest een proefexamen maken en ik haalde een 8![]()
lerares over de zeik omdat ze vond dat ik er geen moeite voor deed
en dat klopt ook
Goed bezig. Hoi Trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo klaar met werken voor vandaag
Mooie kiekjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er nog 2 geupload maar die pakte hij op een of andere manier niet.
Dat is mijn hond nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mooie kiekjes
hoe heet je hond?
Leuke foto's en mooie tuinquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er nog 2 geupload maar die pakte hij op een of andere manier niet.
Helemaal relaxed natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
en waarschijnlijk zeker vrijdag ook vrij
Dat zijn de betere nieuwsberichten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als het een beetje mee zit donderdag deels of helemaal ook vrij
Dacht ik ook maar weet het niet zeker of ik dan wel vrij ben, dat weet ik later pasquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn de betere nieuwsberichten natuurlijk
Ik zal voor je duimen vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar weet het niet zeker of ik dan wel vrij ben, dat weet ik later pas
Dan steek je een paraplu opquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan natte kleren though
Maar de wind blaast die stuk en dan word ik woestquote:
goudkuipjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |