Dus een gebrek aan ijzer in de voedingquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is de oorzaak??
de druk om barbie een showmodel te laten zijn is te groot??
( ala todlers en tiara's?? )
combinatie van groeien waardoor ijzer te kort en dus moe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus een gebrek aan ijzer in de voeding
jaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
okok, komt ie:
Mannelijk Vrouwelijk Onzijdig Meervoud
1e Naamval: Der Die Das Die
2e Naamval: Des Der Des Der
3e Naamval: Dem Der Dem Den
4e Naamval: Den Die Das Die
Heb ik 'm goed?
dat vond ik een drama om te lerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
okok, komt ie:
Mannelijk Vrouwelijk Onzijdig Meervoud
1e Naamval: Der Die Das Die
2e Naamval: Des Der Des Der
3e Naamval: Dem Der Dem Den
4e Naamval: Den Die Das Die
Heb ik 'm goed?
is het ook, is het ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vond ik een drama om te leren
Niet zo zeuren over nat worden je bent toch geen mietjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een goed idee was. Hier sneeuwt het nu helaas en dan zou ik nat worden
blij dat ik dat niet als examen heb hoeven doenquote:
duits, een 2 op mijn eindlijstquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
blij dat ik dat niet als examen heb hoeven doen
vage UI heb jequote:
hij zit er aardig brandbaar uit.quote:
Nou goed, het ijzer tekort is vrij eenvoudig op te vangen nu je het weet. Hoop dat de rust helpt zodat ze zich weer wat relaxter voelt al klinkt dat simpeler dan het zal zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
combinatie van groeien waardoor ijzer te kort en dus moe.
plus emotionele groei en daardoor stress van nieuwe dingen die ze kunnen/doen door o.a. school
Ik heb een bloedhekel aan natte kleren thoughquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over nat worden je bent toch geen mietje
ik zag je vorige post en opeens was ie wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij zit er aardig brandbaar uit.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
wtf kutzooi.
al die kutfotos geupload zegtie aan het einde server didnt respond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bekijk het maar, ga niet opnieuw doen.
Misschien kun je er een paar uitkiezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
wtf kutzooi.
al die kutfotos geupload zegtie aan het einde server didnt respond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bekijk het maar, ga niet opnieuw doen.
jaloersquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geweldig, nu gaat het net weer sneeuwen
precies, nog 1 weekje vakantie en dan zien we wel weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou goed, het ijzer tekort is vrij eenvoudig op te vangen nu je het weet. Hoop dat de rust helpt zodat ze zich weer wat relaxter voelt al klinkt dat simpeler dan het zal zijn
Ja, die zooi komt hier ook af en toe uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geweldig, nu gaat het net weer sneeuwen
Succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies, nog 1 weekje vakantie en dan zien we wel weer
Ja, gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun je er een paar uitkiezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |