ohh... das dus typen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je zo:
[ code verwijderd ]
dit zie je
Je speelt dus graag met knopjes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... das dus typen..
ik ben een knopjes mens
( alleen de /me.. die heb ik van irc overgehouden )
(k)likken jah...quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn PI is altijd hetzelfde.. ben te lui om em aan te passen..
het is een kwestie van " de intonatie ontbreekt"
altijd lastig bij electronisch communiceren..
(en om nou overal smileys bij te blijven plakken om de intonatie goed te krijgen... )
en.. ik ben helemaal geen zeur...Nee precies, dus sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep je gewoon helemaal verkeerd en met een niet zo fit lijf is dat bij mij niet zo leuk reageren
Dus nogmaals, sorry
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, dus sorry!Ik begreep je gewoon helemaal verkeerd en met een niet zo fit lijf is dat bij mij niet zo leuk reageren
Dus nogmaals, sorry
Jouw lijf ziet er anders hartstikke fit uit hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, dus sorry!Ik begreep je gewoon helemaal verkeerd en met een niet zo fit lijf is dat bij mij niet zo leuk reageren
Dus nogmaals, sorry
Hihihi en ik kreeg sjokolaaaaa van jouquote:
Heb jij je ogen wel eens laten meten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw lijf ziet er anders hartstikke fit uit hoor!.
Nee, ik zie nog goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij je ogen wel eens laten meten?![]()
ik maar slijmen en slijmen en het is noooooit genoeg....quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi en ik kreeg sjokolaaaaa van jou![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
`quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik maar slijmen en slijmen en het is noooooit genoeg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ga je nu mijn complimentjes voor een goed gevoel in twijfel trekken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
`
Nou dat betwijfel ik ten zeerstemijn lijf is van alles behalve fit!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
`
Nou dat betwijfel ik ten zeerstemijn lijf is van alles behalve fit!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* DaMart belt om 14:59 nog even op.quote:
Nee Martquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je nu mijn complimentjes voor een goed gevoel in twijfel trekken?
quote:
quote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
Ja dat begrijp ik heel goed lieve Marijke. Dat heb ik ook hoor als ik niet fit ben reageer ik niet altijd even aardig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus nogmaals, sorry
Gentlemanquote:
Stu, darling!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |