Nee, rodequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het waren toch niet ook nog eens groene he![]()
.
1 groene aan de linkerkant en 1 rode aan de rechterkantquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het waren toch niet ook nog eens groene he![]()
.
Picsquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 groene aan de linkerkant en 1 rode aan de rechterkant
Die dingen zijn er nu al uit dus dat kan niet meerquote:
Pics van zijn neusgaten danquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er nu al uit dus dat kan niet meer
ik weet niet wat je hebt tegen mij hoor marijke.. maar blijkbaar wil je graag alles letterlijk nemen wat ik zeg.. moet je lekker doen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En hoe oud ben je?Bovendien is er een verschil tussen psychische belasting en lichamelijke bealsting he, maar dat vind je vast nonsens
Goede smoes voor neuspeuteraars 'Ja, ik heb trek, maar er zit nog een groene M&M in mijn neusgat, dus ik heb nog eten bij me.'quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kerst M&M's!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan hij ze niet even terugstoppen voor de foto?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er nu al uit dus dat kan niet meer
Vond hij grappigquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kerst M&M's!!
waarom had ie ze in godes naam in z'n neus gestopt??
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan hij ze niet even terugstoppen voor de foto?
en de rest van de collega's daarna vooral ook ...quote:
ja, maar zoals het er nu uitziet ga ik dan maar meteen door naar huisquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
15:00 toch pas las ik?
Zit je werkdag er dan niet ook al zowat op
Ik ga er om 17:00 vandoor, lang genoeg gemodderd weer
mijn 'klusje' was lunchen en ehm..pauze hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap het wel.. ik had precies hetzelfde gedaan als jij
het is alleen even balen jah..
Hopelijk kan je de "klusjes" die je tijdens je pauze wilde doen nog even onderweg naar het postkantoor doen!
beter,quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar zoals het er nu uitziet ga ik dan maar meteen door naar huis
Je kan ze toch gwn brekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
M&M's, smelten in de mond, niet in de neus
Lekker, dan vallen er groene met bruine stukjes uit zijn neusquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan ze toch gwn breken
Dan valt ie er in stukjes wel uit.
ohh.. mja das dan niet zo handig nee..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn 'klusje' was lunchen en ehm..pauze hebben
even niets hoeven zeg maar, je weet wel, pauze.
mislukt dus!
ALDquote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de rest van de collega's daarna vooral ook ...
(doet ie vast ook niet weer... )
Breken hoe dan door met een hamer heel hard op zijn neus te slaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan ze toch gwn breken
Dan valt ie er in stukjes wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |