ja wtf ik zie het en ik moet om 15:00 autorijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
En toen sneeuwde het weer... op een ijzige ondergrond.
he! das geinig!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter,
lekker onder de wol, en je man vragen om je ff lekker te verwennen met iets lekkers ofzo
Nee hoor, houd je muis maar eens boven het woord 'koffie' in mijn voorgaande post.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he! das geinig!
wel jammer dat ie dat alleen doet in een quote!
En Thijs is ook ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan samen in bed en elkaar verwennen
wat zeg ik nou
wordt dan wel erg druk met z'n drietjes in bedquote:
Het komt nogal zeurderig op mij over en dan reageer ik zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je hebt tegen mij hoor marijke.. maar blijkbaar wil je graag alles letterlijk nemen wat ik zeg.. moet je lekker doen..
ga ik lekker verder met m'n geestelijke belasting
*ziet een wereld voor d'r open gaan*quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, houd je muis maar eens boven het woord 'koffie' in mijn voorgaande post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm... moet ik nou continue op zoek naar de dubbele bodems in je posts??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hier nog droogquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ziet een wereld voor d'r open gaan*Nee hoor, dat doe je zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm... moet ik nou continue op zoek naar de dubbele bodems in je posts??
1 [afk=dit zie je]en dit staat er als je je muis erboven houdt.[/afk]
dit zie je
Nu regent het alleen nog, zo te zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier nog droogEn dat blijft zo tot ik thuis ben
Alsjeblieft, meneer weergod
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe ik vanmorgen het gordijn open![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn PI is altijd hetzelfde.. ben te lui om em aan te passen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt nogal zeurderig op mij over en dan reageer ik zoIk zag niet aan je PI dat je het als grapje bedoelt was, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hihih..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |