Het postkantoor is spontaan een kwartier verder weg dan normaal dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een ontsnappingsclausule, ik moet een aangetekende brief versturen en die moet ik dan na 15:00 naar het postkantoor brengen, lekker even naar buiten dus
neuh.. ik laat me ook niet wegsturen.. ( maar ik heb geen horloge dus de tijd weet ik sowieso nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, soms met klanten is dat niet zo netjes heOf laat jij je wel wegsturen?
maar dan nog heeft ze recht op pauzequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ik laat me ook niet wegsturen.. ( maar ik heb geen horloge dus de tijd weet ik sowieso niet)
anyway.. als het niet structureel gebeurt lijkt het me niet echt een probleem, toch?
werk zequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
wellicht tot vanavond.. oliebollentoernooi bij de volley!!
al evenquote:
Volleyballen met oliebollen? Zijn de oliebollen dan zo groot, of is dat om timing en mikkunsten te verbeteren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volleyballen met oliebollen? Zijn de oliebollen dan zo groot, of is dat om timing en mikkunsten te verbeteren?.
Ja, niet goed opgelet en even bezig met iets anders, het spijt mequote:
ach.. recht .. recht..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar dan nog heeft ze recht op pauzeEn ze maakt er geen probleem van, dat doen wij
"quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
Pauze, dat is niet voor niets wettelijk vast gelegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. recht .. recht..
je hebt ook de "verplichting" om klant vriendelijk te zijn.. dus.. tsja.. wat weegt zwaarder??
soms lukt het niet allebei en dan moeten er keuzes gemaakt worden..
ik ben iig blij dat ik lekker zoveel pauze kan nemen als ik wil, zolang m'n werk maar af is..
(hence de "
[..]
"
Succes met werken en veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
ohh.. en nu werken
heheh.. het is een moeilijkheidsfactor ivm de krenten die er ook nog inzitten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volleyballen met oliebollen? Zijn de oliebollen dan zo groot, of is dat om timing en mikkunsten te verbeteren?.
Geen idee? Hier geen last van eigenlijkquote:
ik heb een mannetjes kat... wat nu??quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pauze, dat is niet voor niets wettelijk vast gelegdSjongejonge, die arbowetten e.d. zijn er niet voor de kat z'n kut ofzo
Ik mis dingske.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee? Hier geen last van eigenlijk
Kun je niet bellen met een saldolijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik mis dingske.
En ik wil kijken op ABN of mijn geld er inmiddels opstaat is er zo'n fucking kutstoring.
Kutabn
Je moet er van houden. Ik heb er niets meequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Oliebollen
Ga ik de 31e weer lekker bakken
ze kwam helemaal uit Almere hierheen en stond met haar twee kleine kindjes een minuut voor sluiting binnen, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:56 schreef Barretje80 het volgende:
maar is het dan niet de verantwoordelijkheid van ST om tegen de mevrouw met de puppy ogen te zeggen dat ze gesloten is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |