Dr was dus naar een nummer in Nederland gebeld. Ik geloof wel via het adres waar het pakje heen was gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef trui het volgende:
geen idee, heeft iemand al geprobeerd dat nummer te achterhalen?
Ach, het gaat via een lootje, dan kun je best je eigen adres geven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik persoonlijk had ook niet mijn naam + achternaam neergezet.
Daarom denk ik dat het gewoon haar naam niet is.
Ook wel erg toevallig dat de vrouw die gebeld werd een zus (toch?) had wonen in U.S.A.
Ik heb het verhaal idd even kort uit de doeken gedaan. Heb gezegd dat ze via Internet meedeed aan een kerscadeauspel en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hadden, maar dat zei die mevroi niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:46 schreef Jeetjejom het volgende:
Die mevrouw die gebeld is, had idd ook een zus ofzo in Canada wonen.
Maar ik neem toch aan dat er gezegd is dat 'we' belden over een pakketje dat zij naar canada heeft gebracht/gestuurd en dan moet er toch een belletje gaan rinkelen.....
(Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, maar aangezien ik ook met foto's hier sta, ga ik er niet vanuit dat ik zo anoniem hier ben)
Als het haar zus is dan zou dat toch logisch kunnen zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal idd even kort uit de doeken gedaan. Heb gezegd dat ze via Internet meedeed aan een kerscadeauspel en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hadden, maar dat zei die mevroi niets.
Maar het is natuurlijk wel lastig die inschatting te maken op basis van een stem. Dat wil zeggen, niet alle mensen klinken naar hun leeftijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Ssserpente het volgende:
De dame die ik aan de lijn had, klonk alsof ze al op leeftijd was, iig de 50 al gepasseerd. Lijkt me sterk dat Basb haar zus is.
ja maar dat heeft ze wel al relatief vroeg geregeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dat er een pakketje is verzonden stemt me wel weer optimistisch.
CSI fok!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:20 schreef Muks het volgende:
ik heb evt een ingang bij adres onbekend (kro) mochten jullie echt op zoek willen.
en via het IP adres ? kunnen ze daar niets mee ?
Mss om het adres te checken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik wil 'r nog wel eens bellen, hoor. Ze was erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het kwartje nu wel gevallen en blijkt ze basb toch te kennen.
Ja... uhhhh ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef trui het volgende:
je weet niet wat je moet denken maar 't is wel negatief dus?(kijk daar heb je die energie al
)
en toch pas 20 december ontvangen door Rocka. Maw vrij laat verstuurd. Als je bedenkt dat haar familie in november bij haar was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef trui het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze wel al relatief vroeg geregeld.
zezei dat haar moeder soms een beetje wereldvreemd was hequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, het was niet alleen haar stem, het was de hele toon van het gesprek. Ze sprak langzaam, het kwartje viel niet direct en toen ik over Internet begon, snapte ze niet meteen waar ik het over had. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat ik een oudere dame aan de lijn had.
Of een zwaar gereformeerde twintiger die d'r hele leven al onder een steen leeft, dat zou ook nog kunnen.![]()
ik dacht Anne Mariequote:
Had je ook nog gevraagd of het adres hetzelfde was?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, het was niet alleen haar stem, het was de hele toon van het gesprek. Ze sprak langzaam, het kwartje viel niet direct en toen ik over Internet begon, snapte ze niet meteen waar ik het over had. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat ik een oudere dame aan de lijn had.
Of een zwaar gereformeerde twintiger die d'r hele leven al onder een steen leeft, dat zou ook nog kunnen.![]()
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vindenquote:
Volgens de PM die ik van haar gehad heb tijdens het zonnetjes gebeuren heet ze niet zo en eerlijk gezegd vind ik het ook niet aan mij om dat open en bloot te gooien als dat niet zo 1,2,3 te vinden is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vinden
Je hoeft van mij niks open en bloot te gooien hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens de PM die ik van haar gehad heb tijdens het zonnetjes gebeuren heet ze niet zo en eerlijk gezegd vind ik het ook niet aan mij om dat open en bloot te gooien als dat niet zo 1,2,3 te vinden is.
ze proberen (niet zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef Oxymoron het volgende:
Wil de echte Basboussa opstaan?!![]()
Ik snap er niks meer van.![]()
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze speciaal gevraagd heeft om het pakje zo laat op te sturen. Bij een pakje dat zo vroeg zou toegekomen zijn, zou Rocka misschien direct gedacht hebben dat het van BB moest zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
en toch pas 20 december ontvangen door Rocka. Maw vrij laat verstuurd. Als je bedenkt dat haar familie in november bij haar was.
Maar dat hoeft niks te betekenen, aangezien de pakjes er de 23ste pas hoefden te zijn.
Ik denk dan...als er iets heel ergs zou zijn, dan zou het voor die familie wel het laatste zijn, om voor een vreemde een pakje te versturen.
Pstquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vinden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze speciaal gevraagd heeft om het pakje zo laat op te sturen. Bij een pakje dat zo vroeg zou toegekomen zijn, zou Rocka misschien direct gedacht hebben dat het van BB moest zijn.
Maar het spookt bij mij ook heel regelmatig door mijn hoofd.
Dat weet ik niet. Zal Joshua wel ff PM'en zo. Maar het is iig opvallend dat de naam van degene waarop het bedrijf staat, dezelfde is als van Basb.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef happyme28 het volgende:
En is het adres van het rolluikenbedrijf ook het adres waar Joshua haar pakje naartoe heeft gestuurd? Zo nee, zou het dan niet gewoon een verkeerd telefoonnummer zijn?
O wacht, het rolluikenbedrijf heet toch ook gewoon van Straal. Verkeerd gekeken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, Detective Mous heeft flink gespeurneusd!
Het adres dat bij het telefoonnummer dat ik heb gebeld blijkt te horen, staat op naam van een rolluikenbedrijf. Dat bedrijf heet van Streel*, maar staat op naam van van Straal*. En laat die laatste nou net de achternaam van Basb zijn.
Da's natuurlijk wel erg toevallig! En opvallend is ook dat de dame die ik aan de lijn had de link niet legde. Ik vroeg duidelijk naar Annetje van Straal en de dame die ik sprak zei haar niet te kennen. Ik kan me nauwelijk voorstellen dat ze loog, want ze leek oprecht behulpzaam.
* De namen zijn fictief uiteraard...
Heb je dan naar een privenummer gebeld of naar een bedrijf? Als het een bedrijf is, misschien dat je nog een keer kan proberen te bellen om te zien of je iemand anders aan de lijn krijgt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
O wacht, het rolluikenbedrijf heet toch ook gewoon van Straal. Verkeerd gekeken...
Ik heb dus een dame aan de lijn gehad en gevraagd naar Annetje van Straal. En die dame zei haar niet te kennen. Terwijl zij bij het bedrijf zou moeten horen dat dezelfde naam draagt...
Heb Joshua ge-pm'd btw.
Oww! Die ene met zoontje, uit huis geplaatst, pleegouders en weet ik veel wat allemaal toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Oxymoron het volgende:
De enige resultaten van mij:
Een site annetje.nl gaat over borderline.![]()
Hoe heette die ene user ookweer, Marjolein ofzo?
Die heb je soms zo hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Oxymoron het volgende:
Annetje heeft een jong kindje. Ehmmmmmm.
jep die jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Meimeltje het volgende:
Vrouwtje Theelepel aka Miendobbelsteen toch?
ja die marjolein ook hoor, ik las al over haar en haar zoon toen ik nog geeneens kinderen had, en mijn oudste is AL 3quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
mien dobbelsteen heeft een zoon en die is een stuk ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ik ben gewoon hipquote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
aha, tja, ik ben ouderwets. ik heb geen twitter, facebook of noem een wat.
alleen hyves, waar ik nooit kom en msn dat vaak uit staat.
je doet/hebt alles?quote:
Nah oke oke ik geef toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
[..]
je doet/hebt alles?
Volgens mij ligt Basboussa in een deuk als ze dit allemaal terugleest.
ja dat heb k gemerktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nah oke oke ik geef toe.
ik hyve wel & sinds kort twitter.. facebook heb ik ook maar doe ik niets (meer) mee.
Half hip dus? ( zo weet je dat ook weer)
rly? xD!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat heb k gemerktduurde een tijdje voor t kwartje viel
een pietsje wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
rly? xD!
Je bent niet de eerste die het zegt, is 'ie zo geheimzinnig dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Macka66 het volgende:
Hee zeg, er zit een mens achter de nick Basboussa! Al dat gespeculeer over d'r geestelijke toestand vind ik in ieder geval not done. Ook al is het niet wat je zou verwachten, dat ze weg is en niet meer opduikt bij Secret Santa.Nou. Ik zit nu al een hele tijd de bedenken wat ik nuwil schrijven. Maar het is iig niet mijn bedoeling om te 'speculeren over een geestestoestand' van iemand. Niet op de manier zoals jij suggereerd, namelijk dat ik iemand er kwaad mee wil doen. Dat wil ik niet, mijn bedoelingen zijn goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan erg slecht tegen deze onzekerheid. Misschien dat ik daardoor zo doe. Sorry.
Ik zal me terugtrekken en dit topic niet meer lezen totdat er in de tt staat dat er (goed) nieuws is.
En over miendobbeksteen, haar naam en achternaam is overal te vinden, dus dat is geen geheim meer.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Hmmmm die vat ik even niet. Aangepast? BB is weer terecht?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef Macka66 het volgende:
Lieve Oxy, je hebt DM. En ik hoop dat de TT snel aangepast kan worden.
Volgens mij bedoeld Macka dat ze hoopt voor Oxy dat de TT snel aangepast kan worden: dat er snel duidelijkheid is voor Oxy.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hmmmm die vat ik even niet. Aangepast? BB is weer terecht?
Ah oke!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:21 schreef Macka66 het volgende:
Klopt Twinkly, dat bedoelde ik ook. En ik hoop natuurlijk dat Basboussa snel weer opduikt.
Of ze vindt Lapponia van Monica Aspelund een goed nummerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef trui het volgende:
weet iemand of basboussa die ondertitel "Tuo neito noita on" al lang had? vertaling uit 't laps: 'zij is een heks'... ik hoop niet dat die voortkomt uit de wellicht door b. zo ervaren 'heksenjacht' die hier plaatsvindt?
Die heeft ze ongtewijfeld. Het is immers 'maar' fok.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we t misschien beter kunnen laten rusten, wellicht heeft ze een erg goede reden om hier niet meer te komen.
dat mag je wel hopen ja...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Binnen 2,5 dag ben je normaal toch wel in Canada aangekomen he!
dat dan weer niet over het algemeen...quote:
die komt ongetwijfeld binnenkort weer langswippen.. dr zoon is bijna jarig..quote:
dr zijn dr ondertussen zoveel verdwenen. dus waarom zo'n heisa over de één en de ander niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef seilram het volgende:
Ik mis er zoveel. Waar is AE ooit gebleven?
AE zit nog wel op MSNquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef seilram het volgende:
Ik mis er zoveel. Waar is AE ooit gebleven?
Maar serieus, ik dacht even: Ze is er weer! en ze is bevallen... hhmm
En, het was toch ook vreemd ivm de secret santa?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:32 schreef Kleurdoos het volgende:
nou vragen we een keer naar Joshua, is het weer niet goed WRB
en het goede antwoord op je vraag is dat we wel met de 1 willen spelen, maar met de ander niet
ja klopt! Jari Jessequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:41 schreef Melochan het volgende:
Angel Eyes had toch een jongetje in d'r eentje gekregen? Yari ofzo? En d'r moeder zat ook op FOK!, niet?
Verder ben ik nog steeds benieuwd wat er met Basboussa is gebeurd
Fijn om te horenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef huuphuup het volgende:
AngelEyes is van Jari Jesse en die heeft ze mbv een zaaddonor gehad ja.
Haar moeder en broer zitten hier op fok en van wat ik begrepen heb heeft ze het gewoon erg druk en gaat het verder erg goed met Jari.
maar dat Joshua Basboussa had, dat was toch via een computer gekozen? dat had ze niet zelf geregeld...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Idd Joshua is ook niet meer gespot, maar wel erg toevallig dat Joshua bas had bij het ss-gebeuren...
En zal Joshua niet gewoon in november weer opduiken?
die zeggen me ook geen holquote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Dice? Nausicaa? Catootje? Phileine? Sweej? Moralia? Meaghan? Dinus? Leah? Jessie?
Daar is ook nooit een topic voor geopend.
Kees kloost.
Daar noem je wat old skool op zegquote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Dice? Nausicaa? Catootje? Phileine? Sweej? Moralia? Meaghan? Dinus? Leah? Jessie?
Kees kloost.
Ga je schamen dat je Dice niet kentquote:Op woensdag 13 april 2011 10:18 schreef She-Wolf het volgende:
Zo oldskool dat een aantal van die namen me niets zeggen... (Dice??)
Ik ken wel Daniman en Thunderchildquote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga je schamen dat je Dice niet kent![]()
ah, hoe is 't met ze?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ken wel Daniman en Thunderchild
Dat is geloot. Dus dat is dan écht heel toevallig.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Idd Joshua is ook niet meer gespot, maar wel erg toevallig dat Joshua bas had bij het ss-gebeuren...
En zal Joshua niet gewoon in november weer opduiken?
al bijna net zo lang als ik ... dus jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
oh jee, ik ken alle namen uit het rijtje van tf
post ik hier al zo lang?
Meubilairquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
oh jee, ik ken alle namen uit het rijtje van tf
post ik hier al zo lang?
Was die niet onder een andere username verdergegaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:05 schreef Grijs het volgende:
Nausicaa was toch even weer terug geweest (onder laatste deel van haar naam)? En Jessie ook.
En is Leah weg? Vind ik toch wel een topic waard!
open een topic! open een topic!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef amaranta het volgende:
En waar zijn Sugar en Bixister enzo gebleven?
jij zou de politiek in moeten met zulke goede plannen....quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
open een topic! open een topic!
misschien kunnen (mogen) we wel een subforum opzetten: waar zijn deze FOKkers gebleven... dan kan iedereen zijn/haar eigen topic krijgen als hij/zij gemist wordt...
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef simmu het volgende:
daar kan je dan denk ik beter koppel de kloon aan de oude bekende van maken dan denk ik
coolbabe, maneki-neko .... ook al tijden niet gezien.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kees kloost.
LOLquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die zeggen me ook geen hol
waar is Reinhilde eigenlijk
mihihihi. die is de boel nu elders aan het oplichten \O/
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
coolbabe, maneki-neko .... ook al tijden niet gezien.
Die mis ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
coolbabe, maneki-neko .... ook al tijden niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Wel van naam ja..quote:
Ik wel.quote:
dat is geheel aan jou natuurlijkquote:
delletjes, stuk voor stuk....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weten we meteen hoe je over alle dames hier denkt
Spindizzy, thunderchild ... goh, wat heb ik daar een lol aan beleefd.quote:
reldel?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Spindizzy, thunderchild ... goh, wat heb ik daar een lol aan beleefd.
En een award aan overgehouden![]()
Those were the days
wat zij zegtquote:
Oh die had toen toch de verkeerde foto in zijn onderschriftquote:
Ja, 'per ongeluk'...quote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh die had toen toch de verkeerde foto in zijn onderschrift
Jaaaaaa.... en jij die in die tijd om de een of andere reden overal op het forum met 'Bright' werd afgekort, waarop je dan heel boos zei 'ik ben niét Brightquote:
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden zo...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noooooooooooooo! niet die foto van die trap hè![]()
*ogen met chloor uitspoelen gaat*
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden zo...![]()
Moet behoorlijk ernstig geweest zijn hahaha
Laten we zeggen dat we aan iets anders konden zien hoe oud hun dochter wasquote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden zo...![]()
Moet behoorlijk ernstig geweest zijn hahaha
Ja diequote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noooooooooooooo! niet die foto van die trap hè![]()
*ogen met chloor uitspoelen gaat*
Whut?! Kon jij dat aan zn piemol zien??quote:Op donderdag 14 april 2011 12:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat we aan iets anders konden zien hoe oud hun dochter was![]()
Wat ík kon zien was dat de hechtingen er wel uit warenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef trui het volgende:
ik snap 'm ook niet. of aan die onder-het-rokje-van-moeder-kijk foto misschien?
Zag jij toen dan een foto van een piemol? Ikke namelijk niet. Ik zag toen een hele andere foto.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Whut?! Kon jij dat aan zn piemol zien??
Das knap!
Van de mevrouw in badjas op de bank met open kijk op bepaalde delen!!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:59 schreef trui het volgende:
er was een hele serie toch?maar ik weet niet welke jij bedoelt dan.
Ik krijg nog steeds de kriebels als men ergens Bright zegt ipv BE!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaaa.... en jij die in die tijd om de een of andere reden overal op het forum met 'Bright' werd afgekort, waarop je dan heel boos zei 'ik ben niét Bright' en dat heel veel mensen niet snapten waarom, maar de mensen die die foto hadden gezien...... heel goed
![]()
Goeie ouwe tijd![]()
Ik weet het niet. Last thing I heard was dat ze aan het heen en weer verhuizen was en wel/niet/wel/niet/wel/tochniet naar Rio zou verkassen?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Orea het volgende:
En van groetjesMinoes
hebben we ook nooit meer wat gehoord....
Oh ja...doet me dan weer denken aan Sjak..die dacht dat het IIsmeis wasquote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wie er ook in het rijtje hoort is Danosa trouwens!![]()
En NoNick?
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Neuk, die mis ik ook wel een beetje
Ja, in die tummytub! Je zag niks, en tegelijkertijd.... nou ja, laat maarquote:Op donderdag 14 april 2011 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de kriebels als men ergens Bright zegt ipv BE!
Nog voor dat zgn signature incident had hij nl. ook al eens een foto van zichzelf, naakt, in Sexy & Gewaagd gezet. Op zich niks mis mee natuurlijk.
Maar wel als je tegelijkertijd je kind in bad staat te doen.![]()
![]()
![]()
Echt hoor... die had een flink steekje los!
Die mis ik ook. Daar dacht ik gisteren nog aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
En zonder dollen, maar ik mis Kersjes ook... Ik ben heel benieuwd hoe het met haar gaat nu.
Zo, dawastquote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
CassisVan Hero
Uit de koelkast
![]()
Oh my, ik heb een twitter DM van de Eskimodude. En nu heb ik een grote smile op mijn gezichtterwijl hij alleen maar vraagt of ik me beter voel (twitterde gister over mijn hoofdpijn).
He soooooo into me![]()
![]()
Als het echt zo zou zijn voel ik me wel een beetje Herbert van Family Guy
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef Syrena het volgende:
Hoi![]()
Mijn liefdesleven is non existent, maar ik heb wel een huis gekauft![]()
En ik postte net dit:
[..]
Zo, dawast
Zolang het niet met stenen is thoquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef trui het volgende:
ach, zolang je ook nog af en toe mensen raakt, niks aan de hand.
Ah op die manierquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Saffier het volgende:
Nee, meer van 'goh die of die postte hier vroeger ook' en dan niet nieuwsgierig zijn verder hoe het hen nu vergaat.
En ja, sommigen als kiespijn ook welmaar dat heb ik niet zo snel eigenlijk.
Welnu..gaat heen en vermenigvuldigt uquote:Op donderdag 14 april 2011 14:30 schreef Saffier het volgende:
Volgens mij pas ik niet in de kliek, ik heb geen kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |