een pietsje wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
rly? xD!
Je bent niet de eerste die het zegt, is 'ie zo geheimzinnig dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Macka66 het volgende:
Hee zeg, er zit een mens achter de nick Basboussa! Al dat gespeculeer over d'r geestelijke toestand vind ik in ieder geval not done. Ook al is het niet wat je zou verwachten, dat ze weg is en niet meer opduikt bij Secret Santa.Nou. Ik zit nu al een hele tijd de bedenken wat ik nuwil schrijven. Maar het is iig niet mijn bedoeling om te 'speculeren over een geestestoestand' van iemand. Niet op de manier zoals jij suggereerd, namelijk dat ik iemand er kwaad mee wil doen. Dat wil ik niet, mijn bedoelingen zijn goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan erg slecht tegen deze onzekerheid. Misschien dat ik daardoor zo doe. Sorry.
Ik zal me terugtrekken en dit topic niet meer lezen totdat er in de tt staat dat er (goed) nieuws is.
En over miendobbeksteen, haar naam en achternaam is overal te vinden, dus dat is geen geheim meer.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Hmmmm die vat ik even niet. Aangepast? BB is weer terecht?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:31 schreef Macka66 het volgende:
Lieve Oxy, je hebt DM. En ik hoop dat de TT snel aangepast kan worden.
Volgens mij bedoeld Macka dat ze hoopt voor Oxy dat de TT snel aangepast kan worden: dat er snel duidelijkheid is voor Oxy.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hmmmm die vat ik even niet. Aangepast? BB is weer terecht?
Ah oke!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:21 schreef Macka66 het volgende:
Klopt Twinkly, dat bedoelde ik ook. En ik hoop natuurlijk dat Basboussa snel weer opduikt.
Of ze vindt Lapponia van Monica Aspelund een goed nummerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef trui het volgende:
weet iemand of basboussa die ondertitel "Tuo neito noita on" al lang had? vertaling uit 't laps: 'zij is een heks'... ik hoop niet dat die voortkomt uit de wellicht door b. zo ervaren 'heksenjacht' die hier plaatsvindt?
Die heeft ze ongtewijfeld. Het is immers 'maar' fok.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat we t misschien beter kunnen laten rusten, wellicht heeft ze een erg goede reden om hier niet meer te komen.
dat mag je wel hopen ja...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Binnen 2,5 dag ben je normaal toch wel in Canada aangekomen he!
dat dan weer niet over het algemeen...quote:
die komt ongetwijfeld binnenkort weer langswippen.. dr zoon is bijna jarig..quote:
dr zijn dr ondertussen zoveel verdwenen. dus waarom zo'n heisa over de één en de ander niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef seilram het volgende:
Ik mis er zoveel. Waar is AE ooit gebleven?
AE zit nog wel op MSNquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:21 schreef seilram het volgende:
Ik mis er zoveel. Waar is AE ooit gebleven?
Maar serieus, ik dacht even: Ze is er weer! en ze is bevallen... hhmm
En, het was toch ook vreemd ivm de secret santa?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:32 schreef Kleurdoos het volgende:
nou vragen we een keer naar Joshua, is het weer niet goed WRB
en het goede antwoord op je vraag is dat we wel met de 1 willen spelen, maar met de ander niet
ja klopt! Jari Jessequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:41 schreef Melochan het volgende:
Angel Eyes had toch een jongetje in d'r eentje gekregen? Yari ofzo? En d'r moeder zat ook op FOK!, niet?
Verder ben ik nog steeds benieuwd wat er met Basboussa is gebeurd
Fijn om te horenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef huuphuup het volgende:
AngelEyes is van Jari Jesse en die heeft ze mbv een zaaddonor gehad ja.
Haar moeder en broer zitten hier op fok en van wat ik begrepen heb heeft ze het gewoon erg druk en gaat het verder erg goed met Jari.
maar dat Joshua Basboussa had, dat was toch via een computer gekozen? dat had ze niet zelf geregeld...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Idd Joshua is ook niet meer gespot, maar wel erg toevallig dat Joshua bas had bij het ss-gebeuren...
En zal Joshua niet gewoon in november weer opduiken?
die zeggen me ook geen holquote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Dice? Nausicaa? Catootje? Phileine? Sweej? Moralia? Meaghan? Dinus? Leah? Jessie?
Daar is ook nooit een topic voor geopend.
Kees kloost.
Daar noem je wat old skool op zegquote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Dice? Nausicaa? Catootje? Phileine? Sweej? Moralia? Meaghan? Dinus? Leah? Jessie?
Daar is ook nooit een topic voor geopend.
Kees kloost.
Ga je schamen dat je Dice niet kentquote:Op woensdag 13 april 2011 10:18 schreef She-Wolf het volgende:
Zo oldskool dat een aantal van die namen me niets zeggen... (Dice??)
Ik ken wel Daniman en Thunderchildquote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga je schamen dat je Dice niet kent![]()
ah, hoe is 't met ze?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ken wel Daniman en Thunderchild
Dat is geloot. Dus dat is dan écht heel toevallig.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Idd Joshua is ook niet meer gespot, maar wel erg toevallig dat Joshua bas had bij het ss-gebeuren...
En zal Joshua niet gewoon in november weer opduiken?
al bijna net zo lang als ik ... dus jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
oh jee, ik ken alle namen uit het rijtje van tf
post ik hier al zo lang?
Meubilairquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef lady-wrb het volgende:
oh jee, ik ken alle namen uit het rijtje van tf
post ik hier al zo lang?
Was die niet onder een andere username verdergegaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:05 schreef Grijs het volgende:
Nausicaa was toch even weer terug geweest (onder laatste deel van haar naam)? En Jessie ook.
En is Leah weg? Vind ik toch wel een topic waard!
open een topic! open een topic!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef amaranta het volgende:
En waar zijn Sugar en Bixister enzo gebleven?
jij zou de politiek in moeten met zulke goede plannen....quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
open een topic! open een topic!
misschien kunnen (mogen) we wel een subforum opzetten: waar zijn deze FOKkers gebleven... dan kan iedereen zijn/haar eigen topic krijgen als hij/zij gemist wordt...
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef simmu het volgende:
daar kan je dan denk ik beter koppel de kloon aan de oude bekende van maken dan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |