Oww! Die ene met zoontje, uit huis geplaatst, pleegouders en weet ik veel wat allemaal toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Oxymoron het volgende:
De enige resultaten van mij:
Een site annetje.nl gaat over borderline.![]()
Hoe heette die ene user ookweer, Marjolein ofzo?
Die heb je soms zo hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Oxymoron het volgende:
Annetje heeft een jong kindje. Ehmmmmmm.
jep die jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Meimeltje het volgende:
Vrouwtje Theelepel aka Miendobbelsteen toch?
ja die marjolein ook hoor, ik las al over haar en haar zoon toen ik nog geeneens kinderen had, en mijn oudste is AL 3quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
mien dobbelsteen heeft een zoon en die is een stuk ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ik ben gewoon hipquote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
aha, tja, ik ben ouderwets. ik heb geen twitter, facebook of noem een wat.
alleen hyves, waar ik nooit kom en msn dat vaak uit staat.
je doet/hebt alles?quote:
Nah oke oke ik geef toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
[..]
je doet/hebt alles?
Volgens mij ligt Basboussa in een deuk als ze dit allemaal terugleest.
ja dat heb k gemerktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nah oke oke ik geef toe.
ik hyve wel & sinds kort twitter.. facebook heb ik ook maar doe ik niets (meer) mee.
Half hip dus? ( zo weet je dat ook weer)
rly? xD!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat heb k gemerktduurde een tijdje voor t kwartje viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |