Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze speciaal gevraagd heeft om het pakje zo laat op te sturen. Bij een pakje dat zo vroeg zou toegekomen zijn, zou Rocka misschien direct gedacht hebben dat het van BB moest zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
en toch pas 20 december ontvangen door Rocka. Maw vrij laat verstuurd. Als je bedenkt dat haar familie in november bij haar was.
Maar dat hoeft niks te betekenen, aangezien de pakjes er de 23ste pas hoefden te zijn.
Ik denk dan...als er iets heel ergs zou zijn, dan zou het voor die familie wel het laatste zijn, om voor een vreemde een pakje te versturen.

Pstquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vinden

quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze speciaal gevraagd heeft om het pakje zo laat op te sturen. Bij een pakje dat zo vroeg zou toegekomen zijn, zou Rocka misschien direct gedacht hebben dat het van BB moest zijn.
Maar het spookt bij mij ook heel regelmatig door mijn hoofd.

Dat weet ik niet. Zal Joshua wel ff PM'en zo. Maar het is iig opvallend dat de naam van degene waarop het bedrijf staat, dezelfde is als van Basb.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef happyme28 het volgende:
En is het adres van het rolluikenbedrijf ook het adres waar Joshua haar pakje naartoe heeft gestuurd? Zo nee, zou het dan niet gewoon een verkeerd telefoonnummer zijn?

O wacht, het rolluikenbedrijf heet toch ook gewoon van Straal. Verkeerd gekeken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, Detective Mous heeft flink gespeurneusd!
Het adres dat bij het telefoonnummer dat ik heb gebeld blijkt te horen, staat op naam van een rolluikenbedrijf. Dat bedrijf heet van Streel*, maar staat op naam van van Straal*. En laat die laatste nou net de achternaam van Basb zijn.
Da's natuurlijk wel erg toevallig! En opvallend is ook dat de dame die ik aan de lijn had de link niet legde. Ik vroeg duidelijk naar Annetje van Straal en de dame die ik sprak zei haar niet te kennen. Ik kan me nauwelijk voorstellen dat ze loog, want ze leek oprecht behulpzaam.
* De namen zijn fictief uiteraard...

Heb je dan naar een privenummer gebeld of naar een bedrijf? Als het een bedrijf is, misschien dat je nog een keer kan proberen te bellen om te zien of je iemand anders aan de lijn krijgt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
O wacht, het rolluikenbedrijf heet toch ook gewoon van Straal. Verkeerd gekeken...
Ik heb dus een dame aan de lijn gehad en gevraagd naar Annetje van Straal. En die dame zei haar niet te kennen. Terwijl zij bij het bedrijf zou moeten horen dat dezelfde naam draagt...
Heb Joshua ge-pm'd btw.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |