Dr was dus naar een nummer in Nederland gebeld. Ik geloof wel via het adres waar het pakje heen was gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef trui het volgende:
geen idee, heeft iemand al geprobeerd dat nummer te achterhalen?
Ach, het gaat via een lootje, dan kun je best je eigen adres geven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik persoonlijk had ook niet mijn naam + achternaam neergezet.
Daarom denk ik dat het gewoon haar naam niet is.
Ook wel erg toevallig dat de vrouw die gebeld werd een zus (toch?) had wonen in U.S.A.
Ik heb het verhaal idd even kort uit de doeken gedaan. Heb gezegd dat ze via Internet meedeed aan een kerscadeauspel en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hadden, maar dat zei die mevroi niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:46 schreef Jeetjejom het volgende:
Die mevrouw die gebeld is, had idd ook een zus ofzo in Canada wonen.
Maar ik neem toch aan dat er gezegd is dat 'we' belden over een pakketje dat zij naar canada heeft gebracht/gestuurd en dan moet er toch een belletje gaan rinkelen.....
(Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, maar aangezien ik ook met foto's hier sta, ga ik er niet vanuit dat ik zo anoniem hier ben)
Als het haar zus is dan zou dat toch logisch kunnen zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal idd even kort uit de doeken gedaan. Heb gezegd dat ze via Internet meedeed aan een kerscadeauspel en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hadden, maar dat zei die mevroi niets.
Maar het is natuurlijk wel lastig die inschatting te maken op basis van een stem. Dat wil zeggen, niet alle mensen klinken naar hun leeftijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Ssserpente het volgende:
De dame die ik aan de lijn had, klonk alsof ze al op leeftijd was, iig de 50 al gepasseerd. Lijkt me sterk dat Basb haar zus is.
ja maar dat heeft ze wel al relatief vroeg geregeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dat er een pakketje is verzonden stemt me wel weer optimistisch.
CSI fok!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:20 schreef Muks het volgende:
ik heb evt een ingang bij adres onbekend (kro) mochten jullie echt op zoek willen.
en via het IP adres ? kunnen ze daar niets mee ?
Mss om het adres te checken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik wil 'r nog wel eens bellen, hoor. Ze was erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het kwartje nu wel gevallen en blijkt ze basb toch te kennen.
Ja... uhhhh ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef trui het volgende:
je weet niet wat je moet denken maar 't is wel negatief dus?(kijk daar heb je die energie al
)
en toch pas 20 december ontvangen door Rocka. Maw vrij laat verstuurd. Als je bedenkt dat haar familie in november bij haar was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:55 schreef trui het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze wel al relatief vroeg geregeld.
zezei dat haar moeder soms een beetje wereldvreemd was hequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, het was niet alleen haar stem, het was de hele toon van het gesprek. Ze sprak langzaam, het kwartje viel niet direct en toen ik over Internet begon, snapte ze niet meteen waar ik het over had. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat ik een oudere dame aan de lijn had.
Of een zwaar gereformeerde twintiger die d'r hele leven al onder een steen leeft, dat zou ook nog kunnen.![]()
ik dacht Anne Mariequote:
Had je ook nog gevraagd of het adres hetzelfde was?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, het was niet alleen haar stem, het was de hele toon van het gesprek. Ze sprak langzaam, het kwartje viel niet direct en toen ik over Internet begon, snapte ze niet meteen waar ik het over had. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat ik een oudere dame aan de lijn had.
Of een zwaar gereformeerde twintiger die d'r hele leven al onder een steen leeft, dat zou ook nog kunnen.![]()
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vindenquote:
Volgens de PM die ik van haar gehad heb tijdens het zonnetjes gebeuren heet ze niet zo en eerlijk gezegd vind ik het ook niet aan mij om dat open en bloot te gooien als dat niet zo 1,2,3 te vinden is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vinden
Je hoeft van mij niks open en bloot te gooien hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens de PM die ik van haar gehad heb tijdens het zonnetjes gebeuren heet ze niet zo en eerlijk gezegd vind ik het ook niet aan mij om dat open en bloot te gooien als dat niet zo 1,2,3 te vinden is.
ze proberen (niet zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef Oxymoron het volgende:
Wil de echte Basboussa opstaan?!![]()
Ik snap er niks meer van.![]()
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze speciaal gevraagd heeft om het pakje zo laat op te sturen. Bij een pakje dat zo vroeg zou toegekomen zijn, zou Rocka misschien direct gedacht hebben dat het van BB moest zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
en toch pas 20 december ontvangen door Rocka. Maw vrij laat verstuurd. Als je bedenkt dat haar familie in november bij haar was.
Maar dat hoeft niks te betekenen, aangezien de pakjes er de 23ste pas hoefden te zijn.
Ik denk dan...als er iets heel ergs zou zijn, dan zou het voor die familie wel het laatste zijn, om voor een vreemde een pakje te versturen.
Pstquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook, ik was even de zoekfunctie ana het gebruiken, want ik heb 1 keer gelezen dat ze ergens haar naam had gezet...maar ik kan zo snel niks vinden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze speciaal gevraagd heeft om het pakje zo laat op te sturen. Bij een pakje dat zo vroeg zou toegekomen zijn, zou Rocka misschien direct gedacht hebben dat het van BB moest zijn.
Maar het spookt bij mij ook heel regelmatig door mijn hoofd.
Dat weet ik niet. Zal Joshua wel ff PM'en zo. Maar het is iig opvallend dat de naam van degene waarop het bedrijf staat, dezelfde is als van Basb.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:33 schreef happyme28 het volgende:
En is het adres van het rolluikenbedrijf ook het adres waar Joshua haar pakje naartoe heeft gestuurd? Zo nee, zou het dan niet gewoon een verkeerd telefoonnummer zijn?
O wacht, het rolluikenbedrijf heet toch ook gewoon van Straal. Verkeerd gekeken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, Detective Mous heeft flink gespeurneusd!
Het adres dat bij het telefoonnummer dat ik heb gebeld blijkt te horen, staat op naam van een rolluikenbedrijf. Dat bedrijf heet van Streel*, maar staat op naam van van Straal*. En laat die laatste nou net de achternaam van Basb zijn.
Da's natuurlijk wel erg toevallig! En opvallend is ook dat de dame die ik aan de lijn had de link niet legde. Ik vroeg duidelijk naar Annetje van Straal en de dame die ik sprak zei haar niet te kennen. Ik kan me nauwelijk voorstellen dat ze loog, want ze leek oprecht behulpzaam.
* De namen zijn fictief uiteraard...
Heb je dan naar een privenummer gebeld of naar een bedrijf? Als het een bedrijf is, misschien dat je nog een keer kan proberen te bellen om te zien of je iemand anders aan de lijn krijgt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
O wacht, het rolluikenbedrijf heet toch ook gewoon van Straal. Verkeerd gekeken...
Ik heb dus een dame aan de lijn gehad en gevraagd naar Annetje van Straal. En die dame zei haar niet te kennen. Terwijl zij bij het bedrijf zou moeten horen dat dezelfde naam draagt...
Heb Joshua ge-pm'd btw.
Oww! Die ene met zoontje, uit huis geplaatst, pleegouders en weet ik veel wat allemaal toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Oxymoron het volgende:
De enige resultaten van mij:
Een site annetje.nl gaat over borderline.![]()
Hoe heette die ene user ookweer, Marjolein ofzo?
Die heb je soms zo hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Oxymoron het volgende:
Annetje heeft een jong kindje. Ehmmmmmm.
jep die jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Meimeltje het volgende:
Vrouwtje Theelepel aka Miendobbelsteen toch?
ja die marjolein ook hoor, ik las al over haar en haar zoon toen ik nog geeneens kinderen had, en mijn oudste is AL 3quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
mien dobbelsteen heeft een zoon en die is een stuk ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ik ben gewoon hipquote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
aha, tja, ik ben ouderwets. ik heb geen twitter, facebook of noem een wat.
alleen hyves, waar ik nooit kom en msn dat vaak uit staat.
je doet/hebt alles?quote:
Nah oke oke ik geef toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
[..]
je doet/hebt alles?
Volgens mij ligt Basboussa in een deuk als ze dit allemaal terugleest.
ja dat heb k gemerktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nah oke oke ik geef toe.
ik hyve wel & sinds kort twitter.. facebook heb ik ook maar doe ik niets (meer) mee.
Half hip dus? ( zo weet je dat ook weer)
rly? xD!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat heb k gemerktduurde een tijdje voor t kwartje viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |