quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef simmu het volgende:
daar kan je dan denk ik beter koppel de kloon aan de oude bekende van maken dan denk ik
coolbabe, maneki-neko .... ook al tijden niet gezien.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Dice? Nausicaa? Catootje? Phileine? Sweej? Moralia? Meaghan? Dinus? Leah? Jessie?
Daar is ook nooit een topic voor geopend.
Kees kloost.
LOLquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die zeggen me ook geen hol
waar is Reinhilde eigenlijk
mihihihi. die is de boel nu elders aan het oplichten \O/
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
coolbabe, maneki-neko .... ook al tijden niet gezien.
Die mis ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
coolbabe, maneki-neko .... ook al tijden niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Wel van naam ja..quote:
Ik wel.quote:
dat is geheel aan jou natuurlijkquote:
delletjes, stuk voor stuk....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
weten we meteen hoe je over alle dames hier denkt
Spindizzy, thunderchild ... goh, wat heb ik daar een lol aan beleefd.quote:
reldel?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Spindizzy, thunderchild ... goh, wat heb ik daar een lol aan beleefd.
En een award aan overgehouden![]()
Those were the days
wat zij zegtquote:
Oh die had toen toch de verkeerde foto in zijn onderschriftquote:
Ja, 'per ongeluk'...quote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh die had toen toch de verkeerde foto in zijn onderschrift
Jaaaaaa.... en jij die in die tijd om de een of andere reden overal op het forum met 'Bright' werd afgekort, waarop je dan heel boos zei 'ik ben niét Brightquote:
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden zo...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noooooooooooooo! niet die foto van die trap hè![]()
*ogen met chloor uitspoelen gaat*
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden zo...![]()
Moet behoorlijk ernstig geweest zijn hahaha
Laten we zeggen dat we aan iets anders konden zien hoe oud hun dochter wasquote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden zo...![]()
Moet behoorlijk ernstig geweest zijn hahaha
Ja diequote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Noooooooooooooo! niet die foto van die trap hè![]()
*ogen met chloor uitspoelen gaat*
Whut?! Kon jij dat aan zn piemol zien??quote:Op donderdag 14 april 2011 12:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat we aan iets anders konden zien hoe oud hun dochter was![]()
Wat ík kon zien was dat de hechtingen er wel uit warenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef trui het volgende:
ik snap 'm ook niet. of aan die onder-het-rokje-van-moeder-kijk foto misschien?
Zag jij toen dan een foto van een piemol? Ikke namelijk niet. Ik zag toen een hele andere foto.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Whut?! Kon jij dat aan zn piemol zien??
Das knap!
Van de mevrouw in badjas op de bank met open kijk op bepaalde delen!!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:59 schreef trui het volgende:
er was een hele serie toch?maar ik weet niet welke jij bedoelt dan.
Ik krijg nog steeds de kriebels als men ergens Bright zegt ipv BE!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaaa.... en jij die in die tijd om de een of andere reden overal op het forum met 'Bright' werd afgekort, waarop je dan heel boos zei 'ik ben niét Bright' en dat heel veel mensen niet snapten waarom, maar de mensen die die foto hadden gezien...... heel goed
![]()
Goeie ouwe tijd![]()
Ik weet het niet. Last thing I heard was dat ze aan het heen en weer verhuizen was en wel/niet/wel/niet/wel/tochniet naar Rio zou verkassen?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Orea het volgende:
En van groetjesMinoes
hebben we ook nooit meer wat gehoord....
Oh ja...doet me dan weer denken aan Sjak..die dacht dat het IIsmeis wasquote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wie er ook in het rijtje hoort is Danosa trouwens!![]()
En NoNick?
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Neuk, die mis ik ook wel een beetje
Ja, in die tummytub! Je zag niks, en tegelijkertijd.... nou ja, laat maarquote:Op donderdag 14 april 2011 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de kriebels als men ergens Bright zegt ipv BE!
Nog voor dat zgn signature incident had hij nl. ook al eens een foto van zichzelf, naakt, in Sexy & Gewaagd gezet. Op zich niks mis mee natuurlijk.
Maar wel als je tegelijkertijd je kind in bad staat te doen.![]()
![]()
![]()
Echt hoor... die had een flink steekje los!
Die mis ik ook. Daar dacht ik gisteren nog aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
En zonder dollen, maar ik mis Kersjes ook... Ik ben heel benieuwd hoe het met haar gaat nu.
Zo, dawastquote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
CassisVan Hero
Uit de koelkast
![]()
Oh my, ik heb een twitter DM van de Eskimodude. En nu heb ik een grote smile op mijn gezichtterwijl hij alleen maar vraagt of ik me beter voel (twitterde gister over mijn hoofdpijn).
He soooooo into me![]()
![]()
Als het echt zo zou zijn voel ik me wel een beetje Herbert van Family Guy
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef Syrena het volgende:
Hoi![]()
Mijn liefdesleven is non existent, maar ik heb wel een huis gekauft![]()
En ik postte net dit:
[..]
Zo, dawast
Zolang het niet met stenen is thoquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef trui het volgende:
ach, zolang je ook nog af en toe mensen raakt, niks aan de hand.
Ah op die manierquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Saffier het volgende:
Nee, meer van 'goh die of die postte hier vroeger ook' en dan niet nieuwsgierig zijn verder hoe het hen nu vergaat.
En ja, sommigen als kiespijn ook welmaar dat heb ik niet zo snel eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |