Dit is serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef haShem het volgende:
Heb je al eens op haar gerukt?
Misschien lucht dat wat op
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef GGMM het volgende:
Je komt best wel over als een stalker.
//edit: helemaal gelezen nu, ik zou een hobby gaan zoeken, gaat behoorlijk de verkeerde kant op met je.
Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef GGMM het volgende:
Je komt best wel over als een stalker.
//edit: helemaal gelezen nu, ik zou een hobby gaan zoeken, gaat behoorlijk de verkeerde kant op met je.
Ik ben ook heel serieus. Zoek hulp, idioot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
Waarom meteen schelden? Nog nooit verliefd geweest? Ik snap niet waarom je zo'n oordeel over mij trekt terwijl je me niet kent..quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook heel serieus. Zoek hulp, idioot.
Op basis van je OP heb ik voldoende informatie om je een idioot te vinden. Ik ben wel eens verliefd geweest, als ik afgewezen wordt ga ik meestal gewoon verder met m'n leven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom meteen schelden? Nog nooit verliefd geweest? Ik snap niet waarom je zo'n oordeel over mij trekt terwijl je me niet kent..
Nu kan het zijn dat the girl inderdaad enorm de moeite waard is...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op basis van je OP heb ik voldoende informatie om je een idioot te vinden. Ik ben wel eens verliefd geweest, als ik afgewezen wordt ga ik meestal gewoon verder met m'n leven.
TS is stabiel genoeg om dit zeker een dag of 2 vol te houden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:45 schreef haShem het volgende:
[..]
Nu kan het zijn dat the girl inderdaad enorm de moeite waard is...
stel dat...
Ik denk dat je haar enorm moet gaan negeren
Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:47 schreef Frenetiek het volgende:
TS is geobsedeerd door een meisje dat hij amper kent en uiteindelijk zal dit tot psychiatrisch onderzoek gaan leiden. Probeer nog eens serieus om de afwijzing te accepteren en anders raad ik je aan om eens hulp te zoeken, voor het echt uit de hand gaat lopen.
Het feit dat je er al blind van uit gaat dat je haar wel krijgt, duidt al op een stoornis in jouw denken. Wat als iedereen zo handelde?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.
Verkeerde vraag... Je kan beter leren hoe je haar kunt vergeten. Want met je stalk-acties heb je het bij haar wel verpest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
Zelfs God Allah kan je niet meer helpen in dit geval jongen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.
Bedankt. Ik heb al dingen geprobeerd om haar te vergeten maar ze komt altijd weer terug in mijn hoofd helaas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Sorry TS, maar zoals ik het lees... als vrouw zijnde...dit krijg je niet meer goed gemaakt.Eens een vrouw bang van je is geweest... neen dat komt niet goed.
Voor je eigen gezondheid, probeer haar te vergeten. Die zoek een hobby was nog niet zo'n slechte suggestie. Je moet echt dingen zoeken om je bezig te houden zodat je van haar afgeleid bent.
Succes
Toch moet je doorzetten. Geloof mij dit kan niet meer goed komen. Ik zie zelfs niet 1 procent kans... Snap je? Je moet je nu concentreren op wat anders...Daar moet je echt werk van maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb al dingen geprobeerd om haar te vergeten maar ze komt altijd weer terug in mijn hoofd helaas.
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Toch moet je doorzetten. Geloof mij dit kan niet meer goed komen. Ik zie zelfs niet 1 procent kans... Snap je? Je moet je nu concentreren op wat anders...Daar moet je echt werk van maken.
Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper? Je zag haar en was verliefd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Die is heel boos op me, volgens haar heb ik hun vriendschap een beetje verpest omdat ze nooit meer bij ons thuis komt. Volgens haar ben ik autistisch, zegt ze altijd, en moet ik hulp zoeken, maar dat is overdreven zoals ik al zeiquote:
Je hebt het zelf niet meer door - door jouw gestoorde denken -, maar je houdt totaal geen rekening meer met haar.. Heb je enig idee hoe beangstigend het kan zijn voor haar, wanneer jij ineens bij haar huis opduikt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Ja, ze is heel mooi en toen ze bij ons over de vloer kwam heb ik haar een beetje leren kennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper? Je zag haar en was verliefd?
En toch weet je dat ze lief, zorgzaam en alles is? Raar verhaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, ze is heel mooi en toen ze bij ons over de vloer kwam heb ik haar een beetje leren kennen.
In je ts zeg je nog dit: "Ik beloofde haar met rust te laten".quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe kan je van haar houden als je haar amper kent?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En toch weet je dat ze lief, zorgzaam en alles is? Raar verhaal.
Je had natuurlijk haar op een speelse manier kunnen proberen te leren kennen, beetje grappig over komen als ze bij je zusje was, kijken hoe ze daar op reageerde etc. maaar nee hoor.
Je hebt het echt verpest
Kom kom in haar eigen land doen alle mannen het zo hoor...overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet meer door - door jouw gestoorde denken -, maar je houdt totaal geen rekening meer met haar.. Heb je enig idee hoe beangstigend het kan zijn voor haar, wanneer jij ineens bij haar huis opduikt?
Daarnaast is ze jou geen verklaring schuldig. Hoe meer jij vertelt, hoe meer ik ervan overtuigd raak, dat jij hulp nodig hebt.
Omdat jouw gedrag ziekelijk is. Geen enkele meid zit op zo'n freak te wachten. Nogmaals: wen aan het idee dat het niets wordt en als je dat niet lukt, dan zoek je maar hulp.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?
Ze wil je niet leren kennen omdat je je al van je slechtste kant hebt laten zien. Als ze een poging zou doen en het zou uitgaan, zou je weer zo doen, dat weet ze en daarom kiest ze sowieso eieren voor haar geld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?
Dat is niet waar? Toen ze regelmatig bij ons kwam heb ik haar altijd geobserveerd. Heb gekeken naar haar gedrag dus ik ken haar wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe kan je van haar houden als je haar amper kent?
Je bent verliefd op jouw beeld van haar, niet op haar
Dit. Ookal verbeter je jezelf nog zo erg qua looks en dit dat alles, niemand wil een freak. Dringt dat niet tot je door? Zoek dan hulp.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Omdat jouw gedrag ziekelijk is. Geen enkele meid zit op zo'n freak te wachten. Nogmaals: wen aan het idee dat het niets wordt en als je dat niet lukt, dan zoek je maar hulp.
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze wil je niet leren kennen omdat je je al van je slechtste kant hebt laten zien. Als ze een poging zou doen en het zou uitgaan, zou je weer zo doen, dat weet ze en daarom kiest ze sowieso eieren voor haar geld.
Oh en bovendien: Ze wil je niet!
Nee, je kent jouw beeld van haar man, je hebt haar amper gesproken dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is niet waar? Toen ze regelmatig bij ons kwam heb ik haar altijd geobserveerd. Heb gekeken naar haar gedrag dus ik ken haar wel.
Zie. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef haShem het volgende:
[..]
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.
Maar na enkele maanden flink achter haar aan jagen ging ze toch met hem in zee.
Ze zijn nu al jaren gelukkig getrouwd en hebben 9 kinderen.
Ik bedoel maar..
dat zijn hele andere culturen, dat is daar normaal gewoon
Je moet dat niet zo zwart / wit zien. Het is niet omdat iemand jou niet wil leren kennen, dat er ook per se iets mis met je is. Bovendien heb je precies een kleine kortsluiting gemaakt waardoor je heel eng overkomt. Zij zal dus ook nooit je echte ik zien, maar steeds dat enge beeld hebben. Daarom, voor er meer problemen komen, neem het niet zo persoonlijk en laat het zo snel mogelijk rusten? Je gaat anders een hoop problemen krijgen. Ik voorspel de volgende problemen in nabije toekomst indien je zo doorgaat: mentale, juridische, familiale ( nl. haar broers die jou komen neerslaan...)quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Infiltreer in een Turks forum oid, en dan moet je daar vragen hoe je die mooie dames van ze kunt versieren, lijkt me toch de beste optie voor jequote:
Dan blijf je lekker doorgaan, tot je die vriend achter je aan krijgt, hij je in elkaar slaat en je depressief raakt.quote:
Ben jij een troll oid?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef haShem het volgende:
[..]
Infiltreer in een Turks forum oid, en dan moet je daar vragen hoe je die mooie dames van ze kunt versieren, lijkt me toch de beste optie voor je
Ik heb haar wel eens gesproken. Ik heb aan haar gevraagd toen ze bij ons at of ze thuis ook wel is aardappelen enz eet. Zo is er een keer een gesprek ontstaan dus..quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, je kent jouw beeld van haar man, je hebt haar amper gesproken dus.
Het dringt niet echt tot je door he?
Maar serieus: denk je echt dat ze me nooit op een andere manier KAN leren kennen? Als ze zich er naar toe zet? Nu heeft ze een beeld over mij, maar dat kan anders . .quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je moet dat niet zo zwart / wit zien. Het is niet omdat iemand jou niet wil leren kennen, dat er ook per se iets mis met je is. Bovendien heb je precies een kleine kortsluiting gemaakt waardoor je heel eng overkomt. Zij zal dus ook nooit je echte ik zien, maar steeds dat enge beeld hebben. Daarom, voor er meer problemen komen, neem het niet zo persoonlijk en laat het zo snel mogelijk rusten? Je gaat anders een hoop problemen krijgen. Ik voorspel de volgende problemen in nabije toekomst indien je zo doorgaat: mentale, juridische, familiale ( nl. haar broers die jou komen neerslaan...)
Zeg ik dit ergens? Lees je eens in man. Hij vraagt serieus om hulp en wil niets horen van een nooit a.s gebeuren nu, ga hem dan niet op zijn nek hijgen dat het niets wordt, ga hem tips geven gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben jij een troll oid?
Alle turkse vrouwens zijn hetzefde natuurlijk.....
Een keer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens gesproken. Ik heb aan haar gevraagd toen ze bij ons at of ze thuis ook wel is aardappelen enz eet. Zo is er een keer een gesprek ontstaan dus..
Nooit. Zowaar ik Marie heet. Werkelijk, ik meen het. Vraag het de andere vrouwen in dit topic. Ze gaan het je allemaal zeggen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar serieus: denk je echt dat ze me nooit op een andere manier KAN leren kennen? Als ze zich er naar toe zet? Nu heeft ze een beeld over mij, maar dat kan anders . .
Kijk hier kan ik iets meequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf een echte stalker! Maar alle gekheid op een stokje, je hebt haar waarschijnlijk in al je fantasieën tot iets gemaakt wat ze sowieso niet is, en totdat je dit inziet zal de gedachte dat de hemel op aarde is als je met haar samen bent niet verdwijnen.
De vraag is alleen, hoe geraak je eruit?
Zeg, die van mij niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik iets mee![]()
Goede reactie
Jawel, maar toen had ik al op invoeren gekliktquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeg, die van mij niet goed genoeg?
Dank je, de aandachtshoer in mij is gelukkig nu...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:19 schreef Maisnon het volgende:
ik sta een gedeelte van mijn props af aan Marie30
Dan is 't goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jawel, maar toen had ik al op invoeren geklikt
Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf een echte stalker! Maar alle gekheid op een stokje, je hebt haar waarschijnlijk in al je fantasieën tot iets gemaakt wat ze sowieso niet is, en totdat je dit inziet zal de gedachte dat de hemel op aarde is als je met haar samen bent niet verdwijnen.
De vraag is alleen, hoe geraak je eruit?
Bedankt dat je er serieus op in gaat en me serieuze tips geeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zou haar een tijdje met rust laten, met andere meisjes aanpappen, laat eerst maar eens zien dat je je ook normaal kunt gedragen.
Okay, je bent verliefd, heel erg verliefd. Kan gebeuren, moet kunnen. Maar dan ga je je dus zo gedragen. Maar je snapt niet dat dat intimiderend is voor de persoon waar jij verliefd op bent? Met als gevolg dat ze niets van je wil weten? Dringt dat echt niet tot je door?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !
Ik flapte het er ook zomaar uit voor ik er erg in had en toen had ik ook al op invoeren geklikt.quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef haShem het volgende:
[..]
Zeg ik dit ergens? Lees je eens in man. Hij vraagt serieus om hulp en wil niets horen van een nooit a.s gebeuren nu, ga hem dan niet op zijn nek hijgen dat het niets wordt, ga hem tips geven gewoon.
Trouwens ik denk niet dat Ts een engerd is, hij is gewoon smoorverliefd, zelfs in het stenen tijdperk kwam dat voor en dan sloeg men de vrouw met een knots en sleepte haar mee zijn hol in dus wat is het probleem nu.
Lijkt dat je echt slim om ij haar langs te gaan? Ik denk dat dat de zaak alleen maar verslechterd eerlijk gezegd.......quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !
Het is je vergeven, wat een liefde in dit topic ineensquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik flapte het er ook zomaar uit voor ik er erg in had en toen had ik ook al op invoeren geklikt.![]()
En Maisnon had dan ook wel een hele goede reactie.
Ik ben daar zelfs zeker van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lijkt dat je echt slim om ij haar langs te gaan? Ik denk dat dat de zaak alleen maar verslechterd eerlijk gezegd.......
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En je snapt niet dat dat intimiderend is voor de persoon waar jij verliefd op bent? Met als gevolg dat ze niets van je wil weten? Dringt dat echt niet tot je door?
Maar jij gaat haar dus opzoeken..quote:
Ze heeft genoeg van jouw persoonlijkheid gezien om het voor haar duidelijk te maken dat ze je niks vind. Anders had ze wel normaal gereageerd op die smsjes in het begin manquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !
Jij hebt geen recht om te eisen dat ze 'jou leert kennen'. Je bezorgt jezelf en haar enorm veel pijn als je ermee doorgaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !
Tja weet je, ik twijfel. Als hij geen troll is dan zou hij toch wel erg jong moeten zijn om in dit naieve denkpatroon te passen. Maar hij schrijft dan weer in volzinnen, de leeftijd die ik voor ogen heb doet dat bijna niet... Dus ik vrees dat de schaal toch zwaarder naar troll doorweegt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg van jouw persoonlijkheid gezien om het voor haar duidelijk te maken dat ze je niks vind. Anders had ze wel normaal gereageerd op die smsjes in het begin man
Eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
TS is straks een depressieve verliefde puber met een contact- en omgevingsverbod opgelegd door Justitie. Way to go, broeder. Laat haar met rust en besef je dat jouw verliefdheid je het niet het recht geeft haar de stuipen op het lijf te jagen met dit gedrag van je.
Het is de manier waarop je haar ziet en waarop je haar benadert. Dat maakt haar bang. Daarom wil ze niets van je weten. En het is eigenlijk al te laat om zo'n indruk 'uit te wissen'.
Oja, pics van TS en het meisje in kwestie alsjeblieft. Misschien kunnen we dan beter advies geven?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.
Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijktquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.
Ze heeft nu wel een vriend (tenzij dat is om ts weg te houden) dus die kans lijkt me kleinquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef haShem het volgende:
[..]
Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijkt
Behalve voor TS danquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het is je vergeven, wat een liefde in dit topic ineens
Inderdaad, ook de dogmatische manier waarop hij zijn freakgedrag goedpraat. En deze post.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tja weet je, ik twijfel. Als hij geen troll is dan zou hij toch wel erg jong moeten zijn om in dit naieve denkpatroon te passen. Maar hij schrijft dan weer in volzinnen, de leeftijd die ik voor ogen heb doet dat bijna niet... Dus ik vrees dat de schaal toch zwaarder naar troll doorweegt...
Het kan toch niet dat ze weigert hem te leren kennen!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een vriend (tenzij dat is om ts weg te houden) dus die kans lijkt me klein
Tevens Ts: Waar haal je het lef vandaan om haar lastig te vallen terwijl ze misschien wel smoorverliefd is op haar huidige vriend
Aan een Iranees.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef haShem het volgende:
[..]
Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijkt
Ja dit was precies wat TS nodig hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef haShem het volgende:
[..]
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.
Maar na enkele maanden flink achter haar aan jagen ging ze toch met hem in zee.
Ze zijn nu al jaren gelukkig getrouwd en hebben 9 kinderen.
Ik bedoel maar..
dat zijn hele andere culturen, dat is daar normaal gewoon
snap ik, maar van jezelf?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is dat met troll enz. Maar ik ga geen foto's van haar plaatsen, sorry. Bedankt HaShem
Sorry dat kan inderdaad niet hier zeg, in dit land waar je zelf mag bepalen wie je leert kennenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het kan toch niet dat ze weigert hem te leren kennen!!!!Lezen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dit was precies wat TS nodig had
Nee dan komen er nog meer lullige reacties, aangezien die nu al binnenstromen. Dit is echt serieus en ik vind het jammer dat mensen altijd op zo'n rot manier reageren.quote:
Een troll lokt door bewust sterke en overdreven verhalen, bewust sterke en overdreven reacties uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is dat met troll enz. Maar ik ga geen foto's van haar plaatsen, sorry. Bedankt HaShem
Inderdaad! En eigenlijk was het feit dat hij zei dat zijn zusje hem een autist noemde wel de grootste troll-tip hé. Hij schreef er nog net niet achter: omdat ik op Fok zit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de dogmatische manier waarop hij zijn freakgedrag goedpraat. En deze post.
Maar goed, al is TS een troll, zulke mensen bestaan wel en dat is al eng genoeg.
Schrijf hier wat je voor haar voelt en stuur haar deze linkquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee dan komen er nog meer lullige reacties, aangezien die nu al binnenstromen. Dit is echt serieus en ik vind het jammer dat mensen altijd op zo'n rot manier reageren.
En wat is daar het doel van dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een troll lokt door bewust sterke en overdreven verhalen, bewust sterke en overdreven reacties uit.
mocht je je niet hierin te herkennen raad ik je aan hulp te zoeken.
Jezelf vermaken, jezus ben jij wereldvreemd ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En wat is daar het doel van dan?
Neen, hij is een troll.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jezelf vermaken, jezus ben jij wereldvreemd ofzo?
Hier een brilletje, je met het wel van de troll zijn hoofd nemen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sorry dat kan inderdaad niet hier zeg, in dit land waar je zelf mag bepalen wie je leert kennen
Sorry ik zal, speciaal voor jou, beter lezen
Waarom nu ineens zo he? Wil je me niet leren kennen ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hier een brilletje, je met het wel van de troll zijn hoofd nemen...![]()
[ afbeelding ]
Een wereldvreemde troll die een Iraniër zijn Turkse vriendin stalkt. Op Fok kom je ook echt iedereen tegen hé.quote:
Ik heb nog nooit van trol gehoord hoor. Ja als vreemde wezentjes in tekenfilms, maar dat dat een betekenis heeft, wist ik niet. Maar als ik mijzelf wil vermaken met een verhaaltje, ga ik wel naar de bibliotheekquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jezelf vermaken, jezus ben jij wereldvreemd ofzo?
Ik ook niet. Wél dat hij hulp moet gaan zoeken want zijn gedrag komt stalkerig over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef haShem het volgende:
Ik denk niet dat de topicstarter een troll is
Ik vind jou engquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom nu ineens zo he? Wil je me niet leren kennen ofzo?![]()
Wat is je nummer dan ga ik je de hele dag smsen
Er is in dit geval maar 1 tip:quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van trol gehoord hoor. Ja als vreemde wezentjes in tekenfilms, maar dat dat een betekenis heeft, wist ik niet. Maar als ik mijzelf wil vermaken met een verhaaltje, ga ik wel naar de bibliotheekIk wil gewoon tips, maar bedankt allemaal voor de reacties.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind jou eng![]()
Hahahahahahahaha
We gaan het zo weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wél dat hij hulp moet gaan zoeken want zijn gedrag komt stalkerig over.
Jammer dat je zo kinderachtig moet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind jou eng![]()
Hahahahahahahaha
Ben 2 weken geleden 20 gewordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
We gaan het zo weten.
TS, hoe oud ben je?
Sorry, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kinderachtig moet doen
Dat kwam van mijn kantquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kinderachtig moet doen
Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben 2 weken geleden 20 geworden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.
Tja lees al mijn previous posts, ik zeg zowat hetzelfde. Ik ben het met je eens dus maar TS wil niet horen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.
Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.
Wat houdt volgens jou iemand stalken dan WEL in? Definieer dat eens?
Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Nee, het is niet wat je wil horen. Maar denk erover na.
Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.
Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.
Wat houdt volgens jou iemand stalken dan WEL in? Definieer dat eens?
Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Nee, het is niet wat je wil horen. Maar denk erover na.
Denk niet dat de politie er wat aan doet, iets strafbaars doe ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh, je weet dat als je die meid op blijft zoeken dat je wel eens opgepakt zou kunnen worden he?
zit je in een celletje
of in een ziekenhuis door die vriend of haar familie
ik denk ik zeg het ff
Nee stalken is iemand lastig vallen, wat jij dus doet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.
Of je bent een troll...of gewoon een ontzettende drol.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk niet dat de politie er wat aan doet, iets strafbaars doe ik niet namelijk.
Vooral zo blijven denken, dan heb je binnekort een contactverbod en een straatverbod. Daar hou je je vast niet aan,en dus krijg je straf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik gaf haar een kus óp haar hand. Sexuele intimidatie? Dat gaat wel erg ver, het is niet dat ik haar heb aangerand. Het is maar een kusje op haar hand. Ik maak haar ''bang'' volgens jullie, omdat ik haar wil.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:50 schreef Jeem het volgende:
haar een handkus geven is een vorm van seksuele intimidatie he
en als je haar echt zo leuk vindt
waarom maak je haar dan bang?
ook al is het niet je intentie
Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:51 schreef haShem het volgende:
Ts, het kunnen je hormonen zijn.
je kunt haar minder gaan zien, zodat je van haar verlost gaat worden
Praat er eens over met je ouders, en je zusje, zij is toch de vriendin van dat meisje.
Ga eens uit, misschien kom je andere leuke meiden tegen die meer de moeite waard zijn.
Er zitten meer vissen in de vijver nml
Hopelijk is ze eerlijk in haar opmerkingen naar jou toe.
Ow.. maar ik doe niks strafbaars en er is geen bewijs want de smsjes zijn weg neem ik aan en haar hyves is verwijderd.. dus wat kunnen ze doen haha :pquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.
Ik werk op een advocatenbureau.![]()
De goede reden: Ze heeft een vriend en je valt haar lastig jezus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.
Ik zou niet naar haar huis gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.
Sorry, ik denk dat iedereen het te druk heeft met TS en zijn psychose.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Vent
Laat haar zitten. Waarom praat je trouwens om 4 uur snachts op fok hierover. Ben je écht geen troll?
Als ik jou was zou ik er maar mee nokken!
Ze vindt je niet leuk, zoek een andere chick en pak t anders aan.
Waarom reageert niemand op mijn posts?
Nee. Lullig dat je dat vraagt. Ik doe de opleiding management, recht en economie. Zit in het 3e jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:55 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ts heb jij aangepast onderwijs gehad, wat voorn opleiding doe je?
Vast, vast....quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee. Lullig dat je dat vraagt. Ik doe de opleiding management, recht en economie. Zit in het 3e jaar
Dat kan niet, als je de persoon niet van binnen kent..quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe zou ze je kunnen overtuigen dat ze geen interesse in je heeft?
Dat heb je wel eens, zonder dat je mensen kent al weten dat je niet samen een leven wil delen.
Geen lullige vraag, het had ons wat inzicht kunnen verschaffen. Ik zou gevraagd hebben: in welke instelling zit je?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee. Lullig dat je dat vraagt. Ik doe de opleiding management, recht en economie. Zit in het 3e jaar
Tja, het is toch echt waar meid. Is dat zo'n prestatie dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vast, vast....En dan toch zo labiel zijn.....
Ik hoop dat ze die smsjes nog heeft
Zeg, als jij hier alleen maar bent om mensen te kleineren, klik dan op het kruisje of ga reageren op een andere topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen lullige vraag, het had ons wat inzicht kunnen verschaffen. Ik zou gevraagd hebben: in welke instelling zit je?
Waaruit kun jij concluderen dat het lullig is. Jij doet lullig tegen dat meisje, denk daar over na man. Zo naief als wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En dat maakt je dus een stalker. Je zegt hier dat wat ze ook doet, je niet accepteert dat ze je niet moet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je de persoon niet van binnen kent..
Oh dat stalkgedrag is niet hoe jij van binnen bent? Wat schandalig dat ze zo doet danquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je de persoon niet van binnen kent..
Als je zo'n vertekend wereldbeeld hebt als jij vind ik dat persoonlijk best een prestatie ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, het is toch echt waar meid. Is dat zo'n prestatie dan?
Stalking is zeker strafbaar. In BE staat daar zelfs vier jaar cel op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ow.. maar ik doe niks strafbaars en er is geen bewijs want de smsjes zijn weg neem ik aan en haar hyves is verwijderd.. dus wat kunnen ze doen haha :p
door dat te doen geef je je zus gelijk en geef ik je zus ook gelijk en iedereen hierquote:Haar laten gaan doe ik zeker niet.
Ik hoop zo dat dat gebeurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Stalking is zeker strafbaar. In BE staat daar zelfs vier jaar cel op.
Kan goed zijn dat ze bij elke stap die jij doet een melding maakt bij de politie. En wanneer dat bundeltje meldingen dik genoeg is - pats boem - een hele dikke strafklacht. En dan mag jij het gaan uitleggen...
Weet die Iraniër meteen ook waar je woont, je naam staat namelijk in zo"n proces verbaal en zij krijgen daar een kopie van.
Kappen dus halve gare.
Ik stalk niet. Hou maar op hierover, ik vroeg om tips, niet om mensen die mij gaan kleineren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh dat stalkgedrag is niet hoe jij van binnen bent? Wat schandalig dat ze zo doet dan
[..]
Als je zo'n vertekend wereldbeeld hebt als jij vind ik dat persoonlijk best een prestatie ja.
Niemand kleineert je. Jij maakt iemand het leven zuur, bewust of onbewust. En je wil dat gewoon niet inzien. Tot daar aan toe, maar we gaan je zeker geen tips geven om het dat meisje nog zwaarder te maken... Ik alleszins al niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik stalk niet. Hou maar op hierover, ik vroeg om tips, niet om mensen die mij gaan kleineren.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:58 schreef juxtaposition het volgende:
Ik typ dit allemaal op m'n mobiel dus ik kan niet kopieren en plakken, maar kan iemand even voor TS de definitie van stalken opzoeken en hier plaatsen?
Iemand iets aandoen is ook psychisch iets aandoen namelijk TS. Het meisje geeft het zelf aan dat je dat doet, waarom ga je ermee door tegen beter weten in? Dat is echt niet aantrekkelijk ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Tip: Als je zoveel van haar houdt laat haar dan met rust, ze wil je niet en het wordt nooit wat tussen jullie.
Je stalkt niet? Geef jouw definitie van stalken dan aub?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik stalk niet. Hou maar op hierover, ik vroeg om tips, niet om mensen die mij gaan kleineren.
Ik wel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niemand kleineert je. Jij maakt iemand het leven zuur, bewust of onbewust. En je wil dat gewoon niet inzien. Tot daar aan toe, maar we gaan je zeker geen tips geven om het dat meisje nog zwaarder te maken... Ik alleszins al niet.
Dit is wel een van de beste reactiesquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Tip: Als je zoveel van haar houdt laat haar dan met rust, ze wil je niet en het wordt nooit wat tussen jullie.
Nee ik kan ook niet slapen. Mijn vrienden nemen het niet echt serieus, ze maken er grapjes over. Mijn beste vriend heeft wel eens tegen me gezegd dat ik haar nooit kan krijgen, maar of het een grap was weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik kan niet slapen. Jij Ts?
Ik typ ook kut . Zit ook op mijn ipod.
Heb je geen vrienden waarmee je kunt praaten?
Xxxx
Nou, dat kan ik niet. Haar vriend staat bekend als een vechter, agressief en alles, standaard allochtoon, ik weet niet of ze wel zo gelukkig met hem is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit is wel een van de beste reacties
Als je echt echt van iemand houd kan je je er bij neer leggen dat ze met iemand anders gelukkig is.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe je chloroform mengt en het best kan zorgen dat ze niet naar de politie gaat als je met haar klaar bent?
Ik denk dat hij een grapje maakte hoor, het is immers duidelijk dat ja haar wel kan krijgen tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet slapen. Mijn vrienden nemen het niet echt serieus, ze maken er grapjes over. Mijn beste vriend heeft wel eens tegen me gezegd dat ik haar nooit kan krijgen, maar of het een grap was weet ik niet.
Stalken vind ik iemand echt heel erg lastig vallen; aan iemand zitten; enzovoort. Dit is geen stalken, ik heb er geen erge bedoelingen bij namelijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je stalkt niet? Geef jouw definitie van stalken dan aub?
Wat voor tips had je verwacht als je even in jezelf nadenkt? Hoe je chloroform mengt en het best kan zorgen dat ze niet naar de politie gaat als je met haar klaar bent?
Touw en plakband niet vergeten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een grapje maakte hoor, het is immers duidelijk dat ja haar wel kan krijgen toch
Dat daar een honkbalknuppel of chloroform voor nodig gaat zijn vergeten we even.
Als ze dat niet zou zijn zou ze niet met hem zijn begonnen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik niet. Haar vriend staat bekend als een vechter, agressief en alles, standaard allochtoon, ik weet niet of ze wel zo gelukkig met hem is.
Je moet even een retourtje psychiater doen denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet slapen. Mijn vrienden nemen het niet echt serieus, ze maken er grapjes over. Mijn beste vriend heeft wel eens tegen me gezegd dat ik haar nooit kan krijgen, maar of het een grap was weet ik niet.
TS heeft zijn definitie al gegeven, namelijk 'iemand echt iets aandoen'quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je stalkt niet? Geef jouw definitie van stalken dan aub?
Wat voor tips had je verwacht als je even in jezelf nadenkt? Hoe je chloroform mengt en het best kan zorgen dat ze niet naar de politie gaat als je met haar klaar bent?
Wel ducttape he, dat is het stevigstquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Touw en plakband niet vergeten...
Tegen haar zin dwingen tot een relatie zijn geen erge bedoelingen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Stalken vind ik iemand echt heel erg lastig vallen; aan iemand zitten; enzovoort. Dit is geen stalken, ik heb er geen erge bedoelingen bij namelijk!
Dat is omdat jij aan de andere kant van het verhaal staat. Geloof me, voor dat meisje is dit echt heel eng hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Stalken vind ik iemand echt heel erg lastig vallen; aan iemand zitten; enzovoort. Dit is geen stalken, ik heb er geen erge bedoelingen bij namelijk!
Ah sorry over heen gelezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
TS heeft zijn definitie al gegeven, namelijk 'iemand echt iets aandoen'
Daarom vroeg ik of iemand even een definitie van internet kon plukken, zodat hij kan zien dat zijn gedrag overeenkomt met de definitie.
Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is omdat jij aan de andere kant van het verhaal staat. Geloof me, voor dat meisje is dit echt heel eng hoor.
stalkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
TS heeft zijn definitie al gegeven, namelijk 'iemand echt iets aandoen'
Daarom vroeg ik of iemand even een definitie van internet kon plukken, zodat hij kan zien dat zijn gedrag overeenkomt met de definitie.
Nee maar ik wil gewoon een goede reden weten waarom ze mij niet wilt leren kennen. Je kan toch niet iemand afwijzen als je degene niet kent..quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegen haar zin dwingen tot een relatie zijn geen erge bedoelingen?
Ze zei toch nee?
Terwijl jullie beiden bij bewustzijn zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Wat steel je mn definitiequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
stalken
Uitspraak: stlk(n) (stalkte, heeft gestalkt) Werkwoord (iemand) op allerlei manieren hinderlijk achtervolgen en ernstig lastig vallen `Hij stalkte haar nadat ze de verkering had uitgemaakt.` '
http://www.encyclo.nl/begrip/stalken
Ha-ha.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Terwijl jullie beiden bij bewustzijn zijn?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Toen mijn ma werd gestalkt , ging ik even langs hem met mijn broer en vriendelijk gevraagt of ie er mee stopt.
Dat gaat binnekort bij jou ook gebeuren.
Maar dat vriendelijk is relatief hè
Ik zeg het nog een keer:quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar ik wil gewoon een goede reden weten waarom ze mij niet wilt leren kennen. Je kan toch niet iemand afwijzen als je degene niet kent..
Ik snap het wel en het is natuurlijk super vervelend zo'n enrome liefde die niet beantwoord wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TSquote:
Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog...quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.
Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.
Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TS
Lees dit nog even TS. Staat goed samengevat wat je verkeerd doet in je veroverpogingen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.
Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.
Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Daarom... Bovendien staat in de OP al dat ze erover denkt om naar de politie te gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...
Het zwakke geslacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees een vent en leer ermee omgaan man!
Ik heb gekotst van t lachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog...
Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heeft ie al langquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh gaat met die mentaliteit zo erg in de problemen komen he haha
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?
Nog een keer:quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar ja
Wiki:quote:
Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nog een keer:
Je bent verliefd op jouw beeld van haar. Niet op haar, aangezien je haar amper kent, en dan nog alleen van jouw kant, hoe jij haar hebt geobserveerd.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:
Hier is een gepaste oplossing voor. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt.
Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!
Ik natuurlijk blij daarmee, vooral omdat we nu door konden gaan.
Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.
Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies
Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
Misschien daarom dat je gevoel zo sterk is en je het nog niet kan relativeren / plaatsen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar ja
Jij vind ze niet eng, zij duidelijk wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Dat zegt inderdaad genoeg, ze wil je echt echt echt niet.quote:Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:
Hier is een gepaste oplossing voor. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt.
Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!
Ik natuurlijk blij daarmee, vooral omdat we nu door konden gaan.
Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.
Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies
Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
Slaapwel. En je weet het kappen met die onzin want anders binnenkort ook in jouw buurt TS:quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga slapen als het me lukt!
Dan moet je haar sowieso nu met rust laten, dan is er misschien nog een minieme kans dat er in de toekomst (ik zou niet uitgaan van zeer binnenkort) een normaal contact kan zijn tussen jullie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.
Voor mij hetzelfde en slaapwel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:24 schreef juxtaposition het volgende:
Hopelijk dringen onze reacties toch een beetje door tot TS en houdt hij op met zijn contact met haar.
Ik ga overigens ook naar bed. Ben benieuwd naar de afloop van dit topic.
Overigens nog nooit zo serieus gereageerd op een topic na drie uur 's nachts
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:37 schreef Jeem het volgende:
KRULLEBOLLETJE heeft zich speciaal voor jou hier geregistreerd iwannabehigh
ik zou het bij haar proberen als ik jou was
:-D
Te laat al vrees ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:39 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Voor je weer rare fratsen uit gaat halen.
Het was sarcastisch.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.
Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.
Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.
Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.
Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!
Ps: We zijn allebei 20.
Huh wat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Te laat al vrees ik![]()
Wat stond er eigenlijk ongeveer?
Jouw probleem lijkt hem erin te zitten, dat je niet goed naar de emoties van anderen kan kijken. Je zegt heel stellig dat jouw acties niet eng zijn. En ik wil best geloven dat jouw intenties goed zijn, maar je moet proberen vanuit haar standpunt naar jouw acties te kijken. Stel je voor dat iemand die jij haat, of die jij eng vindt maar contact blijft zoeken. Dat is op zijn minst erg onaangenaam te noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :pquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat er stond bij die krentenbolletje als reactie, die dus weggehaald is
Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:43 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :p
Ik neem nog een pepermuntje
De ham vraag blijft: wie weet wél wat daar stond !quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou weten
AH okequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:46 schreef juxtaposition het volgende:
Check m'n vorige post, was exact wat in krullenbolletjes post stond.
Speciaal voor boerenkool-met-jus. Dit was wat krullenbolletje postte.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef juxtaposition het volgende:
Jaaa het is gelukt op m'n telefoon te kopieren en plakken.
De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
Bron: wiki
Herken je je niet hierin TS?
GAST! Ze snapt dat je haar leuk vind en dat je voor haar wilt gaan, zij niet voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ga nu echt slapen. Ik heb voor mezelf beslist: ik ga binnenkort bij haar langs, ik laat nog 1 keer zien dat ik haar echt leuk vindt en dat ik voor haar wil gaan. Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is. Als ze mij dan echt niet wilt, is dat jammer, maar haar laten gaan kan ik op dit moment echt nog niet, ze gaat niet zomaar uit mijn hoofd, dus de consequenties die komen, zijn allemaal voor mezelf. Slaap lekker.
Ik ga bijna de hele tijd serieus op je in, alleen is het niet wat jij wilt horen dus schuif je het af als onzin. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ps: bedankt voor de mensen die hier SERIEUS op in gingen.
Geen dank. Ik snap hoe je je in deze situatie kan voelen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Da's de instelling: gewoon ontkennen van het probleem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet.
En wat een goede reden is bepaal jijzelf zeker? Wat als ze je geen reden geeft, maar slechts gillend de deur dicht gooit? Dan heeft ze het nog niet begrepen zeker, hoeveel jij om haar geeft?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is.
Dit moet toch haast wel gewoon nep zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bijna iedereen ging er serieus op in, jij noemt het echter pas serieus wanneer iemand zegt wat JIJ wilt horen... Jij wilt alleen horen dat alles goedkomt, dat ze je na jou 'romantische' actie vast leuk gaat vinden. De waarheid dat het gewoon eng begint te worden wat je doet, zie je als een troll. Ik ben geen groot voorstander van iedereen altijd maar naar de psyciater willen sturen maar jij hebt het misschien gewoon nodig....quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
ophouden met dat stalken van je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Laten wij het hopen, misschien stopt hij dan met het stalken. Aangezien woorden hem schijnbaar niet bereiken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
Ja straks gaat ie ons nog stalken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neevoor je eigen bestwil!!!!!!!
Het is beter zo, geloof me.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
Vertelquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is beter zo, geloof me.
Weetje wat ik me af vraag?![]()
Waar TS nu is. En wat hij nu aan het doen is, ik hoop zo dat hij niet naar het huis van dat meisje is gegaan.quote:
Ik denk het niet.. TS is dwars, heel dwarsquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef mjb44 het volgende:
Ik denk dat TS nu hij dit leest gewoon profesionele hulp is gaan zoeken. Ik hoop het voor hem en dat meisje. En boeren-kool-met jus heeft zo weinig geslapen omdat het zo hard vriest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |