abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90524016
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Ps: We zijn allebei 20.
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:37:49 #2
35723 crew  GGMM
pi_90524093
Je komt best wel over als een stalker.

//edit: helemaal gelezen nu, ik zou een hobby gaan zoeken, gaat behoorlijk de verkeerde kant op met je.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90524103
Heb je al eens op haar gerukt?
Misschien lucht dat wat op :P
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_90524149
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef haShem het volgende:
Heb je al eens op haar gerukt?
Misschien lucht dat wat op :P
Dit is serieus bedoeld.
pi_90524174
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef GGMM het volgende:

//edit: helemaal gelezen nu, ik zou een hobby gaan zoeken, gaat behoorlijk de verkeerde kant op met je.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_90524176
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef GGMM het volgende:

Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:41:41 #7
35723 crew  GGMM
pi_90524189
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
Ik ben ook heel serieus. Zoek hulp, idioot.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90524219
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben ook heel serieus. Zoek hulp, idioot.
Waarom meteen schelden? Nog nooit verliefd geweest? Ik snap niet waarom je zo'n oordeel over mij trekt terwijl je me niet kent..
pi_90524230
Ik was overigens ook bloedserieus
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:44:11 #10
35723 crew  GGMM
pi_90524242
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom meteen schelden? Nog nooit verliefd geweest? Ik snap niet waarom je zo'n oordeel over mij trekt terwijl je me niet kent..
Op basis van je OP heb ik voldoende informatie om je een idioot te vinden. Ik ben wel eens verliefd geweest, als ik afgewezen wordt ga ik meestal gewoon verder met m'n leven.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90524277
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op basis van je OP heb ik voldoende informatie om je een idioot te vinden. Ik ben wel eens verliefd geweest, als ik afgewezen wordt ga ik meestal gewoon verder met m'n leven.
Nu kan het zijn dat the girl inderdaad enorm de moeite waard is...
stel dat...

Ik denk dat je haar enorm moet gaan negeren
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:46:52 #12
35723 crew  GGMM
pi_90524302
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:45 schreef haShem het volgende:

[..]

Nu kan het zijn dat the girl inderdaad enorm de moeite waard is...
stel dat...

Ik denk dat je haar enorm moet gaan negeren
TS is stabiel genoeg om dit zeker een dag of 2 vol te houden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:47:17 #13
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90524310
TS is geobsedeerd door een meisje dat hij amper kent en uiteindelijk zal dit tot psychiatrisch onderzoek gaan leiden. Probeer nog eens serieus om de afwijzing te accepteren en anders raad ik je aan om eens hulp te zoeken, voor het echt uit de hand gaat lopen.
pi_90524313
Ga op zoek naar een ander en probeer het over een jaar nog een keer.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 02:48:31 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524336
Sorry TS, maar zoals ik het lees... als vrouw zijnde...dit krijg je niet meer goed gemaakt. :N Eens een vrouw bang van je is geweest... neen dat komt niet goed.

Voor je eigen gezondheid, probeer haar te vergeten. Die zoek een hobby was nog niet zo'n slechte suggestie. Je moet echt dingen zoeken om je bezig te houden zodat je van haar afgeleid bent.

Succes
Are you fokking to me?
pi_90524351
bel het spirituele licht
http://www.hetspirituelelicht.nl/
pi_90524352
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:47 schreef Frenetiek het volgende:
TS is geobsedeerd door een meisje dat hij amper kent en uiteindelijk zal dit tot psychiatrisch onderzoek gaan leiden. Probeer nog eens serieus om de afwijzing te accepteren en anders raad ik je aan om eens hulp te zoeken, voor het echt uit de hand gaat lopen.
Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.
pi_90524388
Wat vind je van dit idee?
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:51:10 #19
329500 Frenetiek
pi_90524393
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.
Het feit dat je er al blind van uit gaat dat je haar wel krijgt, duidt al op een stoornis in jouw denken. Wat als iedereen zo handelde?

Nogmaals: jouw obsessie neemt zieke vormen aan en het is goed mogelijk dat dit uit de hand gaat lopen. Zoek dus hulp.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:51:16 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90524395
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Verkeerde vraag... Je kan beter leren hoe je haar kunt vergeten. Want met je stalk-acties heb je het bij haar wel verpest.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 02:51:25 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524398
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zelfs God Allah kan je niet meer helpen in dit geval jongen...
Are you fokking to me?
pi_90524403
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Sorry TS, maar zoals ik het lees... als vrouw zijnde...dit krijg je niet meer goed gemaakt. :N Eens een vrouw bang van je is geweest... neen dat komt niet goed.

Voor je eigen gezondheid, probeer haar te vergeten. Die zoek een hobby was nog niet zo'n slechte suggestie. Je moet echt dingen zoeken om je bezig te houden zodat je van haar afgeleid bent.

Succes
Bedankt. Ik heb al dingen geprobeerd om haar te vergeten maar ze komt altijd weer terug in mijn hoofd helaas.
pi_90524410
Je komt over als een ontzettende freak. Laat haar met rust. Na zo'n verleden en zulke pogingen om met haar in gesprek te raken is alle kans op een relatie verkeken.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 02:53:08 #24
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524443
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt. Ik heb al dingen geprobeerd om haar te vergeten maar ze komt altijd weer terug in mijn hoofd helaas.
Toch moet je doorzetten. Geloof mij dit kan niet meer goed komen. Ik zie zelfs niet 1 procent kans... Snap je? Je moet je nu concentreren op wat anders...Daar moet je echt werk van maken.
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:53:37 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90524454
TS, je bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.
2000 light years from home
pi_90524476
Ts wat zegt je zusje ervan?
pi_90524514
Eng verhaal. Ik zou hulp zoeken als ik jou was.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_90524534
tvp voor morgen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:59:16 #29
329500 Frenetiek
pi_90524547
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:58 schreef Panzermaus het volgende:
tvp voor morgen.
Verstandig dat je deze thriller niet net voor het slapen leest.
pi_90524579
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Toch moet je doorzetten. Geloof mij dit kan niet meer goed komen. Ik zie zelfs niet 1 procent kans... Snap je? Je moet je nu concentreren op wat anders...Daar moet je echt werk van maken.
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:01:46 #31
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524597
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper? Je zag haar en was verliefd?
pi_90524598
TS, je bent intimiderend, niet wat ze zoekt, geen uitdaging voor haar en je jaagt haar gewoon de stuipen op het lijf. Je mist game.
pi_90524608
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:54 schreef haShem het volgende:
Ts wat zegt je zusje ervan?
Die is heel boos op me, volgens haar heb ik hun vriendschap een beetje verpest omdat ze nooit meer bij ons thuis komt. Volgens haar ben ik autistisch, zegt ze altijd, en moet ik hulp zoeken, maar dat is overdreven zoals ik al zei
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:03:09 #34
329500 Frenetiek
pi_90524612
quote:

[..]

Je hebt het zelf niet meer door - door jouw gestoorde denken -, maar je houdt totaal geen rekening meer met haar.. Heb je enig idee hoe beangstigend het kan zijn voor haar, wanneer jij ineens bij haar huis opduikt?

Daarnaast is ze jou geen verklaring schuldig. Hoe meer jij vertelt, hoe meer ik ervan overtuigd raak, dat jij hulp nodig hebt.
pi_90524613
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper? Je zag haar en was verliefd?
Ja, ze is heel mooi en toen ze bij ons over de vloer kwam heb ik haar een beetje leren kennen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:04:53 #36
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524638
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ze is heel mooi en toen ze bij ons over de vloer kwam heb ik haar een beetje leren kennen.
En toch weet je dat ze lief, zorgzaam en alles is? Raar verhaal.

Je had natuurlijk haar op een speelse manier kunnen proberen te leren kennen, beetje grappig over komen als ze bij je zusje was, kijken hoe ze daar op reageerde etc. maaar nee hoor.

Je hebt het echt verpest
pi_90524642
quote:

[..]

In je ts zeg je nog dit: "Ik beloofde haar met rust te laten".

Als je nu langs haar huis gaat dan heb je NOG minder kans (van de 0.0001% die je nog overhebt) om haar te krijgen omdat je laat zien dat je je niet aan beloftes houdt en je hartstikke onbetrouwbaar bent.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:05:53 #38
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524655
quote:

[..]

Hoe kan je van haar houden als je haar amper kent?

Je bent verliefd op jouw beeld van haar, niet op haar }:|
pi_90524665
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

En toch weet je dat ze lief, zorgzaam en alles is? Raar verhaal.

Je had natuurlijk haar op een speelse manier kunnen proberen te leren kennen, beetje grappig over komen als ze bij je zusje was, kijken hoe ze daar op reageerde etc. maaar nee hoor.

Je hebt het echt verpest
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?
pi_90524666
Je moet haar inderdaad met rust laten, TS, voordat er andere dingen bij komen kijken als contactverbod etc. Want je jaagt zo'n arm kind de stuipen op het lijf. Ga je zonden overdenken en word beter met vrouwen.
pi_90524674
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef Frenetiek het volgende:

[..]

Je hebt het zelf niet meer door - door jouw gestoorde denken -, maar je houdt totaal geen rekening meer met haar.. Heb je enig idee hoe beangstigend het kan zijn voor haar, wanneer jij ineens bij haar huis opduikt?

Daarnaast is ze jou geen verklaring schuldig. Hoe meer jij vertelt, hoe meer ik ervan overtuigd raak, dat jij hulp nodig hebt.
Kom kom in haar eigen land doen alle mannen het zo hoor...overdrijven is ook een vak
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:08:40 #42
329500 Frenetiek
pi_90524687
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?
Omdat jouw gedrag ziekelijk is. Geen enkele meid zit op zo'n freak te wachten. Nogmaals: wen aan het idee dat het niets wordt en als je dat niet lukt, dan zoek je maar hulp.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:09:03 #43
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524692
quote:

[..]

Ze wil je niet leren kennen omdat je je al van je slechtste kant hebt laten zien. Als ze een poging zou doen en het zou uitgaan, zou je weer zo doen, dat weet ze en daarom kiest ze sowieso eieren voor haar geld.

Oh en bovendien: Ze wil je niet! :O
pi_90524700
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:05 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Hoe kan je van haar houden als je haar amper kent?

Je bent verliefd op jouw beeld van haar, niet op haar }:|
Dat is niet waar? Toen ze regelmatig bij ons kwam heb ik haar altijd geobserveerd. Heb gekeken naar haar gedrag dus ik ken haar wel.
pi_90524705
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Frenetiek het volgende:

[..]

Omdat jouw gedrag ziekelijk is. Geen enkele meid zit op zo'n freak te wachten. Nogmaals: wen aan het idee dat het niets wordt en als je dat niet lukt, dan zoek je maar hulp.
Dit. Ookal verbeter je jezelf nog zo erg qua looks en dit dat alles, niemand wil een freak. Dringt dat niet tot je door? Zoek dan hulp.
pi_90524710
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ze wil je niet leren kennen omdat je je al van je slechtste kant hebt laten zien. Als ze een poging zou doen en het zou uitgaan, zou je weer zo doen, dat weet ze en daarom kiest ze sowieso eieren voor haar geld.

Oh en bovendien: Ze wil je niet! :O
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.
Maar na enkele maanden flink achter haar aan jagen ging ze toch met hem in zee.
Ze zijn nu al jaren gelukkig getrouwd en hebben 9 kinderen.
Ik bedoel maar..
dat zijn hele andere culturen, dat is daar normaal gewoon
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:11:40 #47
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524715
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat is niet waar? Toen ze regelmatig bij ons kwam heb ik haar altijd geobserveerd. Heb gekeken naar haar gedrag dus ik ken haar wel.
Nee, je kent jouw beeld van haar man, je hebt haar amper gesproken dus.

Het dringt niet echt tot je door he?
pi_90524726
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef haShem het volgende:

[..]

Ik bedoel maar..
Zie. Het kan dus wel.
pi_90524728
is de Eo bevrijd online oid? :O
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:13:22 #50
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524733
quote:

[..]

Je moet dat niet zo zwart / wit zien. Het is niet omdat iemand jou niet wil leren kennen, dat er ook per se iets mis met je is. Bovendien heb je precies een kleine kortsluiting gemaakt waardoor je heel eng overkomt. Zij zal dus ook nooit je echte ik zien, maar steeds dat enge beeld hebben. Daarom, voor er meer problemen komen, neem het niet zo persoonlijk en laat het zo snel mogelijk rusten? Je gaat anders een hoop problemen krijgen. Ik voorspel de volgende problemen in nabije toekomst indien je zo doorgaat: mentale, juridische, familiale ( nl. haar broers die jou komen neerslaan...)
Are you fokking to me?
pi_90524737
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zie. Het kan dus wel.
Infiltreer in een Turks forum oid, en dan moet je daar vragen hoe je die mooie dames van ze kunt versieren, lijkt me toch de beste optie voor je
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:13:48 #52
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524738
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zie. Het kan dus wel.
Dan blijf je lekker doorgaan, tot je die vriend achter je aan krijgt, hij je in elkaar slaat en je depressief raakt.

Veel succes,
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:14:18 #53
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524742
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef haShem het volgende:

[..]

Infiltreer in een Turks forum oid, en dan moet je daar vragen hoe je die mooie dames van ze kunt versieren, lijkt me toch de beste optie voor je
Ben jij een troll oid?

Alle turkse vrouwens zijn hetzefde natuurlijk.....
pi_90524745
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:11 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nee, je kent jouw beeld van haar man, je hebt haar amper gesproken dus.

Het dringt niet echt tot je door he?
Ik heb haar wel eens gesproken. Ik heb aan haar gevraagd toen ze bij ons at of ze thuis ook wel is aardappelen enz eet. Zo is er een keer een gesprek ontstaan dus..
pi_90524753

Ik denk dat de naam van de band ook een hint voor je moet zijn, TS. Stop met dit ziekelijke gedrag van je.
pi_90524754
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Je moet dat niet zo zwart / wit zien. Het is niet omdat iemand jou niet wil leren kennen, dat er ook per se iets mis met je is. Bovendien heb je precies een kleine kortsluiting gemaakt waardoor je heel eng overkomt. Zij zal dus ook nooit je echte ik zien, maar steeds dat enge beeld hebben. Daarom, voor er meer problemen komen, neem het niet zo persoonlijk en laat het zo snel mogelijk rusten? Je gaat anders een hoop problemen krijgen. Ik voorspel de volgende problemen in nabije toekomst indien je zo doorgaat: mentale, juridische, familiale ( nl. haar broers die jou komen neerslaan...)
Maar serieus: denk je echt dat ze me nooit op een andere manier KAN leren kennen? Als ze zich er naar toe zet? Nu heeft ze een beeld over mij, maar dat kan anders . .
pi_90524757
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:14 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ben jij een troll oid?

Alle turkse vrouwens zijn hetzefde natuurlijk.....
Zeg ik dit ergens? Lees je eens in man. Hij vraagt serieus om hulp en wil niets horen van een nooit a.s gebeuren nu, ga hem dan niet op zijn nek hijgen dat het niets wordt, ga hem tips geven gewoon.
Trouwens ik denk niet dat Ts een engerd is, hij is gewoon smoorverliefd, zelfs in het stenen tijdperk kwam dat voor en dan sloeg men de vrouw met een knots en sleepte haar mee zijn hol in dus wat is het probleem nu.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:16:32 #58
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524758
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb haar wel eens gesproken. Ik heb aan haar gevraagd toen ze bij ons at of ze thuis ook wel is aardappelen enz eet. Zo is er een keer een gesprek ontstaan dus..
Een keer.

Sorry dat is inderdaad genoeg om een relatie omheen op te bouwen, te trouwen en samen oud te worden.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het leuk voor je vinden als het wat word, maar die kans is echt minimaal, en bovendien verpest je haar leven man
pi_90524759
Gaaf een echte stalker! Maar alle gekheid op een stokje, je hebt haar waarschijnlijk in al je fantasieën tot iets gemaakt wat ze sowieso niet is, en totdat je dit inziet zal de gedachte dat de hemel op aarde is als je met haar samen bent niet verdwijnen.

De vraag is alleen, hoe geraak je eruit? :P
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:18:00 #60
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524768
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar serieus: denk je echt dat ze me nooit op een andere manier KAN leren kennen? Als ze zich er naar toe zet? Nu heeft ze een beeld over mij, maar dat kan anders . .
Nooit. Zowaar ik Marie heet. Werkelijk, ik meen het. Vraag het de andere vrouwen in dit topic. Ze gaan het je allemaal zeggen...
Are you fokking to me?
pi_90524769
Ts is een troll?

Als t echt is is ie een mongool :')
Wát een autist.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:18:13 #62
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524772
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf een echte stalker! Maar alle gekheid op een stokje, je hebt haar waarschijnlijk in al je fantasieën tot iets gemaakt wat ze sowieso niet is, en totdat je dit inziet zal de gedachte dat de hemel op aarde is als je met haar samen bent niet verdwijnen.

Kijk hier kan ik iets mee _O_
Goede reactie
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:18:54 #63
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524778
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:18 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Kijk hier kan ik iets mee _O_
Goede reactie
Zeg, die van mij niet goed genoeg? :D
Are you fokking to me?
pi_90524784
ik sta een gedeelte van mijn props af aan Marie30
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:19:55 #65
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524787
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Zeg, die van mij niet goed genoeg? :D
Jawel, maar toen had ik al op invoeren geklikt :*
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:20:31 #66
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524791
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:19 schreef Maisnon het volgende:
ik sta een gedeelte van mijn props af aan Marie30
Dank je, de aandachtshoer in mij is gelukkig nu... :')

:* :* :*
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:21:05 #67
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524794
Ik zou haar een tijdje met rust laten, met andere meisjes aanpappen, laat eerst maar eens zien dat je je ook normaal kunt gedragen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:21:13 #68
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524795
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:19 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Jawel, maar toen had ik al op invoeren geklikt :*
Dan is 't goed. :')

Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:21:45 #69
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524798
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dan is 't goed. :')

Ik maakte me al zorgen O+
pi_90524802
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:

Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !
pi_90524805
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zou haar een tijdje met rust laten, met andere meisjes aanpappen, laat eerst maar eens zien dat je je ook normaal kunt gedragen.
Bedankt dat je er serieus op in gaat en me serieuze tips geeft.
pi_90524806
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !
Okay, je bent verliefd, heel erg verliefd. Kan gebeuren, moet kunnen. Maar dan ga je je dus zo gedragen. Maar je snapt niet dat dat intimiderend is voor de persoon waar jij verliefd op bent? Met als gevolg dat ze niets van je wil weten? Dringt dat echt niet tot je door?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:23:29 #73
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524808
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ik maakte me al zorgen O+
Ik flapte het er ook zomaar uit voor ik er erg in had en toen had ik ook al op invoeren geklikt. :')

En Maisnon had dan ook wel een hele goede reactie. O+
Are you fokking to me?
pi_90524813
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef haShem het volgende:

[..]

Zeg ik dit ergens? Lees je eens in man. Hij vraagt serieus om hulp en wil niets horen van een nooit a.s gebeuren nu, ga hem dan niet op zijn nek hijgen dat het niets wordt, ga hem tips geven gewoon.
Trouwens ik denk niet dat Ts een engerd is, hij is gewoon smoorverliefd, zelfs in het stenen tijdperk kwam dat voor en dan sloeg men de vrouw met een knots en sleepte haar mee zijn hol in dus wat is het probleem nu.
Dankjewel.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:24:26 #75
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524819
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lijkt dat je echt slim om ij haar langs te gaan? Ik denk dat dat de zaak alleen maar verslechterd eerlijk gezegd.......
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:24:47 #76
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524822
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik flapte het er ook zomaar uit voor ik er erg in had en toen had ik ook al op invoeren geklikt. :')

En Maisnon had dan ook wel een hele goede reactie. O+
Het is je vergeven, wat een liefde in dit topic ineens O+
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:25:04 #77
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524824
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Lijkt dat je echt slim om ij haar langs te gaan? Ik denk dat dat de zaak alleen maar verslechterd eerlijk gezegd.......
Ik ben daar zelfs zeker van.
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:25:18 #78
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_90524826
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
This isn't even my final form.
pi_90524827
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En je snapt niet dat dat intimiderend is voor de persoon waar jij verliefd op bent? Met als gevolg dat ze niets van je wil weten? Dringt dat echt niet tot je door?
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !
pi_90524829
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dankjewel.
Maar jij gaat haar dus opzoeken..
Hoe ga je dit doen en wat doe je als ze je echt niet wil?
Kun je niet beter eerst een kaartje sturen, bv, en zeggen dat je veel aan haar moet denken, haar niet kan vergeten.
Of ze aub eens met je wil spreken, desnoods met haar ouders erbij.
Dat je misschien te heftig overkomt maar dat je ook niet weet wat je aan moet met je heftige emoties...
pi_90524836
TS is straks een depressieve verliefde puber met een contact- en omgevingsverbod opgelegd door Justitie. Way to go, broeder. Laat haar met rust en besef je dat jouw verliefdheid je het niet het recht geeft haar de stuipen op het lijf te jagen met dit gedrag van je.

Het is de manier waarop je haar ziet en waarop je haar benadert. Dat maakt haar bang. Daarom wil ze niets van je weten. En het is eigenlijk al te laat om zo'n indruk 'uit te wissen'.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:27:11 #82
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524838
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !
Ze heeft genoeg van jouw persoonlijkheid gezien om het voor haar duidelijk te maken dat ze je niks vind. Anders had ze wel normaal gereageerd op die smsjes in het begin man :{
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:27:55 #83
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90524844
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij hebt geen recht om te eisen dat ze 'jou leert kennen'. Je bezorgt jezelf en haar enorm veel pijn als je ermee doorgaat.

Zoek afleiding of ga in therapie.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:28:04 #84
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524845
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
Tja weet je, ik twijfel. Als hij geen troll is dan zou hij toch wel erg jong moeten zijn om in dit naieve denkpatroon te passen. Maar hij schrijft dan weer in volzinnen, de leeftijd die ik voor ogen heb doet dat bijna niet... Dus ik vrees dat de schaal toch zwaarder naar troll doorweegt...
Are you fokking to me?
pi_90524846
Arme TS :')
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:28:25 #86
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_90524849
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:27 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ze heeft genoeg van jouw persoonlijkheid gezien om het voor haar duidelijk te maken dat ze je niks vind. Anders had ze wel normaal gereageerd op die smsjes in het begin man :{
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:29:23 #87
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524855
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
TS is straks een depressieve verliefde puber met een contact- en omgevingsverbod opgelegd door Justitie. Way to go, broeder. Laat haar met rust en besef je dat jouw verliefdheid je het niet het recht geeft haar de stuipen op het lijf te jagen met dit gedrag van je.

Het is de manier waarop je haar ziet en waarop je haar benadert. Dat maakt haar bang. Daarom wil ze niets van je weten. En het is eigenlijk al te laat om zo'n indruk 'uit te wissen'.
Eens.
Are you fokking to me?
pi_90524856
S-T-A-L-K-E-R

ZE VALT NIET OP JE. VAL HAAR NIET LASTIG EN ZET HAAR UIT JE HOOFD.
DAT JIJ VERLEIFD OP HAAR BENT IS HAAR PROBLEEM NIET EN MAAK HET HAAR PROBLEEM OOK NIET. ALS JE ECHT OM HAAR GEEFT DAN STOP JE MET HAAR LASTIG VALLEN.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_90524858
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Oja, pics van TS en het meisje in kwestie alsjeblieft. Misschien kunnen we dan beter advies geven?
Extremistisch gematigd.
pi_90524859
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijkt
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:30:10 #91
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524862
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef haShem het volgende:

[..]

Ze heeft nu wel een vriend (tenzij dat is om ts weg te houden) dus die kans lijkt me klein

Tevens Ts: Waar haal je het lef vandaan om haar lastig te vallen terwijl ze misschien wel smoorverliefd is op haar huidige vriend :')
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:30:50 #92
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524867
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Het is je vergeven, wat een liefde in dit topic ineens O+
Behalve voor TS dan :')

Sorry TS :*
Are you fokking to me?
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 03:31:08 #93
169210 liesje1979
pi_90524872
Nou nou wat een verhaal TS en ook helemaal niet trollerig. :')

Ontopic, ze moet je niet.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:31:12 #94
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524874
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Behalve voor TS dan :')

Sorry TS :*
Net of wij ts nodig hebben *;
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:31:19 #95
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_90524876
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Tja weet je, ik twijfel. Als hij geen troll is dan zou hij toch wel erg jong moeten zijn om in dit naieve denkpatroon te passen. Maar hij schrijft dan weer in volzinnen, de leeftijd die ik voor ogen heb doet dat bijna niet... Dus ik vrees dat de schaal toch zwaarder naar troll doorweegt...
Inderdaad, ook de dogmatische manier waarop hij zijn freakgedrag goedpraat. En deze post.
Maar goed, al is TS een troll, zulke mensen bestaan wel en dat is al eng genoeg. :')
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:31:43 #96
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524878
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ze heeft nu wel een vriend (tenzij dat is om ts weg te houden) dus die kans lijkt me klein

Tevens Ts: Waar haal je het lef vandaan om haar lastig te vallen terwijl ze misschien wel smoorverliefd is op haar huidige vriend :')
Het kan toch niet dat ze weigert hem te leren kennen!!!! :D Lezen. :')
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:32:00 #97
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_90524881
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef haShem het volgende:

[..]

Aan een Iranees. :')
pi_90524884
Wat is dat met troll enz. Maar ik ga geen foto's van haar plaatsen, sorry. Bedankt HaShem
pi_90524886
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef haShem het volgende:

[..]

Ik bedoel maar..
Ja dit was precies wat TS nodig had :')
pi_90524891
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is dat met troll enz. Maar ik ga geen foto's van haar plaatsen, sorry. Bedankt HaShem
snap ik, maar van jezelf?
Extremistisch gematigd.
pi_90524894
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef Levolution het volgende:

[..]

Aan een Iranees. :')
Nee ze is niet uitghuwelijkt.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:33:31 #102
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524896
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:31 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Het kan toch niet dat ze weigert hem te leren kennen!!!! :D Lezen. :')
Sorry dat kan inderdaad niet hier zeg, in dit land waar je zelf mag bepalen wie je leert kennen

Sorry ik zal, speciaal voor jou, beter lezen :*
pi_90524899
Je verlaagd jezelf alleen maar als je nu nog iets met haar wilt.

zie haar als het verleden
en koester het verleden, klaar.

voor de rest
zoek afleiding, doe andere dingen
leef je uit, zolang het maar niets met haar te maken heeft

dat gevoel wat je voor haar hebt verdwijnt wel
vooral als je straks met een andere chick hebt
pi_90524901
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja dit was precies wat TS nodig had :')
O-)
Maar hij is smoorverliefd, ipv hem hier totaal afknallen kun je hem ook goede tips geven.
Dus hij wil nog een keer met haar praten, hij heeft een zus, kan ze hem niet helpen?
Kijk ts als ze je niet wil, dan moet je dat ook accepteren uiteraard.
pi_90524902
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef P8 het volgende:

[..]

snap ik, maar van jezelf?
Nee dan komen er nog meer lullige reacties, aangezien die nu al binnenstromen. Dit is echt serieus en ik vind het jammer dat mensen altijd op zo'n rot manier reageren.
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 03:34:54 #106
169210 liesje1979
pi_90524903
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Een troll lokt door bewust sterke en overdreven verhalen, bewust sterke en overdreven reacties uit.
mocht je je niet hierin te herkennen raad ik je aan hulp te zoeken. :*
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:35:06 #107
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524907
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Inderdaad, ook de dogmatische manier waarop hij zijn freakgedrag goedpraat. En deze post.
Maar goed, al is TS een troll, zulke mensen bestaan wel en dat is al eng genoeg. :')
Inderdaad! En eigenlijk was het feit dat hij zei dat zijn zusje hem een autist noemde wel de grootste troll-tip hé. Hij schreef er nog net niet achter: omdat ik op Fok zit. :')

Ik wil niet geloven dat zulke mensen echt bestaan... maar helaas... -O-
Are you fokking to me?
pi_90524910
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee dan komen er nog meer lullige reacties, aangezien die nu al binnenstromen. Dit is echt serieus en ik vind het jammer dat mensen altijd op zo'n rot manier reageren.
Schrijf hier wat je voor haar voelt en stuur haar deze link
pi_90524918
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Een troll lokt door bewust sterke en overdreven verhalen, bewust sterke en overdreven reacties uit.
mocht je je niet hierin te herkennen raad ik je aan hulp te zoeken. :*
En wat is daar het doel van dan?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:36:53 #110
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524921
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En wat is daar het doel van dan?
Jezelf vermaken, jezus ben jij wereldvreemd ofzo?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:37:28 #111
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_90524932
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Neen, hij is een troll.
pi_90524938
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:37 schreef Levolution het volgende:

[..]

Neen, hij is een troll.
idd
Extremistisch gematigd.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:38:12 #113
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524939
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:33 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Sorry dat kan inderdaad niet hier zeg, in dit land waar je zelf mag bepalen wie je leert kennen

Sorry ik zal, speciaal voor jou, beter lezen :*
Hier een brilletje, je met het wel van de troll zijn hoofd nemen... :')

Are you fokking to me?
pi_90524943
Ik denk niet dat de topicstarter een troll is
pi_90524945
Ts ben je ook een turk soms?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:38:55 #116
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524946
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hier een brilletje, je met het wel van de troll zijn hoofd nemen... :')

[ afbeelding ]
Waarom nu ineens zo he? Wil je me niet leren kennen ofzo? :(
Wat is je nummer dan ga ik je de hele dag smsen :(
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:39:22 #117
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524951
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:37 schreef Levolution het volgende:

[..]

Neen, hij is een troll.
Een wereldvreemde troll die een Iraniër zijn Turkse vriendin stalkt. Op Fok kom je ook echt iedereen tegen hé.
Are you fokking to me?
pi_90524954
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:36 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van trol gehoord hoor. Ja als vreemde wezentjes in tekenfilms, maar dat dat een betekenis heeft, wist ik niet. Maar als ik mijzelf wil vermaken met een verhaaltje, ga ik wel naar de bibliotheek ;) Ik wil gewoon tips, maar bedankt allemaal voor de reacties.
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 03:39:43 #119
169210 liesje1979
pi_90524956
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef haShem het volgende:
Ik denk niet dat de topicstarter een troll is
Ik ook niet. Wél dat hij hulp moet gaan zoeken want zijn gedrag komt stalkerig over.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:40:35 #120
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524960
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Waarom nu ineens zo he? Wil je me niet leren kennen ofzo? :(
Wat is je nummer dan ga ik je de hele dag smsen :(
Ik vind jou eng :{

Hahahahahahahaha
Are you fokking to me?
pi_90524961
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef haShem het volgende:
Ts ben je ook een turk soms?
Nee ben 100% Nederlands. Jij heet Hashem?
pi_90524964
"stalkerig"? lol

wat ts doet is de definitie van stalken
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:41:04 #123
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524966
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van trol gehoord hoor. Ja als vreemde wezentjes in tekenfilms, maar dat dat een betekenis heeft, wist ik niet. Maar als ik mijzelf wil vermaken met een verhaaltje, ga ik wel naar de bibliotheek ;) Ik wil gewoon tips, maar bedankt allemaal voor de reacties.
Er is in dit geval maar 1 tip:

Laat haar met rust om jezelf en haar een normaal leven te gunnen man.
Wees blij de ze überhaupt nog niet iemand er bij heeft gehaald of naar de politie is gestapt.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:41:20 #124
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524968
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha
;(
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:41:28 #125
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524969
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wél dat hij hulp moet gaan zoeken want zijn gedrag komt stalkerig over.
We gaan het zo weten.

TS, hoe oud ben je?
Are you fokking to me?
pi_90524975
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha
Jammer dat je zo kinderachtig moet doen
pi_90524977
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef Marie30 het volgende:

[..]

We gaan het zo weten.

TS, hoe oud ben je?
Ben 2 weken geleden 20 geworden
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:42:52 #128
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524984
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk :@
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:43:02 #129
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524987
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kwam van mijn kant :*
Tevens, iemand lastig blijven vallen om je zin door te drijven noem jij volwassen?
pi_90524990
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.

Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.
Wat houdt volgens jou iemand stalken dan WEL in? Definieer dat eens?

Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Nee, het is niet wat je wil horen. Maar denk erover na.
pi_90524991
Trollololololol
Omdat ik stalk yolanthe , die schijnt ook turks te zijn. :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:43:43 #132
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90524994
TS heeft een harde les nodig. Hopelijk kan die vriend van dat meisje hem daarbij helpen.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:44:09 #133
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524999
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben 2 weken geleden 20 geworden
Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.
Are you fokking to me?
pi_90525004
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:47:30 #135
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525020
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.

Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.

Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Tja lees al mijn previous posts, ik zeg zowat hetzelfde. Ik ben het met je eens dus maar TS wil niet horen.

Zelfs als hij vanaf nu af nooit nog actie naar haar toe zou ondernemen, vraag ik me af of ze ooit nog wel goedendag tegen hem gaat willen zeggen. Laat staan dat hij haar nog veroverd krijgt...
Are you fokking to me?
pi_90525026
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:

Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.
pi_90525029
iwannabehigh, je weet dat als je die meid op blijft zoeken dat je wel eens opgepakt zou kunnen worden he?

zit je in een celletje
of in een ziekenhuis door die vriend of haar familie

ik denk ik zeg het ff
pi_90525032
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh, je weet dat als je die meid op blijft zoeken dat je wel eens opgepakt zou kunnen worden he?

zit je in een celletje
of in een ziekenhuis door die vriend of haar familie

ik denk ik zeg het ff
Denk niet dat de politie er wat aan doet, iets strafbaars doe ik niet namelijk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:49:58 #139
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525035
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.
Nee stalken is iemand lastig vallen, wat jij dus doet.

Gast jij hebt echt een bord voor je kop zo groot als weet ik het wat he.

Je valt haar lastig, zij voelt zich onveilig omdat jij zomaar opeens voor haar deur kan staan > Je verpest haar leven en maakt haar bang
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:50:37 #140
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90525041
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Of je bent een troll...of gewoon een ontzettende drol.

Ik hoop het eerste, ik denk het laatste ;(
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:50:45 #141
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525043
quote:

[..]

Vooral zo blijven denken, dan heb je binnekort een contactverbod en een straatverbod. Daar hou je je vast niet aan,en dus krijg je straf.

Jij niet blij, wij wel omdat je van de straat af bent
pi_90525046
haar een handkus geven is een vorm van seksuele intimidatie he

en als je haar echt zo leuk vindt
waarom maak je haar dan bang?

ook al is het niet je intentie
pi_90525050
Ts, het kunnen je hormonen zijn.
je kunt haar minder gaan zien, zodat je van haar verlost gaat worden

Praat er eens over met je ouders, en je zusje, zij is toch de vriendin van dat meisje.
Ga eens uit, misschien kom je andere leuke meiden tegen die meer de moeite waard zijn.
Er zitten meer vissen in de vijver nml

Hopelijk is ze eerlijk in haar opmerkingen naar jou toe.
pi_90525059
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:50 schreef Jeem het volgende:
haar een handkus geven is een vorm van seksuele intimidatie he

en als je haar echt zo leuk vindt
waarom maak je haar dan bang?

ook al is het niet je intentie
Ik gaf haar een kus óp haar hand. Sexuele intimidatie? Dat gaat wel erg ver, het is niet dat ik haar heb aangerand. Het is maar een kusje op haar hand. Ik maak haar ''bang'' volgens jullie, omdat ik haar wil.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:53:08 #145
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525061
quote:

[..]

Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.

Ik werk op een advocatenbureau. :{
Are you fokking to me?
pi_90525063
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:51 schreef haShem het volgende:
Ts, het kunnen je hormonen zijn.
je kunt haar minder gaan zien, zodat je van haar verlost gaat worden

Praat er eens over met je ouders, en je zusje, zij is toch de vriendin van dat meisje.
Ga eens uit, misschien kom je andere leuke meiden tegen die meer de moeite waard zijn.
Er zitten meer vissen in de vijver nml

Hopelijk is ze eerlijk in haar opmerkingen naar jou toe.
Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.
pi_90525067
Vent
Laat haar zitten. Waarom praat je trouwens om 4 uur snachts op fok hierover. Ben je écht geen troll?
Als ik jou was zou ik er maar mee nokken!
Ze vindt je niet leuk, zoek een andere chick en pak t anders aan.
Waarom reageert niemand op mijn posts? :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525077
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:53 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.

Ik werk op een advocatenbureau. :{
Ow.. maar ik doe niks strafbaars en er is geen bewijs want de smsjes zijn weg neem ik aan en haar hyves is verwijderd.. dus wat kunnen ze doen haha :p
pi_90525079
Ts heb jij aangepast onderwijs gehad, wat voorn opleiding doe je?
XXX-AMSTERDAM-XXX
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 03:55:36 #150
169210 liesje1979
pi_90525080
Hoe zou ze je kunnen overtuigen dat ze geen interesse in je heeft?
Dat heb je wel eens, zonder dat je mensen kent al weten dat je niet samen een leven wil delen. :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:56:00 #151
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525081
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.
De goede reden: Ze heeft een vriend en je valt haar lastig jezus.

Je zou bijna gaan hopen dat die vriend je iets aandoet :)
Volgens mij ben jij een gevaar voor de samenleving
pi_90525082
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik zou niet naar haar huis gaan
Lijkt me niet verstandig.
Ik had zelf al lang een ander genomen, vrouwen genoeg in de wereld nml.
En haar niet laten gaan, klinkt niet gezond.
Als ze je niet wil, houdt het op namelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:56:05 #153
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525083
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Vent
Laat haar zitten. Waarom praat je trouwens om 4 uur snachts op fok hierover. Ben je écht geen troll?
Als ik jou was zou ik er maar mee nokken!
Ze vindt je niet leuk, zoek een andere chick en pak t anders aan.
Waarom reageert niemand op mijn posts? :')
Sorry, ik denk dat iedereen het te druk heeft met TS en zijn psychose. :')

Je zegt hele zinnige dingen hoor, ik ben het altijd al met je eens geweest. O+
Op deze pagina toch, de rest weet ik al niet meer. :')
Are you fokking to me?
pi_90525086
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:55 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ts heb jij aangepast onderwijs gehad, wat voorn opleiding doe je?
Nee. Lullig dat je dat vraagt. Ik doe de opleiding management, recht en economie. Zit in het 3e jaar
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:57:28 #155
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525091
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee. Lullig dat je dat vraagt. Ik doe de opleiding management, recht en economie. Zit in het 3e jaar
Vast, vast.... :') En dan toch zo labiel zijn.....
Ik hoop dat ze die smsjes nog heeft
pi_90525092
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe zou ze je kunnen overtuigen dat ze geen interesse in je heeft?
Dat heb je wel eens, zonder dat je mensen kent al weten dat je niet samen een leven wil delen. :')
Dat kan niet, als je de persoon niet van binnen kent..
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:57:54 #157
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525097
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Geen lullige vraag, het had ons wat inzicht kunnen verschaffen. Ik zou gevraagd hebben: in welke instelling zit je?
Are you fokking to me?
pi_90525098
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Vast, vast.... :') En dan toch zo labiel zijn.....
Ik hoop dat ze die smsjes nog heeft
Tja, het is toch echt waar meid. Is dat zo'n prestatie dan?
pi_90525099
Je hoort hier alleen wat je wilt horen... For gods sake, zoek haar niet meer op, je maakt haar alleen maar bang! Dat wil je toch niet?
Dat ze zegt dat ze bang van je wordt verzint ze niet hoor.

Ik typ dit allemaal op m'n mobiel dus ik kan niet kopieren en plakken, maar kan iemand even voor TS de definitie van stalken opzoeken en hier plaatsen?
Iemand iets aandoen is ook psychisch iets aandoen namelijk TS. Het meisje geeft het zelf aan dat je dat doet, waarom ga je ermee door tegen beter weten in? Dat is echt niet aantrekkelijk ofzo hoor.
pi_90525103
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Geen lullige vraag, het had ons wat inzicht kunnen verschaffen. Ik zou gevraagd hebben: in welke instelling zit je?
Zeg, als jij hier alleen maar bent om mensen te kleineren, klik dan op het kruisje of ga reageren op een andere topic.
pi_90525105
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 03:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waaruit kun jij concluderen dat het lullig is. Jij doet lullig tegen dat meisje, denk daar over na man. Zo naief als wat.
Steek die in je zak.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:59:05 #162
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90525108
Je bent wel een goede kloon, TS.
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 03:59:09 #163
169210 liesje1979
pi_90525109
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En dat maakt je dus een stalker. Je zegt hier dat wat ze ook doet, je niet accepteert dat ze je niet moet. -O-
pi_90525116
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:59 schreef Nibb-it het volgende:
Je bent wel een goede kloon, TS.
Kloon? Van wat
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:00:00 #165
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525117
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh dat stalkgedrag is niet hoe jij van binnen bent? Wat schandalig dat ze zo doet dan :|W
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja, het is toch echt waar meid. Is dat zo'n prestatie dan?
Als je zo'n vertekend wereldbeeld hebt als jij vind ik dat persoonlijk best een prestatie ja.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:00:08 #166
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525118
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ow.. maar ik doe niks strafbaars en er is geen bewijs want de smsjes zijn weg neem ik aan en haar hyves is verwijderd.. dus wat kunnen ze doen haha :p
Stalking is zeker strafbaar. In BE staat daar zelfs vier jaar cel op.

Kan goed zijn dat ze bij elke stap die jij doet een melding maakt bij de politie. En wanneer dat bundeltje meldingen dik genoeg is - pats boem - een hele dikke strafklacht. En dan mag jij het gaan uitleggen...

Weet die Iraniër meteen ook waar je woont, je naam en adres staat namelijk in zo"n proces verbaal en zij krijgen daar een kopie van.

Kappen dus halve gare.
Are you fokking to me?
pi_90525123
quote:
Haar laten gaan doe ik zeker niet.
door dat te doen geef je je zus gelijk en geef ik je zus ook gelijk en iedereen hier

je hebt je eigen toekomst in handen..
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:01:22 #168
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525126
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:00 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Stalking is zeker strafbaar. In BE staat daar zelfs vier jaar cel op.

Kan goed zijn dat ze bij elke stap die jij doet een melding maakt bij de politie. En wanneer dat bundeltje meldingen dik genoeg is - pats boem - een hele dikke strafklacht. En dan mag jij het gaan uitleggen...

Weet die Iraniër meteen ook waar je woont, je naam staat namelijk in zo"n proces verbaal en zij krijgen daar een kopie van.

Kappen dus halve gare.
Ik hoop zo dat dat gebeurd _O_

Ts lijkt me eerlijk gezegd een gevaar voor zichzelf en de samenleving.... om het even extreem te zeggen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:02:04 #169
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90525131
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kloon? Van wat
Van jezelf :o
pi_90525132
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:00 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Oh dat stalkgedrag is niet hoe jij van binnen bent? Wat schandalig dat ze zo doet dan :|W

[..]

Als je zo'n vertekend wereldbeeld hebt als jij vind ik dat persoonlijk best een prestatie ja.
Ik stalk niet. Hou maar op hierover, ik vroeg om tips, niet om mensen die mij gaan kleineren.
pi_90525138
Ik kan niet slapen. Jij Ts?
Ik typ ook kut . Zit ook op mijn ipod.
Heb je geen vrienden waarmee je kunt praaten?
Xxxx
XXX-AMSTERDAM-XXX
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 04:03:30 #172
169210 liesje1979
pi_90525139
Tip: Als je zoveel van haar houdt laat haar dan met rust, ze wil je niet en het wordt nooit wat tussen jullie.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:03:30 #173
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525140
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik stalk niet. Hou maar op hierover, ik vroeg om tips, niet om mensen die mij gaan kleineren.
Niemand kleineert je. Jij maakt iemand het leven zuur, bewust of onbewust. En je wil dat gewoon niet inzien. Tot daar aan toe, maar we gaan je zeker geen tips geven om het dat meisje nog zwaarder te maken... Ik alleszins al niet.
Are you fokking to me?
pi_90525142
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 03:58 schreef juxtaposition het volgende:
Ik typ dit allemaal op m'n mobiel dus ik kan niet kopieren en plakken, maar kan iemand even voor TS de definitie van stalken opzoeken en hier plaatsen?
Iemand iets aandoen is ook psychisch iets aandoen namelijk TS. Het meisje geeft het zelf aan dat je dat doet, waarom ga je ermee door tegen beter weten in? Dat is echt niet aantrekkelijk ofzo hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:03:56 #175
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525143
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Tip: Als je zoveel van haar houdt laat haar dan met rust, ze wil je niet en het wordt nooit wat tussen jullie.
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:04:01 #176
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525145
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je stalkt niet? Geef jouw definitie van stalken dan aub?

Wat voor tips had je verwacht als je even in jezelf nadenkt? Hoe je chloroform mengt en het best kan zorgen dat ze niet naar de politie gaat als je met haar klaar bent?
pi_90525149
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Niemand kleineert je. Jij maakt iemand het leven zuur, bewust of onbewust. En je wil dat gewoon niet inzien. Tot daar aan toe, maar we gaan je zeker geen tips geven om het dat meisje nog zwaarder te maken... Ik alleszins al niet.
Ik wel...

Nee toch ook niet
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:04:51 #178
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525150
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is wel een van de beste reacties _O_

Als je echt echt van iemand houd kan je je er bij neer leggen dat ze met iemand anders gelukkig is.
pi_90525153
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik kan niet slapen. Jij Ts?
Ik typ ook kut . Zit ook op mijn ipod.
Heb je geen vrienden waarmee je kunt praaten?
Xxxx
Nee ik kan ook niet slapen. Mijn vrienden nemen het niet echt serieus, ze maken er grapjes over. Mijn beste vriend heeft wel eens tegen me gezegd dat ik haar nooit kan krijgen, maar of het een grap was weet ik niet.
pi_90525156
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dit is wel een van de beste reacties _O_

Als je echt echt van iemand houd kan je je er bij neer leggen dat ze met iemand anders gelukkig is.
Nou, dat kan ik niet. Haar vriend staat bekend als een vechter, agressief en alles, standaard allochtoon, ik weet niet of ze wel zo gelukkig met hem is.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:06:04 #181
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525157
quote:

[..]
Hoe je chloroform mengt en het best kan zorgen dat ze niet naar de politie gaat als je met haar klaar bent?
:')
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:06:11 #182
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525159
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee ik kan ook niet slapen. Mijn vrienden nemen het niet echt serieus, ze maken er grapjes over. Mijn beste vriend heeft wel eens tegen me gezegd dat ik haar nooit kan krijgen, maar of het een grap was weet ik niet.
Ik denk dat hij een grapje maakte hoor, het is immers duidelijk dat ja haar wel kan krijgen toch :)

Dat daar een honkbalknuppel of chloroform voor nodig gaat zijn vergeten we even.
pi_90525163
quote:

[..]

Wat voor tips had je verwacht als je even in jezelf nadenkt? Hoe je chloroform mengt en het best kan zorgen dat ze niet naar de politie gaat als je met haar klaar bent?
Stalken vind ik iemand echt heel erg lastig vallen; aan iemand zitten; enzovoort. Dit is geen stalken, ik heb er geen erge bedoelingen bij namelijk!
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:07:01 #184
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525165
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:06 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een grapje maakte hoor, het is immers duidelijk dat ja haar wel kan krijgen toch :)

Dat daar een honkbalknuppel of chloroform voor nodig gaat zijn vergeten we even.
Touw en plakband niet vergeten...
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:07:08 #185
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525166
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou, dat kan ik niet. Haar vriend staat bekend als een vechter, agressief en alles, standaard allochtoon, ik weet niet of ze wel zo gelukkig met hem is.
Als ze dat niet zou zijn zou ze niet met hem zijn begonnen waarschijnlijk.

Sorry TS ik vind het kut voor je, maar denk nou eens even na. Waar ben je in godsnaam mee bezig man
pi_90525167
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je moet even een retourtje psychiater doen denk ik.
Drink je veel alcohol?
Of gebruik je drugs?
Je hebt denk ik de verkeerde vrienden
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525168
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

TS heeft zijn definitie al gegeven, namelijk 'iemand echt iets aandoen'
Daarom vroeg ik of iemand even een definitie van internet kon plukken, zodat hij kan zien dat zijn gedrag overeenkomt met de definitie.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:07:33 #188
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525170
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Touw en plakband niet vergeten...
Wel ducttape he, dat is het stevigst
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 04:07:47 #189
169210 liesje1979
pi_90525172
quote:

[..]

Stalken vind ik iemand echt heel erg lastig vallen; aan iemand zitten; enzovoort. Dit is geen stalken, ik heb er geen erge bedoelingen bij namelijk!
Tegen haar zin dwingen tot een relatie zijn geen erge bedoelingen?
Ze zei toch nee?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:07:49 #190
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525173
quote:

[..]

Dat is omdat jij aan de andere kant van het verhaal staat. Geloof me, voor dat meisje is dit echt heel eng hoor.
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:08:28 #191
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525176
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik of iemand even een definitie van internet kon plukken, zodat hij kan zien dat zijn gedrag overeenkomt met de definitie.
Ah sorry over heen gelezen

stalken
Uitspraak: stlk(n) (stalkte, heeft gestalkt) Werkwoord (iemand) op allerlei manieren hinderlijk achtervolgen en ernstig lastig vallen `Hij stalkte haar nadat ze de verkering had uitgemaakt.` '
pi_90525179
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dat is omdat jij aan de andere kant van het verhaal staat. Geloof me, voor dat meisje is dit echt heel eng hoor.
Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
pi_90525183
Nu begrijp ik waarom je zusje je een autist noemt
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:09:41 #194
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525185
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

stalken
Uitspraak: stlk(n) (stalkte, heeft gestalkt) Werkwoord (iemand) op allerlei manieren hinderlijk achtervolgen en ernstig lastig vallen `Hij stalkte haar nadat ze de verkering had uitgemaakt.` '
http://www.encyclo.nl/begrip/stalken
Are you fokking to me?
pi_90525187
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Tegen haar zin dwingen tot een relatie zijn geen erge bedoelingen?
Ze zei toch nee?
Nee maar ik wil gewoon een goede reden weten waarom ze mij niet wilt leren kennen. Je kan toch niet iemand afwijzen als je degene niet kent..
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:09:56 #196
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525188
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Terwijl jullie beiden bij bewustzijn zijn?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:10:10 #197
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525191
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef Marie30 het volgende:

[..]

stalken
http://www.encyclo.nl/begrip/stalken
Wat steel je mn definitie :P
pi_90525192
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.

Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.

Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
pi_90525193
Toen mijn ma werd gestalkt , ging ik even langs hem met mijn broer en vriendelijk gevraagt of ie er mee stopt.
Dat gaat binnekort bij jou ook gebeuren.
Maar dat vriendelijk is relatief hè
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525194
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Terwijl jullie beiden bij bewustzijn zijn?
Ha-ha.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:10:56 #201
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525196
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat steel je mn definitie :P
Ik was gewoon te laat... Maar ik heb wel de bron. :6 ;)
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:11:11 #202
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525198
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Toen mijn ma werd gestalkt , ging ik even langs hem met mijn broer en vriendelijk gevraagt of ie er mee stopt.
Dat gaat binnekort bij jou ook gebeuren.
Maar dat vriendelijk is relatief hè
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:11:13 #203
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525199
quote:

[..]

Nee maar ik wil gewoon een goede reden weten waarom ze mij niet wilt leren kennen. Je kan toch niet iemand afwijzen als je degene niet kent..
Ik zeg het nog een keer:

Door dit lastigvallende gedrag heb je genoeg aan haar laten zien. Ze kent je goed genoeg geloof me.
Bovendien hoe kan je van iemand houden als je degene niet kent?
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 04:11:41 #204
169210 liesje1979
pi_90525200
quote:

[..]

Ik snap het wel en het is natuurlijk super vervelend zo'n enrome liefde die niet beantwoord wordt.
Als jullie voor elkaar gemaakt zijn komt dat vanzelf wel, hoef je niets voor te doen *O*

Wees een vent en leer ermee omgaan man! :')
pi_90525205
Je ziet in dat dit misschien eng voor haar is en TOCH kan je niet stoppen met contact zoeken. Waarom zoek je geen hulp? Je wilt toch ook het beste voor haar, en dat is geen gozer waar ze bang van wordt...

Btw thanks Verbodsbord :)
TS, wat jij verstaat onder stalken is geen stalken maar staat bekend als 'aanranding'. Je haalt wat dingen door elkaar. Verdiep je eens in wat op internet staat over stalkers. Wat wij zeggen hier is namelijk serieus bedoeld en niet om je tegen te werken. Door stalken zal je nooit dat meisje krijgen!
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:12:39 #206
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525206
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TS
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:12:41 #207
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525207
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.

Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.

Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog... :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:14:32 #208
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525218
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TS
Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...
Are you fokking to me?
pi_90525222
Wij slaan gewoon1 nacht over . Om het wel/niet echte verhaal van ts te lezen. Oke
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525226
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:

Lees dit nog even TS. Staat goed samengevat wat je verkeerd doet in je veroverpogingen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:15:30 #211
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...
Daarom... Bovendien staat in de OP al dat ze erover denkt om naar de politie te gaan.

Hoe kan iemand zo diep zinken :'(
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:15:31 #212
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525228
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wees een vent en leer ermee omgaan man! :')
Het zwakke geslacht. :')
Are you fokking to me?
pi_90525231
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog... :')
Ik heb gekotst van t lachen.

Ehm nee.
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525235
iwannabehigh gaat met die mentaliteit zo erg in de problemen komen he haha
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:16:28 #215
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525237
quote:

[..]

Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?
Are you fokking to me?
pi_90525242
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh gaat met die mentaliteit zo erg in de problemen komen he haha
Heeft ie al lang ;) :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525248
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar ja
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:18:51 #218
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525257
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nog een keer:

Je bent verliefd op jouw beeld van haar. Niet op haar, aangezien je haar amper kent, en dan nog alleen van jouw kant, hoe jij haar hebt geobserveerd.
pi_90525259
Hier is een gepaste oplossing voor. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt.

Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!
Ik natuurlijk blij daarmee, vooral omdat we nu door konden gaan.

Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.

Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies :)

Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
pi_90525261
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Wiki:

Stalking kan strafbare feiten inhouden of tot strafbare feiten leiden, zoals vandalisme, laster, smaad, mishandeling of bedreiging. In veel, wellicht zelfs de meeste gevallen, gaat het om feiten die op zichzelf genomen niet strafbaar zijn, zoals het toesturen van cadeau's, achtervolgen, bespieden, opbellen of schrijven en e-mailen. Hoewel deze acties stuk voor stuk niet illegaal zijn, is het contact voor de gestalkte ongewenst en is bovendien de frequentie van het gedrag zeer hoog.
pi_90525264
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:

Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
pi_90525268
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:18 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nog een keer:

Je bent verliefd op jouw beeld van haar. Niet op haar, aangezien je haar amper kent, en dan nog alleen van jouw kant, hoe jij haar hebt geobserveerd.
Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.
pi_90525272
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:

Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!

Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.

Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies :)

Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:21:44 #224
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525275
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Misschien daarom dat je gevoel zo sterk is en je het nog niet kan relativeren / plaatsen.

Vergeet haar nou maar TS.
Are you fokking to me?
pi_90525279
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga slapen als het me lukt!
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:22:37 #226
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525280
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Jij vind ze niet eng, zij duidelijk wel.
Ze wilt je niet leren kennen omdat je voor haar al genoeg hebt laten zien met je achtervolgende gedrag.
Een beter innerlijk met dit gedrag?

Het dringt niet tot je door he? Of weet je dat ik goede punten maak maar wil je het niet toegeven om jezelf geen verliezer te voelen? Ik snap dit niet hoor

quote:
Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Dat zegt inderdaad genoeg, ze wil je echt echt echt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:22:50 #227
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525282
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:

Offtopic:
Heerlijk :') Als TS een troll is, dan is hij in dit topic toch al vaker terug-getrolled! :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:23:53 #228
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525286
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga slapen als het me lukt!
Slaapwel. En je weet het kappen met die onzin want anders binnenkort ook in jouw buurt TS:

Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:24:14 #229
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525287
quote:

[..]

Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.
Dan moet je haar sowieso nu met rust laten, dan is er misschien nog een minieme kans dat er in de toekomst (ik zou niet uitgaan van zeer binnenkort) een normaal contact kan zijn tussen jullie.
pi_90525289
Hopelijk dringen onze reacties toch een beetje door tot TS en houdt hij op met zijn contact met haar.

Ik ga overigens ook naar bed. Ben benieuwd naar de afloop van dit topic.
Overigens nog nooit zo serieus gereageerd op een topic na drie uur 's nachts :')
pi_90525290
Gaan ze hem in de waan laten dat hij nog kans maakt bij haar haha
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:25:59 #232
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525293
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:24 schreef juxtaposition het volgende:
Hopelijk dringen onze reacties toch een beetje door tot TS en houdt hij op met zijn contact met haar.

Ik ga overigens ook naar bed. Ben benieuwd naar de afloop van dit topic.
Overigens nog nooit zo serieus gereageerd op een topic na drie uur 's nachts :')
Voor mij hetzelfde en slaapwel! :W
Are you fokking to me?
pi_90525294
Slaap lekker duifjes!
XXX-AMSTERDAM-XXX
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:26:55 #234
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525297
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:26 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Slaap lekker duifjes!
:* :W
Are you fokking to me?
pi_90525298
Potentiële vrouwen verkrachter dit.

En pas op dat die vader je niet opzoekt.
If not now, then when.
pi_90525301
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KRULLEBOLLETJE op 28-12-2010 04:29:19 ]
pi_90525303
waarom kunnen jullie smiley's gebruiken en ik niet

waar staan die smileys potverdorie
pi_90525310
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:28 schreef KRULLEBOLLETJE het volgende:
-
Jammer dat je het hebt weggehaald, was erg treffend.

Welterusten fokkertjes!
pi_90525311
[ Bericht 100% gewijzigd door KRULLEBOLLETJE op 28-12-2010 04:29:19 ]

?
pi_90525324
Ik ben weer wakker.
Ik sliep niet :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525332
KRULLEBOLLETJE heeft zich speciaal voor jou hier geregistreerd iwannabehigh

ik zou het bij haar proberen als ik jou was

:-D
pi_90525337
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:37 schreef Jeem het volgende:
KRULLEBOLLETJE heeft zich speciaal voor jou hier geregistreerd iwannabehigh

ik zou het bij haar proberen als ik jou was

:-D
:D
pi_90525340
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Voor je weer rare fratsen uit gaat halen.
Het was sarcastisch.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:40:02 #244
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525341
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:39 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Voor je weer rare fratsen uit gaat halen.
Het was sarcastisch.
Te laat al vrees ik ;(
Wat stond er eigenlijk ongeveer?
pi_90525342
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Ps: We zijn allebei 20.
:') ²
pi_90525344
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:40 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Te laat al vrees ik ;(
Wat stond er eigenlijk ongeveer?
Huh wat?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525346
quote:

[..]

Jouw probleem lijkt hem erin te zitten, dat je niet goed naar de emoties van anderen kan kijken. Je zegt heel stellig dat jouw acties niet eng zijn. En ik wil best geloven dat jouw intenties goed zijn, maar je moet proberen vanuit haar standpunt naar jouw acties te kijken. Stel je voor dat iemand die jij haat, of die jij eng vindt maar contact blijft zoeken. Dat is op zijn minst erg onaangenaam te noemen.

Oh en je moet iemand pas laten weten dat je alles voor ze over hebt, als je een relatie hebt. Niet als je haar probeert te veroveren. Alleen in Hollywoodfilms kan een man zich aan zijn geliefde vastklampen en ermee wegkomen. In het echte leven is dat vrij onmogelijk.

Én je moet je beseffen, dat je haar gedrag alleen in jouw huis hebt kunnen zien. Te midden van vreemden. Dan gaan mensen zich automatisch wat politiek correcter gedragen. Het zegt niet zo veel over haar karakter daarbuiten. Er is een vuistregel: Je kiest, onbewust of niet, een partner die bij je past. Het Turkse meisje wil een gozer die haar spanning en opwinding bezorgt. En een zogenaamde "alfa-male". Dat zal jij waarschijnlijk niet zijn voor haar. Dat jij een beter innerlijk hebt, is iets relatiefs. Het Turkse meisje vindt van niet, een ander meisje vindt van wel. Ga op zoek naar dat andere meisje.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:42:12 #248
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Huh wat?
Wat er stond bij die krentenbolletje als reactie, die dus weggehaald is
pi_90525350
Jaaa het is gelukt op m'n telefoon te kopieren en plakken.

De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
ander kunnen vinden').

Bron: wiki

Herken je je niet hierin TS?
pi_90525352
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat er stond bij die krentenbolletje als reactie, die dus weggehaald is
Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :p
Ik neem nog een pepermuntje
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:44:06 #251
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525354
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:43 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :p
Ik neem nog een pepermuntje
Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou weten :P
pi_90525356
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:44 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou weten :P
De ham vraag blijft: wie weet wél wat daar stond !
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525357
Check m'n vorige post, was exact wat in krullenbolletjes post stond.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:47:19 #254
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525358
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:46 schreef juxtaposition het volgende:
Check m'n vorige post, was exact wat in krullenbolletjes post stond.
AH oke :o
Goede post dan wel, van jou ook
pi_90525364
Was het: - ?

Of niet?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525375
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Was het: - ?

Of niet?
ja want dan is het een erg gevatte opmerking...
pi_90525377
Mensen, ik ga nu echt slapen. Ik heb voor mezelf beslist: ik ga binnenkort bij haar langs, ik laat nog 1 keer zien dat ik haar echt leuk vindt en dat ik voor haar wil gaan. Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is. Als ze mij dan echt niet wilt, is dat jammer, maar haar laten gaan kan ik op dit moment echt nog niet, ze gaat niet zomaar uit mijn hoofd, dus de consequenties die komen, zijn allemaal voor mezelf. Slaap lekker.
pi_90525380
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef juxtaposition het volgende:
Jaaa het is gelukt op m'n telefoon te kopieren en plakken.

ander kunnen vinden').
ander kunnen vinden').

Bron: wiki

Herken je je niet hierin TS?
Speciaal voor boerenkool-met-jus. Dit was wat krullenbolletje postte.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:55:54 #259
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525381
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ga nu echt slapen. Ik heb voor mezelf beslist: ik ga binnenkort bij haar langs, ik laat nog 1 keer zien dat ik haar echt leuk vindt en dat ik voor haar wil gaan. Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is. Als ze mij dan echt niet wilt, is dat jammer, maar haar laten gaan kan ik op dit moment echt nog niet, ze gaat niet zomaar uit mijn hoofd, dus de consequenties die komen, zijn allemaal voor mezelf. Slaap lekker.
GAST! Ze snapt dat je haar leuk vind en dat je voor haar wilt gaan, zij niet voor jou

De goede reden: (voor de 4e keer volgens mij) Je hebt laten zien dat een raar persoon bent door iemand zo te stalken, dit zegt voor haar genoeg en is dus de reden.

Ik word echt moedeloos van iemand als jij, tijd dat je opgenomen word
pi_90525382
Ps: bedankt voor de mensen die hier SERIEUS op in gingen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:56:45 #261
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525384
Oh en wat er mis is met je:

Je bent een fucking idioot met een vertekend zelf beeld.

Wat ben jij een vreselijk triest persoon zeg :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:57:53 #262
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525387
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga bijna de hele tijd serieus op je in, alleen is het niet wat jij wilt horen dus schuif je het af als onzin. Jij komt er wel.

Ik hoop dat die vriend er is als je langs gaat en hij je helemaal de tering in slaat.

Hoop dat je het dan doorkrijgt.
pi_90525390
TS, je vraagt je steeds af hoe ze je kan afwijzen terwijl ze je innerlijk niet kent. Dat kan op dezelfde manier dat jij haar vereert ook al ken je haar innerlijk niet. Het is gewoon een gevoel, en bij haar is het precies het tegenovergestelde als bij jou. Dat zal bij jou en bij haar ook niet snel veranderen.

En geloof je het echt dat je als je naar haar huis gaat en weer door haar bent afgewezen en je misschien een aangifte aan je broek krijgt, dat je haar dan opeens wel uit je hoofd kan zetten? En wat is voor jou een goede reden dat ze je niet wil leren kennen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:59:43 #264
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_90525391
Het is diep triest als dit topic echt is; ik heb medelijde met het meisje.. Ik hoop dat TS gwn een goede troll is maar dat zal helaas niet het geval zijn.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_90525392
quote:
Geen dank. Ik snap hoe je je in deze situatie kan voelen.

Indien je dat prettig vind mag je mijn nummer wel hebben en dan doe ik wel alsof ik haar ben. Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens nodig (een foto doet vaak wonderen) om me in te leven.

Ik hoop dat je dit begrijpt.
pi_90525530
Mooi dat die stalker tekst gewoon echt letterlijk TS beschrijft :') duidelijker kan je het niet krijgen.

Tevens kon ik ook niet slapen. Nu hopelijk wel :P
pi_90525605
quote:

[..]

Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet.
Da's de instelling: gewoon ontkennen van het probleem.

Gast, zoek hulp en laat je onderzoeken. :{
pi_90525616
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is.
En wat een goede reden is bepaal jijzelf zeker? Wat als ze je geen reden geeft, maar slechts gillend de deur dicht gooit? Dan heeft ze het nog niet begrepen zeker, hoeveel jij om haar geeft? :')

Ik hoop van harte dat dit een troll is.
  dinsdag 28 december 2010 @ 07:57:38 #269
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90525875
quote:

[..]

Dit moet toch haast wel gewoon nep zijn?
Gast, die meid is doodsbang voor je. Je gedraagt je als een stalker, je dringt je op, je zoekt op waar ze sport en gaat daar naartoe, je valt haar vriendinnen lastig met informatie over haar terwijl je haar niet eens kent. En nu wil je bij haar huis langs gaan terwijl ze een vriend heeft?
Als ik jou was zou ik AL het contact met deze meid verbreken. Je mag blij zijn als je niet inelkaar gerost wordt man.
Ze kent je als iemand die jou lastig valt en daardoor wil ze je niet eens meer beter leren kennen. Accepteer dat je het hebt verpest, doe wat aan je opdringerige gedrag en zoek een ander. (ja in deze volgorde)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90526221
Dus ipv haar te leren kennen, heb je haar nummer stiekem opgezocht en ben je begonnen met haar rare sms'jes te sturen.. Zonder dat ze wist wie je was.
Daarna ga je haar domweg achterna lopen en je snapt niet waarom ze geen goede indruk van je heeft.
Want: jij vindt haar leuk dus moet ze jou ook leuk vinden.
Zo werkt het dus niet. Je ziet vast tientallen leuke meiden waar je niet verliefd op bent en nooit zal worden. Ook al zouden ze nog zo hard achter jou aan lopen.
Hoe denk je trouwens dat het overkomt als een willekeurig meisje zonder dat je het weet allerlei dingen over je te weten probeert te komen? Dat is echt wel gestoord gedrag hoor!

Zo goed kende je haar ook niet want anders hoefde je niet stiekem haar gegevens op te zoeken om vervolgens daarmee ongevraagd steeds weer contact te maken.

Ben je echt twintig? Als je tien of elf was en voor de eerste keer verliefd had ik het nog kunnen snappen.
Een bezoek aan de psycholoog of psychiater lijkt me helemaal niet overdreven. Als je echt denkt dat je haar nog kan krijgen, of zelfs maar de geringste kans maakt, dan sta je heel ver buiten de realiteit.

En laat dat meisje met rust.. Het zou toch lullig zijn als je wordt opgepakt wegens stalking. Want dát is waar jij mee bezig bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-12-2010 12:07:12 ]
pi_90526426
Wat ik me na 6 pagina's afvraag. Is het uitprinten van dit topic en overhandigen aan de politie nu ook een manier om gekken van de straat te krijgen?

Zal wel weer niet.

TS heeft een zeer egoistische kijk op zijn probleem. Ikke ikke ikke en dat iemand anders doodongelukkig van me wordt boeit ikke niet. Echte liefde idd :')
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:19:14 #272
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90526673
quote:
Bijna iedereen ging er serieus op in, jij noemt het echter pas serieus wanneer iemand zegt wat JIJ wilt horen... Jij wilt alleen horen dat alles goedkomt, dat ze je na jou 'romantische' actie vast leuk gaat vinden. De waarheid dat het gewoon eng begint te worden wat je doet, zie je als een troll. Ik ben geen groot voorstander van iedereen altijd maar naar de psyciater willen sturen maar jij hebt het misschien gewoon nodig....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90527033
In die 6 pagina's is er vast wel ergens een post te vinden wat overeenkomt met wat ik wil zeggen, namelijk dat je een geobsedeerde psychopaat bent. Wat een realiteitszin en denkvermogen heb jij zeg. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 28-12-2010 10:25:53 ]
pi_90527548
Gast, waar ben jij mee bezig? Heb je dan al niet genoeg signalen gehad dat zij jou niet moet?

Verder heeft zij al een vriend, hopelijk leert hij jou eens een keer een hard lesje, reken daar in ieder geval maar wel op als je zo door blijft gaan. En je zou het nog verdiend hebben ook om in elkaar gerossed te worden. Blijkbaar is dat de enige manier om jou wat bij te brengen.

Zieke psychopaat, ga hulp zoeken voordat het uit de hand loopt
pi_90528052
Hier zijn geen woorden meer voor...
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_90528204
Daar ben ik weer !
1 uur geslapen, heerlijk
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90528639
Zoek hulp, je bent obessief bezig en dit kan alleen maar verkeerd aflopen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:53:15 #278
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90528809
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
Dit dus.
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:01:27 #279
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90529043
_O- TS, je hebt gefaald. Nooit meer mee spreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90529095
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

ophouden met dat stalken van je.

brrr, ik zou het ook doodeng vinden als iemand zo achter me aanzat. :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90529337
Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden:

Ze kent je wel, namelijk je ziekelijke obsessieve gedrag... Al ben je verder nog zo'n goede kerel, dit persoonlijkheidstrekje geeft alle rest een negatieve wansmaak.

Zoek professionele hulp, serieus. Ga in op wat je moeder en zusje zeggen, ook al zie je het niet in.
And the druids turn to stone...
pi_90529447
Dude, jij bent fucking triest. Ze zegt al nee en dan zo doorgaan. Ga naar die psycholoog
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:38:46 #283
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90530111
Het zou me niets verbazen als het meisje waar de TS verliefd op is ook nog minderjarig blijkt te zijn. Dus in plaats van een 20-jarig Turks meisje een 12-jarig Turks meisje waar TS even knoepelhard op zit te geilen.
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
pi_90530324
TS, je kon niet slechter beginnen. Bij haar langs gaan zou ik helemaal niet doen, ander cultuur waar dit niet zomaar kan.

Verder zeg je dat ze een vriend heeft. Blijkbaar ben je niet speciaal genoeg voor haar. Het enige wat je nu kan doen is: niks. En dan ook echt niks, je komt al heel stalkerig over.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_90534611
Zijn we er nu echt klaar mee? ;(
:*
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90534663
TS wil horen wat ie kan doen, ik zeg langsgaan en drammen als een klein kind om een lollie. Aanhouder wint ;)
pi_90534786
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90534922
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
Laten wij het hopen, misschien stopt hij dan met het stalken. Aangezien woorden hem schijnbaar niet bereiken.
pi_90534926
Ik zal zeggen: laat haar met rust. Als ik dat zo lees kom je inderdaad over als een stalker. Sterker nog volgens mij ben je een stalker en als dat meisje naar de polie gaat ben je echt de lul. Als je dat zelf terugleest wat je geschreven hebt kom je dan zelf ook niet tot de conclusie dat je haar gewoon stalkt? Ze smeekt je bijna om haar met rust te laten. En wat doe jij? Het tegenovergestelde.

En tja waarom ze niks met te maken wil hebben? Misschien houdt ze niet van stalkers. En wat vind je zusje hier allemaal van? Het is wel haar vriendin die je stalkt.

Ik zeg: stop met haar te sms-en en als dat niet lukt zoek hulp.
pi_90535178
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535191
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
LEAVE KB ALONE.
pi_90535200
Oh en pics van je zusje TS.
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535272
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535291
Eerst eens wat pix.
pi_90535328
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
Nee :o voor je eigen bestwil!!!!!!!
LEAVE KB ALONE.
pi_90535601
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee :o voor je eigen bestwil!!!!!!!
Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535666
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
Het is beter zo, geloof me. :*

Weetje wat ik me af vraag? :o
LEAVE KB ALONE.
pi_90535748
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Het is beter zo, geloof me. :*

Weetje wat ik me af vraag? :o
Vertel
pi_90535795
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Vertel
Waar TS nu is. En wat hij nu aan het doen is, ik hoop zo dat hij niet naar het huis van dat meisje is gegaan. :'( Straks wordt ze vermoord door haar vader oid!!

En ik vraag me af waarom Boerenkool-met-jus zo weinig geslapen heeft :o
LEAVE KB ALONE.
pi_90535877
Ik denk dat TS nu hij dit leest gewoon profesionele hulp is gaan zoeken. Ik hoop het voor hem en dat meisje. En boeren-kool-met jus heeft zo weinig geslapen omdat het zo hard vriest.
pi_90535965
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef mjb44 het volgende:
Ik denk dat TS nu hij dit leest gewoon profesionele hulp is gaan zoeken. Ik hoop het voor hem en dat meisje. En boeren-kool-met jus heeft zo weinig geslapen omdat het zo hard vriest.
Ik denk het niet.. TS is dwars, heel dwars :o
Oh vriest het buiten? :o
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')