Bijna iedereen ging er serieus op in, jij noemt het echter pas serieus wanneer iemand zegt wat JIJ wilt horen... Jij wilt alleen horen dat alles goedkomt, dat ze je na jou 'romantische' actie vast leuk gaat vinden. De waarheid dat het gewoon eng begint te worden wat je doet, zie je als een troll. Ik ben geen groot voorstander van iedereen altijd maar naar de psyciater willen sturen maar jij hebt het misschien gewoon nodig....quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ps: bedankt voor de mensen die hier SERIEUS op in gingen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
ophouden met dat stalken van je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
Laten wij het hopen, misschien stopt hij dan met het stalken. Aangezien woorden hem schijnbaar niet bereiken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
Ja straks gaat ie ons nog stalken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neevoor je eigen bestwil!!!!!!!
Het is beter zo, geloof me.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
Vertelquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is beter zo, geloof me.
Weetje wat ik me af vraag?![]()
Waar TS nu is. En wat hij nu aan het doen is, ik hoop zo dat hij niet naar het huis van dat meisje is gegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |