Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:43 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :p
Ik neem nog een pepermuntje
De ham vraag blijft: wie weet wél wat daar stond !quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou weten
AH okequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:46 schreef juxtaposition het volgende:
Check m'n vorige post, was exact wat in krullenbolletjes post stond.
Speciaal voor boerenkool-met-jus. Dit was wat krullenbolletje postte.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef juxtaposition het volgende:
Jaaa het is gelukt op m'n telefoon te kopieren en plakken.
De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
Bron: wiki
Herken je je niet hierin TS?
GAST! Ze snapt dat je haar leuk vind en dat je voor haar wilt gaan, zij niet voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ga nu echt slapen. Ik heb voor mezelf beslist: ik ga binnenkort bij haar langs, ik laat nog 1 keer zien dat ik haar echt leuk vindt en dat ik voor haar wil gaan. Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is. Als ze mij dan echt niet wilt, is dat jammer, maar haar laten gaan kan ik op dit moment echt nog niet, ze gaat niet zomaar uit mijn hoofd, dus de consequenties die komen, zijn allemaal voor mezelf. Slaap lekker.
Ik ga bijna de hele tijd serieus op je in, alleen is het niet wat jij wilt horen dus schuif je het af als onzin. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ps: bedankt voor de mensen die hier SERIEUS op in gingen.
Geen dank. Ik snap hoe je je in deze situatie kan voelen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Da's de instelling: gewoon ontkennen van het probleem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet.
En wat een goede reden is bepaal jijzelf zeker? Wat als ze je geen reden geeft, maar slechts gillend de deur dicht gooit? Dan heeft ze het nog niet begrepen zeker, hoeveel jij om haar geeft?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is.
Dit moet toch haast wel gewoon nep zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Bijna iedereen ging er serieus op in, jij noemt het echter pas serieus wanneer iemand zegt wat JIJ wilt horen... Jij wilt alleen horen dat alles goedkomt, dat ze je na jou 'romantische' actie vast leuk gaat vinden. De waarheid dat het gewoon eng begint te worden wat je doet, zie je als een troll. Ik ben geen groot voorstander van iedereen altijd maar naar de psyciater willen sturen maar jij hebt het misschien gewoon nodig....quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
ophouden met dat stalken van je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
Laten wij het hopen, misschien stopt hij dan met het stalken. Aangezien woorden hem schijnbaar niet bereiken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
Ja straks gaat ie ons nog stalken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neevoor je eigen bestwil!!!!!!!
Het is beter zo, geloof me.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
Vertelquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is beter zo, geloof me.
Weetje wat ik me af vraag?![]()
Waar TS nu is. En wat hij nu aan het doen is, ik hoop zo dat hij niet naar het huis van dat meisje is gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |