abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:44:06 #251
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525354
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:43 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :p
Ik neem nog een pepermuntje
Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou weten :P
pi_90525356
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:44 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Was meer een algemene vraag, sorry voor het misverstand, hoopte dat jij het wel zou weten :P
De ham vraag blijft: wie weet wél wat daar stond !
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525357
Check m'n vorige post, was exact wat in krullenbolletjes post stond.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:47:19 #254
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525358
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:46 schreef juxtaposition het volgende:
Check m'n vorige post, was exact wat in krullenbolletjes post stond.
AH oke :o
Goede post dan wel, van jou ook
pi_90525364
Was het: - ?

Of niet?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525375
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Was het: - ?

Of niet?
ja want dan is het een erg gevatte opmerking...
pi_90525377
Mensen, ik ga nu echt slapen. Ik heb voor mezelf beslist: ik ga binnenkort bij haar langs, ik laat nog 1 keer zien dat ik haar echt leuk vindt en dat ik voor haar wil gaan. Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is. Als ze mij dan echt niet wilt, is dat jammer, maar haar laten gaan kan ik op dit moment echt nog niet, ze gaat niet zomaar uit mijn hoofd, dus de consequenties die komen, zijn allemaal voor mezelf. Slaap lekker.
pi_90525380
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef juxtaposition het volgende:
Jaaa het is gelukt op m'n telefoon te kopieren en plakken.

De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').

Bron: wiki

Herken je je niet hierin TS?
Speciaal voor boerenkool-met-jus. Dit was wat krullenbolletje postte.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:55:54 #259
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525381
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ga nu echt slapen. Ik heb voor mezelf beslist: ik ga binnenkort bij haar langs, ik laat nog 1 keer zien dat ik haar echt leuk vindt en dat ik voor haar wil gaan. Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is. Als ze mij dan echt niet wilt, is dat jammer, maar haar laten gaan kan ik op dit moment echt nog niet, ze gaat niet zomaar uit mijn hoofd, dus de consequenties die komen, zijn allemaal voor mezelf. Slaap lekker.
GAST! Ze snapt dat je haar leuk vind en dat je voor haar wilt gaan, zij niet voor jou

De goede reden: (voor de 4e keer volgens mij) Je hebt laten zien dat een raar persoon bent door iemand zo te stalken, dit zegt voor haar genoeg en is dus de reden.

Ik word echt moedeloos van iemand als jij, tijd dat je opgenomen word
pi_90525382
Ps: bedankt voor de mensen die hier SERIEUS op in gingen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:56:45 #261
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525384
Oh en wat er mis is met je:

Je bent een fucking idioot met een vertekend zelf beeld.

Wat ben jij een vreselijk triest persoon zeg :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:57:53 #262
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525387
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga bijna de hele tijd serieus op je in, alleen is het niet wat jij wilt horen dus schuif je het af als onzin. Jij komt er wel.

Ik hoop dat die vriend er is als je langs gaat en hij je helemaal de tering in slaat.

Hoop dat je het dan doorkrijgt.
pi_90525390
TS, je vraagt je steeds af hoe ze je kan afwijzen terwijl ze je innerlijk niet kent. Dat kan op dezelfde manier dat jij haar vereert ook al ken je haar innerlijk niet. Het is gewoon een gevoel, en bij haar is het precies het tegenovergestelde als bij jou. Dat zal bij jou en bij haar ook niet snel veranderen.

En geloof je het echt dat je als je naar haar huis gaat en weer door haar bent afgewezen en je misschien een aangifte aan je broek krijgt, dat je haar dan opeens wel uit je hoofd kan zetten? En wat is voor jou een goede reden dat ze je niet wil leren kennen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:59:43 #264
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_90525391
Het is diep triest als dit topic echt is; ik heb medelijde met het meisje.. Ik hoop dat TS gwn een goede troll is maar dat zal helaas niet het geval zijn.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_90525392
quote:
Geen dank. Ik snap hoe je je in deze situatie kan voelen.

Indien je dat prettig vind mag je mijn nummer wel hebben en dan doe ik wel alsof ik haar ben. Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens nodig (een foto doet vaak wonderen) om me in te leven.

Ik hoop dat je dit begrijpt.
pi_90525530
Mooi dat die stalker tekst gewoon echt letterlijk TS beschrijft :') duidelijker kan je het niet krijgen.

Tevens kon ik ook niet slapen. Nu hopelijk wel :P
pi_90525605
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet.
Da's de instelling: gewoon ontkennen van het probleem.

Gast, zoek hulp en laat je onderzoeken. :{
pi_90525616
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Ook wil ik een goede reden horen van haar waarom ze mij niet wilt leren kennen, wat er dan mis met me is.
En wat een goede reden is bepaal jijzelf zeker? Wat als ze je geen reden geeft, maar slechts gillend de deur dicht gooit? Dan heeft ze het nog niet begrepen zeker, hoeveel jij om haar geeft? :')

Ik hoop van harte dat dit een troll is.
  dinsdag 28 december 2010 @ 07:57:38 #269
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90525875
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Dit moet toch haast wel gewoon nep zijn?
Gast, die meid is doodsbang voor je. Je gedraagt je als een stalker, je dringt je op, je zoekt op waar ze sport en gaat daar naartoe, je valt haar vriendinnen lastig met informatie over haar terwijl je haar niet eens kent. En nu wil je bij haar huis langs gaan terwijl ze een vriend heeft?
Als ik jou was zou ik AL het contact met deze meid verbreken. Je mag blij zijn als je niet inelkaar gerost wordt man.
Ze kent je als iemand die jou lastig valt en daardoor wil ze je niet eens meer beter leren kennen. Accepteer dat je het hebt verpest, doe wat aan je opdringerige gedrag en zoek een ander. (ja in deze volgorde)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90526221
Dus ipv haar te leren kennen, heb je haar nummer stiekem opgezocht en ben je begonnen met haar rare sms'jes te sturen.. Zonder dat ze wist wie je was.
Daarna ga je haar domweg achterna lopen en je snapt niet waarom ze geen goede indruk van je heeft.
Want: jij vindt haar leuk dus moet ze jou ook leuk vinden.
Zo werkt het dus niet. Je ziet vast tientallen leuke meiden waar je niet verliefd op bent en nooit zal worden. Ook al zouden ze nog zo hard achter jou aan lopen.
Hoe denk je trouwens dat het overkomt als een willekeurig meisje zonder dat je het weet allerlei dingen over je te weten probeert te komen? Dat is echt wel gestoord gedrag hoor!

Zo goed kende je haar ook niet want anders hoefde je niet stiekem haar gegevens op te zoeken om vervolgens daarmee ongevraagd steeds weer contact te maken.

Ben je echt twintig? Als je tien of elf was en voor de eerste keer verliefd had ik het nog kunnen snappen.
Een bezoek aan de psycholoog of psychiater lijkt me helemaal niet overdreven. Als je echt denkt dat je haar nog kan krijgen, of zelfs maar de geringste kans maakt, dan sta je heel ver buiten de realiteit.

En laat dat meisje met rust.. Het zou toch lullig zijn als je wordt opgepakt wegens stalking. Want dát is waar jij mee bezig bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-12-2010 12:07:12 ]
pi_90526426
Wat ik me na 6 pagina's afvraag. Is het uitprinten van dit topic en overhandigen aan de politie nu ook een manier om gekken van de straat te krijgen?

Zal wel weer niet.

TS heeft een zeer egoistische kijk op zijn probleem. Ikke ikke ikke en dat iemand anders doodongelukkig van me wordt boeit ikke niet. Echte liefde idd :')
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:19:14 #272
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90526673
quote:
Bijna iedereen ging er serieus op in, jij noemt het echter pas serieus wanneer iemand zegt wat JIJ wilt horen... Jij wilt alleen horen dat alles goedkomt, dat ze je na jou 'romantische' actie vast leuk gaat vinden. De waarheid dat het gewoon eng begint te worden wat je doet, zie je als een troll. Ik ben geen groot voorstander van iedereen altijd maar naar de psyciater willen sturen maar jij hebt het misschien gewoon nodig....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90527033
In die 6 pagina's is er vast wel ergens een post te vinden wat overeenkomt met wat ik wil zeggen, namelijk dat je een geobsedeerde psychopaat bent. Wat een realiteitszin en denkvermogen heb jij zeg. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 28-12-2010 10:25:53 ]
pi_90527548
Gast, waar ben jij mee bezig? Heb je dan al niet genoeg signalen gehad dat zij jou niet moet?

Verder heeft zij al een vriend, hopelijk leert hij jou eens een keer een hard lesje, reken daar in ieder geval maar wel op als je zo door blijft gaan. En je zou het nog verdiend hebben ook om in elkaar gerossed te worden. Blijkbaar is dat de enige manier om jou wat bij te brengen.

Zieke psychopaat, ga hulp zoeken voordat het uit de hand loopt
pi_90528052
Hier zijn geen woorden meer voor...
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_90528204
Daar ben ik weer !
1 uur geslapen, heerlijk
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90528639
Zoek hulp, je bent obessief bezig en dit kan alleen maar verkeerd aflopen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:53:15 #278
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90528809
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
Dit dus.
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:01:27 #279
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90529043
_O- TS, je hebt gefaald. Nooit meer mee spreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90529095
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
ophouden met dat stalken van je.

brrr, ik zou het ook doodeng vinden als iemand zo achter me aanzat. :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90529337
Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden:

Ze kent je wel, namelijk je ziekelijke obsessieve gedrag... Al ben je verder nog zo'n goede kerel, dit persoonlijkheidstrekje geeft alle rest een negatieve wansmaak.

Zoek professionele hulp, serieus. Ga in op wat je moeder en zusje zeggen, ook al zie je het niet in.
And the druids turn to stone...
pi_90529447
Dude, jij bent fucking triest. Ze zegt al nee en dan zo doorgaan. Ga naar die psycholoog
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:38:46 #283
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90530111
Het zou me niets verbazen als het meisje waar de TS verliefd op is ook nog minderjarig blijkt te zijn. Dus in plaats van een 20-jarig Turks meisje een 12-jarig Turks meisje waar TS even knoepelhard op zit te geilen.
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
pi_90530324
TS, je kon niet slechter beginnen. Bij haar langs gaan zou ik helemaal niet doen, ander cultuur waar dit niet zomaar kan.

Verder zeg je dat ze een vriend heeft. Blijkbaar ben je niet speciaal genoeg voor haar. Het enige wat je nu kan doen is: niks. En dan ook echt niks, je komt al heel stalkerig over.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_90534611
Zijn we er nu echt klaar mee? ;(
:*
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90534663
TS wil horen wat ie kan doen, ik zeg langsgaan en drammen als een klein kind om een lollie. Aanhouder wint ;)
pi_90534786
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90534922
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS leef je nog?
Of ben je al je tanden kwijt en lig je op de ic in coma omdat je in elkaar ben geramt door die Iraniër?
Laten wij het hopen, misschien stopt hij dan met het stalken. Aangezien woorden hem schijnbaar niet bereiken.
pi_90534926
Ik zal zeggen: laat haar met rust. Als ik dat zo lees kom je inderdaad over als een stalker. Sterker nog volgens mij ben je een stalker en als dat meisje naar de polie gaat ben je echt de lul. Als je dat zelf terugleest wat je geschreven hebt kom je dan zelf ook niet tot de conclusie dat je haar gewoon stalkt? Ze smeekt je bijna om haar met rust te laten. En wat doe jij? Het tegenovergestelde.

En tja waarom ze niks met te maken wil hebben? Misschien houdt ze niet van stalkers. En wat vind je zusje hier allemaal van? Het is wel haar vriendin die je stalkt.

Ik zeg: stop met haar te sms-en en als dat niet lukt zoek hulp.
pi_90535178
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535191
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Wij gaan hém nu stalken.En hard ook.
TSSSSSSSSSSS!
:D
LEAVE KB ALONE.
pi_90535200
Oh en pics van je zusje TS.
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535272
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535291
Eerst eens wat pix.
pi_90535328
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik houd van dit topic.
Ik heb een zwak voor TS gekregen.
Zullen wij hem tóch maar steunen dan?
Nee :o voor je eigen bestwil!!!!!!!
LEAVE KB ALONE.
pi_90535601
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee :o voor je eigen bestwil!!!!!!!
Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90535666
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Ja straks gaat ie ons nog stalken.
Nee, bij deze neem ik mijn zwak terug.
Het is beter zo, geloof me. :*

Weetje wat ik me af vraag? :o
LEAVE KB ALONE.
pi_90535748
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Het is beter zo, geloof me. :*

Weetje wat ik me af vraag? :o
Vertel
pi_90535795
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:04 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Vertel
Waar TS nu is. En wat hij nu aan het doen is, ik hoop zo dat hij niet naar het huis van dat meisje is gegaan. :'( Straks wordt ze vermoord door haar vader oid!!

En ik vraag me af waarom Boerenkool-met-jus zo weinig geslapen heeft :o
LEAVE KB ALONE.
pi_90535877
Ik denk dat TS nu hij dit leest gewoon profesionele hulp is gaan zoeken. Ik hoop het voor hem en dat meisje. En boeren-kool-met jus heeft zo weinig geslapen omdat het zo hard vriest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')