quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Toen mijn ma werd gestalkt , ging ik even langs hem met mijn broer en vriendelijk gevraagt of ie er mee stopt.
Dat gaat binnekort bij jou ook gebeuren.
Maar dat vriendelijk is relatief hè
Ik zeg het nog een keer:quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar ik wil gewoon een goede reden weten waarom ze mij niet wilt leren kennen. Je kan toch niet iemand afwijzen als je degene niet kent..
Ik snap het wel en het is natuurlijk super vervelend zo'n enrome liefde die niet beantwoord wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TSquote:
Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog...quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.
Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.
Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TS
Lees dit nog even TS. Staat goed samengevat wat je verkeerd doet in je veroverpogingen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.
Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.
Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Daarom... Bovendien staat in de OP al dat ze erover denkt om naar de politie te gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...
Het zwakke geslacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees een vent en leer ermee omgaan man!
Ik heb gekotst van t lachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog...
Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Heeft ie al langquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh gaat met die mentaliteit zo erg in de problemen komen he haha
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?
Nog een keer:quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar ja
Wiki:quote:
Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nog een keer:
Je bent verliefd op jouw beeld van haar. Niet op haar, aangezien je haar amper kent, en dan nog alleen van jouw kant, hoe jij haar hebt geobserveerd.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:
Hier is een gepaste oplossing voor. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt.
Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!
Ik natuurlijk blij daarmee, vooral omdat we nu door konden gaan.
Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.
Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies
Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
Misschien daarom dat je gevoel zo sterk is en je het nog niet kan relativeren / plaatsen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar ja
Jij vind ze niet eng, zij duidelijk wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Dat zegt inderdaad genoeg, ze wil je echt echt echt niet.quote:Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:
Hier is een gepaste oplossing voor. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt.
Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!
Ik natuurlijk blij daarmee, vooral omdat we nu door konden gaan.
Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.
Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies
Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
Slaapwel. En je weet het kappen met die onzin want anders binnenkort ook in jouw buurt TS:quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga slapen als het me lukt!
Dan moet je haar sowieso nu met rust laten, dan is er misschien nog een minieme kans dat er in de toekomst (ik zou niet uitgaan van zeer binnenkort) een normaal contact kan zijn tussen jullie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.
Voor mij hetzelfde en slaapwel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:24 schreef juxtaposition het volgende:
Hopelijk dringen onze reacties toch een beetje door tot TS en houdt hij op met zijn contact met haar.
Ik ga overigens ook naar bed. Ben benieuwd naar de afloop van dit topic.
Overigens nog nooit zo serieus gereageerd op een topic na drie uur 's nachts
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:37 schreef Jeem het volgende:
KRULLEBOLLETJE heeft zich speciaal voor jou hier geregistreerd iwannabehigh
ik zou het bij haar proberen als ik jou was
:-D
Te laat al vrees ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:39 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Voor je weer rare fratsen uit gaat halen.
Het was sarcastisch.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.
Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.
Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.
Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.
Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!
Ps: We zijn allebei 20.
Huh wat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Te laat al vrees ik![]()
Wat stond er eigenlijk ongeveer?
Jouw probleem lijkt hem erin te zitten, dat je niet goed naar de emoties van anderen kan kijken. Je zegt heel stellig dat jouw acties niet eng zijn. En ik wil best geloven dat jouw intenties goed zijn, maar je moet proberen vanuit haar standpunt naar jouw acties te kijken. Stel je voor dat iemand die jij haat, of die jij eng vindt maar contact blijft zoeken. Dat is op zijn minst erg onaangenaam te noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :pquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat er stond bij die krentenbolletje als reactie, die dus weggehaald is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |