abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:10:56 #201
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525196
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat steel je mn definitie :P
Ik was gewoon te laat... Maar ik heb wel de bron. :6 ;)
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:11:11 #202
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525198
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Toen mijn ma werd gestalkt , ging ik even langs hem met mijn broer en vriendelijk gevraagt of ie er mee stopt.
Dat gaat binnekort bij jou ook gebeuren.
Maar dat vriendelijk is relatief hè
:')
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:11:13 #203
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525199
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee maar ik wil gewoon een goede reden weten waarom ze mij niet wilt leren kennen. Je kan toch niet iemand afwijzen als je degene niet kent..
Ik zeg het nog een keer:

Door dit lastigvallende gedrag heb je genoeg aan haar laten zien. Ze kent je goed genoeg geloof me.
Bovendien hoe kan je van iemand houden als je degene niet kent?
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 04:11:41 #204
169210 liesje1979
pi_90525200
quote:

[..]

Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Ik snap het wel en het is natuurlijk super vervelend zo'n enrome liefde die niet beantwoord wordt.
Als jullie voor elkaar gemaakt zijn komt dat vanzelf wel, hoef je niets voor te doen *O*

Wees een vent en leer ermee omgaan man! :')
pi_90525205
Je ziet in dat dit misschien eng voor haar is en TOCH kan je niet stoppen met contact zoeken. Waarom zoek je geen hulp? Je wilt toch ook het beste voor haar, en dat is geen gozer waar ze bang van wordt...

Btw thanks Verbodsbord :)
TS, wat jij verstaat onder stalken is geen stalken maar staat bekend als 'aanranding'. Je haalt wat dingen door elkaar. Verdiep je eens in wat op internet staat over stalkers. Wat wij zeggen hier is namelijk serieus bedoeld en niet om je tegen te werken. Door stalken zal je nooit dat meisje krijgen!
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:12:39 #206
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525206
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TS
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:12:41 #207
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525207
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.

Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.

Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog... :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:14:32 #208
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525218
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Geef toe, hoelang kan het duren voor die vriend die bekend staat als agressief en gewelddadig langskomt bij TS? De enige reden dat dat nog niet gebeurd is is waarschijnlijk omdat ze het anders lullig vind voor de vriend van TS
Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...
Are you fokking to me?
pi_90525222
Wij slaan gewoon1 nacht over . Om het wel/niet echte verhaal van ts te lezen. Oke
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525226
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:
Je moet alles op een rijtje zetten, bro. Ze tolereerde je nog toen ze bij jou thuis langskwam. Oké. Ik neem aan dat ze toen niet bepaald flirterig/geïnteresseerd deed tegen jou. Dan geven sommigen het al op. Vervolgens heb je via haar zusje haar mobiele nummer gekregen en haar gesms't. Niet bepaald een gentleman's manier om zoiets te doen, moet je toegeven. Ze wees je gelijk af. Daar stoppen normale mensen vaak. Die denken dan: "Oké, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik zoek wel iemand anders." Alleen jij ging gewoon door. Je bleef haar nogal enge sms'jes sturen, ook al wil ze niets met jou. Je sprak haar aan op Koninginnedag, ook al wil ze niets met jou. En hebt haar Hyves-pagina ondergespamd. Hier wordt het al wat creepy, maar je bent verliefd dus tot aan hier kan ik nog wel enigszins jouw kant begrijpen. Oké, vanaf dit punt zijn alle niet-obsessieve mensen afgehaakt. Je kan aan al jouw vrienden en kennissen gaan vragen wanneer zij ophouden. Mits ze normaal zijn, zal dat tot uiterlijk hier gaan.

Alleen wat jij vervolgens doet is langs haar huis rijden en haar op school bekijken. Je hoeft geen expert te wezen om in te zien dat dat héél ver gaat. Je zoekt haar bewust op, zonder afspraak. Héél eng. En je wil nu je belofte verbreken: dat je haar niet meer zal lastigvallen, door naar haar huis te gaan. Gast... Marc Dutroux zou hier nog kippenvel van krijgen.

Je bent al twee gi-gan-ti-sche stappen verder gegaan dan alle normale mensen. Dat moet je inzien. En je staat op het punt om een derde gigantische stap teveel te nemen. Je bent verliefd, zoveel is duidelijk. Maar als je verliefd bent op iemand wens je diegene ook het allermeeste geluk toe. Zij zal op dit moment erg ongelukkig zijn. Wat jouw schuld is met al jouw enge acties. En ze heeft je meerdere malen afgewezen, waarmee ze zegt dat ze gelooft niet gelukkiger te worden met jou als haar vriendje. Als je verliefd op haar bent, gun je haar de kans om wél gelukkig te worden. Dat doe je door haar te vergeten en uit haar leven te stappen. Zij is namelijk de enige die mag bepalen hoe ze gelukkig wordt. Als ze, in jouw ogen, verkeerde beslissingen maakt, laat haar die dan maken. Het is haar keuze, niet de jouwe.
Lees dit nog even TS. Staat goed samengevat wat je verkeerd doet in je veroverpogingen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:15:30 #211
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Tja ik hoop het niet voor TS, maar als het aan de Iraniër zijn oren komt zal hij er het waarschijnlijk niet bij laten...
Daarom... Bovendien staat in de OP al dat ze erover denkt om naar de politie te gaan.

Hoe kan iemand zo diep zinken :'(
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:15:31 #212
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525228
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wees een vent en leer ermee omgaan man! :')
Het zwakke geslacht. :')
Are you fokking to me?
pi_90525231
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Je vergeet zijn actie op dinsdags aan de sportschool dan nog... :')
Ik heb gekotst van t lachen.

Ehm nee.
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525235
iwannabehigh gaat met die mentaliteit zo erg in de problemen komen he haha
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:16:28 #215
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525237
quote:

[..]

Misschien is het eng voor haar. Maar begrijp jij wel dat ik echt gek op haar ben, haar gewoon niet KAN laten gaan. Ik denk echt echt echt dat zij en ik het samen heel leuk kunnen hebben..
Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?
Are you fokking to me?
pi_90525242
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh gaat met die mentaliteit zo erg in de problemen komen he haha
Heeft ie al lang ;) :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525248
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Is het de eerste keer dat je verliefd bent TS?
Ja het is mijn 1e keer dat ik verliefd ben, terwijl ik al 20 ben maar ja
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:18:51 #218
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525257
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nog een keer:

Je bent verliefd op jouw beeld van haar. Niet op haar, aangezien je haar amper kent, en dan nog alleen van jouw kant, hoe jij haar hebt geobserveerd.
pi_90525259
Hier is een gepaste oplossing voor. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt.

Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!
Ik natuurlijk blij daarmee, vooral omdat we nu door konden gaan.

Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.

Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies :)

Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
pi_90525261
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:03 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Wiki:

Stalking kan strafbare feiten inhouden of tot strafbare feiten leiden, zoals vandalisme, laster, smaad, mishandeling of bedreiging. In veel, wellicht zelfs de meeste gevallen, gaat het om feiten die op zichzelf genomen niet strafbaar zijn, zoals het toesturen van cadeau's, achtervolgen, bespieden, opbellen of schrijven en e-mailen. Hoewel deze acties stuk voor stuk niet illegaal zijn, is het contact voor de gestalkte ongewenst en is bovendien de frequentie van het gedrag zeer hoog.
pi_90525264
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:10 schreef OmeCorn het volgende:

Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
pi_90525268
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:18 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nog een keer:

Je bent verliefd op jouw beeld van haar. Niet op haar, aangezien je haar amper kent, en dan nog alleen van jouw kant, hoe jij haar hebt geobserveerd.
Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.
pi_90525272
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:

Toentertijd heb ik ervoor gekozen om haar voor enkele dagen met rust te laten (het was toen donderdag de laatste sms en toen is het weekend zeg maar overbrugt). Het ging hierbij om 18-jarige jongevrouw. Dit had een positieve uitwerking: in plaats van dat ze niets meer van zich liet horen reageerde ze juist terug. Ze was erg bedreven hierin aangezien de gesprekken tot diep in de nacht doorgingen. Ze zei hierbij dat ze in het beginsel erg gechoqueerd was aangezien je dat niet direct verwacht van de broer van je vriendin. Tijdens de sms-berichten bleek dus dat ze al langer iets wilde van me, maar dat niet durfde te uiten. Het kon dus door het geloof komen, maar daar ben ik nooit achter gekomen.
Na tientallen berichten kwam er een ommekeer in de situatie: niet ik, maar zij begon steeds met sms'en. Op dat punt is wel duidelijk dat er meer speelt. Op een gegeven moment kon ik het dan ook niet bijhouden waardoor zelfs mijn mobiel kapot ging (was een Samsung Star, dat kon gebeuren). Nu zei ik tegen haar, toen ze bij m'n zusje was, dat het even duurde voordat ik dus kon reageren. Hier reageerde ze op door zelf een nieuwe mobiel voor me te kopen!

Dit tafereel escaleerde echter. Ze wou nu alles voor mij doen. Ze kwam zelf met de spreuk "Moet ik ook achter de raam". Nu klonk dat niet onaardig, maar i.v.m. eerdere aanrakingen met justitie kon ik dat niet maken. Toen heb ik ook het contact verbroken want zoiets moet je een meisje niet aandoen.

Ik wens je veel succes. Het is niet gemakkelijk om dit door te komen, maar met rust laten is het devies :)

Offtopic:
In dit geval was het dus de broer van mijn hond zijn varken. Een vergelijkbare situatie dus, maar misschien reageren ze anders.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:21:44 #224
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525275
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Misschien daarom dat je gevoel zo sterk is en je het nog niet kan relativeren / plaatsen.

Vergeet haar nou maar TS.
Are you fokking to me?
pi_90525279
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga slapen als het me lukt!
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:22:37 #226
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525280
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie. Mijn acties zijn niet eng, ik stalk haar niet. Niet express. Ik wil haar juist weten dat ik alles voor haar over heb, snap je? Ik snap niet waarom ze mij niet wilt leren kennen. En ook niet waarom ze met een jongen gaat die elke week vecht en agressief gedrag vertoont. Zeker omdat hij er goed uitziet en ik minder, terwijl ik WEET dat ik toch echt een beter innerlijk heb. En veel voor haar over heb. Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Jij vind ze niet eng, zij duidelijk wel.
Ze wilt je niet leren kennen omdat je voor haar al genoeg hebt laten zien met je achtervolgende gedrag.
Een beter innerlijk met dit gedrag?

Het dringt niet tot je door he? Of weet je dat ik goede punten maak maar wil je het niet toegeven om jezelf geen verliezer te voelen? Ik snap dit niet hoor

quote:
Ik ga al een jaar achter haar aan, dat moet genoeg zeggen toch..
Dat zegt inderdaad genoeg, ze wil je echt echt echt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:22:50 #227
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525282
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef DoggyDog het volgende:

Offtopic:
Heerlijk :') Als TS een troll is, dan is hij in dit topic toch al vaker terug-getrolled! :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:23:53 #228
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525286
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga slapen als het me lukt!
Slaapwel. En je weet het kappen met die onzin want anders binnenkort ook in jouw buurt TS:

Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:24:14 #229
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525287
quote:

[..]

Als dat zo is, wil ik haar wel kennen, misschien klopt mijn beeld inderdaad niet en vind ik haar dan niet meer leuk.
Dan moet je haar sowieso nu met rust laten, dan is er misschien nog een minieme kans dat er in de toekomst (ik zou niet uitgaan van zeer binnenkort) een normaal contact kan zijn tussen jullie.
pi_90525289
Hopelijk dringen onze reacties toch een beetje door tot TS en houdt hij op met zijn contact met haar.

Ik ga overigens ook naar bed. Ben benieuwd naar de afloop van dit topic.
Overigens nog nooit zo serieus gereageerd op een topic na drie uur 's nachts :')
pi_90525290
Gaan ze hem in de waan laten dat hij nog kans maakt bij haar haha
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:25:59 #232
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525293
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:24 schreef juxtaposition het volgende:
Hopelijk dringen onze reacties toch een beetje door tot TS en houdt hij op met zijn contact met haar.

Ik ga overigens ook naar bed. Ben benieuwd naar de afloop van dit topic.
Overigens nog nooit zo serieus gereageerd op een topic na drie uur 's nachts :')
Voor mij hetzelfde en slaapwel! :W
Are you fokking to me?
pi_90525294
Slaap lekker duifjes!
XXX-AMSTERDAM-XXX
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 04:26:55 #234
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525297
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:26 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Slaap lekker duifjes!
:* :W
Are you fokking to me?
pi_90525298
Potentiële vrouwen verkrachter dit.

En pas op dat die vader je niet opzoekt.
If not now, then when.
pi_90525301
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KRULLEBOLLETJE op 28-12-2010 04:29:19 ]
pi_90525303
waarom kunnen jullie smiley's gebruiken en ik niet

waar staan die smileys potverdorie
pi_90525310
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:28 schreef KRULLEBOLLETJE het volgende:
-
Jammer dat je het hebt weggehaald, was erg treffend.

Welterusten fokkertjes!
pi_90525311
[ Bericht 100% gewijzigd door KRULLEBOLLETJE op 28-12-2010 04:29:19 ]

?
pi_90525324
Ik ben weer wakker.
Ik sliep niet :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525332
KRULLEBOLLETJE heeft zich speciaal voor jou hier geregistreerd iwannabehigh

ik zou het bij haar proberen als ik jou was

:-D
pi_90525337
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:37 schreef Jeem het volgende:
KRULLEBOLLETJE heeft zich speciaal voor jou hier geregistreerd iwannabehigh

ik zou het bij haar proberen als ik jou was

:-D
:D
pi_90525340
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:D
Voor je weer rare fratsen uit gaat halen.
Het was sarcastisch.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:40:02 #244
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525341
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:39 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Voor je weer rare fratsen uit gaat halen.
Het was sarcastisch.
Te laat al vrees ik ;(
Wat stond er eigenlijk ongeveer?
pi_90525342
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Ps: We zijn allebei 20.
:') ²
pi_90525344
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:40 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Te laat al vrees ik ;(
Wat stond er eigenlijk ongeveer?
Huh wat?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525346
quote:

[..]

Jouw probleem lijkt hem erin te zitten, dat je niet goed naar de emoties van anderen kan kijken. Je zegt heel stellig dat jouw acties niet eng zijn. En ik wil best geloven dat jouw intenties goed zijn, maar je moet proberen vanuit haar standpunt naar jouw acties te kijken. Stel je voor dat iemand die jij haat, of die jij eng vindt maar contact blijft zoeken. Dat is op zijn minst erg onaangenaam te noemen.

Oh en je moet iemand pas laten weten dat je alles voor ze over hebt, als je een relatie hebt. Niet als je haar probeert te veroveren. Alleen in Hollywoodfilms kan een man zich aan zijn geliefde vastklampen en ermee wegkomen. In het echte leven is dat vrij onmogelijk.

Én je moet je beseffen, dat je haar gedrag alleen in jouw huis hebt kunnen zien. Te midden van vreemden. Dan gaan mensen zich automatisch wat politiek correcter gedragen. Het zegt niet zo veel over haar karakter daarbuiten. Er is een vuistregel: Je kiest, onbewust of niet, een partner die bij je past. Het Turkse meisje wil een gozer die haar spanning en opwinding bezorgt. En een zogenaamde "alfa-male". Dat zal jij waarschijnlijk niet zijn voor haar. Dat jij een beter innerlijk hebt, is iets relatiefs. Het Turkse meisje vindt van niet, een ander meisje vindt van wel. Ga op zoek naar dat andere meisje.
  dinsdag 28 december 2010 @ 04:42:12 #248
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 04:41 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:

[..]

Huh wat?
Wat er stond bij die krentenbolletje als reactie, die dus weggehaald is
pi_90525350
Jaaa het is gelukt op m'n telefoon te kopieren en plakken.

De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').
De obsessieve stalker is verliefd op zijn
slachtoffer en meent in hem of haar de
ideale partner te zien. Volgens hem of haar
is het slachtoffer 'de ware', en zullen ze
uiteindelijk een stel vormen. Vaak gaat dit
ook gepaard met een gevoel een zeker
'recht' te hebben jegens het slachtoffer,
ook als het slachtoffer de stalker afwijst of
zelfs al een relatie met een ander heeft.
Sommige obsessieve stalkers zijn sociaal
zwak en fixeren zich mede daarom op het
slachtoffer ('ik zal immers toch niet een
ander kunnen vinden').

Bron: wiki

Herken je je niet hierin TS?
pi_90525352
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 04:42 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat er stond bij die krentenbolletje als reactie, die dus weggehaald is
Geen ideee , waarom vraag je dat aan mij? :p