Het is je vergeven, wat een liefde in dit topic ineensquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik flapte het er ook zomaar uit voor ik er erg in had en toen had ik ook al op invoeren geklikt.![]()
En Maisnon had dan ook wel een hele goede reactie.
Ik ben daar zelfs zeker van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lijkt dat je echt slim om ij haar langs te gaan? Ik denk dat dat de zaak alleen maar verslechterd eerlijk gezegd.......
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En je snapt niet dat dat intimiderend is voor de persoon waar jij verliefd op bent? Met als gevolg dat ze niets van je wil weten? Dringt dat echt niet tot je door?
Maar jij gaat haar dus opzoeken..quote:
Ze heeft genoeg van jouw persoonlijkheid gezien om het voor haar duidelijk te maken dat ze je niks vind. Anders had ze wel normaal gereageerd op die smsjes in het begin manquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !
Jij hebt geen recht om te eisen dat ze 'jou leert kennen'. Je bezorgt jezelf en haar enorm veel pijn als je ermee doorgaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat niet. Ze heeft geen goede reden waarom. Ze kent mij niet van binnen en toch wilt ze mij niet leren kennen. Dat vind ik raar !
Tja weet je, ik twijfel. Als hij geen troll is dan zou hij toch wel erg jong moeten zijn om in dit naieve denkpatroon te passen. Maar hij schrijft dan weer in volzinnen, de leeftijd die ik voor ogen heb doet dat bijna niet... Dus ik vrees dat de schaal toch zwaarder naar troll doorweegt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:25 schreef Levolution het volgende:
TS moet haast wel een troll zijn, zoniet dan zou hij eens flinke klappen van haar vader/broers/neven moeten krijgen. Wat een randdebiel.
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg van jouw persoonlijkheid gezien om het voor haar duidelijk te maken dat ze je niks vind. Anders had ze wel normaal gereageerd op die smsjes in het begin man
Eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:26 schreef Panzermaus het volgende:
TS is straks een depressieve verliefde puber met een contact- en omgevingsverbod opgelegd door Justitie. Way to go, broeder. Laat haar met rust en besef je dat jouw verliefdheid je het niet het recht geeft haar de stuipen op het lijf te jagen met dit gedrag van je.
Het is de manier waarop je haar ziet en waarop je haar benadert. Dat maakt haar bang. Daarom wil ze niets van je weten. En het is eigenlijk al te laat om zo'n indruk 'uit te wissen'.
Oja, pics van TS en het meisje in kwestie alsjeblieft. Misschien kunnen we dan beter advies geven?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.
Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijktquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of TS is gewoon te lelijk voor het exotische Turkse meisje.
Ze heeft nu wel een vriend (tenzij dat is om ts weg te houden) dus die kans lijkt me kleinquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef haShem het volgende:
[..]
Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijkt
Behalve voor TS danquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het is je vergeven, wat een liefde in dit topic ineens
Inderdaad, ook de dogmatische manier waarop hij zijn freakgedrag goedpraat. En deze post.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tja weet je, ik twijfel. Als hij geen troll is dan zou hij toch wel erg jong moeten zijn om in dit naieve denkpatroon te passen. Maar hij schrijft dan weer in volzinnen, de leeftijd die ik voor ogen heb doet dat bijna niet... Dus ik vrees dat de schaal toch zwaarder naar troll doorweegt...
Het kan toch niet dat ze weigert hem te leren kennen!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een vriend (tenzij dat is om ts weg te houden) dus die kans lijkt me klein
Tevens Ts: Waar haal je het lef vandaan om haar lastig te vallen terwijl ze misschien wel smoorverliefd is op haar huidige vriend
Aan een Iranees.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:29 schreef haShem het volgende:
[..]
Misschien is ze al jaren geleden uitgehuwelijkt
Ja dit was precies wat TS nodig hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef haShem het volgende:
[..]
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.
Maar na enkele maanden flink achter haar aan jagen ging ze toch met hem in zee.
Ze zijn nu al jaren gelukkig getrouwd en hebben 9 kinderen.
Ik bedoel maar..
dat zijn hele andere culturen, dat is daar normaal gewoon
snap ik, maar van jezelf?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is dat met troll enz. Maar ik ga geen foto's van haar plaatsen, sorry. Bedankt HaShem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |