Infiltreer in een Turks forum oid, en dan moet je daar vragen hoe je die mooie dames van ze kunt versieren, lijkt me toch de beste optie voor jequote:
Dan blijf je lekker doorgaan, tot je die vriend achter je aan krijgt, hij je in elkaar slaat en je depressief raakt.quote:
Ben jij een troll oid?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef haShem het volgende:
[..]
Infiltreer in een Turks forum oid, en dan moet je daar vragen hoe je die mooie dames van ze kunt versieren, lijkt me toch de beste optie voor je
Ik heb haar wel eens gesproken. Ik heb aan haar gevraagd toen ze bij ons at of ze thuis ook wel is aardappelen enz eet. Zo is er een keer een gesprek ontstaan dus..quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, je kent jouw beeld van haar man, je hebt haar amper gesproken dus.
Het dringt niet echt tot je door he?
Maar serieus: denk je echt dat ze me nooit op een andere manier KAN leren kennen? Als ze zich er naar toe zet? Nu heeft ze een beeld over mij, maar dat kan anders . .quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je moet dat niet zo zwart / wit zien. Het is niet omdat iemand jou niet wil leren kennen, dat er ook per se iets mis met je is. Bovendien heb je precies een kleine kortsluiting gemaakt waardoor je heel eng overkomt. Zij zal dus ook nooit je echte ik zien, maar steeds dat enge beeld hebben. Daarom, voor er meer problemen komen, neem het niet zo persoonlijk en laat het zo snel mogelijk rusten? Je gaat anders een hoop problemen krijgen. Ik voorspel de volgende problemen in nabije toekomst indien je zo doorgaat: mentale, juridische, familiale ( nl. haar broers die jou komen neerslaan...)
Zeg ik dit ergens? Lees je eens in man. Hij vraagt serieus om hulp en wil niets horen van een nooit a.s gebeuren nu, ga hem dan niet op zijn nek hijgen dat het niets wordt, ga hem tips geven gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben jij een troll oid?
Alle turkse vrouwens zijn hetzefde natuurlijk.....
Een keer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens gesproken. Ik heb aan haar gevraagd toen ze bij ons at of ze thuis ook wel is aardappelen enz eet. Zo is er een keer een gesprek ontstaan dus..
Nooit. Zowaar ik Marie heet. Werkelijk, ik meen het. Vraag het de andere vrouwen in dit topic. Ze gaan het je allemaal zeggen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar serieus: denk je echt dat ze me nooit op een andere manier KAN leren kennen? Als ze zich er naar toe zet? Nu heeft ze een beeld over mij, maar dat kan anders . .
Kijk hier kan ik iets meequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf een echte stalker! Maar alle gekheid op een stokje, je hebt haar waarschijnlijk in al je fantasieën tot iets gemaakt wat ze sowieso niet is, en totdat je dit inziet zal de gedachte dat de hemel op aarde is als je met haar samen bent niet verdwijnen.
De vraag is alleen, hoe geraak je eruit?
Zeg, die van mij niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik iets mee![]()
Goede reactie
Jawel, maar toen had ik al op invoeren gekliktquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeg, die van mij niet goed genoeg?
Dank je, de aandachtshoer in mij is gelukkig nu...quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:19 schreef Maisnon het volgende:
ik sta een gedeelte van mijn props af aan Marie30
Dan is 't goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jawel, maar toen had ik al op invoeren geklikt
Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf een echte stalker! Maar alle gekheid op een stokje, je hebt haar waarschijnlijk in al je fantasieën tot iets gemaakt wat ze sowieso niet is, en totdat je dit inziet zal de gedachte dat de hemel op aarde is als je met haar samen bent niet verdwijnen.
De vraag is alleen, hoe geraak je eruit?
Bedankt dat je er serieus op in gaat en me serieuze tips geeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zou haar een tijdje met rust laten, met andere meisjes aanpappen, laat eerst maar eens zien dat je je ook normaal kunt gedragen.
Okay, je bent verliefd, heel erg verliefd. Kan gebeuren, moet kunnen. Maar dan ga je je dus zo gedragen. Maar je snapt niet dat dat intimiderend is voor de persoon waar jij verliefd op bent? Met als gevolg dat ze niets van je wil weten? Dringt dat echt niet tot je door?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !
Ik flapte het er ook zomaar uit voor ik er erg in had en toen had ik ook al op invoeren geklikt.quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef haShem het volgende:
[..]
Zeg ik dit ergens? Lees je eens in man. Hij vraagt serieus om hulp en wil niets horen van een nooit a.s gebeuren nu, ga hem dan niet op zijn nek hijgen dat het niets wordt, ga hem tips geven gewoon.
Trouwens ik denk niet dat Ts een engerd is, hij is gewoon smoorverliefd, zelfs in het stenen tijdperk kwam dat voor en dan sloeg men de vrouw met een knots en sleepte haar mee zijn hol in dus wat is het probleem nu.
Lijkt dat je echt slim om ij haar langs te gaan? Ik denk dat dat de zaak alleen maar verslechterd eerlijk gezegd.......quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Ik ga het eerst nog wel proberen bij haar, puur op mijn gevoel, ik ga wel bij haar huis langs, maar als ze dan echt niet wilt en dus een goede reden geeft waarom, ga ik proberen haar te vergeten. Maar hoe vergeet je iemand.. dat wilt niet zomaar 1,2,3 en ik vind het jammer dat mensen hier zo makkelijk over praten. Ze betekent voor mij heel veel. Vind het hard dat jullie zeggen freak, stalker en zo. Ik ben verliefd.. en als ik verliefd ben, heb ik voor die persoon alles over en doe ik er dus alles aan om die persoon te krijgen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |