Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Toch moet je doorzetten. Geloof mij dit kan niet meer goed komen. Ik zie zelfs niet 1 procent kans... Snap je? Je moet je nu concentreren op wat anders...Daar moet je echt werk van maken.
Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper? Je zag haar en was verliefd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Die is heel boos op me, volgens haar heb ik hun vriendschap een beetje verpest omdat ze nooit meer bij ons thuis komt. Volgens haar ben ik autistisch, zegt ze altijd, en moet ik hulp zoeken, maar dat is overdreven zoals ik al zeiquote:
Je hebt het zelf niet meer door - door jouw gestoorde denken -, maar je houdt totaal geen rekening meer met haar.. Heb je enig idee hoe beangstigend het kan zijn voor haar, wanneer jij ineens bij haar huis opduikt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt dat je er serieus op in gaat. Het is moeilijk voor mij, in mijn ogen is ze echt super perfect. Ze is als een soort engeltje. Mijn vrienden lachen mij uit en zeggen ook dat ik haar nooit kan krijgen. Die gaan er dus ook niet serieus op in, behalve mijn moeder en zusje, maar die denken weer te overdreven. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen, voelt ze zich te goed voor mij ? Ik heb besloten: binnenkort ga ik bij haar huis langs, om haar ervan te overtuigen dat ik echt van haar houdt. Als ze dan nog niet wilt en een goede reden geeft waarom niet, ga ik weer proberen haar te vergeten.
Ja, ze is heel mooi en toen ze bij ons over de vloer kwam heb ik haar een beetje leren kennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ken je haar amper? Je zag haar en was verliefd?
En toch weet je dat ze lief, zorgzaam en alles is? Raar verhaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, ze is heel mooi en toen ze bij ons over de vloer kwam heb ik haar een beetje leren kennen.
In je ts zeg je nog dit: "Ik beloofde haar met rust te laten".quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe kan je van haar houden als je haar amper kent?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En toch weet je dat ze lief, zorgzaam en alles is? Raar verhaal.
Je had natuurlijk haar op een speelse manier kunnen proberen te leren kennen, beetje grappig over komen als ze bij je zusje was, kijken hoe ze daar op reageerde etc. maaar nee hoor.
Je hebt het echt verpest
Kom kom in haar eigen land doen alle mannen het zo hoor...overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet meer door - door jouw gestoorde denken -, maar je houdt totaal geen rekening meer met haar.. Heb je enig idee hoe beangstigend het kan zijn voor haar, wanneer jij ineens bij haar huis opduikt?
Daarnaast is ze jou geen verklaring schuldig. Hoe meer jij vertelt, hoe meer ik ervan overtuigd raak, dat jij hulp nodig hebt.
Omdat jouw gedrag ziekelijk is. Geen enkele meid zit op zo'n freak te wachten. Nogmaals: wen aan het idee dat het niets wordt en als je dat niet lukt, dan zoek je maar hulp.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?
Ze wil je niet leren kennen omdat je je al van je slechtste kant hebt laten zien. Als ze een poging zou doen en het zou uitgaan, zou je weer zo doen, dat weet ze en daarom kiest ze sowieso eieren voor haar geld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zo komt ze bij mij over. Hoe ze bijv. met mijn broertje omging, heel lief en leuk. Ik weet dat mijn aanpak heel verkeerd is gegaan, maar ik snap gewoon echt niet waarom ze mij niet WILT leren kennen? Ik ga voor haar naar de sportschool, heb een andere kledingstijl en een ander kapsel voor haar genomen. Ik heb mijn bril ook afgedaan voor haar. Iedereen zegt dat ik er goed uitzie nu, maar toch?
Dat is niet waar? Toen ze regelmatig bij ons kwam heb ik haar altijd geobserveerd. Heb gekeken naar haar gedrag dus ik ken haar wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe kan je van haar houden als je haar amper kent?
Je bent verliefd op jouw beeld van haar, niet op haar
Dit. Ookal verbeter je jezelf nog zo erg qua looks en dit dat alles, niemand wil een freak. Dringt dat niet tot je door? Zoek dan hulp.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Omdat jouw gedrag ziekelijk is. Geen enkele meid zit op zo'n freak te wachten. Nogmaals: wen aan het idee dat het niets wordt en als je dat niet lukt, dan zoek je maar hulp.
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze wil je niet leren kennen omdat je je al van je slechtste kant hebt laten zien. Als ze een poging zou doen en het zou uitgaan, zou je weer zo doen, dat weet ze en daarom kiest ze sowieso eieren voor haar geld.
Oh en bovendien: Ze wil je niet!
Nee, je kent jouw beeld van haar man, je hebt haar amper gesproken dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is niet waar? Toen ze regelmatig bij ons kwam heb ik haar altijd geobserveerd. Heb gekeken naar haar gedrag dus ik ken haar wel.
Zie. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef haShem het volgende:
[..]
Ik had een vriend, die was verliefd op een marokkaanse, ze wilde hem zg niet.
Maar na enkele maanden flink achter haar aan jagen ging ze toch met hem in zee.
Ze zijn nu al jaren gelukkig getrouwd en hebben 9 kinderen.
Ik bedoel maar..
dat zijn hele andere culturen, dat is daar normaal gewoon
Je moet dat niet zo zwart / wit zien. Het is niet omdat iemand jou niet wil leren kennen, dat er ook per se iets mis met je is. Bovendien heb je precies een kleine kortsluiting gemaakt waardoor je heel eng overkomt. Zij zal dus ook nooit je echte ik zien, maar steeds dat enge beeld hebben. Daarom, voor er meer problemen komen, neem het niet zo persoonlijk en laat het zo snel mogelijk rusten? Je gaat anders een hoop problemen krijgen. Ik voorspel de volgende problemen in nabije toekomst indien je zo doorgaat: mentale, juridische, familiale ( nl. haar broers die jou komen neerslaan...)quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |