Jammer dat je zo kinderachtig moet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind jou eng![]()
Hahahahahahahaha
Ben 2 weken geleden 20 gewordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
We gaan het zo weten.
TS, hoe oud ben je?
Sorry, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kinderachtig moet doen
Dat kwam van mijn kantquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kinderachtig moet doen
Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben 2 weken geleden 20 geworden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.
Tja lees al mijn previous posts, ik zeg zowat hetzelfde. Ik ben het met je eens dus maar TS wil niet horen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.
Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.
Wat houdt volgens jou iemand stalken dan WEL in? Definieer dat eens?
Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Nee, het is niet wat je wil horen. Maar denk erover na.
Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.
Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.
Wat houdt volgens jou iemand stalken dan WEL in? Definieer dat eens?
Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Nee, het is niet wat je wil horen. Maar denk erover na.
Denk niet dat de politie er wat aan doet, iets strafbaars doe ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh, je weet dat als je die meid op blijft zoeken dat je wel eens opgepakt zou kunnen worden he?
zit je in een celletje
of in een ziekenhuis door die vriend of haar familie
ik denk ik zeg het ff
Nee stalken is iemand lastig vallen, wat jij dus doet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.
Of je bent een troll...of gewoon een ontzettende drol.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk niet dat de politie er wat aan doet, iets strafbaars doe ik niet namelijk.
Vooral zo blijven denken, dan heb je binnekort een contactverbod en een straatverbod. Daar hou je je vast niet aan,en dus krijg je straf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik gaf haar een kus óp haar hand. Sexuele intimidatie? Dat gaat wel erg ver, het is niet dat ik haar heb aangerand. Het is maar een kusje op haar hand. Ik maak haar ''bang'' volgens jullie, omdat ik haar wil.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:50 schreef Jeem het volgende:
haar een handkus geven is een vorm van seksuele intimidatie he
en als je haar echt zo leuk vindt
waarom maak je haar dan bang?
ook al is het niet je intentie
Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:51 schreef haShem het volgende:
Ts, het kunnen je hormonen zijn.
je kunt haar minder gaan zien, zodat je van haar verlost gaat worden
Praat er eens over met je ouders, en je zusje, zij is toch de vriendin van dat meisje.
Ga eens uit, misschien kom je andere leuke meiden tegen die meer de moeite waard zijn.
Er zitten meer vissen in de vijver nml
Hopelijk is ze eerlijk in haar opmerkingen naar jou toe.
Ow.. maar ik doe niks strafbaars en er is geen bewijs want de smsjes zijn weg neem ik aan en haar hyves is verwijderd.. dus wat kunnen ze doen haha :pquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.
Ik werk op een advocatenbureau.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |