abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90524975
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik vind jou eng :{

Hahahahahahahaha
Jammer dat je zo kinderachtig moet doen
pi_90524977
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef Marie30 het volgende:

[..]

We gaan het zo weten.

TS, hoe oud ben je?
Ben 2 weken geleden 20 geworden
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:42:52 #128
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524984
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk :@
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:43:02 #129
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90524987
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kwam van mijn kant :*
Tevens, iemand lastig blijven vallen om je zin door te drijven noem jij volwassen?
pi_90524990
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.

Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.
Wat houdt volgens jou iemand stalken dan WEL in? Definieer dat eens?

Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Nee, het is niet wat je wil horen. Maar denk erover na.
pi_90524991
Trollololololol
Omdat ik stalk yolanthe , die schijnt ook turks te zijn. :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:43:43 #132
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90524994
TS heeft een harde les nodig. Hopelijk kan die vriend van dat meisje hem daarbij helpen.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:44:09 #133
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524999
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben 2 weken geleden 20 geworden
Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.
Are you fokking to me?
pi_90525004
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik neem mijn woorden terug dat we het zo gaan weten... Die leeftijd zegt me eigenlijk nog niets... Alleen vind ik wel dat hij niet de leeftijd heeft om op deze manier te denken.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:47:30 #135
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525020
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:
De reacties zijn niet 'lullig', het is misschien vervelend verwoord, maar ze zijn zeker niet onwaar.

Wie denk je wel niet dat je bent eigenlijk? Je hebt een blauwtje gelopen en blijft contact zoeken, ook al zegt ze meermaals aan dit niet te willen. Dit valt onder de noemer obsessief en lastigvallen. Denk je dat je ooit nog een kans maakt als iemand zelfs haar nummer voor je verandert uit angst en je ontloopt? In het begin had je misschien een kans gemaakt, maar dit proces in onomkeerbaar. De chick zou ook volledig in haar recht staan als ze aangifte doet.
Dit gedrag na het oplopen van een blauwtje is NIET normaal. 'Normaal' gezien voel je je (een tijd) heel erg kut, zit je er misschien veel mee in je hoofd, maar uit dit zich niet in gedrag naar de chick. Je maakt haar bang met wat je zegt en doet, waarom stop je er niet mee? Je weet zelf ook dat je niet gaat helpen haar te 'veroveren'. En als je niet in staat bent te stoppen, vraag ik me af waarom het inroepen van een psycholoog volgens jou overdreven is.
Alleen al termen als 'ik heb haar geobserveerd dus ik ken haar', vind ik ronduit eng.

Iemand stalken is echt iets ernstigs. Mensen kunnen last houden van angst en later moeite hebben met mannen vertrouwen.
Tja lees al mijn previous posts, ik zeg zowat hetzelfde. Ik ben het met je eens dus maar TS wil niet horen.

Zelfs als hij vanaf nu af nooit nog actie naar haar toe zou ondernemen, vraag ik me af of ze ooit nog wel goedendag tegen hem gaat willen zeggen. Laat staan dat hij haar nog veroverd krijgt...
Are you fokking to me?
pi_90525026
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:43 schreef juxtaposition het volgende:

Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.
pi_90525029
iwannabehigh, je weet dat als je die meid op blijft zoeken dat je wel eens opgepakt zou kunnen worden he?

zit je in een celletje
of in een ziekenhuis door die vriend of haar familie

ik denk ik zeg het ff
pi_90525032
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef Jeem het volgende:
iwannabehigh, je weet dat als je die meid op blijft zoeken dat je wel eens opgepakt zou kunnen worden he?

zit je in een celletje
of in een ziekenhuis door die vriend of haar familie

ik denk ik zeg het ff
Denk niet dat de politie er wat aan doet, iets strafbaars doe ik niet namelijk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:49:58 #139
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525035
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind dit niet stalken nee. Stalken is dat je iemand iets aandoet enzovoort, en geloof me: ik zal haar nooit iets ergs aan doen. Ik begrijp nogmaals niet, waarom ze mij niet wilt leren kennen. Hoe kan ze zeggen dat ze mij niet wilt, terwijl ze me niet kent. Ik vind niet dat ik haar heel bang maak, of dat ik haar leven kapot maak, dat is allemaal zwaar overdreven.
Nee stalken is iemand lastig vallen, wat jij dus doet.

Gast jij hebt echt een bord voor je kop zo groot als weet ik het wat he.

Je valt haar lastig, zij voelt zich onveilig omdat jij zomaar opeens voor haar deur kan staan > Je verpest haar leven en maakt haar bang
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:50:37 #140
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90525041
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Of je bent een troll...of gewoon een ontzettende drol.

Ik hoop het eerste, ik denk het laatste ;(
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 28 december 2010 @ 03:50:45 #141
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90525043
quote:

[..]

Vooral zo blijven denken, dan heb je binnekort een contactverbod en een straatverbod. Daar hou je je vast niet aan,en dus krijg je straf.

Jij niet blij, wij wel omdat je van de straat af bent
pi_90525046
haar een handkus geven is een vorm van seksuele intimidatie he

en als je haar echt zo leuk vindt
waarom maak je haar dan bang?

ook al is het niet je intentie
pi_90525050
Ts, het kunnen je hormonen zijn.
je kunt haar minder gaan zien, zodat je van haar verlost gaat worden

Praat er eens over met je ouders, en je zusje, zij is toch de vriendin van dat meisje.
Ga eens uit, misschien kom je andere leuke meiden tegen die meer de moeite waard zijn.
Er zitten meer vissen in de vijver nml

Hopelijk is ze eerlijk in haar opmerkingen naar jou toe.
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_90525059
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:50 schreef Jeem het volgende:
haar een handkus geven is een vorm van seksuele intimidatie he

en als je haar echt zo leuk vindt
waarom maak je haar dan bang?

ook al is het niet je intentie
Ik gaf haar een kus óp haar hand. Sexuele intimidatie? Dat gaat wel erg ver, het is niet dat ik haar heb aangerand. Het is maar een kusje op haar hand. Ik maak haar ''bang'' volgens jullie, omdat ik haar wil.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 03:53:08 #145
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90525061
quote:

[..]

Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.

Ik werk op een advocatenbureau. :{
Are you fokking to me?
pi_90525063
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:51 schreef haShem het volgende:
Ts, het kunnen je hormonen zijn.
je kunt haar minder gaan zien, zodat je van haar verlost gaat worden

Praat er eens over met je ouders, en je zusje, zij is toch de vriendin van dat meisje.
Ga eens uit, misschien kom je andere leuke meiden tegen die meer de moeite waard zijn.
Er zitten meer vissen in de vijver nml

Hopelijk is ze eerlijk in haar opmerkingen naar jou toe.
Bedankt. Met mijn moeder en zusje valt niet te praten. Mijn zusje zegt dus dat ik gek ben. Mijn moeder zegt dat ik hulp moet zoeken. Ik volg gewoon je tip, ik ga naar haar huis toe en wil van haar horen waarom (en dan een goede reden). Haar laten gaan doe ik zeker niet.
pi_90525067
Vent
Laat haar zitten. Waarom praat je trouwens om 4 uur snachts op fok hierover. Ben je écht geen troll?
Als ik jou was zou ik er maar mee nokken!
Ze vindt je niet leuk, zoek een andere chick en pak t anders aan.
Waarom reageert niemand op mijn posts? :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90525077
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:53 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Neen dat zal niet, wij hebben voor minder dossiers bij ons op kantoor hoor.

Ik werk op een advocatenbureau. :{
Ow.. maar ik doe niks strafbaars en er is geen bewijs want de smsjes zijn weg neem ik aan en haar hyves is verwijderd.. dus wat kunnen ze doen haha :p
pi_90525079
Ts heb jij aangepast onderwijs gehad, wat voorn opleiding doe je?
XXX-AMSTERDAM-XXX
  One tough cookie dinsdag 28 december 2010 @ 03:55:36 #150
169210 liesje1979
pi_90525080
Hoe zou ze je kunnen overtuigen dat ze geen interesse in je heeft?
Dat heb je wel eens, zonder dat je mensen kent al weten dat je niet samen een leven wil delen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')