Ik ook niet, maar een 4 gangen diner zit er niet in als ik alleen voor mezelf kook.quote:
Jij ook al?quote:
Oh. Dat doe ik voor een ander ook niet hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een 4 gangen diner zit er niet in als ik alleen voor mezelf kook.
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat jij gekookt hebtquote:
Hij laat jou koken, dat is indirect ook kokenquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat jij gekookt hebt
Tosti-apparaat?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nietIk heb zo'n elektrisch ding
Je bedoelt een electrisch fornuisquote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nietIk heb zo'n elektrisch ding
Ik wel, mits het juiste gezelschapquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Dat doe ik voor een ander ook niet hoor.
Nee, dat is het nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij laat jou koken, dat is indirect ook koken
Ach zo lang het maar geen ping zegt...quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij laat jou koken, dat is indirect ook koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spinazietaart, anderhalve week geleden.quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat jij gekookt hebt
quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt een electrisch fornuis
I rest my case... jij maakt morgen de boerenkoolquote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spinazietaart, anderhalve week geleden.
Wat een armoequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I rest my case... jij maakt morgen de boerenkool
Die heb ik wel. Waar ik binnenkort weer eens een lekker visje in ga leggen denk ikquote:
sorry, alleen van naam.quote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi JB,
Ken je toevallig dit spel? Tot nu toe heb ik alleen maar guns gevonden en ik wil dus een zwaard
Tuurlijk lieverd.quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef MissMSX het volgende:
I rest my case... jij maakt morgen de boerenkool
quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach zo lang het maar geen ping zegt...Nou moet ik weer aan Friends denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PING
My fajitas!
PING
I don't even know what thats for!
Ross
Tap tap tap
Kom je koken?quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]*engel schuift aan in Huize MissMSX
Leven!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Waar ik binnenkort weer eens een lekker visje in ga leggen denk ik
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxequote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb daarvoor zo'n combimagnetron dinges... met hete lucht en steamer functie
* werk vindenquote:
Ik heb geen ideequote:
Ross!quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou moet ik weer aan Friends denken
PING
My fajitas!
PING
Ross
Ik heb een kookplaat en een combimagnetronquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxe
2010 zo snel mogelijk vergetenquote:
Een vervolg op je 'Tour de Singles'?quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen ideeIk weet wel wat ik wil gaan doen.
Beetje schraal hoor, maar vooruitquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een kookplaat en een combimagnetron
De Kwalitaria zit om de hoek, dus ik durf het wel aan jaquote:
Schraal!quote:
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene aspergesquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo'n ding die je nog moet ontleden voor je het kan eten... NTU
Net als m'n handenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ross!
Rachel:
I'm soooo over you.
Ross:
When were you.. eh.. under me?
Jij aan de scharrel?quote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef -Engel- het volgende:
Eerst uitslapen![]()
Een lekkere scharrel zoekenmaybe or maybe not
Was die zo succesvol dan?quote:Op maandag 27 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vervolg op je 'Tour de Singles'?
Baas boven baasquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxe
Ze zijn mooier dan de hare?quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
Heel raar hoor, maar serieus: mijn zus kijkt steeds naar mn tieten. Ze maakt me bang.
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene asperges
"I'm FINE, totally FINE!"quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Nou moet ik weer aan Friends denken
PING
My fajitas!
PING
Ross
Het gaat goed met je minder zeuren!quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
Heel raar hoor, maar serieus: mijn zus kijkt steeds naar mn tieten. Ze maakt me bang.
a een plan B... I like thatquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De Kwalitaria zit om de hoek, dus ik durf het wel aan ja
Dat weet jij het best.quote:
Ah, de ironie van het leven...quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer op m'n moeder te lijken. Ik heb net de verwarming schoongemaakt
Ga jij eens iets met boerenkool doen, zeursok.quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat goed met je minder zeuren!
Pics van je moeder!quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer op m'n moeder te lijken. Ik heb net de verwarming schoongemaakt
quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
En ik heb de stofzuiger ook al gemaakt.quote:
Plan C is de Chineesquote:
Klinkt lekker tot het gedeelte dat iemand die vis op moet etenquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene asperges
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik je tieten ermee masseren? Schijnt goed te zijn voor de huid.quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef L-E het volgende:
Ga jij eens iets met boerenkool doen, zeursok.
Welke principes?quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij aan de scharrel?Je principes, wat doe je?
![]()
ga je ook lopen zeiken als iemand de was anders opvouwt dan jij normaal doet?quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb de stofzuiger ook al gemaakt.
En het appartement gezogenAl had ik dat beter na het stoffen kunnen doen.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ga je ook lopen zeiken als iemand de was anders opvouwt dan jij normaal doet?
Eentje specifiek, het 'scharrels doe ik niet aan' principe.quote:
Mwoehahahahahaquote:
Geen idee, vraag het haar!quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
It must be the pressure of entertaining!quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ross, you're not wearing oven mitts!
That's gonna hurt tomorrow!
quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We've got another onequote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eentje specifiek, het 'scharrels doe ik niet aan' principe.Of heb je mij daarmee gewoon afgescheept?
quote:
quote:
quote:
Dat doe ik al jaren!quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent leuker om te pesten.quote:
Je zwagerquote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen niemand die het verkeerd kan doen en die ik kan uitschelden
Trouwen??? Op jouw leeftijd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren!
Maar het is ook geen ontkennen meer aan dat ik op mijn moeder lijk.![]()
Toen mijn eerste échte vriendje bleef herhalen dat hij met me wilde trouwen, liep mijn moeder vlak daarna langs. Ik: "Kijk, zo zie ik er over 40 jaar uit. Wil je nu nog steeds met me trouwen?"
Ja!quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren!
Maar het is ook geen ontkennen meer aan dat ik op mijn moeder lijk.![]()
Toen mijn eerste échte vriendje bleef herhalen dat hij met me wilde trouwen, liep mijn moeder vlak daarna langs. Ik: "Kijk, zo zie ik er over 40 jaar uit. Wil je nu nog steeds met me trouwen?"
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploftquote:
Dat trouwen is best leuk hoorquote:
En vanaf nu kun je tegen 'm zeggen dat jij wel op jezelf durft te wonen!quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploft) krijg ik gelijk de volle laag van m'n zwager dat ik helemaal niks kan. Was als grapje bedoeld maar ik had even zin om gelijk weer weg te gaan. Heb even lopen zeiken dat hij uberhaupt niet weet hoe zo'n ding eruitziet aangezien hij een schoonmaakster heeft.
quote:
Een schoonmaakster voor een huis waar hij amper woont?quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploft) krijg ik gelijk de volle laag van m'n zwager dat ik helemaal niks kan. Was als grapje bedoeld maar ik had even zin om gelijk weer weg te gaan. Heb even lopen zeiken dat hij uberhaupt niet weet hoe zo'n ding eruitziet aangezien hij een schoonmaakster heeft.
Ja godver de waterdruk is weggevallen hier dus ik kan niet douchen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef Yuki het volgende:
Nare kou hier op m'n kamer
Toch maar ff douchen zo
Ik welquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vanaf nu kun je tegen 'm zeggen dat jij wel op jezelf durft te wonen!
Zie je!quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat trouwen is best leuk hoor
Alleen dat getrouwd zijn...![]()
Just say the magic words en je bent weer vrijgezel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Dat trouwen is best leuk hoor
Alleen dat getrouwd zijn...![]()
Ik heb bijna geen warm waterquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de waterdruk is weggevallen hier dus ik kan niet douchen.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een schoonmaakster voor een huis waar hij amper woont?
Huwelijk!quote:
trouw niet voor je 40 bentquote:
En jij ook... huilend in je bedjequote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just say the magic words en je bent weer vrijgezel.
Engel is op zoek naar een scharrel zag ik, dus dat komt wel goed.quote:
Ach, het leven is toch al een hellend vlak, dus dit kan er ook nog wel bijquote:
Engel had jou toch afgescheept met een flauwe smoes?quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engel is op zoek naar een scharrel zag ik, dus dat komt wel goed.
Don't worry, we zijn nooit getrouwdquote:
quote:
Hij heeft het wel goed voor elkaar he?quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Nu heeft m'n zus een Fatboy gekregen. Ik wist niet eens dat ze er eentje wilde. Ja, wel dat ze die van mij gebruikte als ik er toch niet ben, vind ik prima. Maar haar kamertje is twee bij twee ofzo, dat ding past daar niet. Had hij tegen m'n moeder gezegd dat die Fatboy bij hem thuis zou komen te staan, want waar laat je zo'n enorm ding als hij niet in haar slaapkamer past?
Wat staat er op 'zijn' logeerkamer nu? Jawel, haar Fatboy.
Je moet niet zomaar opgeven natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Yuki het volgende:
Engel had jou toch afgescheept met een flauwe smoes?
Ze kunnen beter van huis ruilen, denk ik soms.quote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed voor elkaar he?
Komt goedquote:
Dat is net zoiets als een vegetarische hamburger... het is toch niet The real thingquote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engel is op zoek naar een scharrel zag ik, dus dat komt wel goed.
Hij is gewoon De Parasietquote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen beter van huis ruilen, denk ik soms.
Mooie gedachte. Kan ik wel wat mee.quote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een vegetarische hamburger... het is toch niet The real thing
Bluh. Ik heb vanmiddag een groot broodje döner gegeten. Man man alsof je een 500 ponder je maag in tunnelt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik wil Pizzaof kapsalon
Hi WT
Parallel daaraan ga ik voor L-E voor de langdurige relatie.quote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Dat is net zoiets als een vegetarische hamburger... het is toch niet The real thing
Ga sowieso niet trouwen, maar om nou met een 40-jarige te trouwen? Dacht dat vrouwen een bruidsjurk wilde waar ze nog goed inpassen, en niet alles aan het lebberen is.quote:
Bikkelvrouw.quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen warm watermaar ga het toch proberen.
Kan ik weer met een gerust hart slapenquote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Don't worry, we zijn nooit getrouwd![]()
[..]![]()
Joh heequote:
Daar geldt hetzelfde voor natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Parallel daaraan ga ik voor L-E voor de langdurige relatie.
Tja, als jij echt niet meer wil, wat moet ik dan?quote:
Ik wil wel een weddenschapje doen dat ik op mijn 40e nog prima strak in m'n trouwjurk pasquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ga sowieso niet trouwen, maar om nou met een 40-jarige te trouwen? Dacht dat vrouwen een bruidsjurk wilde waar ze nog goed inpassen, en niet alles aan het lebberen is.
Does niet zo verdrietig jijquote:
Huilen in je bedje natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, als jij echt niet meer wil, wat moet ik dan?
Janken...quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, als jij echt niet meer wil, wat moet ik dan?
Is geen kunst als je 3 maatjes groter neemt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil wel een weddenschapje doen dat ik op mijn 40e nog prima strak in m'n trouwjurk pas
Hee joh.quote:
Beweer je nu dat ik in een 3 maten te grote trouwjurk ben getrouwd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is geen kunst als je 3 maatjes groter neemt.
Ligt eraan...of je op ijs gaat staan of niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, is het morgen nog steeds glad?
De hoerquote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hee joh.
Dat zei m'n klasgenootje toen we in Parijs waren en ze een veel te kort jurkje met allemaal gaten aanhad en een of andere ranzige Fransoos haar jurkje optilde.
Als nu iemand 'hee joh' zegt, zie ik dat tafereel weer voor me
Matig!quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef ArTiC het volgende:
Janken...
Als een kind van 10 die geen Blackberry krijgt
Pics van jou in je trouwjurk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Beweer je nu dat ik in een 3 maten te grote trouwjurk ben getrouwd?
De rest as in iedereen die er al eens overheen was gegaan?quote:
Ow,,las een trouwjurk..niet m'n trouwjurk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ik in een 3 maten te grote trouwjurk ben getrouwd?
>> serverquote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow,,las een trouwjurk..niet m'n trouwjurk.
Maar je bent dus al getrouwd? Balen.![]()
Maar je bent dus 40+ ?
quote:
quote:
Twitterpostquote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef JoeBravo het volgende:
"The Lamb..." is weer afgelopen en van fok word ik ook niet vrolijker meer, dus back to my game
quote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en echt ook opnieuw gaan vouwen he..
zak d'r in!quote:
+1.quote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar alleen als het anders niet meer goed past als ik ander spul erbij moet proppenquote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
Het is zo koud op m'n kamer dat ik me niet uit wil kleden om te gaan douchen
Maargoed, ik ga me er toch aan wagen.
Tot over een kwartiertje ofzo![]()
Nee, ik en nog een meisje. Maar het was een lelijk vadsig mormel in een jurkje net boven haar kont met gaten erin, en het was duidelijk dat ze een rode onderbroek droeg.quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De rest as in iedereen die er al eens overheen was gegaan?
Wijs d'r af, snel!quote:
Waarin?quote:
Dat is kwetsendquote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrienden die denken te helpenquote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef L-E het volgende:
Wie zijn dan die anderen die jullie was vouwen? Mijn visite doet dat nooit.
Ik weet hetquote:
je doet het weerquote:
Zo klonk het welquote:
Ja nee, tegenwoordig niet meer dus.quote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef L-E het volgende:
Wie zijn dan die anderen die jullie was vouwen? Mijn visite doet dat nooit.
dat zeg ik toch, "d'r"! begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt hè?quote:
Je zegt: Trouw nooit voor je 40e.quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
"d'r" is geen officieel bestaand woord, dus het is logisch dat ik niet begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, "d'r"! begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt hè?
Gelukkigquote:
En daarna zei ik iets over een weddenschapquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zegt: Trouw nooit voor je 40e.
Kan 2 dingen betekenen: Dat jij het niet hebt gedaan, of wel hebt gedaan en mij voor een fout wil behoeden.
Picsquote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb toch maar haar nog maar eens geverfd, ik vond nog een doosje met mijn vaste kleur. Nu is het weer fijn heul donker
Heet als in pittig?quote:
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een pandaquote:
Geen kwestie van begrijpend lezen, eerder een gegeven vergeten..want zo onduidelijk staat het er niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarna zei ik iets over een weddenschap
Met symphonie orkest.quote:
pandaquote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een panda
Yupquote:
Ha Ha.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:Ik heb toch maar haar nog maar eens geverfd, ik vond nog een doosje met mijn vaste kleur. Nu is het weer fijn heul donker
quote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een panda
Dat hoeft nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik het al ben, zal ik het voor me houden.
Nog geen 40quote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen kwestie van begrijpend lezen, eerder een gegeven vergeten..want zo onduidelijk staat het er niet.![]()
Dus hoe oud ben je?
'Gelukkig' heb ik mezelf hier al overheen gezet en doe ik het niet meer opnieuw.quote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef Yuki het volgende:
+1.
Vaak laat ik anderen gewoon niet vouwen. Laat mij maar. Anders doe ik het toch over
Nu bent ik als pittigetenliefhebber wel benieuwd wat je er dan in welke hoeveelheden doorheen hebt gemiktquote:
Sambal, ketjap, sambal, knoflook, sambal, limoen, sambalquote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu bent ik als pittigetenliefhebber wel benieuwd wat je er dan in welke hoeveelheden doorheen hebt gemikt
Sommige dingen passen gewoon niet in mijn kast als ze niet op mijn manier gevouwen zijn. Dus dan moet het wel opnieuw. En shirts wil ik ook wel soort van passend hebben...quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Gelukkig' heb ik mezelf hier al overheen gezet en doe ik het niet meer opnieuw.
Ik leg 'm wel onderop de stapel, want anders kijkt dat shirt me de hele tijd aan
Wat voor sambal?quote:Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sambal, ketjap, sambal, knoflook, sambal, limoen, sambal
Bij mij zouden de tranen over m'n gezicht lopen nuquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en een beetje visolie. En sambal![]()
Aannamesquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar wel dicht tegen aan, anders doe je zo'n uitspraak niet.
Oftewel, tussen 35-40... wowww..
Oelekquote:
Sodeju, je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sommige dingen passen gewoon niet in mijn kast als ze niet op mijn manier gevouwen zijn. Dus dan moet het wel opnieuw. En shirts wil ik ook wel soort van passend hebben...
Ik ben nog niet zover geloof ik![]()
Da's sambal voor watjesquote:
Niks daarvan, gebruik je fantasie maarquote:
Met tieten!quote:
Ik weet toch niet welke kleur het is?quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, gebruik je fantasie maar
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenquote:
Wat ik normaal ook heb, dat hele donkerequote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met tieten!
[..]
Ik weet toch niet welke kleur het is?
Pics!quote:
Ah zoquote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ik normaal ook heb, dat hele donkere
Extra hete sambal van de Ming Kee.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenStuur jij wat potten echte sambal op voor mij dan?
En Techno ook graagquote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenStuur jij wat potten echte sambal op voor mij dan?
quote:
Mag dat en gaat dat de reis overleven?quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je hebt ze tochquote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Feit dat ik ze heb is prima te zien in fobo
Ja. Opsturen graag!quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken je die hete sambal van de Ming Kee?
Niet wat dat betreft neequote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van je fobo word ik ook niets wijzer.
Mits goed verpakt, vast wel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat en gaat dat de reis overleven?
Ik ben geen newb. Niet naar m'n cupmaat vragen, brutale vlegel!quote:
Beter nogquote:
Die naam zegt me niets, maar Rawits en Madamme Janette lust ik wel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ken je die hete sambal van de Ming Kee?
Das misschien beter dan hier zeuren over opsturenquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, het recept voor sambal Setan is wel vast wel ergens online te vinden.
Ik zou niet durven vragenquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben geen newb. Niet naar m'n cupmaat vragen, brutale vlegel!
Maar zelf maken is dus echt niet moeilijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Das misschien beter dan hier zeuren over opsturen
Levensmiddelen mag vaak niet hequote:
Sambal maken bij Barbus op Maltaquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zelf maken is dus echt niet moeilijk.
Ming Kee zit op de Gedempte Gracht. is een restaurant, maar ook een supermarkt (achter het restaurant). Moet je echt een keer proberenquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets, maar Rawits en Madamme Janette lust ik wel.
Gewoon je adres niet op het pakje zetten.quote:
De zoveelste.quote:
Oké, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Ming Kee zit op de Gedempte Gracht. is een restaurant, maar ook een supermarkt (achter het restaurant). Moet je echt een keer proberen
Consequences dictatequote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon je adres niet op het pakje zetten.
Hun sambal is gemaakt van madam Janette lees ik zojuist.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Consequences dictate
our course of action
and it doesn't matter what's right.
It's only wrong if you get caught.
Het is vooral een ventquote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je profielfoto.
Of moet dat een of andere celeb zijn welke ik eigenlijk zou moeten kennen?
Ah, dan zit dat wel goed.quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
Hun sambal is gemaakt van madam Janette lees ik zojuist.
Dat zou wel heel oneerbaar zijn hequote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]Tool
Heeft Barb z'n adres al ge'pm't?
quote:
Vanillaquote:
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?quote:
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijnquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?
Stevenquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
Wat doet hij in je fobo eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
Nog een van mijn heldenquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben heul netjesquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?
Zijn er dopingcontroles?quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijn
quote:
Ken weinig slechtere acteurs..quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Tijdens deel I werkte bezocht hij ze ook stuk-voor-stuk af.quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef MissMSX het volgende:
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijn
quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Diegene op je zwart-wit foto? Een vent?
Dat maakt hem alleen maar briljanterquote:
Ah, vandaar. Ik dacht al, want om zijn acteerkwaliteiten kan het toch echt niet zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
Nog een van mijn helden
Aikido-master
troost.....quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Ik stond niet op de route van de Tour de Singles. Damn it.
Logisch als jij je adres niet Pmtquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Wil je ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Moet ik m'n trouwboekje verstoppen?quote:
Ah, een kennerquote:
Hebben ze daar geen gebrande sambal? Want da's nogal het verschil tussen oelek en de rest. Als het nog gaat aanbakken (door bijvoorbeeld een sausje te maken voor je net gebakken biefstuk in het eigen braadvet) zou ik zeker oelek nemen. Als je het op je rijst dumpt zou ik zelf Brandal nemen. Manis kan voor je de poesjes natuurlijk ook. Maar alles is net wat je fijn vind. Badjak is geloof ik nog wat heter.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is allemaal zo heerlijk fout. En ik ben dol op foutquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik dacht al, want om zijn acteerkwaliteiten kan het toch echt niet zijn.
Ja en je trouwring afdoenquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik m'n trouwboekje verstoppen?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Techno het volgende:
Ah, vandaar. Ik dacht al, want om zijn acteerkwaliteiten kan het toch echt niet zijn.
Ik ben best aardig hoorquote:
Die lijkt niet op een trouwringquote:
Ik heb er eentje thuisquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik m'n trouwboekje verstoppen?
[..]
Ah, een kenner
Waar op dan wel?quote:
Nee, dat maakt hem gewoon dramatisch.quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat maakt hem alleen maar briljanter
Dit is echt de enige die ik kon vinden. En het is nog eens een mieters klein kutpotje ook.quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen gebrande sambal? Want da's nogal het verschil tussen oelek en de rest. Als het nog gaat aanbakken (door bijvoorbeeld een sausje te maken voor je net gebakken biefstuk in het eigen braadvet) zou ik zeker oelek nemen. Als je het op je rijst dumpt zou ik zelf Brandal nemen. Manis kan voor je de poesjes natuurlijk ook. Maar alles is net wat je fijn vind. Badjak is geloof ik nog wat heter.
Hijs wel mooi!quote:
Zelfde ventquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben jij dit of is dit ook een vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |