ga je ook lopen zeiken als iemand de was anders opvouwt dan jij normaal doet?quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb de stofzuiger ook al gemaakt.
En het appartement gezogenAl had ik dat beter na het stoffen kunnen doen.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin steeds meer op m'n moeder te lijken. Ik heb net de verwarming schoongemaakt
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ga je ook lopen zeiken als iemand de was anders opvouwt dan jij normaal doet?
Eentje specifiek, het 'scharrels doe ik niet aan' principe.quote:
Mwoehahahahahaquote:
Geen idee, vraag het haar!quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
It must be the pressure of entertaining!quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ross, you're not wearing oven mitts!
That's gonna hurt tomorrow!
quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We've got another onequote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eentje specifiek, het 'scharrels doe ik niet aan' principe.Of heb je mij daarmee gewoon afgescheept?
quote:
quote:
quote:
Dat doe ik al jaren!quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent leuker om te pesten.quote:
Je zwagerquote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen niemand die het verkeerd kan doen en die ik kan uitschelden
Trouwen??? Op jouw leeftijd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren!
Maar het is ook geen ontkennen meer aan dat ik op mijn moeder lijk.![]()
Toen mijn eerste échte vriendje bleef herhalen dat hij met me wilde trouwen, liep mijn moeder vlak daarna langs. Ik: "Kijk, zo zie ik er over 40 jaar uit. Wil je nu nog steeds met me trouwen?"
Ja!quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren!
Maar het is ook geen ontkennen meer aan dat ik op mijn moeder lijk.![]()
Toen mijn eerste échte vriendje bleef herhalen dat hij met me wilde trouwen, liep mijn moeder vlak daarna langs. Ik: "Kijk, zo zie ik er over 40 jaar uit. Wil je nu nog steeds met me trouwen?"
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |